Heey iBennyquote:
Origineel hèquote:
Heey Spaghettivreterquote:
Hey. Goed hoor. Met jou dan?quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:01 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Heey iBenny
Alles goed daar?
Lang niet meer gesproken
SpermaDonorquote:Op maandag 22 augustus 2011 00:02 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Heey Spaghettivreter
Ik vraag me eigluk al een tijdje af, eet je ook Macaroni?
Verhuizing gehad, sinds donderdag weer fatsoenlijk internet vandaar eigluk...quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hey. Goed hoor. Met jou dan?
Dat klopt idd... je zegt ook niet zoveel meer op G+
ik geen spaghetti omdat ik jou niet wil opetenquote:Op maandag 22 augustus 2011 00:03 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
SpermaDonor
Ik eet ook macaroni ja
Homo'squote:
Ik beschouw dit voor het gemak maar even als onwetendheid.quote:
Hey schatje,quote:
Altijd toch, met jou dan?quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:05 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Hey schatje,
Alles goed met u?
Doe maar, wat is er dan mee?quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:05 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik beschouw dit voor het gemak maar even als onwetendheid.
Wel redelijk,quote:
Links niet kennen, maar rechts welquote:
Dat zal het zijn geweestquote:Op maandag 22 augustus 2011 00:04 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Verhuizing gehad, sinds donderdag weer fatsoenlijk internet vandaar eigluk...
En G+ weinig puf in haha
Ik heb hem al zolang geen liefde meer gegeven op fokquote:
Je slavin heeft niets te zeggen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:06 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Wel redelijk,
Mijn slavin wil alleen niet naar bed nu
Nu weet ik nog steeds niet wie het isquote:Op maandag 22 augustus 2011 00:06 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Links niet kennen, maar rechts welWat is dat met die jeugd van tegenwoordig. Nu ik het toch over de Jeugd van Tegenwoordig heb..
[ afbeelding ]
Maar ik zag dat je mijn topic had gereanimeerd die Smegje had geslotenquote:
Jij begrijpt het tenminstequote:
Het is een man met wie elke BN'er op de foto wilt.quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:07 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nu weet ik nog steeds niet wie het is
Klopt iddquote:Op maandag 22 augustus 2011 00:07 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Maar ik zag dat je mijn topic had gereanimeerd die Smegje had gesloten
Waar is die andere met die kutkop? Volgens mij heet die Erwinquote:Op maandag 22 augustus 2011 00:08 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Het is een man met wie elke BN'er op de foto wilt.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:08 schreef Antilurker het volgende:
Ik ga morgen een painttopic openen, heb nu geen tijd meer om hem nog in elkaar te zetten
Inderdaad, maar omdat ik via settings een hele reeks uit mijn zichtveld heb gedaan wist ik niet meer dat dat forum er wasquote:Op maandag 22 augustus 2011 00:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Klopt idd!
Is daar ook beter op zn plek, niet
Wie is die linker?quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:08 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Het is een man met wie elke BN'er op de foto wilt.
[ afbeelding ]
Wat vroeg jee?quote:
Hoe heb je haar vastgeketend? Misschien zou je haar met een ketting kunnen meetrekken en vervolgens weer vastzetten.quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:08 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Jij begrijpt het tenminste
Wat kan ik er aan doen dan?
Je had er geen vraagteken achter gezet. Ik twijfelde nog.quote:
Ductape om haar hoofd met kin aan tafelquote:Op maandag 22 augustus 2011 00:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoe heb je haar vastgeketend? Misschien zou je haar met een ketting kunnen meetrekken en vervolgens weer vastzetten.
Oja, sorryquote:Op maandag 22 augustus 2011 00:09 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Je had er geen vraagteken achter gezet. Ik twijfelde nog.
Maar mijn dag was lekker rustig. Kon mooi even uitzieken en nu klaar voor een nieuwe week.quote:
Een echte kerel gaat 's nachts gewoon paintenquote:Op maandag 22 augustus 2011 00:08 schreef Antilurker het volgende:
Ik ga morgen een painttopic openen, heb nu geen tijd meer om hem nog in elkaar te zetten
Neequote:Op maandag 22 augustus 2011 00:11 schreef thavinca het volgende:
Kunnen er geen betere pics gepost worden ?
Jailbait?quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:11 schreef thavinca het volgende:
Maar natuurlijk kan datquote:Op maandag 22 augustus 2011 00:11 schreef thavinca het volgende:
quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:11 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Maar natuurlijk kan dat [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De hele tafel meenemen dan.quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:10 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Ductape om haar hoofd met kin aan tafel
quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:11 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Een echte kerel gaat 's nachts gewoon painten
Prima, flink uitgeslapen en even voetbal gekeken. Daarna gebarbequed en gechilled bij vrienden, bedankt voor de interesse.quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:11 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Maar mijn dag was lekker rustig. Kon mooi even uitzieken en nu klaar voor een nieuwe week.
Hoe was jouw dag?
Beetje zwaar, is van Egyptisch Marmerquote:
Jim.quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:12 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Nog steeds Brian [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beter stopt die met zo tof te doenquote:Op maandag 22 augustus 2011 00:12 schreef HappyBob het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb FOK! een aantal dagen niet gevolgd, praat me bij!?quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:12 schreef HappyBob het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je was ons dus gewoon vergetenquote:Op maandag 22 augustus 2011 00:09 schreef SpermaDonor het volgende:
I
[..]
Inderdaad, maar omdat ik via settings een hele reeks uit mijn zichtveld heb gedaan wist ik niet meer dat dat forum er was
Dit is niet iets van de afgelopen dagen. Er zijn menig nachtbagger adoratietopics geweest voor deze man. Maanden geleden.quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:13 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Heb FOK! een aantal dagen niet gevolgd, praat me bij!?
quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:11 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Maar natuurlijk kan dat [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jaquote:
Nick en Simon.quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:13 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dit is niet iets van de afgelopen dagen. Er zijn menig nachtbagger adoratietopics geweest voor deze man. Maanden geleden.
[ afbeelding ]
Ok okquote:Op maandag 22 augustus 2011 00:13 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dit is niet iets van de afgelopen dagen. Er zijn menig nachtbagger adoratietopics geweest voor deze man. Maanden geleden.
[ afbeelding ]
Hoe kan ik het goed maken?quote:
Kut, kut Pitbull, kut Marc Anthony, kut.quote:
Houd ons niet langer in spanningquote:Op maandag 22 augustus 2011 00:15 schreef Spaghettivreter het volgende:
Donderdag beginnen aan een nieuwe opleiding
Waar?quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:15 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nee je bent te laat.
En nu moet je een te laat briefje ophalen !
Respect voor jou heb ik, je weet tochquote:Op maandag 22 augustus 2011 00:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat merk je vanzelf. Hier is sorry niet genoeg, wij dwingen respect af.
Slaap lekker. Groetjes van Brian en aanhang..quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:16 schreef SpermaDonor het volgende:
Maar ik ga weer,
morgen vroeg komen ze asbest verwijderen hier
Trustenquote:Op maandag 22 augustus 2011 00:16 schreef SpermaDonor het volgende:
Maar ik ga weer,
morgen vroeg komen ze asbest verwijderen hier
Deze ga ik uitprinten en onder m'n kussen leggen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:17 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Slaap lekker. Groetjes van Brian en aanhang..
[ afbeelding ]
MHBO Journalistiek & Communicatie ga ik doen in Utrechtquote:Op maandag 22 augustus 2011 00:16 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Houd ons niet langer in spanning
hmmm, we komen er wel...quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:17 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Respect voor jou heb ik, je weet toch
Ze maken niet hetzelfde handgebaar mangquote:Op maandag 22 augustus 2011 00:17 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Slaap lekker. Groetjes van Brian en aanhang..
[ afbeelding ]
Ik ook , Introductie dagquote:Op maandag 22 augustus 2011 00:15 schreef Spaghettivreter het volgende:
Donderdag beginnen aan een nieuwe opleiding
Maak dan gelijk een fotoalbum van al zijn foto's.quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Deze ga ik uitprinten en onder m'n kussen leggen.
Waar staat de M voor?quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:18 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
MHBO Journalistiek & Communicatie ga ik doen in Utrecht![]()
Zal weer ff wennen worden na een jaar geen enkele opleiding gedaan te hebben en fulltime gewerkt te hebben......
Nee man. Opposites.quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:19 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Maak dan gelijk een fotoalbum van al zijn foto's.
iBennyquote:
quote:
quote:Samenvoeging van het MBO en het HBO, niet letterlijk maar de lesstof die je krijgt op de MBO sluit meer aan bij de HBO dan nu het geval is.
Waarom al die liefde naar de BN'ers, maar nooit naar Brian?quote:
quote:
Brian.quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:20 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Waarom al die liefde naar de BN'ers, maar nooit naar Brian?
[ afbeelding ]
Ik zie het nu pas. Eerste zin wel met 'het', maar daarna over op 'de'. Ik snap het niet meerquote:
Hoe krijg je dat voor elkaarquote:Op maandag 22 augustus 2011 00:22 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Ik heb per ongeluk paint verwijderdNu kan ik het briefje niet invullen
quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:22 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Ik heb per ongeluk paint verwijderdNu kan ik het briefje niet invullen
Hey man.quote:
Wiesdawijf?!?!quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:22 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Brian met z'n echte D&B shirtjeStop hating!
[ afbeelding ]
WIE IS DA WIJF?quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:22 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Brian met z'n echte D&B shirtjeStop hating!
[ afbeelding ]
Mwah, stond net op het punt om weg te gaan dus het niveau zal nu wel verder dalenquote:
Geen idee. Iets van een BN'er moet het zijn. Maar wel aantrekkelijkquote:
Ik wil hete lesboseks met dat wijf.quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:24 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Geen idee. Iets van een BN'er moet het zijn. Maar wel aantrekkelijk
quote:Maaike Vos (bekend van X-Factor 2010) trad daar op.
Ik denk eerder dat het omhoog gaat.quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:23 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Mwah, stond net op het punt om weg te gaan dus het niveau zal nu wel verder dalen
quote:
Ik ook, ik zou het alleen nooit kunnen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik wil hete lesboseks met dat wijf.
Idem.quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik wil hete lesboseks met dat wijf.
quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:25 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat het omhoog gaat.
Zodra ik gevoelens voor je krijg. Denk niet dat het dit leven nog gaat gebeuren.quote:
Moet je vroeg op?quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:26 schreef Dalando het volgende:
Hey hoi allen slecht nieuws
ik kan maar tot 1u nachtbaggeren
En nu danquote:Op maandag 22 augustus 2011 00:26 schreef Dalando het volgende:
Ik ken een vosje die dat ook telkens meldt om vervolgens toch tot week-ik-veel-hoe-laat te blijvenquote:Op maandag 22 augustus 2011 00:26 schreef Dalando het volgende:
Gevoelens.quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:27 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Zodra ik gevoelens voor je krijg. Denk niet dat het dit leven nog gaat gebeuren.
Sorryquote:Op maandag 22 augustus 2011 00:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gevoelens.![]()
Tevens: auch.Na alles wat we hebben meegemaakt.
doe maar zoquote:
Prima, ga ik wel weer anderen hosselen, gr gr.quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:29 schreef HappyBob het volgende:
[..]
SorryMaar ik vind je ogen niet mooi.
Hoofd schouders knie en teen knie en teenquote:
Jamaar kijk hijs 13 hij gebruikt geen agendaquote:Op maandag 22 augustus 2011 00:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ken een vosje die dat ook telkens meldt om vervolgens toch tot week-ik-veel-hoe-laat te blijven
Hey therequote:Op maandag 22 augustus 2011 00:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Prima, ga ik wel weer anderen hosselen, gr gr.
Het was een test. Lijkt me duidelijk dat je hiervoor hard gefaald hebt.quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Prima, ga ik wel weer anderen hosselen, gr gr.
quote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:30 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Hoofd schouders knie en teen knie en teen
Ja het echte leven begint weerquote:Op maandag 22 augustus 2011 00:29 schreef Dalando het volgende:
[..]
Het algemene "Moet morgen weer werken" KLB topic
Das ook een rare plek om de tijd te weten te komen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:30 schreef Dalando het volgende:
[..]
Jamaar kijk hijs 13 hij gebruikt geen agenda
Ja, zó graag wil ik je nou ook weer niet hoor.quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:30 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Het was een test. Lijkt me duidelijk dat je hiervoor hard gefaald hebt.
Zuigtquote:Op maandag 22 augustus 2011 00:30 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ja het echte leven begint weer
Waarom nu opeens zo hard doen?quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, zó graag wil ik je nou ook weer niet hoor.
Dit dat zus zo.quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:32 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Waarom nu opeens zo hard doen?Ik mis hoe je vroeger was.
Brofist en elkaar betasten op onzedelijke plekken.quote:
Dat dan weer wel maar ook niet altijd ivm werk.......quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:31 schreef Dalando het volgende:
[..]
ZuigtMaar op vrijdagavonden en zaterdagavonden kan ik wel weer de hele nacht gaan baggeren
Nee hoor schatje.quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:33 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Heb ik je nu verpest, cougar die je bent?
tjaquote:Op maandag 22 augustus 2011 00:33 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Dat dan weer wel maar ook niet altijd ivm werk.......
quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:34 schreef HappyBob het volgende:
[..]
VrouwenGevoelloze wezens zijn het
een pony, raket ijsje graag!quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:34 schreef Dalando het volgende:
[ afbeelding ]
De eerste die raad wat dit is verdient een ijsje
admin.phpquote:Op maandag 22 augustus 2011 00:34 schreef Dalando het volgende:
[ afbeelding ]
Meermaals.quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Brofist en elkaar betasten op onzedelijke plekken.
php-code, ijsje graagquote:Op maandag 22 augustus 2011 00:34 schreef Dalando het volgende:
[ afbeelding ]
php-code voor een dynamische administrator webpaginaquote:Op maandag 22 augustus 2011 00:34 schreef Dalando het volgende:
[ afbeelding ]
halfgoed, maar niet het antwoord waar ik naar zocht.quote:
en we hebben een winnaar.quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
php-code voor een dynamische administrator webpagina
Kreeg het bijna m'n strot niet uit.quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:34 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je noemde me schatjeZo veel liefde heb ik al lang niet meer van je gevoeld
Custom CSS?quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:34 schreef Dalando het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is geen CSS schatquote:
Stel dan ook niet van die onmogelijke vragen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:35 schreef Dalando het volgende:
[..]
halfgoed, maar niet het antwoord waar ik naar zocht.
Het is toch mogelijk. iBenny wist wat het was.quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:36 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Stel dan ook niet van die onmogelijke vragen.
iBenny is een nerd.quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:36 schreef Dalando het volgende:
[..]
Het is toch mogelijk. iBenny wist wat het was.
Hij hoeft er ook niet uit hoorquote:Op maandag 22 augustus 2011 00:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kreeg het bijna m'n strot niet uit.
this.quote:
Brian wordt wel een stuk lekkerder als hij naast JJ staat.quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:36 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Een Brian voor jou.
[ afbeelding ]
Ja, en jij ook.quote:
Dan heb ik er nog wel één voor je.quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Brian wordt wel een stuk lekkerder als hij naast JJ staat.
Nee.quote:
Jij hebt een paardenlul.quote:
Maurice Wijnenquote:Op maandag 22 augustus 2011 00:38 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dan heb ik er nog wel één voor je.
[ afbeelding ]
Dankje.quote:
Sorry man, maar is verder niks mis mee hoor. Ieder z'n ding.quote:
Wat moet ik met een paardenlul?quote:
Mijn ogen, ik vertrouw ze niet. Is dit echt?quote:
Het is echtquote:Op maandag 22 augustus 2011 00:40 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wat moet ik met een paardenlul?
[..]
Mijn ogen, ik vertrouw ze niet. Is dit echt?
Nerd is a term that refers to an intelligent but single-minded person obsessed with a nonsocial hobby or pursuit.[1] Nerds are generally considered to be awkward, shy and/or unattractive by most.[2] Thus, a nerd is often excluded from physical activity and considered a loner by others, or will tend to associate with a small group of like-minded people.quote:
Vooroordelen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:40 schreef aight1 het volgende:
[..]
Sorry man, maar is verder niks mis mee hoor. Ieder z'n ding.
2 duimpjes voor jouquote:
Ik weet het wel, maar mijn antwoorden reken je toch niet goedquote:
Bedankt voor de thumbs up.quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:41 schreef HappyBob het volgende:
[..]
2 duimpjes voor jou
[ afbeelding ]
Hoe is het met Claudio de facebook-stalker?
Lijkt me best lastig met dyslexie.quote:
"Iets voor nerds" is inderdaad niet het goede antwoord.quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:41 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik weet het wel, maar mijn antwoorden reken je toch niet goed
dat is geen FUN FUN FUN FUNquote:
Mijn eerste post, metee haten.quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:42 schreef Boterbartje het volgende:
dimens ik vind je kool enzo maar ga alsjeblieft niet een hele nachtbagger vol met 'raad wat voor crap script pruttel dit is' posten
Ja ok ik wil niet haten maar daarnet stond ook al van die nerd prut enzo, sorry man!quote:
geen java scriptquote:
Langzaam aan gaat het beter met mij. Bijna niet meer ziek, dus kan weer een nieuwe frisse week tegemoet.quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:42 schreef Franneh het volgende:
[..]
Bedankt voor de thumbs up.
En prima prima. Met Noudje?
Awesomeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:
Mooiquote:Op maandag 22 augustus 2011 00:43 schreef aight1 het volgende:
[..]
Awesomeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
ben je verhuisd?
Was je ziek danquote:Op maandag 22 augustus 2011 00:43 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Langzaam aan gaat het beter met mij. Bijna niet meer ziek, dus kan weer een nieuwe frisse week tegemoet.
sry man maar hoe kun je nou ontkennen dat dit niet nerderig isquote:
Nou dan gebruik je wel echt heel oude manierenquote:
Ik heb het niet getypt.quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:45 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Nou dan gebruik je wel echt heel oude manieren!
Eerst een Macbook, aankomende woensdag krijg ik geld daarvoor.quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:45 schreef Dalando het volgende:
Ah dimens, je bent aan je app begonnen?
En vergeet Brian nietquote:
'Zonder seks geen aids' is mijn mottoquote:Op maandag 22 augustus 2011 00:44 schreef Franneh het volgende:
[..]
Was je ziek dan
Wat had je? Aids?
Waarom moet dat nerderig zijn?quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:44 schreef aight1 het volgende:
[..]
sry man maar hoe kun je nou ontkennen dat dit niet nerderig is
owquote:
quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:46 schreef Dimens het volgende:
[..]
Eerst een Macbook, aankomende woensdag krijg ik geld daarvoor.
Ik heb toen nog een tijdje gedacht dat jij dat wasquote:Op maandag 22 augustus 2011 00:47 schreef HappyBob het volgende:
[..]
En vergeet Brian niet
[ afbeelding ]
[..]
'Zonder seks geen aids' is mijn motto [ afbeelding ]
quote:
Dat zou een mooie wereld zijn geweestquote:Op maandag 22 augustus 2011 00:47 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik heb toen nog een tijdje gedacht dat jij dat was
daar hebben we grammar naziers weerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |