Alberto vermaakt onsquote:Op zondag 21 augustus 2011 21:43 schreef Karina het volgende:
Wat heeft Alberto nou gedaan eigenlijk? Die mensen hadden gewoon zelf kunnen bellen
Familie van den Heuvelquote:Op zondag 21 augustus 2011 21:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
wat heeft sjon met RmV te maken?
Maar dan kom je nergens, als iemand anders zich ermee gaat bemoeien dan kan het meestal wel meteen.quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:43 schreef Karina het volgende:
Wat heeft Alberto nou gedaan eigenlijk? Die mensen hadden gewoon zelf kunnen bellen
Die blonde?quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:43 schreef tralalala het volgende:
[..]
Alberto ging fout om met het eerste meisje.
Ja, met zijn dreigende toon.quote:
Voor de kijkcijfers had het beter geweest als hij haar keihard aan het janken had gebracht...quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:43 schreef tralalala het volgende:
[..]
Alberto ging fout om met het eerste meisje.
Dat meisje helemaal geschrokkenquote:Op zondag 21 augustus 2011 21:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
wel een harde confrontatie bij die stagiere
Leert ze wel wat van.quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
wel een harde confrontatie bij die stagiere
Volgens mij is dat gewoon onzin, ik heb echt geen Alberto nodig als ik een probleem hebquote:Op zondag 21 augustus 2011 21:44 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Maar dan kom je nergens, als iemand anders zich ermee gaat bemoeien dan kan het meestal wel meteen.
Is idd erg zielig.quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
bibberende stemzielig
Het is wel sneu voor dat meisje. Maar aan de camera kan Alberto ook niks doen. Hij kan toch ook niet weten dat ze er pas een week werkt?quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:45 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ja, met zijn dreigende toon.
Dat meisje werkt er voor het eerst en krijgt gelijk een camera in haar gezicht.
Jij beukt ze gewoon in elkaar natuurlijkquote:Op zondag 21 augustus 2011 21:46 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Volgens mij is dat gewoon onzin, ik heb echt geen Alberto nodig als ik een probleem heb
Leuk voor haar stageverslagquote:
Ik zou Alberto ook niet bellenquote:Op zondag 21 augustus 2011 21:46 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Volgens mij is dat gewoon onzin, ik heb echt geen Alberto nodig als ik een probleem heb
tegenwoordig welquote:Op zondag 21 augustus 2011 21:47 schreef Flitskikker het volgende:
Ja op school heb je echt een mobiel nodig
Chickies hosselenquote:Op zondag 21 augustus 2011 21:47 schreef Flitskikker het volgende:
Mensen met een laag IQ wel blijkbaarquote:[img]http://i.fokzine.[quote][img]http://i.fokzine.net/p/1s.gif[/img] Op zondag 21 augustus 2011 21:46 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
á tig euro per minuut + kosten voor het gebruik van de mobiele telefoonquote:Op zondag 21 augustus 2011 21:47 schreef tralalala het volgende:
Dan moet u Vacansoleil Nederland bellen is wel lame.
Die wehkamp reclame slaat ook nergens op. Brugklassers met een Mac. Yeah right.quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:47 schreef Flitskikker het volgende:
In mijn tijd hadden we niet eens van die dingen. En nu moet je als kleuter al zo'n ding op zak hebben.quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:47 schreef Flitskikker het volgende:
Een leerling van mij had een iPad 2quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:48 schreef themole het volgende:
[..]
Die wehkamp reclame slaat ook nergens op. Brugklassers met een Mac. Yeah right.
Jij deed toch alleen volwassen?quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:48 schreef Maraca het volgende:
[..]
Een leerling van mij had een iPad 2Kind is 16 ofzo
Wtfquote:Op zondag 21 augustus 2011 21:48 schreef Maraca het volgende:
[..]
maraca is een jaloerse leraarquote:Op zondag 21 augustus 2011 21:48 schreef Maraca het volgende:
[..]
Prompt reclame voor de Galaxy Tabquote:Op zondag 21 augustus 2011 21:48 schreef Maraca het volgende:
[..]
Kan me nog iets bij voorstellen.quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:48 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee, eerstejaars (16-24) en volwassenonderwijs (28-50)quote:
Zoover, booking.com ervaringen, Google.quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:49 schreef Ronaldsen het volgende:
Hoe doen jullie dat trouwens als je een hotel boekt?
Ik lees altijd wat recensies van andere gasten, ik snap niet hoe die mensen altijd in zulke shitholes terecht komen.
Nee hoorquote:
Die mensen kijken niet naar recenties, maar alleen naar prijs natuurlijk.quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:49 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik lees altijd wat recensies van andere gasten, ik snap niet hoe die mensen altijd in zulke shitholes terecht komen.
jij gaat waarschijnlijk ook niet naar turkije voor 299 allinquote:Op zondag 21 augustus 2011 21:49 schreef Ronaldsen het volgende:
Welk vak gaf je?quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:49 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee, eerstejaars (16-24) en volwassenonderwijs (28-50)
Mijn moeder heeft 30 jaar in de reiswereld gewerktquote:Op zondag 21 augustus 2011 21:49 schreef Ronaldsen het volgende:
was er dan mis met een ipad in de klas lijkt mij superhandigquote:Op zondag 21 augustus 2011 21:49 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee hoorBen zelf als kind ook enorm verwend.
worldonlinequote:
Ze mocht hem van mij niet in de les gebruikenquote:Op zondag 21 augustus 2011 21:50 schreef gers het volgende:
[..]
was er dan mis met een ipad in de klas lijkt mij superhandig
Degene die momenteel laag staan en in de toekomst omhoog zullen gaanquote:
Maar het moet toch wel schoon hoop ikquote:Op zondag 21 augustus 2011 21:53 schreef TheKC het volgende:
Veel verwachten van een goedkoop appartement
+1 voor de reisburo'squote:Op zondag 21 augustus 2011 21:53 schreef gers het volgende:
niet eens aangekaart maar gelijk rob gebeld
nja een condoom mag best opgeruimd wordenquote:Op zondag 21 augustus 2011 21:53 schreef TheKC het volgende:
Veel verwachten van een goedkoop appartement
Ja, maar ze hebben toch niet voor niks zoveel betaald voor deze vakantie?quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:55 schreef gers het volgende:
geen prullebak dan haal je toch zelf vuilniszakken
Idd niemand die denkt om een vuilniszak te kopen en elders afval te lozen.quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:54 schreef Karina het volgende:
Noes geen prullenbak! Dan gooien ze het maar op de grond
quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
hij gaat weer sperma zeggen
sorry das waarquote:Op zondag 21 augustus 2011 21:55 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, maar ze hebben toch niet voor niks zoveel betaald voor deze vakantie?
Dat was toch oook Lloretquote:Op zondag 21 augustus 2011 21:57 schreef tralalala het volgende:
Is dat het meisje van Klusjesmannen?
Kloptquote:Op zondag 21 augustus 2011 21:57 schreef tralalala het volgende:
Is dat het meisje van Klusjesmannen?
Nou ja dat inderdaad.quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:57 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Kunnen de jongens dat zelf niet regelen?
Inderdaadquote:Op zondag 21 augustus 2011 21:57 schreef TheKC het volgende:
Dit is die reisleidster die vorige week in Klusjesmannen was
jamaar die hotelbaas is heel engquote:Op zondag 21 augustus 2011 21:57 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Kunnen de jongens dat zelf niet regelen?
En héél veel overhemdenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |