Bedanktquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:55 schreef Dr_Flash het volgende:
een Köf en een Sik. Hebben daar jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren op een achterafje gestaan. ZIjn nu wel weg, al een tijdje
Normale reizigers maken dan ook geen rondjes.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:29 schreef ReisT het volgende:
Tja dat krijg je dus met een systeem dat alleen gemaakt is voor enkele reizen van A naar B, dus niet voor rondjes...
Hate me.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Normale reizigers maken dan ook geen rondjes.
De NS zou ook gewoon kunnen besluiten om alle stations met poortjes af te sluiten, net als bij de metro. Dan heb je al dat gedoe over goedgekeurde reisroutes helemaal niet meer nodig.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Hoezo helpt dat? Dan kun je nog steeds van Schiphol naar Amsterdam Centraal reizen via Groningen...quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:12 schreef Igen het volgende:
[..]
De NS zou ook gewoon kunnen besluiten om alle stations met poortjes af te sluiten, net als bij de metro. Dan heb je al dat gedoe over goedgekeurde reisroutes helemaal niet meer nodig.
Ja, maar waarom zouden normale reizigers dat doen als ze niet zonder de volle mep te betalen in Groningen het station uit kunnen?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:29 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Hoezo helpt dat? Dan kun je nog steeds van Schiphol naar Amsterdam Centraal reizen via Groningen...
Jij reist nog een om voor wat vrienden ofzo? Gisteren nog een topic van iemand die Deventer - Amersfoort via Zwolle wilde doen omdat daar d'r vriendin opstapte.. Ruim 100 posts vol moeilijk gedoe omdat die kaart zoiets dus onmogelijk maakt.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Nou ja als je toch op iemand anders moet wachten boeien die 3 minuten niet zo natuurlijkquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:56 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Jij reist nog een om voor wat vrienden ofzo? Gisteren nog een topic van iemand die Deventer - Amersfoort via Zwolle wilde doen omdat daar d'r vriendin opstapte.. Ruim 100 posts vol moeilijk gedoe omdat die kaart zoiets dus onmogelijk maakt.
Ik heb het betreffende topic neit gelezen, maar die overstap in Zwolle is maar 6 minuten ofzo. Als je in die tijd naar een ander perron moet én je vriendin moet zoeken én drie minuten bij de chipkaartpaal moet wachten wordt het allemaal wel krap.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja als je toch op iemand anders moet wachten boeien die 3 minuten niet zo natuurlijk
Uitchecken, naar ander perron, vriendin zoeken, inchecken, gaan.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:58 schreef Igen het volgende:
[..]
Ik heb het betreffende topic neit gelezen, maar die overstap in Zwolle is maar 6 minuten ofzo. Als je in die tijd naar een ander perron moet én je vriendin moet zoeken én drie minuten bij de chipkaartpaal moet wachten wordt het allemaal wel krap.
Nee precies. Nadeel is dan wel dat er in Zwolle maar één vervoerder komt.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:08 schreef KapiteinT het volgende:
[..]
Uitchecken, naar ander perron, vriendin zoeken, inchecken, gaan.
Lijkt mij toch niet zo'n grote ramp...
Bij gelijke spoorbezetting heb je daar in Zwolle dan dus niet zo veel aan voor wat betreft de plaatsing van de CICO'squote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:33 schreef dennistd het volgende:
In Zwolle komen er twee: Arriva gaat vanaf december 2012 Zwolle-Emmen rijden.
En Zwolle-Enschede wordt ook aanbesteedt als de tunnel in Nijverdal klaar is dacht ik.
Zie je niet vaak, dat er wat staat op spoortje 40. Wel eens een VST, maar erg weinig elektrisch matquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:42 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[ afbeelding ]
Weer eens een ander uitzicht op het werk.
Wat een onzin, een pinpas heeft helemaal geen RFID-chip en werkt alleen bij direct contact. Die hebben geen hol met elkaar te maken.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Maar dat 'probeer opnieuw' komt waarschijnlijk door de pinpas of een andere pas waar ook een chip op staat. Tenminste dat is wat ik heb gehoord.
Precies, zo is het. Hoewel ik dat verhaal over andere pasjes ZO vaak hoorquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Wat een onzin, een pinpas heeft helemaal geen RFID-chip en werkt alleen bij direct contact. Die hebben geen hol met elkaar te maken.
Buschauffeurs zijn nou niet bepaald de meest intelligent bevolkingsgroep.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Precies, zo is het. Hoewel ik dat verhaal over andere pasjes ZO vaak hoorOok van buschauffeurs en alles
Na ja, dan noem je ook wat idd
Als je twee pasjes in je portemoinee tegen de automaat aanhoudt geeft de automaat dat ook weer, dat er twee passen gevonden zijn en niet wil werkenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Precies, zo is het. Hoewel ik dat verhaal over andere pasjes ZO vaak hoorOok van buschauffeurs en alles
Na ja, dan noem je ook wat idd
Controleren ze dan nog wel eens?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:52 schreef MarkoAlmelo het volgende:
De helft van de conducteurs scannen de chipkaart niet eens
We gebruiken het inderdaad nauwelijks. Af en toe met Spurtje om rijden en de VST overnacht er wel eens, maar that's it. Gelukkig bestaan er geen roestbeperkingen qua bovenleiding, want die draad is daar standaard helemaal groen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:10 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zie je niet vaak, dat er wat staat op spoortje 40. Wel eens een VST, maar erg weinig elektrisch mat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |