Dit is het in ieder geval niet.quote:Op zondag 21 augustus 2011 19:36 schreef VicRattlehead het volgende:
Vrouwen denken dat ze heel wat zijn als ze met een patser lopen.
In geen enkel geval. Klootzakken zijn namelijk lang niet altijd patsers, al zitten die er wel tussen.quote:Op zondag 21 augustus 2011 19:39 schreef VicRattlehead het volgende:
[..]
In jouw geval misschien niet nee.
Maar patsers zijn wel altijd klootzakkenquote:Op zondag 21 augustus 2011 19:40 schreef Seven. het volgende:
[..]
In geen enkel geval. Klootzakken zijn namelijk lang niet altijd patsers, al zitten die er wel tussen.
Ook niet waar.quote:Op zondag 21 augustus 2011 19:41 schreef VicRattlehead het volgende:
[..]
Maar patsers zijn wel altijd klootzakken
Ik zie het anders ook best vaak.quote:
Ook dat is niet waar.quote:Op zondag 21 augustus 2011 19:44 schreef VicRattlehead het volgende:
[..]
Ohjee, het is de naieveling.
Dat is ook wel zo trouwens, de ware klootzak toont nooit in de eerste idyllische weken zijn ware aard.quote:Op zondag 21 augustus 2011 19:46 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Omdat ze in het begin heel aardig en leuk doen, na een tijdje komt pas de ware aard naar boven en dan moet je wegwezen.
Stop nou met het bewijzen van zijn puntquote:
Bewijzen aan zichzelf bedoel je dan? Hmmm, klinkt wel zeer aannemelijk op die manier.quote:Op zondag 21 augustus 2011 19:44 schreef Disana het volgende:
Lang niet alle vrouwen raken onder de indruk van huftergedrag. Het zijn, Seven vermoedt het ook, meestal vrouwen die niet veel liefde en aandacht van hun vader hebben gekregen. Die vrouwen willen een inhaalslag maken en alsnog bewijzen dat ze liefde waard zijn.
Geef mij maar aardige mannen die op gelijke voet met vrouwen willen staan.
Ik denk dat ze hun vader in zo'n man zoeken en dus aan zichzelf willen bewijzen dat ze die liefde alsnog kunnen krijgen.quote:Op zondag 21 augustus 2011 19:49 schreef Seven. het volgende:
[..]
Bewijzen aan zichzelf bedoel je dan? Hmmm, klinkt wel zeer aannemelijk op die manier.
Ik merk dat het standaard in elke vrouw zit. in meer of mindere mate komt dat tot uiting. het is dus het aard van het beestje. niet het gevolg van een diep psychologisch trauma ofzo.quote:Op zondag 21 augustus 2011 19:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk dat ze hun vader in zo'n man zoeken en dus aan zichzelf willen bewijzen dat ze die liefde alsnog kunnen krijgen.
Nee hoor, het gros van de vrouwen wil volgens mij gewoon een lieve man met wie ze normaal kunnen praten.quote:Op zondag 21 augustus 2011 19:52 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik merk dat het standaard in elke vrouw zit. in meer of mindere mate komt dat tot uiting. het is dus het aard van het beestje.
Hoe kan jij dat nou merken? Niet om te bashen maar jij hébt helemaal geen contact met vrouwen toch? Dat heb je zelf erg vaak vermeld.quote:Op zondag 21 augustus 2011 19:52 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik merk dat het standaard in elke vrouw zit. in meer of mindere mate komt dat tot uiting. het is dus het aard van het beestje. niet het gevolg van een diep psychologisch trauma ofzo.
Je verdedigt de player blijkbaar graag, dus trap jij er telkens in.quote:
Dit.quote:Op zondag 21 augustus 2011 19:47 schreef DuTank het volgende:
Als je er niks om geeft, doe je er lakser om. Dus praat je makkelijker en kom je zelfverzekerder over
Ja, dat begreep ik allemaal al. Net als dat een presentatie geven makkelijker gaat als je gewoon niet meer zo op het publiek let (ben zelf docent in opleiding). Toch gaat het hier daar niet om, het gaat juist voorbij die zelfvertrouwenkwestie: het gaat erom waarom vrouwen kiezen voor iets wat eigenlijk vrij zelfdestructief van aard is. Zelfvertrouwen kunnen ook aardige mensen hebben.quote:Op zondag 21 augustus 2011 19:47 schreef DuTank het volgende:
Als je er niks om geeft, doe je er lakser om. Dus praat je makkelijker en kom je zelfverzekerder over
Ik moet wel zeggen dat je met die huftertruc veel meer kans van slagen hebt dan de lieve aanpak en ja, ik spreek uit ervaringquote:Op zondag 21 augustus 2011 19:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee hoor, het gros van de vrouwen wil volgens mij gewoon een lieve man met wie ze normaal kunnen praten.
Dude, geef dan meteen voorbeelden in je OP?quote:Op zondag 21 augustus 2011 19:34 schreef Friek_ het volgende:
Hoewel hij zelf als aardige kerel overkwam gaf hij enkele voorbeelden waarin hij duidelijk de vrouw in kwestie respectloos behandelde, maar deze alsnog hem wilde.
That doesn't make any sensequote:Op zondag 21 augustus 2011 19:42 schreef Seven. het volgende:
Ik kom toch zeer clichématig uit bij 'afwijzing in de jeugd door vaderfiguur' in welke vorm dan ook (afwezig, misbruik, gewoon vaak ruzie). Dit op latere leeftijd ook weer opzoeken in de hoop te kunnen compenseren.
Niet zozeer veranderen.. ze zoeken een figuur die haar net als pa hoogstwaarschijnlijk gaat afwijzen, dát hopen ze te veranderen om aan zichzelf te bewijzen dat ze de liefde wel waard zijn. Het is geen persoonlijk iets, al vertaalt zich dat uiteindelijk wel op die manier. Maar in de basis is het niets persoonlijks.quote:Op zondag 21 augustus 2011 19:50 schreef Mpj het volgende:
Misschien denken sommige vrouwen ook wel dat ze zulke mannen kunnen veranderen.
Ik weet exact wanneer ik met een player van doen heb. Alleen viel ik er toch keer op keer voor. En ik ken een ontzettend lieve patser die vrouwen zeer respectvol behandelt, niet alle patsers zijn per definitie klootzakken t.o.v. vrouwen. Je stellingen zijn zeer kort door de bocht en zwart/wit.quote:Op zondag 21 augustus 2011 19:54 schreef VicRattlehead het volgende:
[..]
Je verdedigt de player blijkbaar graag, dus trap jij er telkens in.
Iets meer argumentatie zou overigens helpen.
Te pijnlijk gewoon, ik zie Seven. dat opvallend vaak doenquote:Op zondag 21 augustus 2011 19:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
Het zit hier vol met Freudianen en Jung-en. Even volgen!
Misschien linken ze dat soort gedrag aan zelfvertrouwen. Ergens ook wel logisch, want wie onzeker is, gaat niet met een grote mond de klootzak uithangen. Waardoor de mannen die gewoon enkel zelfvertrouwen hebben minder opvallen?quote:Op zondag 21 augustus 2011 19:54 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ja, dat begreep ik allemaal al. Net als dat een presentatie geven makkelijker gaat als je gewoon niet meer zo op het publiek let (ben zelf docent in opleiding). Toch gaat het hier daar niet om, het gaat juist voorbij die zelfvertrouwenkwestie: het gaat erom waarom vrouwen kiezen voor iets wat eigenlijk vrij zelfdestructief van aard is. Zelfvertrouwen kunnen ook aardige mensen hebben.
Zo is toch ook onderzocht (en ik meen ook bewezen) dat mannen vallen voor vrouwen die veel gelijkenissen hebben met hun moeder?quote:Op zondag 21 augustus 2011 19:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dude, geef dan meteen voorbeelden in je OP?
[..]
That doesn't make any sense. Welk mongoloïde wijf gaat met een klootzak rommelen om het gebrek aan vaderliefde in hun jeugd te compenseren?
!
OK, OK, waarom vallen vrouwen volgens jou dan op klootzakken?quote:Op zondag 21 augustus 2011 20:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Te pijnlijk gewoon, ik zie Seven. dat opvallend vaak doen.
Klopt, inderdaad. Andersom werkt het ook zo bij de vrouw. Ik ga even zoeken of ik daar iets over kan vinden.quote:Op zondag 21 augustus 2011 20:01 schreef Seven. het volgende:
[..]
Zo is toch ook onderzocht (en ik meen ook bewezen) dat mannen vallen voor vrouwen die veel gelijkenissen hebben met hun moeder?
Dan was het dus geen player. Een player neukt alles wat los en vast zit en is respectloos.quote:Op zondag 21 augustus 2011 19:59 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik weet exact wanneer ik met een player van doen heb. Alleen viel ik er toch keer op keer voor. En ik ken een ontzettend lieve patser die vrouwen zeer respectvol behandelt, niet alle patsers zijn per definitie klootzakken t.o.v. vrouwen. Je stellingen zijn zeer kort door de bocht en zwart/wit.
In positieve zin kan ik me dat voorstellen, in negatieve zin echter niet. Een vrouw die in haar jeugd weinig vaderliefde kent, die zoekt toch juist iemand als TS? Veilig, aardig, beschaafd. Toch?!quote:Op zondag 21 augustus 2011 20:01 schreef Seven. het volgende:
[..]
Zo is toch ook onderzocht (en ik meen ook bewezen) dat mannen vallen voor vrouwen die veel gelijkenissen hebben met hun moeder?
Ik denk ten eerste omdat ze een vent willen in plaats van een jongetje. En ze verkiezen uit deze eerste selectieronde de bad guy weer boven de aardige vent omdat ze (nogmaals, denk ik) eigenschappen als nonchalant en grof woest aantrekkelijk vinden. Én het cliché hopen dat ze 'm kunnen veranderen, natuurlijk.quote:Op zondag 21 augustus 2011 20:02 schreef Seven. het volgende:
OK, OK, waarom vallen vrouwen volgens jou dan op klootzakken?
Als je je eigen bericht nou eerst eens even gelezen had..quote:Op zondag 21 augustus 2011 20:06 schreef Spouwerranger het volgende:
Zo, gevonden:
http://www.nu.nl/wetenschap/1729776/vrouwen-vallen-op-vader.html
Het gezicht! Geen karaktereigenschappen.quote:ontdekten een aantoonbare relatie tussen het gezicht van de vader en die van de schoonzoons
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |