admin.phpquote:Op maandag 22 augustus 2011 00:34 schreef Dalando het volgende:
[ afbeelding ]
De eerste die raad wat dit is verdient een ijsje
Meermaals.quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Brofist en elkaar betasten op onzedelijke plekken.
php-code, ijsje graagquote:Op maandag 22 augustus 2011 00:34 schreef Dalando het volgende:
[ afbeelding ]
php-code voor een dynamische administrator webpaginaquote:Op maandag 22 augustus 2011 00:34 schreef Dalando het volgende:
[ afbeelding ]
halfgoed, maar niet het antwoord waar ik naar zocht.quote:
en we hebben een winnaar.quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
php-code voor een dynamische administrator webpagina
Kreeg het bijna m'n strot niet uit.quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:34 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je noemde me schatjeZo veel liefde heb ik al lang niet meer van je gevoeld
Custom CSS?quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:34 schreef Dalando het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is geen CSS schatquote:
Stel dan ook niet van die onmogelijke vragen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:35 schreef Dalando het volgende:
[..]
halfgoed, maar niet het antwoord waar ik naar zocht.
Het is toch mogelijk. iBenny wist wat het was.quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:36 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Stel dan ook niet van die onmogelijke vragen.
iBenny is een nerd.quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:36 schreef Dalando het volgende:
[..]
Het is toch mogelijk. iBenny wist wat het was.
Hij hoeft er ook niet uit hoorquote:Op maandag 22 augustus 2011 00:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kreeg het bijna m'n strot niet uit.
this.quote:
Brian wordt wel een stuk lekkerder als hij naast JJ staat.quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:36 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Een Brian voor jou.
[ afbeelding ]
Ja, en jij ook.quote:
Dan heb ik er nog wel één voor je.quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Brian wordt wel een stuk lekkerder als hij naast JJ staat.
Nee.quote:
Jij hebt een paardenlul.quote:
Maurice Wijnenquote:Op maandag 22 augustus 2011 00:38 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dan heb ik er nog wel één voor je.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |