Houd ons niet langer in spanningquote:Op maandag 22 augustus 2011 00:15 schreef Spaghettivreter het volgende:
Donderdag beginnen aan een nieuwe opleiding
Waar?quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:15 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nee je bent te laat.
En nu moet je een te laat briefje ophalen !
Respect voor jou heb ik, je weet tochquote:Op maandag 22 augustus 2011 00:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat merk je vanzelf. Hier is sorry niet genoeg, wij dwingen respect af.
Slaap lekker. Groetjes van Brian en aanhang..quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:16 schreef SpermaDonor het volgende:
Maar ik ga weer,
morgen vroeg komen ze asbest verwijderen hier
Trustenquote:Op maandag 22 augustus 2011 00:16 schreef SpermaDonor het volgende:
Maar ik ga weer,
morgen vroeg komen ze asbest verwijderen hier
Deze ga ik uitprinten en onder m'n kussen leggen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:17 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Slaap lekker. Groetjes van Brian en aanhang..
[ afbeelding ]
MHBO Journalistiek & Communicatie ga ik doen in Utrechtquote:Op maandag 22 augustus 2011 00:16 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Houd ons niet langer in spanning
hmmm, we komen er wel...quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:17 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Respect voor jou heb ik, je weet toch
Ze maken niet hetzelfde handgebaar mangquote:Op maandag 22 augustus 2011 00:17 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Slaap lekker. Groetjes van Brian en aanhang..
[ afbeelding ]
Ik ook , Introductie dagquote:Op maandag 22 augustus 2011 00:15 schreef Spaghettivreter het volgende:
Donderdag beginnen aan een nieuwe opleiding
Maak dan gelijk een fotoalbum van al zijn foto's.quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Deze ga ik uitprinten en onder m'n kussen leggen.
Waar staat de M voor?quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:18 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
MHBO Journalistiek & Communicatie ga ik doen in Utrecht![]()
Zal weer ff wennen worden na een jaar geen enkele opleiding gedaan te hebben en fulltime gewerkt te hebben......
Nee man. Opposites.quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:19 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Maak dan gelijk een fotoalbum van al zijn foto's.
iBennyquote:
quote:
quote:Samenvoeging van het MBO en het HBO, niet letterlijk maar de lesstof die je krijgt op de MBO sluit meer aan bij de HBO dan nu het geval is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |