Ha Benny kijkt ook!quote:
Moet erin? Rauzer (HOI SPYTOOL) is er toch niet.quote:
Ja.quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
Moet erin? Rauzer (HOI SPYTOOL) is er toch niet.
Hihi.
Tot op het botquote:
Ik wás altijd zo terughoudend met mensen toeveogen aan mijn Facebook...quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:49 schreef heloef het volgende:
Whehe René stond tussen mijn suggesties.
quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:51 schreef Renesite het volgende:
Godver... een Rauzer naamtopic. Tot volgend topic.
Lekker slapen!quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:52 schreef Patje1987 het volgende:
Morgen weer hard aan het werk dus ik ga mijn ogen rust gunnen. Was erg gezellig dit weekend mensen
Okeejen! Ik ga ook maar eens tukken. Morgen ook weer werkenquote:Op zondag 21 augustus 2011 22:52 schreef Patje1987 het volgende:
Morgen weer hard aan het werk dus ik ga mijn ogen rust gunnen. Was erg gezellig dit weekend mensen
Ik doe hetzelfde. Welterusten, luv joe all!quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:52 schreef Patje1987 het volgende:
quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:52 schreef Patje1987 het volgende:
Slaap lekker allebei!quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Okeejen! Ik ga ook maar eens tukken. Morgen ook weer werken!
Bedankt voor den gezelligheid jong!
Jij ook slaap lekker.quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:53 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik doe hetzelfde. Welterusten, luv joe all!
Legitieme redenen.quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:57 schreef Bellatrix het volgende:
Nee, Delfzijl had je gewoon niet willen missen. Niks tenzij.
Ik wel, maar ik was niet uitgenodigd dusssss.quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:57 schreef Bellatrix het volgende:
Nee, Delfzijl had je gewoon niet willen missen. Niks tenzij.
quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:03 schreef Bellatrix het volgende:
Die neukende insecten was wel een hoogtepuntje.
Whahaquote:Op zondag 21 augustus 2011 23:03 schreef Bellatrix het volgende:
Die neukende insecten was wel een hoogtepuntje.
ik vond het vliegende mieren!quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:04 schreef MissJ het volgende:
Oh ja, die vliegen (of wat waren het eigenlijk)
Neukenquote:
Niemand.quote:
die ene was necrofielquote:
VOC sigarettenquote:Op zondag 21 augustus 2011 23:07 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Niemand.Maar Martin en ik waren het slimste zeg maar.
En toen gingen we VOC sigaretten roken!
Uit Indonesie, Patje meegenomen, zaten allerlei specerijen in, kruidnagels ofzo, was echt lekker.quote:
kretek?quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:09 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Uit Indonesie, Patje meegenomen, zaten allerlei specerijen in, kruidnagels ofzo, was echt lekker.
Ja.quote:
Okequote:Op zondag 21 augustus 2011 23:09 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Uit Indonesie, Patje meegenomen, zaten allerlei specerijen in, kruidnagels ofzo, was echt lekker.
Lekker die geur juist!quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:14 schreef gomi het volgende:
[..]
rookte ik ook weleens
maar die dingen meuren vind ik tbh
yeah, van die smaal staat me ook wel iets bij idd.quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:14 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Lekker die geur juist!
En je lippen krijgen zo'n lekkere zoete smaak.
Wat ga je doen?quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:32 schreef Zeroku het volgende:
Morge godverdomme lkkr naar Amersfoort.
Dierentuin, naar het schijnt.quote:
Icons, smiles en headers klaar terwijl u wacht, #86quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:34 schreef PatriQue89 het volgende:
Er is op fok toch zo'n forum waar je gifjes kan laten maken?
ah dank!quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
Icons, smiles en headers klaar terwijl u wacht, #86
alles gemistquote:Op zondag 21 augustus 2011 23:02 schreef Renesite het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Drie belangrijke essentiele onderdelen.
Doe het licht aan en zet en pop naast je neerquote:Op maandag 22 augustus 2011 00:05 schreef Bellatrix het volgende:
Ik wil Scream 4 kijken maar durf niet omdat donker en alleen.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Doe het licht aan en zet en pop naast je neer
quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:05 schreef Bellatrix het volgende:
Ik wil Scream 4 kijken maar durf niet omdat donker en alleen.
[ afbeelding ]
Ja, ik ben nog niet van m'n stoel gevallen nee..quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Moet ik ook nog doen. Het scheen heel slecht te zijn geweest![]()
zaterdag 20:00uurquote:Op maandag 22 augustus 2011 00:35 schreef Bellatrix het volgende:
Dat nieuwe programma van Carlo und Irene, wanneer komt dat?
Top!quote:
quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:44 schreef Bellatrix het volgende:
Dat eerste filmpje, eerste typetje doet me gewoon aan jou denken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.derp varkentje
Welke bedoel je?quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:44 schreef Bellatrix het volgende:
Dat eerste filmpje, eerste typetje doet me gewoon aan jou denken.
Die grondstewardess, met die suikerspincoupé.quote:
Oh,, Bangkok.. Ouwe snoeperddd!!quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:51 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Die grondstewardess, met die suikerspincoupé.
quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:54 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Oh,, Bangkok.. Ouwe snoeperddd!!
quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:49 schreef iBenny het volgende:
Angrybird!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.derp varkentje![]()
Sinds wanneer klaag jij niet?quote:Op maandag 22 augustus 2011 08:04 schreef Renesite het volgende:
De ochtend stopt pas om 12u... de pijn ook, hoop ik
Maar om er geen klaagpost van te maken: de zon schijnt!
En ik zit binnen...
Doe is gewoon klagen, anders ben je heul Reneetje nietquote:
ohhhhhhhhhhh wat is dit slecht 2 stukjes gekeken maar nee wat een flauwe humor echt alleen Gordon als Samir die is leuk maar de rest outbollig nederlands.quote:
waarom?quote:Op maandag 22 augustus 2011 09:31 schreef iBenny het volgende:
Ik ben nu ergens tussen Almere en Weesp
Ja, ik vind t ook niks!quote:Op maandag 22 augustus 2011 09:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ohhhhhhhhhhh wat is dit slecht 2 stukjes gekeken maar nee wat een flauwe humor echt alleen Gordon als Samir die is leuk maar de rest outbollig nederlands.
vandaar dat ik op weg ben naar Amsterdamquote:Op maandag 22 augustus 2011 09:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
Almere en tandartsen ... niet te vertrouwen
quote:Het Nederlandse duo Nick&Simon heeft vandaag via Radio 2 bekend gemaakt uit elkaar te gaan. Afgelopen vrijdag ging het gerucht al dat de volkszangers zouden stoppen, maar Nick gaf toen aan pas maandag uitsluitsel te kunnen geven.
Voor veel Nederlandsers is Nick zonder Simon als pindakaas zonder hagelslag, Bassie zonder Adriaan en Suske zonder Wiske. Om die reden hebben vele fans hebben hun vocht al geloosd op Twitter. Of de split-up gevolgen heeft voor Symphonica in Rosso of een mogelijk vervolg van The American Dream is nog even afwachten.
Het zijn Carlo en Irene, wat denk je zelfquote:Op maandag 22 augustus 2011 09:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
ik hoef het dus niet terug te kijken?
tenenkrommend ook wat pat zegt is echt 60 keer niksquote:Op maandag 22 augustus 2011 09:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
ik hoef het dus niet terug te kijken?
en succes bij de tandartsquote:Op maandag 22 augustus 2011 10:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
tenenkrommend ook wat pat zegt is echt 60 keer niks
Oh en http://www.radio2.nl/nieu(...)mp-simon-vreemd.htmlquote:Op maandag 22 augustus 2011 10:22 schreef borisz het volgende:
Ohja de bron http://www.spitsnieuws.nl(...)simon-zijn-niet-meer.
Al kan het ook een hoax zijn er zijn nog weinig websites die het overnemen.. Verder nog geen officieel persbericht ofzo.
Ik hoop hetquote:Op maandag 22 augustus 2011 10:25 schreef borisz het volgende:
[..]
Oh en http://www.radio2.nl/nieu(...)mp-simon-vreemd.html
Klinkt als Hoax
ik heb echt géén ideequote:Op maandag 22 augustus 2011 10:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Waar komt de afvoer van de douche op uit, weet je dat?
ze zijn alleen bij de buren op de begane grond bezig (ik woon op de 2e).. ze komen dus niet bij mij, maar ze gaan wel de riolering in de hele portiek vervangen (quote:Op maandag 22 augustus 2011 10:39 schreef Pheno het volgende:
Ik zou denken van niet, maar als ze toch bezig zijn: even vragen?
maar het erge is, ik werd wakker vannochtend en was dus echt totaal vergeten dat dit vandaag was en ben uur geleden naar de plee geweest.. maar heb er niks over gehoord ofzoquote:
huh? wat? Wat voor verhaal?quote:Op maandag 22 augustus 2011 10:52 schreef PatriQue89 het volgende:
Hmm.. dat Nick en Simon verhaal.. die gaan echt niet uit elkaar hoor
vast welquote:Op maandag 22 augustus 2011 11:04 schreef PatriQue89 het volgende:
Stufi aanvragen en dergelijke..![]()
hopen dat het goed gaat
Joah.. komt wel goed.. en anders, als het fout is gegaan, kan rene mij wel helpen, denk ikquote:Op maandag 22 augustus 2011 11:08 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dan doe je nu gewoon extra je best....en anders gaan stampvoeten
ja misschien ditquote:Op maandag 22 augustus 2011 11:01 schreef charmed_angel het volgende:
Misschien gaan ze alleen uit elkaar als coach bij the voice? Ik bedoel er staan concerten gepland tot juni 2012
Denk het niet, aangezien de opnames al bezig zijn.. Het is gewoon iets nieuws.. niks aan de handquote:
quote:Om te kunnen reizen met het studentenreisproduct, moet je recht hebben op studiefinanciering. Heb je nog geen studiefinanciering, dan moet je dat eerst aanvragen. Daarna moet je drie dingen doen:
1. Regel een persoonlijke OV-chipkaart
Als je nog geen persoonlijke OV-chipkaart hebt, kun je er een aanvragen bij een OV-bedrijf of via ov-chipkaart.nl. Een persoonlijke OV-chipkaart is te herkennen aan de pasfoto, naam en geboortedatum op de voorzijde.
2. Geef door op welke OV-chipkaart je jouw studentenreisproduct wilt laden
Nadat je recht op studiefinanciering is vastgesteld, krijg je binnen een week van de Klantenservice OV-chipkaart automatisch een bericht met uitleg over het doorgeven van je OV-chipkaartnummer inclusief inloggegevens en een aanvraagformulier toegestuurd.
Volg de instructies in de brief. Binnen een week ontvang je bevestiging van je aanvraag en informatie over het op je kaart laden van het studentenreisproduct.
Alleen als je binnen drie weken geen bericht hebt ontvangen of het bent verloren, kun je de inloggegevens en het aanvraagformulier bestellen via www.studentenreisproduct.nl/. DUO kan je geen aanvraagformulier sturen.
3. Laad het week- of weekendabonnement op je persoonlijke OV-chipkaart.
Dat doe je bij een ophaalautomaat. Kijk op ov-chipkaart.nl/adresvinder voor de dichtstbijzijnde ophaalautomaat.
Hoe lang?quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Acda & De Munnik en Nick & Simon gaan mixen en vormen tijdelijk andere duo's. Verder niets aan de hand, hoor ik op Radio 2 van de mannen zelf.
AHquote:Op maandag 22 augustus 2011 11:29 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Niet zolang, N&S moeten natuurlijk samen toewerken naar de Symphonica's.
Staat nu ook in de krantquote:Op maandag 22 augustus 2011 11:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Acda & De Munnik en Nick & Simon gaan mixen en vormen tijdelijk andere duo's. Verder niets aan de hand, hoor ik op Radio 2 van de mannen zelf.
Sinten?quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:09 schreef Renesite het volgende:
Pat, doe mij vanavond die sinten even vragen! Stufi en shit. K gr gr?
OMG!quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:23 schreef MissJ het volgende:
ik moest net plassen![]()
Teiltje gepakt en beetje kattenbaksteentjes in gedaan en gaan....
De katten kwamen gelijk kijkenNa de plas heeft Nala even keurig in de steentjes staan graven
Bazin!quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:23 schreef MissJ het volgende:
De katten kwamen gelijk kijkenNa de plas heeft Nala even keurig in de steentjes staan graven
Wat?quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:23 schreef MissJ het volgende:
quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:23 schreef MissJ het volgende:
quote:
Heb je lekker op de agenda gezet.quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:50 schreef ValHallen het volgende:
Ah. Ik kom er net pas achter dat mijn vader en moeder vandaag 25 jaar getrouwd zijn
fuuuuuucking chillen met die blubberbillenquote:Op maandag 22 augustus 2011 14:59 schreef Patje1987 het volgende:
Waarom wil ik opeens gaarne vissen? Ga zaterdag gewoon bier halen en mijn hengel zoeken en dan naar het water jeweet.
Bennyquote:
Hoe was het?quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:27 schreef DeZwabber het volgende:
net een half uur terug van Keulen!
[ afbeelding ]
Ik vind hem qua kwaliteit weer terug gaan naar de eerste. Het blijft natuurlijk een parodie op horrorfilms, en dat doen ze nu zo uitstekend.quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:36 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ja? Dan ga ik hem vanavond eens kijken.
Oeh tof! Daar ga ik dus binnenkort even heen.quote:
Ah ok. Hoe kom je eraan dan? Want hij draait nog in de bios toch en is nog niet te huur volgens mij...?quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:38 schreef Bellatrix het volgende:
Ben hem nog aan het kijken, maar tot nu toe is ie goed.
De Koelnmesse?quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:27 schreef DeZwabber het volgende:
net een half uur terug van Keulen!
[ afbeelding ]
ach, je zit met een aantal mensen gezellig te doen, je komt echt random mensen tegen uit heel verschillende landen. Gelukkig waren niet alle rijen zo, maar een uur was heel normaal.quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:30 schreef ValHallen het volgende:
4 uur in de rij staan, ik zou dat zo slecht handelen.
Demo's gezien van Skyrim, Borderlands 2, Prey 2, DotA2, Bioshock Infinite, Secret Worldquote:
Terug gaan naar de eerste is sowieso goed. Vond Scream 2 en 3 eigenlijk best matig.quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:37 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik vind hem qua kwaliteit weer terug gaan naar de eerste. Het blijft natuurlijk een parodie op horrorfilms, en dat doen ze nu zo uitstekend.
Internet.quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:38 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ah ok. Hoe kom je eraan dan? Want hij draait nog in de bios toch en is nog niet te huur volgens mij...?
Ja die waren nogal bout. Maar als je 1 goed vond, vind je deze ook wel leuk.quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:39 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Terug gaan naar de eerste is sowieso goed. Vond Scream 2 en 3 eigenlijk best matig.
Is dat die Duitse film ofzo? Keertje kijken.quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:43 schreef ValHallen het volgende:
Heb gister Re-animator gezien. Het acteren was slecht, special effects kut, humor knullig, geen schrikmomenten, bloed leek op ketchup en toch vond ik het een toffe film
http://www.moviemeter.nl/film/4285quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:44 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Is dat die Duitse film ofzo? Keertje kijken.
De neger gaat als laatste dood?quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:44 schreef Bellatrix het volgende:
Dit is de eerste maatschappij kritieke Scream ook.
Nee die gaat eerder dood.quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:48 schreef ValHallen het volgende:
[..]
De neger gaat als laatste dood?
quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:48 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Kristin Bell zit erin.quote:
Scream dat de diepte ingaatquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:49 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee die gaat eerder dood.
Meer op de maatschappij als in dat iedereen nu beroemd is door niets te doen enzo.
Dat zou echt uniek zijn.quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:48 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ja, klein rolletje maar, maar ze doet veel met de tijd die ze krijgt.quote:
De manier waarop je dit zegt.... je maakt me nieuwsgierigquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:53 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja, klein rolletje maar, maar ze doet veel met de tijd die ze krijgt.
Nice!quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ook....
Maar ik heb deze sinds kort
Neger wat?quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:01 schreef Bellatrix het volgende:
Dat moment dat je een friendrequest krijgt van iemand die dood is.
Jongen die vorig jaar is overleden, krijg ineens friendrequest. Dat profiel delete je toch.quote:
Idd.quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:03 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jongen die vorig jaar is overleden, krijg ineens friendrequest. Dat profiel delete je toch.
Beetje lastig als je dood bent.quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:03 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jongen die vorig jaar is overleden, krijg ineens friendrequest. Dat profiel delete je toch.
Ja, zijn vriendin of zus of moeder of weet ik veel die erop ingelogd is.quote:
Deze?quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:09 schreef DeZwabber het volgende:
zaterdag was het ergst trouwens, toen mochten we niet meer door de hoofdingang omdat daar te veel mensen stonden, moesten we naar de andere kant van het complex lopen om naar binnen te kunnen
Niet bepaald neequote:Op maandag 22 augustus 2011 16:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
die meiden van World of Tanks waren dat toch?
die stonden te dansen maar dat niet konden
Ik heb de stand gezien ja, en vooral gehoordquote:Op maandag 22 augustus 2011 16:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet bepaald neeEn Razer (muizen, keyboards etc) stond achter DotA
top.ideequote:
Dat er achter de schermen niet veel extra te zien was. Niet echt in ieder geval, wel veel meer uitleg. Maar geen exclusieve totels. Nou ja, ik heb even FIFA Street mogen spelenquote:
dus dat!quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:42 schreef ValHallen het volgende:
oud-EO-voorzitter en Christen vind doden Pukkelpop straf van god
Wat een mongool.
WTFquote:Op maandag 22 augustus 2011 16:42 schreef ValHallen het volgende:
Wat een mongool.
yay, FIFAquote:Op maandag 22 augustus 2011 17:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat er achter de schermen niet veel extra te zien was. Niet echt in ieder geval, wel veel meer uitleg. Maar geen exclusieve totels. Nou ja, ik heb even FIFA Street mogen spelen
Er komt een nieuwe Fifa Streetquote:Op maandag 22 augustus 2011 17:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat er achter de schermen niet veel extra te zien was. Niet echt in ieder geval, wel veel meer uitleg. Maar geen exclusieve totels. Nou ja, ik heb even FIFA Street mogen spelen
Ik heb hem ook al staan ben nog met de eerste bezigquote:
Die eerste heb ik vanmiddag af kunnen krijgenquote:Op maandag 22 augustus 2011 17:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb hem ook al staan ben nog met de eerste bezig
Ik geloof, ik geloof, ik geloof!quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:58 schreef Bellatrix het volgende:
En dan vinden sommige mensen het nog gek dat de kerken leeglopen.
Ruimteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op maandag 22 augustus 2011 17:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die eerste heb ik vanmiddag af kunnen krijgen
Maar het ruimt lekker op die winkelcentra
De paus moet dan ook maar zorgen dat er kerken te bouwen zijn in dat spelletje.quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:58 schreef Bellatrix het volgende:
En dan vinden sommige mensen het nog gek dat de kerken leeglopen.
Als wij 2 erbij zijn op Sziget en er gebeurt zoiets, dan moet hij op zijn woorden terugkomen. We hebben onze hood daarvoor wat teveel mee.quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:42 schreef ValHallen het volgende:
Wat een mongool.
10% korting via de juridische faculteitsvereniging.quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Scoor je ze wel zo goedkoop mogelijk Rene?
Ah, toch mooi meegenomen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
10% korting via de juridische faculteitsvereniging.
Chill mode:onquote:Op maandag 22 augustus 2011 18:28 schreef PatriQue89 het volgende:
Zometeen nog even nach dem winkel.. even wat dingetjes halen voor morgen... tas alvast klaar zetten, douchen, en dan chillen de rest van de avond
Ja.quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
yay, FIFA
maar oke, was dat andere jaren anders dan?
Ja.quote:
Ik moet er nu wat over schrijven, maar ik ben niet zo in het voetbal, dus ik moet even lezen of de regels anders zijnquote:
Bij Fifa Street zijn er niet zoveel regels... Je krijgt gewoon punten door trucs te doen en te scorenquote:Op maandag 22 augustus 2011 18:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik moet er nu wat over schrijven, maar ik ben niet zo in het voetbal, dus ik moet even lezen of de regels anders zijn
ff spiekenquote:Op maandag 22 augustus 2011 18:54 schreef Patje1987 het volgende:
Zo eindelijk wat foto's op facebook gezet
Ja, dat zag ik, ik heb zelfs gewonnen met die pre alpha build tegen een concullegaquote:Op maandag 22 augustus 2011 18:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Bij Fifa Street zijn er niet zoveel regels... Je krijgt gewoon punten door trucs te doen en te scoren
Nicequote:Op maandag 22 augustus 2011 18:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, dat zag ik, ik heb zelfs gewonnen met die pre alpha build tegen een concullega
Ha, ik, gewonnen, et voetbal. Hell freezes over.
Niets, mooie meid hoor.quote:
Ik ken de muziek niet, maar het kan nooit erger zijn dan copycat aandachtshoer GaGaquote:
quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ken de muziek niet, maar het kan nooit erger zijn dan copycat aandachtshoer GaGa
[..]
Ik ken de muziek niet, maar het kan nooit erger zijn dan copycat aandachtshoer GaGa
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |