Dit is het in ieder geval niet.quote:Op zondag 21 augustus 2011 19:36 schreef VicRattlehead het volgende:
Vrouwen denken dat ze heel wat zijn als ze met een patser lopen.
In geen enkel geval. Klootzakken zijn namelijk lang niet altijd patsers, al zitten die er wel tussen.quote:Op zondag 21 augustus 2011 19:39 schreef VicRattlehead het volgende:
[..]
In jouw geval misschien niet nee.
Maar patsers zijn wel altijd klootzakkenquote:Op zondag 21 augustus 2011 19:40 schreef Seven. het volgende:
[..]
In geen enkel geval. Klootzakken zijn namelijk lang niet altijd patsers, al zitten die er wel tussen.
Ook niet waar.quote:Op zondag 21 augustus 2011 19:41 schreef VicRattlehead het volgende:
[..]
Maar patsers zijn wel altijd klootzakken
Ik zie het anders ook best vaak.quote:
Ook dat is niet waar.quote:Op zondag 21 augustus 2011 19:44 schreef VicRattlehead het volgende:
[..]
Ohjee, het is de naieveling.
Dat is ook wel zo trouwens, de ware klootzak toont nooit in de eerste idyllische weken zijn ware aard.quote:Op zondag 21 augustus 2011 19:46 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Omdat ze in het begin heel aardig en leuk doen, na een tijdje komt pas de ware aard naar boven en dan moet je wegwezen.
Stop nou met het bewijzen van zijn puntquote:
Bewijzen aan zichzelf bedoel je dan? Hmmm, klinkt wel zeer aannemelijk op die manier.quote:Op zondag 21 augustus 2011 19:44 schreef Disana het volgende:
Lang niet alle vrouwen raken onder de indruk van huftergedrag. Het zijn, Seven vermoedt het ook, meestal vrouwen die niet veel liefde en aandacht van hun vader hebben gekregen. Die vrouwen willen een inhaalslag maken en alsnog bewijzen dat ze liefde waard zijn.
Geef mij maar aardige mannen die op gelijke voet met vrouwen willen staan.
Ik denk dat ze hun vader in zo'n man zoeken en dus aan zichzelf willen bewijzen dat ze die liefde alsnog kunnen krijgen.quote:Op zondag 21 augustus 2011 19:49 schreef Seven. het volgende:
[..]
Bewijzen aan zichzelf bedoel je dan? Hmmm, klinkt wel zeer aannemelijk op die manier.
Ik merk dat het standaard in elke vrouw zit. in meer of mindere mate komt dat tot uiting. het is dus het aard van het beestje. niet het gevolg van een diep psychologisch trauma ofzo.quote:Op zondag 21 augustus 2011 19:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk dat ze hun vader in zo'n man zoeken en dus aan zichzelf willen bewijzen dat ze die liefde alsnog kunnen krijgen.
Nee hoor, het gros van de vrouwen wil volgens mij gewoon een lieve man met wie ze normaal kunnen praten.quote:Op zondag 21 augustus 2011 19:52 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik merk dat het standaard in elke vrouw zit. in meer of mindere mate komt dat tot uiting. het is dus het aard van het beestje.
Hoe kan jij dat nou merken? Niet om te bashen maar jij hébt helemaal geen contact met vrouwen toch? Dat heb je zelf erg vaak vermeld.quote:Op zondag 21 augustus 2011 19:52 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik merk dat het standaard in elke vrouw zit. in meer of mindere mate komt dat tot uiting. het is dus het aard van het beestje. niet het gevolg van een diep psychologisch trauma ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |