quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:25 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat het omhoog gaat.
Zodra ik gevoelens voor je krijg. Denk niet dat het dit leven nog gaat gebeuren.quote:
Moet je vroeg op?quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:26 schreef Dalando het volgende:
Hey hoi allen slecht nieuws
ik kan maar tot 1u nachtbaggeren
En nu danquote:Op maandag 22 augustus 2011 00:26 schreef Dalando het volgende:
Ik ken een vosje die dat ook telkens meldt om vervolgens toch tot week-ik-veel-hoe-laat te blijvenquote:Op maandag 22 augustus 2011 00:26 schreef Dalando het volgende:
Gevoelens.quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:27 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Zodra ik gevoelens voor je krijg. Denk niet dat het dit leven nog gaat gebeuren.
Sorryquote:Op maandag 22 augustus 2011 00:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gevoelens.![]()
Tevens: auch.Na alles wat we hebben meegemaakt.
doe maar zoquote:
Prima, ga ik wel weer anderen hosselen, gr gr.quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:29 schreef HappyBob het volgende:
[..]
SorryMaar ik vind je ogen niet mooi.
Hoofd schouders knie en teen knie en teenquote:
Jamaar kijk hijs 13 hij gebruikt geen agendaquote:Op maandag 22 augustus 2011 00:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ken een vosje die dat ook telkens meldt om vervolgens toch tot week-ik-veel-hoe-laat te blijven
Hey therequote:Op maandag 22 augustus 2011 00:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Prima, ga ik wel weer anderen hosselen, gr gr.
Het was een test. Lijkt me duidelijk dat je hiervoor hard gefaald hebt.quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Prima, ga ik wel weer anderen hosselen, gr gr.
quote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:30 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Hoofd schouders knie en teen knie en teen
Ja het echte leven begint weerquote:Op maandag 22 augustus 2011 00:29 schreef Dalando het volgende:
[..]
Het algemene "Moet morgen weer werken" KLB topic
Das ook een rare plek om de tijd te weten te komen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:30 schreef Dalando het volgende:
[..]
Jamaar kijk hijs 13 hij gebruikt geen agenda
Ja, zó graag wil ik je nou ook weer niet hoor.quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:30 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Het was een test. Lijkt me duidelijk dat je hiervoor hard gefaald hebt.
Zuigtquote:Op maandag 22 augustus 2011 00:30 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ja het echte leven begint weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |