SPOILER: meer foto'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eman al-Obeidi Wiki
Bekijk deze YouTube-videoSPOILER: meer YouTubeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kaarten:
Guardian twitter interactive map
Reuters heeft een kaart van Libische bases, vluchtelingen, en protesten.SPOILER: meer kaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: eerdere topicsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laatste Frontpage-nieuwsberichten:
Obama: Strijd in Libië redde al vele levens
'Rebellen Libië nemen Ajdabiyah in'
Gadhafi: Coalitie maakt burgerslachtoffers
[upd] F-16's gaan mogelijk ook bombarderen
Hoe beoordeel je bronnen?
Dingen die je kunt doen om de Libiërs te steunen
Libië Fototopic
Waarom grijpen we in in Libië ?
Discussieer: Lange termijn geo-politieke effecten revoluties.SPOILER: UN / NATO infoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Landen die militaire steun verlenen:
• België: stuurt zes F16 fighters, ook is de mijnenveger BNS Narcis in het gebied.
• Canada: stuurt zeven CF-18 fighters 140 soldaten naar de regio, het Halifax-class fregat HMCS Charlottetown is ook betrokken bij de operatie.
• Denemarken: stuurt zes F-16 fighters.
• Frankrijk: heeft Mirage en Rafale vliegtuigen op de bases Istres and at Solenzara gestationeerd. Tankvliegtuigen zijn gestationeerd op Istres. De anti-air destroyer Forbin is vlakbij het gebied. De carrier Charles de Gaulle wordt met haar volledige strike group naar de Libische kust uitgezonden. Tijdens een persconferentie werd gezegd dat er op dit moment (20-03) twintig vliegtuigen boven Libië actief zijn.
• Griekenland: stuurt vier F-16 fighters, twee fregatten en een AWACS.
• Italië: volgens het Pentagon nemen er elf fregatten deel aan de eerst aanvalsgolf.
• Nederland: Stuurt zes F-16's, een tanker en de Hr.ms. Haarlem, een mijnenveger.
• Noorwegen: stuurt zes F-16 fighters en een P-3 Orion surveillance vliegtuig. Hij kondigde ook aan humanitaire hulp te bieden.
• Qatar: volgens de Qatar News Agency zullen er tussen de vier en zes vliegtuigen (Mirages) meehelpen met het in stand houden van de no-fly zone boven Libië.
• Spanje: stuurt vier F-18 fighters, een tanker, one F100 frigate, one submarine and one P-3 Orion surveillance vliegtuig.
• Verenigde Arabische Emiraten: Heeft aangekondigd 24 vliegtuigen (Mirages en F-16’s) te zullen sturen.
• Verenigd Koninkrijk: Cameron heeft bevestigd dat Typhoon en Tornadofighters mee zullen participeren in de operatie, samen met tankers en surveillance vliegtuigen.
• Verenigde Staten: de VS hebben elf schepen uitgezonden, waaronder de carrier USS Enterprise. Ook worden doormiddel van Tomahawk-raketten SAM-sites uitgenomen. Volgens een woordvoerder van het Pentagon zijn er drie B-2 bommenwerpers en negentien F-16 en F-18 fighters actief boven Libië, als ook AC-130 PSYOP toestellen. Er zijn U-2 spionagevliegtuigen gestationeerd op Cyprus.
NAVO
• Heeft permanent AWACS vliegtuigen in de lucht, bemanningen worden geleverd door diverse lidstaten.
Landen die mogelijk de no-fly zone militair zullen steunen:
• Albanie: heeft bekend gemaakt klaar te zijn om te helpen.
• Jordanië
• Kroatië: heeft beloofd hulp te sturen, al dan niet militair.
• Saoedi-Arabie: Min. BuZa heeft bekend gemaakt mogelijk airstrikes uit te zullen voeren.
• Duitsland: schijnt indirect steun te gaan geven door posities in Afghanistan te gaan versterken, stuurt mogelijk AWACS-bemanningen. Ook wordt de campagne in Libië gecoördineerd vanaf een militaire basis nabij Ramstein. (zie hieronder)
• Turkije: heeft bekend gemaakt de 'nodige voorbereidingen' te gaan treffen.
• Zweden: heeft aangegeven steun te zullen verlenen wanneer de NATO daarom vraagt. Stuurt humanitaire hulp.
Bases die in gebruik zijn:
• Duitsland: Ramstein - van hieruit wordt de operatie in Libië gecoördineerd.
• Frankrijk: Istres, Solenzara, Saint-Dizier Robinson Air Base
• Griekenland: Souda, Aktion.
• Italië: Amendola, Aviano, Decimomannu, Gioia del Colle, Trapani, Pantelleria, Sigonella, Capodichino
• Spanje: Rota, Morón, Torrejón
• Verenigd Koninkrijk: RAF Akrotiri
Laatste update: 23-03, 00:37quote:Naamgebruik:
• Operation Mobile, Canada
• Opération Harmattan, Frankrijk
• Operation Ellamy, Verenigd Koninkrijk
• Operation Odyssey Dawn, Verenigde Staten![]()
![]()
Dat is alvast één -als dit bericht bevestigd kan worden.twitter:LibyanDictator twitterde op zondag 21-08-2011 om 21:53:22Alaan Channel [@akhbar] reporting that f fighters have captured Said Gaddaif in #Rixos. #MermaidDawn #Tripoli reageer retweet
twitter:LibyanDictator twitterde op zondag 21-08-2011 om 21:57:56Oh damn it. Caller on Alaan says Saif Gaddafi has not literally been captured but is now surrounded in #Rixos. #MermaidDawn reageer retweet
twitter:Liberty4Libya twitterde op zondag 21-08-2011 om 22:01:34Reports that Gadafi son Seif Gadafi has been surrounded at Rixos hotel by Tripoli special Units designated to collect Gadafi Family. #Libya reageer retweet
Of toch?twitter:dovenews twitterde op zondag 21-08-2011 om 22:08:56Actually some ppl said the Rixos hotel was Saif & Alsanusi military operation place known that NATO wont hit it reageer retweet
twitter:ShababLibya twitterde op zondag 21-08-2011 om 22:07:50According to Al-Aan & Libya Al-Ahrar, confirmed by #Mahmoud #Jibril: #Saif #Al #Islam #Gaddafi was captured by FFs at Rixos earlier today. reageer retweet
We wachten vol spanning op de foto.twitter:ShababLibya twitterde op zondag 21-08-2011 om 22:18:23NTC confirm Saif's capture, pictures to follow soon InshAllah #Libya #Tripoli reageer retweet
[ Bericht 9% gewijzigd door svann op 21-08-2011 22:32:49 ]![]()
Bah, echt elke keer dat ik die fotocompilatie van die Eman al obeidi zie in de OP word ik er gewoon misselijk van.Laffe huichelaar![]()
Ze zit inmiddels al veilig in Amerika geloof ik.quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:05 schreef timmmmm het volgende:
Bah, echt elke keer dat ik die fotocompilatie van die Eman al obeidi zie in de OP word ik er gewoon misselijk van.The problem is not the occupation, but how people deal with it.![]()
Als je de berichten moet geloven hebben de opstandelingen Tripoli eigenlijk zo goed als in hun macht. Aangezien ze al in meerdere wijken en het centrum zouden zijn.
Ik zie het pas als een overwinning als Kadafi (wat de juiste spelling ook is) dood is.
![]()
Hij heeft al verloren. Zelfs als hij wint, kotst de internationale gemeenschap hem uit. Alleen kan je niet meer overleven in onze geinternationaliseerde (is dat een woord?) samenleving.quote:
Ik denk niet dat degenen die na hem aan de macht komen het beter zullen doen als hij, of liever zijn voor het volk, maar het is Kadaffi niet, dus is hun regering minder beladen en automagisch beter.Laffe huichelaar![]()
FMCNL FMC the Netherlands
Increasing NATO traffic this evening, reports of FF reaching former Green Square #Tripoli, this could be the night of freedom.... #Libya
1 minute ago"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC![]()
Gadafi gaat winnen, er bestaat geen twijfel. hij heeft 800.000 getrainde soldaten. zonder NATO zijn de rebellen niks waardquote:Op zondag 21 augustus 2011 22:22 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hij heeft al verloren. Zelfs als hij wint, kotst de internationale gemeenschap hem uit. Alleen kan je niet meer overleven in onze geinternationaliseerde (is dat een woord?) samenleving.
Ik denk niet dat degenen die na hem aan de macht komen het beter zullen doen als hij, of liever zijn voor het volk, maar het is Kadaffi niet, dus is hun regering minder beladen en automagisch beter.![]()
Je gaat helemaal voorbij aan mijn punt.quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:27 schreef manan1000 het volgende:
[..]
Gadafi gaat winnen, er bestaat geen twijfel. hij heeft 800.000 getrainde soldaten. zonder NATO zijn de rebellen niks waardLaffe huichelaar![]()
Kun je ergens anders gaan trollen?quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:27 schreef manan1000 het volgende:
[..]
Gadafi gaat winnen, er bestaat geen twijfel. hij heeft 800.000 getrainde soldaten. zonder NATO zijn de rebellen niks waard![]()
Waar is ze nu? Ik hoop dat die hotelmannetjes een flink aangepakt worden na vannachtquote:Op zondag 21 augustus 2011 22:05 schreef timmmmm het volgende:
Bah, echt elke keer dat ik die fotocompilatie van die Eman al obeidi zie in de OP word ik er gewoon misselijk van.
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo![]()
ze ligt op haar rug met haar benen wijd open met haar amerikaanse vriendje in new yorkquote:Op zondag 21 augustus 2011 22:34 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Waar is ze nu? Ik hoop dat die hotelmannetjes een flink aangepakt worden na vannacht![]()
ik begrijp je wel. maar besef je ook wel dat de internationale gemeenschap niet zo belangrijk voor gadafi is ? in andere woorden, het interesseert hem niks wat de international gemeenschap over hem zegt of denktquote:Op zondag 21 augustus 2011 22:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je gaat helemaal voorbij aan mijn punt.![]()
Zonder NATOquote:Op zondag 21 augustus 2011 22:27 schreef manan1000 het volgende:
[..]
Gadafi gaat winnen, er bestaat geen twijfel. hij heeft 800.000 getrainde soldaten. zonder NATO zijn de rebellen niks waard![]()
Het is niet eens meer de vraag wie er gaat winnen, maar hoe lang het nog duurt tot de opstandelingen hebben gewonnen.
Ik kies geen kant in dit verhaal, maar wie nu nog gelooft in de overwinning van kadafi is gewoon een idioot. Of een troll.![]()
![]()
Geprofiteerd over de ruggen van het Libische volk.quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:32 schreef Monidique het volgende:
Heeft Saif Khaddafi ook nog iets gedaan, behalve zoon zijn van en zijn propaganda?The problem is not the occupation, but how people deal with it.![]()
Jaja, goed, maar dat hebben al die overlopers ook gedaan.quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:37 schreef waht het volgende:
[..]
Geprofiteerd over de ruggen van het Libische volk.![]()
Blijft fout toch?quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:38 schreef Monidique het volgende:
[..]
Jaja, goed, maar dat hebben al die overlopers ook gedaan.The problem is not the occupation, but how people deal with it.![]()
Het verzet van het regime lijkt vrijwel volledig weggevallen. Dat is goed. Kon / kan behoorlijk bloediger worden.![]()
Heeft in traditioneel gewaad nog een hele mooie speech gehouden op tv....quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:39 schreef Monidique het volgende:
[..]
Natuurlijk is het fout, maar ik vraag me af waar je hem op zou kunnen pakken.![]()
Libische leger is nog steeds in Tripoliquote:Op zondag 21 augustus 2011 22:40 schreef Monidique het volgende:
Het verzet van het regime lijkt vrijwel volledig weggevallen. Dat is goed. Kon / kan behoorlijk bloediger worden.![]()
twitter:MalikAlAbdeh twitterde op zondag 21-08-2011 om 22:27:18CONFIRMED: Mu'amar #Gaddafi, leader of #Libya for 42 years, has been shot DEAD in vicinity of Rixos Hotel in #Tripoli. #FF reageer retweet
![]()
Mensxen begrijpen mij verkeerd. Ik word misselijk van die vrouw omdat ik haar niet geloof.Laffe huichelaar![]()
Confirmed door wie?quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:41 schreef Studiotje het volgende:
twitter:MalikAlAbdeh twitterde op zondag 21-08-2011 om 22:27:18CONFIRMED: Mu'amar #Gaddafi, leader of #Libya for 42 years, has been shot DEAD in vicinity of Rixos Hotel in #Tripoli. #FF reageer retweet
![]()
Door wat bevestigd?quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:42 schreef alwaysonhold het volgende:
Is bevestigd. Hij is dood. BreakingIk ben de stem uit het kussen, vertel je dromen terwijl je slaapt.![]()
Tsja. Hij is in de Venezuelaanse ambassade, hij is naar Algerije, hij is dood, onder een hotel. Dit soort berichten kan iedereen op Twitter zetten.quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:41 schreef Studiotje het volgende:
![]()
Idd, ik wil foto's. En niet Bin Laden-foto's maar echte foto's.The problem is not the occupation, but how people deal with it.![]()
APechtold Alexander Pechtold
Morgenochtend mag ik even na 8.00 mijn vorige tweet over Tripoli #VN-vredesmacht toelichten op #BNR"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC![]()
BreakingNews Breaking News
Al-Jazeera says brigade in charge of Gadhafi's security surrenders and lays down arms - Reuters
2 minutes ago"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC![]()
'Confirmed'quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:42 schreef Monidique het volgende:
[..]
Tsja. Hij is in de Venezuelaanse ambassade, hij is naar Algerije, hij is dood, onder een hotel. Dit soort berichten kan iedereen op Twitter zetten.
Heerlijke bron Twitter...When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.![]()
Weinig sprake van een patstelling meer.quote:Op donderdag 28 juli 2011 08:03 schreef Monidique het volgende:
[..]
Het is over het algemeen een patstelling ("We are, generally, in a stalemate," US Joint Chiefs of Staff Chairman Admiral Michael Mullen"). De opstandelingen hebben alleen wat gewonnen in de westelijke bergregio en ten westen van Misrata, in het oosten is er weinig veranderd. Sinds de oorlog begon, heeft de regering ongeveer twintig procent aan grondgebied terugveroverd.
Uiteindelijk zullen de rebellen Khaddafi wel weten te verdrijven, dat denk ik wel, maar alleen omdat de NAVO niet wil toegeven en geen "vernederende" deal wil sluiten. De arrogantie van de macht, hè.![]()
twitter:Liberty4Libya twitterde op zondag 21-08-2011 om 22:41:03Contridicting reports on the situation of Gadafi the father maybe captured or dead. Some say the Rixos hotel firefight is about his capture. reageer retweet
![]()
quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:21 schreef rcco het volgende:
Ik zie het pas als een overwinning als Kadafi (wat de juiste spelling ook is) dood is voor een internationaal gerechtshof staat.
Ja, ik generaliseer.![]()
Ik geloof hem hoorquote:Op zondag 21 augustus 2011 22:55 schreef Confetti het volgende:
Die woordvoerder van Gaddafi op CNN..wat een grap![]()
Ik ben de stem uit het kussen, vertel je dromen terwijl je slaapt.![]()
Nederlandse zenders besteden er geen aandacht aanIk ben de stem uit het kussen, vertel je dromen terwijl je slaapt.![]()
quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:00 schreef tralalala het volgende:
Ik zou echt niet prettig staan daar als journalist.twitter:!
And now for something completely different, I'm on a horse.![]()
![]()
![]()
De rebellen schijnen bevestigd te hebben dat ze een van de zonen van Khadaffi hebben.And now for something completely different, I'm on a horse.![]()
twitter:SultanAlQassemi twitterde op zondag 21-08-2011 om 23:00:47Breaking Al Jazeera: the Libyan NTC's Mustafa Abdul Jaleel: Confirmed reports that Saif Al Islam Gaddafi has been captured reageer retweet
Niet bevestigd. Is zeker een twitter bericht. Saif al Islam wordt beschermd door de brigade van Tripoliquote:Op zondag 21 augustus 2011 23:02 schreef NJ het volgende:
De rebellen schijnen bevestigd te hebben dat ze een van de zonen van Khadaffi hebben.![]()
Deze dus:quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:05 schreef PLAE@ het volgende:
Volgens vertegenwoordiger van regering van UK is een zoon gepakt.
http://en.wikipedia.org/wiki/Saif_al-Islam_GaddafiNiet altijd serieus![]()
Lokale minister van propaganda.quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:08 schreef PLAE@ het volgende:
Meer het gezicht van het regime dan papa zelf bijna
Niet altijd serieus![]()
quote:"Garde van Kadhafi geeft zich over"
` Arabische tv-zenders melden dat de
militaire brigade die verantwoordelijk
is voor de veiligheid van Kadhafi,de
wapens heeft neergelegd.Eerder meldde
de zender dat de NAVO een compound van
Kadhafi in Tripoli heeft gebombardeerd.
Hij liet weten dat hij tot het bittere
eind in de hoofdstad blijft.Dat zegt
Kadhafi in een geluidsopname die de
staatstelevisie vanavond uitzond.
Hij weigert de macht op te geven en
blijft strijdvaardig.Hij roept het volk
op om de hoofdstad te bevrijden van de
rebellen die de stad intrekken.Het is
niet duidelijk of de geluidsopname van
vandaag is,en waar Kadhafi sprak.Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
Wel bevestigd. Door de NTC.quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:03 schreef manan1000 het volgende:
[..]
Niet bevestigd. Is zeker een twitter bericht. Saif al Islam wordt beschermd door de brigade van TripoliAnd now for something completely different, I'm on a horse.![]()
Net op Radio 1 bevestigdquote:Op zondag 21 augustus 2011 23:03 schreef manan1000 het volgende:
[..]
Niet bevestigd. Is zeker een twitter bericht. Saif al Islam wordt beschermd door de brigade van Tripoli![]()
![]()
Deel dat Ghadaffi beschermt heeft zich overgegeven.quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:11 schreef manan1000 het volgende:
[..]
Hoe kan hij gearresteerd worden als hij beschermd wordt door de Libische leger ?
Niet altijd serieus![]()
Je moet dit soort onzin niet geloven. Gadafis troepen zullen tot de dood vechtenquote:Op zondag 21 augustus 2011 23:12 schreef themole het volgende:
[..]
Deel dat Ghadaffi beschermt heeft zich overgegeven.![]()
Gadaffi is dus overmeesterd door de rebellen?"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Dat nog niet, ze zijn hem wel dik aan het ownen.quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:13 schreef marcodej het volgende:
Gadaffi is dus overmeesterd door de rebellen?
Niet altijd serieus![]()
Ah, het ging dus om de zoon van Gadaffi."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Idd geniaal.quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:15 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Leuk gemonteerd door Al Jazeera![]()
Niet altijd serieus![]()
Toespraak ook live op CNN te zien."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC![]()
Op wikipedia istie ook dood nu.Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.![]()
Grappig. Het beeld wat die man schetst en het beeld wat er naast hem speelt.And now for something completely different, I'm on a horse.![]()
whehehe.quote:"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."![]()
Sja, dan kunnen we het moeilijk tegenspreken.quote:WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh![]()
quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:18 schreef themole het volgende:
Die gast is de nieuwe minister van propaganda.
WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh![]()
Nu leeft 'ie weer op wikipedia trouwens.
Move along guys.
edit: Wait, nu weer dood. Wikipedia weet niet wat 't wilt
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.![]()
Ik zoek nog altijd het filmpje waarin er duidelijk geschoten wordt in Bagdad en hij maar blijft ontkennen dat de Amerikanen in de buurt zijn.quote:![]()
![]()
quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:11 schreef manan1000 het volgende:
[..]
Hoe kan hij gearresteerd worden als hij beschermd wordt door de Libische leger ?.
Wanhoopsdaden van Kadaffi, mooi verteld door z'n prater.The problem is not the occupation, but how people deal with it.![]()
spuit elfquote:Op zondag 21 augustus 2011 23:21 schreef tralalala het volgende:
Op het laatst nog even smeken of de NAVO de rebellen wil vragen te stoppen.
Pagina is nu vergrendeld.quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:19 schreef Blistering het volgende:
Nu leeft 'ie weer op wikipedia trouwens.
Move along guys.
edit: Wait, nu weer dood. Wikipedia weet niet wat 't wiltWhen the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.![]()
Ach er waren zelfs filmpjes waarop je op de achtergrond eenquote:Op zondag 21 augustus 2011 23:20 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik zoek nog altijd het filmpje waarin er duidelijk geschoten wordt in Bagdad en hij maar blijft ontkennen dat de Amerikanen in de buurt zijn.op een paal ziet verschijnen
WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh![]()
Nou hij is wel boos op de Nato, ik heb dat woord al meer dan 20 keer gehoord
Ik ben de stem uit het kussen, vertel je dromen terwijl je slaapt.![]()
Nog een stream: http://english.libya.tv/livestream/"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC![]()
25 keer om precies te zijnquote:Op zondag 21 augustus 2011 23:24 schreef Starm het volgende:
Nou hij is wel boos op de Nato, ik heb dat woord al meer dan 20 keer gehoord![]()
![]()
Oh, het is tegen de wet! Dan moet de NAVO maar stoppen met de aanvallen, excuses aanbieden en er samen in de kroeg om lachen met een biertje.twitter:rachidfinge twitterde op zondag 21-08-2011 om 23:24:46"NATO will be held responsible morally and legally for the deaths taken place in Tripoli, this last and coming nights." - Wv regime Kadhafi reageer retweet
Wát denkt die man?!WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh![]()
Idd geniaal slecht, ook die cijfers die hij noemt.quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:24 schreef Starm het volgende:
Nou hij is wel boos op de Nato, ik heb dat woord al meer dan 20 keer gehoord
Niet altijd serieus![]()
Ja daar wordt de wereld beter van, wat een onzinquote:Op zondag 21 augustus 2011 23:25 schreef Breekfast het volgende:
Hopelijk wordt Ghadaffi levend gepakt. Ik wil hem wel berecht zien worden in Den Haag.٩๏̯͡๏)۶![]()
Kadaffi moet berecht worden in Den Haag.quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:26 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ja daar wordt de wereld beter van, wat een onzinThe problem is not the occupation, but how people deal with it.![]()
Wat?quote:"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC![]()
Overigens heeft mijn oom het groene boekje van Ghadaffi. Dat moest hij kopen toen hij Libië bezocht.
Niet altijd serieus![]()
Dat heb ik nooit beweerd.quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:26 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ja daar wordt de wereld beter van, wat een onzin![]()
quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:28 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Arrestatie van de broer van Ghadaffi. Net op Al Jazeera
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC![]()
twitter:evanchill twitterde op zondag 21-08-2011 om 23:27:54Waheed Burshan, an NTC official in western mountains, tells AJE Saif al-Islam Gaddafi has been captured. #Libya reageer retweet
![]()
![]()
![]()
Viel me ook al op, klinkt als Jochem de Bruijn van de Rabobank.quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:29 schreef Rumille het volgende:
Topnieuws.
Die gast op die stream van Al Jazeere English klinkt als een Nederlander
Niet altijd serieus![]()
Echt hequote:Op zondag 21 augustus 2011 23:30 schreef themole het volgende:
[..]
Viel me ook al op, klinkt als Jochem de Bruijn van de Rabobank.Ben niet de enige dus
![]()
![]()
SON I AM DISAPPOINTtwitter:jackyaljaz twitterde op zondag 21-08-2011 om 23:32:02Reports that another Gaddafi son, Mohammad, has handed himself in to rebels in #tripoli. Ecstatic celebrations in Benghazi #libya reageer retweet
![]()
Lijkt dat er op dat ook grondtroepen van de NATO meedoen![]()
Nog niet confirmed, maar was aangehaald op Al Jazeera![]()
Hoezo?quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:35 schreef RolStaart-Beer het volgende:
![]()
Er zullen best special forces zijn.quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:35 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Oudste zoon van Gaddafi. Halfbroer van Saif en Saadi.quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:28 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Arrestatie van de broer van Ghadaffi. Net op Al Jazeera
Dus nu zijn Saif, Saadi en Mohammed Gaddafi gearresteerd?twitter:SultanAlQassemi twitterde op zondag 21-08-2011 om 23:18:20Breaking Al Arabiya: Mohammed, eldest son of Gaddafi has been captured - NTC source #Libya reageer retweet
![]()
De NATO-Navy dusquote:Op zondag 21 augustus 2011 23:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Er zullen best special forces zijn.Had het maar half meegekregen
![]()
Typvautquote:Op zondag 21 augustus 2011 23:37 schreef svann het volgende:
[..]
Oudste zoon van Gaddafi. Halfbroer van Saif en Saad.twitter:SultanAlQassemi twitterde op zondag 21-08-2011 om 23:18:20Breaking Al Arabiya: Mohammed, eldest son of Gaddafi has been captured - NTC source #Libya reageer retweet
![]()
![]()
![]()
Zo, eerste vier dagen gevolgd, nu ingehaakt voor de laatste paar."Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru![]()
Zijn daar aanwijzingen voor?quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Er zullen best special forces zijn.![]()
Als de special forces het goed doen: Niet.quote:
Tuurlijk zijn die er. die zijn er overal en altijd.Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.![]()
hoe houd je er een paar bezigquote::)
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."![]()
Hoe weet je dat zo zeker?quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:41 schreef popolon het volgende:
[..]
Als de special forces het goed doen: Niet.
Tuurlijk zijn die er. die zijn er overal en altijd.![]()
Reuters Reuters Top News
by BreakingNews
FLASH: Head of Libya rebel council says ready to stop fighting on condition Gaddafi announces departure: report
6 minutes ago"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC![]()
Gut feeling.quote:Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.![]()
Op Twitter is 'ie dood. Dat betekent dat hij dus nog leeft.quote:Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.![]()
Dat is precies wat ik tegen mijn moeder zei.quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:44 schreef popolon het volgende:
[..]
Op Twitter is 'ie dood. Dat betekent dat hij dus nog leeft.![]()
![]()
Ik zie het meer als een onbevestigd nieuwsberichtquote:
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-08-2011 23:45:37 ]![]()
Microsoft sam. :'_)quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:44 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Audioboodschap van Ghadaffi nu op Al Jazeera![]()
Ik denk dat dit bevestigd dat hij nog leeft. Hij krijgt zijn laatste kans om te vertrekken.quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:42 schreef Cobra4 het volgende:
Reuters Reuters Top News
by BreakingNews
FLASH: Head of Libya rebel council says ready to stop fighting on condition Gaddafi announces departure: report
6 minutes ago![]()
gmla gmla gmla. HEE RHRHRHR GGRGR ERGERHGER. REGREGJHHGERHGRG ERDGERJGJGJRGEJGEGERGER. gERGERGERJGJger gERGJERGJERJGERGJGEg, reGGergGG.gerGERGg HERGHEM ALLEBEEMLquote:![]()
quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:47 schreef Mutant01 het volgende:
Ik denk niet dat ie dood is. Hij spreekt net op de TV.Ik ben de stem uit het kussen, vertel je dromen terwijl je slaapt.![]()
Niet onze streamquote:Op zondag 21 augustus 2011 23:48 schreef Breekfast het volgende:
NOS die gewoon de Al-Jazeera stream aanzet![]()
![]()
twitter:LibyanStateTV twitterde op zondag 21-08-2011 om 22:58:51We are working on our signal. Any outages are not due to the disturbances. All is well. #Libya #Tripoli reageer retweet
![]()
Waarschijnlijk lopen ze langs z'n voordeur.quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:50 schreef themole het volgende:
Als die mensen die hij roept nu vertrekken zijn ze er misschien morgen.Allah Al Watan Al Malik![]()
Of dinsdag als ze hun kamelen kwijt zijnquote:Op zondag 21 augustus 2011 23:50 schreef themole het volgende:
Als die mensen die hij roept nu vertrekken zijn ze er misschien morgen.![]()
Verzameling foto's van de gevechten in Libië:http://www.nytimes.com/in(...)html?smid=tw-nytimes"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC![]()
Eerst moeten de geiten nog wat eten krijgen.quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:51 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Of dinsdag als ze hun kamelen kwijt zijn
Ik denk niet dat die mensen een heel erg grote bedreiging vormen.
Niet altijd serieus![]()
Geen probleem, uit het zicht blijven achter ze gaan staan en uiteindelijk knifen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet altijd serieus![]()
De Nos is weer lekker aan het falenIk ben de stem uit het kussen, vertel je dromen terwijl je slaapt.![]()
Daar rijden ze inderdaad ook met enige regelmaat over Khadaffi-posters heen.quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:55 schreef Picchia het volgende:
Op de beelden van Al Jazeera lijkt Tripoli wel een beetje op Kanaleneiland.Allah Al Watan Al Malik![]()
quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:55 schreef Picchia het volgende:
Op de beelden van Al Jazeera lijkt Tripoli wel een beetje op Kanaleneiland..
![]()
De libiers worden wel gek ervan dat gadafi nog steeds vanuit zijn grot oproepen de lucht instuurt.
Nu op AJA beelden van revolutionairen op saha al khadra (green square) waar ze toegejuicht worden door libiers. vanmiddag op staatstv nog beelden van dit plein met bewoners die gadafi zouden steunen.Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz![]()
Nou gelukkig, er zit eindelijk weer wat vaart in na zes maanden sudderen.Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.![]()
Met 180cc.quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:56 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Daar rijden ze inderdaad ook met enige regelmaat over Khadaffi-posters heen.![]()
Nvm verkeerd gelezenquote:Op maandag 22 augustus 2011 00:01 schreef themole het volgende:
Maar nu de grote vraag, wie is de volgende in het rijtje dictators.![]()
![]()
Idd AJEquote:Op zondag 21 augustus 2011 23:57 schreef themole het volgende:
[..]
Daarom AJE
Nos faalt altijd als het niet in Nederland gebeurt.![]()
Maar toch is het jammer dat de Nederlandse zender zo slecht zijn als het om buitenlands nieuws gaat.Ik ben de stem uit het kussen, vertel je dromen terwijl je slaapt.![]()
Misschien kunnen de Amerikanen er één naar voren schuiven. Die zijn meestal wel goed in het uitkiezen van standvastige dictators.quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:01 schreef themole het volgende:
Maar nu de grote vraag, wie is de volgende in het rijtje dictators.![]()
Ik vind dat Sarkozy mag kiezen, hij wil het namelijk heel graag.quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:03 schreef Picchia het volgende:
[..]
Misschien kunnen de Amerikanen er één naar voren schuiven. Die zijn meestal wel goed in het uitkiezen van standvastige dictators.The problem is not the occupation, but how people deal with it.![]()
Dat krijg je met al die bezuinigingen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:02 schreef Starm het volgende:
[..]
Idd AJE![]()
Maar toch is het jammer dat de Nederlandse zender zo slecht zijn als het om buitenlands nieuws gaat.woef![]()
die kutfransoos?quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:04 schreef waht het volgende:
[..]
Ik vind dat Sarkozy mag kiezen, hij wil het namelijk heel graag.![]()
Toch vind ik het vaag dat ze zo makkelijk even zijn zoon pakken.Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
quote:Update 00.06:
Sky News meldt dat de rebellen nu nog maar 1 kilometer verwijderd zijn van het centrum van Tripoli.![]()
![]()
twitter:DrAndyBaldwin twitterde op maandag 22-08-2011 om 00:01:29BREAKING: Qaddafi has fled to Algeria via @BBCNews reageer retweet
![]()
Dat moet een flinke rit zijn geweest voor deze Nederlandse ambulance.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC![]()
God wat een verrassing.quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:10 schreef rcco het volgende:
twitter:DrAndyBaldwin twitterde op maandag 22-08-2011 om 00:01:29BREAKING: Qaddafi has fled to Algeria via @BBCNews reageer retweet
Had ik wel verwacht.
Niet altijd serieus![]()
What the..quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:10 schreef Cobra4 het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
wtfquote:Op maandag 22 augustus 2011 00:10 schreef Cobra4 het volgende:
[ afbeelding ]
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Wat is dit?quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:10 schreef Cobra4 het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Geweldig dat het eindelijk zo ver is. O.a Saif in handen van de rebellen las ik. Super.
Gadaffi heeft het schijnbaar nog niet helemaal door dat iedereen genoeg van hem heeft, getuige zijn toespraak.~Cheer up, the worst is yet to come.~![]()
Kanaleneiland, je ziet idd hoe snel die islamisering gaat.quote:
Ja, dat was een sarcastische opmerking over een reactie hier eerder
Special forces.quote:Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.![]()
Die man is totaal gek en heeft een plaat voor zijn kop.quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:15 schreef yavanna het volgende:
Geweldig dat het eindelijk zo ver is. O.a Saif in handen van de rebellen las ik. Super.
Gadaffi heeft het schijnbaar nog niet helemaal door dat iedereen genoeg van hem heeft, getuige zijn toespraak.
Niet altijd serieus![]()
400 GNK in actie.quote:
Rebels waren net in the Green Square maar moesten zich terug trekken. Totale chaos
Waarom doen jullie dit? Willen jullie dat Tripoli gaat branden net als Baghdad heeft gebrand? Imperialisten, bla bla. Iedereen moet komen om de rebellen te komen bestrijden. De 'tribes' zijn onderweg.quote:![]()
Laatste stuiptrekkingen hopelijk.quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:16 schreef themole het volgende:
[..]
Die man is totaal gek en heeft een plaat voor zijn kop.~Cheer up, the worst is yet to come.~![]()
quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:16 schreef RobertoCarlos het volgende:
Rebels zijn nu in the Green Square: iedereen wordt helemaal gek!!![]()
![]()
![]()
Jaja, geloof het zelf dat alle stammen naar Tripoli gaan. Alsof die iets kunnen aanrichten met hun pijl en boog, stenen en kamelen.
Niet altijd serieus![]()
Mongool die over imperialisme zit te janken.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.![]()
Had Saif toch wel slimmer ingeschat dan te blijven tot hij in handen viel van de rebellen.
Wat een feest straks voor de Libische bevolking.![]()
![]()
~Cheer up, the worst is yet to come.~![]()
ja of zelf even die Gadaffi een kogel door zijn hoofd heen jagenquote:Op maandag 22 augustus 2011 00:17 schreef Picchia het volgende:
Als ik één van die agents of imperialism was dan zou ik vluchten naar Algerije nu het nog kan.
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."![]()
LexrunNOS Lex Runderkamp
by ebvrNOS
Eerste satelliettweet vanuit grensgebied Libie en Tunesie. Over paar uur op weg richting Tripoli. Blijf volgen
22 minutes ago"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC![]()
dank je!quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:16 schreef LB06 het volgende:
[..]
Waarom doen jullie dit? Willen jullie dat Tripoli gaat branden net als Baghdad heeft gebrand? Imperialisten, bla bla. Iedereen moet komen om de rebellen te komen bestrijden. De 'tribes' zijn onderweg.![]()
WTFquote:Op maandag 22 augustus 2011 00:10 schreef Cobra4 het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Lexie is er ook bijquote:Op maandag 22 augustus 2011 00:18 schreef Cobra4 het volgende:
LexrunNOS Lex Runderkamp
by ebvrNOS
Eerste satelliettweet vanuit grensgebied Libie en Tunesie. Over paar uur op weg richting Tripoli. Blijf volgen
22 minutes ago
Helaas een feest zonder alcohol.quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:18 schreef yavanna het volgende:
Had Saif toch wel slimmer ingeschat dan te blijven tot hij in handen viel van de rebellen.
![]()
Niet altijd serieus![]()
Och jee, de Nederlanders komen ook eens uit hun hol gekropenquote:Op maandag 22 augustus 2011 00:18 schreef Cobra4 het volgende:
LexrunNOS Lex Runderkamp
by ebvrNOS
22 minutes ago![]()
![]()
Je moet ze nu al is zienquote:Op maandag 22 augustus 2011 00:18 schreef yavanna het volgende:
![]()
http://english.aljazeera.net/watch_now/
Ze steken al vuurwerk af.You have to stop the Q-tip when there's resistance!![]()
Al Jazeera en BBC rulequote:Op maandag 22 augustus 2011 00:19 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Och jee, de Nederlanders komen ook eens uit hun hol gekropen![]()
Precies, geef mij maar Alexquote:Op maandag 22 augustus 2011 00:19 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Och jee, de Nederlanders komen ook eens uit hun hol gekropen
Kan hij dadelijk het afval van het feestje opruimen als hij aankomt.quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:18 schreef Cobra4 het volgende:
LexrunNOS Lex Runderkamp
by ebvrNOS
22 minutes ago
Niet altijd serieus![]()
Ze hebben echt feest ja! Mooi om te zien!
Saif moet nog met een boodschap komen zeggen ze, maar wanneer is nog niet duidelijk.
Eindelijk is er opeens schot in de zaak gekomen!![]()
![]()
De Nederlandse bijdrage aan de vrijheidsstrijd.quote:
quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:20 schreef themole het volgende:
[..]
Kan hij dadelijk het afval van het feestje opruimen als hij aankomt.![]()
![]()
Yep, zat al te kijkenquote:Op maandag 22 augustus 2011 00:20 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Je moet ze nu al is zien
http://english.aljazeera.net/watch_now/
Ze steken al vuurwerk af.. Straks hopelijk ook in Tripoli flink stampen en slaan met schoenen op G's portret.
Ik las op twitter dat er op Tripoli airport 2 vliegtuigen uit Zuid Afrika zouden staan en men bang is dat Gadaffi naar Zuid Afrika wil gaan daarmee. Maargoed, andere berichten zeggen weer hele andere dingen.
twitter:rachidfinge twitterde op maandag 22-08-2011 om 00:20:21De oudste zoon van Kadhafi heeft zich overgegeven aan de rebellen, zegt Reuters. reageer retweet
![]()
Nee. Het is trouwens nu al op AJE. Vanuit Benghazi.quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:22 schreef themole het volgende:
[..]
Toch niet van die woordvoerder he?The problem is not the occupation, but how people deal with it.![]()
Heb ik niet. Ziggo Digitaal.quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:20 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Sky nog meer, zijn er continu live bij![]()
AJA bevestigd het bericht dat op vliegveld van Tripoli vliegtuigen klaarstaan van Zuid-Afrika.Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz![]()
Idd WTF.quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:24 schreef Aloulou het volgende:
AJA bevestigd het bericht dat op vliegveld van Tripoli vliegtuigen klaarstaan van Zuid-Afrika.
Niet altijd serieus![]()
Nu ook op AJEquote:Op maandag 22 augustus 2011 00:24 schreef Aloulou het volgende:
AJA bevestigd het bericht dat op vliegveld van Tripoli vliegtuigen klaarstaan van Zuid-Afrika.![]()
Maar, niet bevestigd toch? Ze zeggen zelf ook dat ze 'reports' krijgenquote:Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Kloptquote:Op maandag 22 augustus 2011 00:25 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Maar, niet bevestigd toch? Ze zeggen zelf ook dat ze 'reports' krijgen![]()
![]()
AJA geeft aan dat Senoussi, hoofd van veiligheidsdienst onder Khadafi, is afgemaakt. Paar uur eerder was hij al opgepakt volgens andere berichten. Als dat klopt moet er in de tussentijd iets gebeurt zijn als hij nu vermoord is.Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz![]()
In Benghazi heeft iemand v.d rebbellen gezegd over een minuut of 10 een grote cadeau te hebben voor het Libische volk. 'Een geboeide Saif'?
The final weapon has arrived: Vuvuzela's!quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:24 schreef Aloulou het volgende:
AJA bevestigd het bericht dat op vliegveld van Tripoli vliegtuigen klaarstaan van Zuid-Afrika.Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.![]()
is op zich logisch als je ziet hoe gek iedereen wordtquote:Op maandag 22 augustus 2011 00:26 schreef Aloulou het volgende:
AJA geeft aan dat Senoussi, hoofd van veiligheidsdienst onder Khadafi, is afgemaakt. Paar uur eerder was hij al opgepakt volgens andere berichten. Als dat klopt moet er in de tussentijd iets gebeurt zijn als hij nu vermoord is.Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo![]()
Een dode Saif?quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:27 schreef yavanna het volgende:
In Benghazi heeft iemand v.d rebbellen gezegd over een minuut of 10 een grote cadeau te hebben voor het Libische volk. 'Een geboeide Saif'?Niet altijd serieus![]()
Vinden mensen het zo bijzonder om Nederlandse ambulances in het buitenland gezien?
Alle hier reeds afgeschreven voertuigen worden gewoon weer verkocht hoor.Allah Al Watan Al Malik![]()
bron?quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:27 schreef yavanna het volgende:
In Benghazi heeft iemand v.d rebbellen gezegd over een minuut of 10 een grote cadeau te hebben voor het Libische volk. 'Een geboeide Saif'?![]()
Ja maar even overspuiten is ze al te veel moeitequote:Op maandag 22 augustus 2011 00:28 schreef Mutant01 het volgende:
Vinden mensen het zo bijzonder om Nederlandse ambulances in het buitenland gezien?
Alle hier reeds afgeschreven voertuigen worden gewoon weer verkocht hoor.
Goed wijf manquote:Op maandag 22 augustus 2011 00:28 schreef Toad het volgende:
Ik vind het maar gevaarlijk wat die Sky-correspondent in Tripoli doet.
Ze zullen hem wel proberen in leven te houden voor een proces, denk ik.quote:~Cheer up, the worst is yet to come.~![]()
Niet spotten met een groot artiest *ramses shaffy*quote:You have to stop the Q-tip when there's resistance!![]()
Idd, na het WK moesten ze die dingen natuurlijk ergens kwijt..quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:27 schreef popolon het volgende:
[..]
The final weapon has arrived: Vuvuzela's!Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo![]()
heb je nog een bron voor dat bericht??quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:29 schreef yavanna het volgende:
[..]
Ze zullen hem wel proberen in leven te houden voor een proces, denk ik.![]()
Ik denk eerder dat Khadaffi in zijn jeugd in een vat met vuvuzela's is gevallen. Vandaar dat hij zo gek is geworden.quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:29 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Idd, na het WK moesten ze die dingen natuurlijk ergens kwijt..Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Verbaasde ik mij ook over, was dat niet een foutje?quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:30 schreef tass het volgende:
Ze zeggen..... nu dat er al 3 zoons zijn opgepakt!You have to stop the Q-tip when there's resistance!![]()
Tuurlijk. Zonde van het geld. Bovendien: Het woordje "Ambulance" is vrij internationaal.quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:28 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ja maar even overspuiten is ze al te veel moeiteAllah Al Watan Al Malik![]()
quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:32 schreef theguyver het volgende:
krijgen we eindelijks onze heli weer terugdie was ik helemaal vergeten man....
![]()
krijgen we eindelijks onze heli weer terug
Niet altijd serieus![]()
krijgen we eindelijks onze heli weer terug![]()
je bent de zoveelste die met deze grap komt...quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:32 schreef theguyver het volgende:
krijgen we eindelijks onze heli weer terugYou have to stop the Q-tip when there's resistance!![]()
btw die zuid afrikanen hebben idd wat van die vuzuela's gedropt als je de beelden op al jazeera ziet loopt er al zo'n gast met zo'n ding rond
Er staat nog een vraag voor u open!!![]()
Best veel volgensmij.quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:34 schreef themole het volgende:
Die man op AJE is een beetje niet zo boeiend momenteel.Niet altijd serieus![]()
Vind het wel erg grappig, CNN heeft een correspondent in Cairo, BBC world news heeft via een telefoon een correspondent wiens naam ze niet noemen uit veiligheid, N24 heeft iemand 40KM van de hoofdstad en Sky News rijdt live het groene plein opIn Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: