abonnement Unibet Coolblue
pi_101005048




No words necessary:



1 van de grootste en mooiste supportershomes van Europa:



Welkom in het centrale FC Utrecht topic!

Het eerste elftal:


Het dames elftal voor het opgeheven werd:


Onze ex-topkeeper en international:



De trainer:



Memorabele FCU-wedstrijden:




Waar zitten de Fok! FC Utrecht supporters?
Een overzicht van het stadion:


• KansloosForEver - Vak K
• Tha_Duck - Vak P
• PBateman1978 - Vak U
• _Vulcanus_ - Vak T
• Dribbel79 - Vak X
• Eilanden - Vak X
• Druppel - Vak L
• Joesse - Vak J
• paultjuhhh - Vak K (naast de vervelende trommelaar)
• zatoichi - Vak J
• DiMacho - Vak P
• ImHungryLetsGetATaco - Vak Y
• Rave_NL - Vak P
• Kos_met_de_snor - Vak K (achter de vervelende trommelaar)
• Reanimation - Vak K
• Jojohopjes - Vak L
• RoodWitBlauw - Vak L
• wortel1981 - Vak M
• WD.40 - Vak Y
• StringsOfLife - Vak M
• Oidipous - Vak O
• Absurditeit - Vak M
• Zandman030 - Vak H
• Thrills - Vak H (zo ongeveer naast Zandman)

Vorige delen:
Gebruik de search maar :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Zandman030 op 22-08-2011 20:01:27 (:')) ]
Ik ben niet gek, ik ben een rolluik!
pi_101005124
Topictitel niet verandert, want we wachten nog steeds op meerdere nederlagen :P
Ik ben niet gek, ik ben een rolluik!
  zondag 21 augustus 2011 @ 16:22:35 #3
50237 dribbel79
My username for over a decade
pi_101005219
Vorm kan eruit?
"Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"
pi_101005377
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 16:22 schreef dribbel79 het volgende:
Vorm kan eruit?
Haal hem er morgen samen met Koeman uit haha :9
Ik ben niet gek, ik ben een rolluik!
pi_101013134
Onrust en heibel iin de tent.... Als vanouds :)


Niet allee de clash tussen Koeman vs. Booy, maar ook, aldus Jack van Gelder, zware economische problemen... Vanaaf in Studio Voetbal meer info.
pi_101013343
quote:
1s.gif Op zondag 21 augustus 2011 20:16 schreef 1-0-8 het volgende:
Onrust en heibel iin de tent.... Als vanouds :)


Niet allee de clash tussen Koeman vs. Booy, maar ook, aldus Jack van Gelder, zware economische problemen... Vanaaf in Studio Voetbal meer info.

Zware economische problemen! :9~

Ajax wil jullie wel helpen om uit de problemen te komen ... 2 miljoen voor Mulenga. c_/
★★★
pi_101013409
Edit: laat maar
  zondag 21 augustus 2011 @ 21:11:21 #8
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_101015591
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 16:18 schreef Zandman030 het volgende:
Onze topkeeper en international:

[ afbeelding ]
;(
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
  maandag 22 augustus 2011 @ 00:08:09 #9
333464 T.O.P
De enigste ekte
pi_101024882
Die van Seumeren verneukt de hele club.
:-)
pi_101030562
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 00:08 schreef T.O.P het volgende:
Die van Seumeren verneukt de hele club.
Nee, Van Dop heeft de club kapot gemaakt...
pi_101031126
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 16:17 schreef Zandman030 het volgende:
Ik wil eerst een officiële bron zien dat er een volwaardige optie tot koop is bedwongen. Meer dan de leugens van booy is er niet te vinden jammer genoeg.
Lijkt te kloppen.

Optie tot koop in huurcontract Sneijder met FC Utrecht lijkt wassen neus
Erwin Koeman was naar eigen zeggen niet geïnformeerd over de tijdelijke komst van Rodney Sneijder en uitte daar zaterdag openlijk zijn onvrede over. FC Utrecht huurt de middenvelder van Ajax voor de rest van het seizoen. "Ik wil gewoon voor FC Utrecht spelen", reageert Sneijder in De Telegraaf. "De trainer heeft ook aangegeven dat het niets met mij persoonlijk te maken heeft."

"Ik ben blij met de kans die ik krijg en wil met driehonderd procent inzet helpen FC Utrecht beter te laten presteren", vertelt de jongere broer van Oranje-international Wesley. De optie tot koop die FC Utrecht per se wilde hebben, lijkt een wassen neus. "Normaal wordt er inderdaad een vast bedrag vastgesteld waarvoor de hurende club een speler na dat ene jaar kan kopen", beaamt technisch directeur Foeke Booy.

"Dat was nu door de tijdsdruk niet mogelijk. Wij hebben het recht na dit seizoen als eerste met Ajax te onderhandelen." Ajax wil de jonge middenvelder echter niet kwijt en bij een eventueel goed seizoen zullen die gesprekken op niets uitlopen.


(voetbalzone)
pi_101031149
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 00:08 schreef T.O.P het volgende:
Die van Seumeren verneukt de hele club.
:')

Zeg dan niks....

Zonder Van Seumeren zouden we geen club meer hebben...
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_101031212
De elftalfoto uit de OP is toch van 2010-2011? Is er geen elftalfoto van het huidige seizoen?
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
pi_101031224
quote:
Van Seumeren: ,,Als grote jongens rechtzetten”

22-08-2011

1 reactie


FC Utrecht-eigenaar Frans van Seumeren gaat er niet van uit dat hij binnenkort weer op zoek moet naar een nieuwe trainer. Erwin Koeman reageerde na de nederlaag tegen Vitesse uiterst gepikeerd op het vastleggen buiten zijn medeweten om van Rodney Sneijder en toonde zich ‘not amused' over de uitspraak van technisch directeur Foeke Booy, dat het tijd is om te stoppen met zeuren.

De woedende Koeman sloot niet uit er zomaar de brui aan te kunnen geven, maar daarvoor is Van Seumeren niet bang. ,,Ik verwacht helemaal niet, dat Koeman hierom opstapt. Ik ga er vanuit, dat dit in der minne wordt geschikt", aldus Van Seumeren.

De clubeigenaar toont begrip voor de situatie. ,,Laat ik voorop stellen, dat ik de discussie in Arnhem niet heb meegemaakt, maar als het zo is, dat de trainer verrast is door het nieuws over de komst van Rodney Sneijder, dan begrijp ik dat dit vervelend is. En dan is het terecht dat Koeman om opheldering vraagt. Blijkbaar is er ergens iets mis gegaan in de communicatie. Soms gebeurt zoiets in een organisatie. Maar dit gaan we als grote jongens rechtzetten en uitpraten."

Van Seumeren ziet geen kwaad in de opmerking van Booy, dat ,,er een punt is dat je moet stoppen met zeuren en moet gaan werken". De clubeigenaar kan er zich juist prima in vinden. ,,Dat is mij uit het hart gegrepen. Ik sta wat dat betreft volledig achter onze technisch directeur. We hebben gewoon een prima selectie met acht, negen (jeugd)internationals. Onze voorhoede is fantastisch met bijvoorbeeld een topaankoop als Gerndt en een prima speler als Mulenga. Individueel hebben we goede spelers, alleen moet het elftal naar elkaar toegroeien. Dat heeft tijd nodig en die tijd gunnen we de spelers en de trainer."
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_101031246
Van Seumeren _O_
pi_101031279
Las dat het bedoeling was om Sneijder, Bovenberg en Toornstra te halen voor 1 september, maar ADO wil ineens een hoger bedrag voor Toornstra dan een maand geleden, en dus gaat dat niet door.

Over Bovenberg wordt vandaag vergadert..
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_101031659
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 09:05 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ome Frans is de enige volwassen kerel in dit verhaal. Daarbij ook de enige echte clubman/supporter van het hele zootje. De rest, met die akelige Van Dop -die van het mooie volkse FC Utrecht een mislukte Heerenveen-kopie heeft gemaakt- voorop, moeten heel snel opzouten.


Utrecht is Utrecht niet meer, en dat moet heel snel veranderen.
pi_101031904
quote:
1s.gif Op maandag 22 augustus 2011 09:35 schreef 1-0-8 het volgende:

Utrecht is Utrecht niet meer, en dat moet heel snel veranderen.
Wat is Utrecht? Ik vind dit een beetje vals sentiment denken.

We hebben tijden echt vechtvoetbal gespeeld met bijbehorend fanatisme van het publiek. Ondertussen is Utrecht er financieel beter op geworden, zijn er technischer spelers aangetrokken en kunnen we ook op kwaliteit wedstrijden winnen ipv bloed.

Ik vind dit een goede ontwikkeling. Laat Utrecht maar echt beter worden. Laten we andere clubs maar dwingen om met hangen en wurgen punten te pakken tegen Utrecht. Ja soms is een middagje vechtvoetbal heerlijk om te zien, maar het past niet meer bij Utrecht.

En eerlijk is eerlijk; het publiek hebben we er ook niet echt meer voor. De laatste maanden kun je in de eerste helft vaak een speld horen vallen in de Galgenwaard en wil het de tweede helft een beetje loskomen...
pi_101032190
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 09:46 schreef zatoichi het volgende:

[..]

Wat is Utrecht? Ik vind dit een beetje vals sentiment denken.

We hebben tijden echt vechtvoetbal gespeeld met bijbehorend fanatisme van het publiek. Ondertussen is Utrecht er financieel beter op geworden, zijn er technischer spelers aangetrokken en kunnen we ook op kwaliteit wedstrijden winnen ipv bloed.

Ik vind dit een goede ontwikkeling. Laat Utrecht maar echt beter worden. Laten we andere clubs maar dwingen om met hangen en wurgen punten te pakken tegen Utrecht. Ja soms is een middagje vechtvoetbal heerlijk om te zien, maar het past niet meer bij Utrecht.

En eerlijk is eerlijk; het publiek hebben we er ook niet echt meer voor. De laatste maanden kun je in de eerste helft vaak een speld horen vallen in de Galgenwaard en wil het de tweede helft een beetje loskomen...
Goede ontwikkeling? Haha.. Dat meen je niet serieus? :')

Echt beter worden is goed, maar dat mag nooit ten koste gaan van de ziel van de club. Daarbij hebben we volledog de slag gemist, zie bv. Twente. Onze uitstraling is die van een mislukt Heerenveen geworden, en onze financiele positie is rete slecht. Met dank aan FvS leven we nog.

Het fanatisme is kapot gemaakt. De volksclub FC Utrecht bestaat niet meer. Stadionverboden voor het laten van een wind; toegangskaartjes die niet meer te betalen zijn; bandjes met stadionliedjes die worden ingestart bij het tonen van emotie; domme sfeeracties; een te groot stadion vol met toeschouwers ipv supporters; etc.


Ik kan me amper meer identificeren met FCU. En niet alleen ik kan ik je verzekeren. Maar gelukkig zijn het louter goede ontwikkelingen...

Modern voetbal is om te kotsen; moderne clubs ook.
  maandag 22 augustus 2011 @ 10:07:11 #20
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_101032353
Booy: "Stoppen met zeuren en gaan werken"

Vandaag om 09:07 Fabian Eijkhout De situatie bij FC Utrecht is momenteel niet ideaal, de spanningen tussen trainer Erwin Koeman en technisch directeur Foeke Booy lopen inmiddels hoog op. "Er is een punt dat je moet stoppen met zeuren en moet gaan werken", aldus Booy. Koeman kreeg net na het tekenen van zijn contract te maken met het vertrek van jongens als Ricky van Wolfswinkel, Kevin Strootman, Dries Mertens en Michel Vorm. "Maar wij zijn nu eenmaal geen topclub die alle spelers kan behouden", zegt Booy in gesprek met RTV Utrecht.

"Er is een punt dat je moet stoppen met zeuren en moet gaan werken. Ik heb het als trainer bij FC Utrecht met een heel wat mindere selectie en een veel lager budget moeten doen", aldus de technisch directeur, die daarmee een sneer maakte richting Koeman.

De oefenmeester zelf bleef rustig. "Heeft hij dat gezegd? Als dat zo is, neem ik de krant mee. Laat ik nu maar mijn mond houden. Ik gooi mijn grieven binnenkort wel op tafel. Ik heb geen zin om nu mensen te beschadigen. Als ik dat doe, doe ik het wel binnenskamers. Of ik opstap? We zullen wel kijken wat er gebeurt."

Gaat goed jongens :')
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
pi_101032793
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 10:07 schreef leeroy het volgende:


"Er is een punt dat je moet stoppen met zeuren en moet gaan werken. Ik heb het als trainer bij FC Utrecht met een heel wat mindere selectie en een veel lager budget moeten doen", aldus de technisch directeur, die daarmee een sneer maakte richting Koeman.


Wat een gek! Je kan het elftal met Vreven, Tanghe, Wapenaar, JP, Gluscevic, Van Mol, Kuijt, Roest, etc. toch niet met droge ogen 'een heel wat mindere selectie' noemen he?

De selectie van toen was fysiek en mentaal 100x beter dan nu en hadden veel meer ervaring. Hooguit op techniek minder.
pi_101034219
Wat een onzin.

Laten we het liever hebben over de fout van vd Maarel waarop Sarota moest ingrijpen en waardoor we onterecht een pingen tegen kregen.
pi_101034824
Dankjewel Koeman voor het binnenskamers houden... Not. Wat een hypocriete man. Lekker, denk je als club één team te zijn, flapt er eentje van alles naar buiten. Als ie wil gaan, gaat ie maar, geen man overboord.
pi_101034851
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 11:26 schreef Tha_Duck het volgende:
Wat een onzin.

Laten we het liever hebben over de fout van vd Maarel waarop Sarota moest ingrijpen en waardoor we onterecht een pingen tegen kregen.
Tja, met deze zin vat je het probleem eigenlijk goed samen :)

Het gezeik/de onzin van de afgelopen weken komt allemaal voort uit het vertrek van veel bepalende spelers, het wel/niet halen van versterkingen en het elftal dat daardoor nu op het veld staat, met middelmatige basisspelers als Vd Maarel en Sarota als voorbeeld.

Uiteraard was het geen pingel.

Overigens vond ik onze voorhoede wel een lichtpunt: het koppel Mulenga-Gerndt kan echt wat gaan worden. Oar vond ik bij vlagen ook goed. Het probleem zit 'm wat mij betreft achterin en in mindere mate op het middenveld. Als het allemaal een beetje mee zit heb je daar over niet al te lange tijd Duplan weer bij. Achterin Wuytens voor Schut maar dan nog hou je het probleem op de backposities en de smalle selectie.
pi_101035035
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 11:46 schreef Oidipous het volgende:
Dankjewel Koeman voor het binnenskamers houden... Not. Wat een hypocriete man. Lekker, denk je als club één team te zijn, flapt er eentje van alles naar buiten. Als ie wil gaan, gaat ie maar, geen man overboord.
En dan? In paniek op zoek naar een andere trainer en nog meer onrust? Laat ze dit lekker vandaag met elkaar uitspreken.
pi_101035095
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 11:52 schreef Stampie22 het volgende:

[..]

En dan? In paniek op zoek naar een andere trainer en nog meer onrust? Laat ze dit lekker vandaag met elkaar uitspreken.
Ik zeg alleen dat als hij weg wilt na vandaag hij maar moet gaan, niet dat hij op voorhand weg moet. Ik zie in hem nog altijd een goede trainer die Utrecht goed verder kan helpen. Van deze hele rel heeft Koeman het een media-rel gemaakt en dat neem ik hem zeer kwalijk.
pi_101035115
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 11:52 schreef Stampie22 het volgende:

[..]

En dan? In paniek op zoek naar een andere trainer en nog meer onrust? Laat ze dit lekker vandaag met elkaar uitspreken.
Mee eens! Alhoewel ik ook geen fan van Koeman ben heb je er niks aan als je nu ook nog eens een andere trainer gaat halen.
De situatie die de NOS gister schetste bij studio voetbal vond ik wel verontrustend overigens.

quote:
Echt beter worden is goed, maar dat mag nooit ten koste gaan van de ziel van de club. Daarbij hebben we volledog de slag gemist, zie bv. Twente. Onze uitstraling is die van een mislukt Heerenveen geworden, en onze financiele positie is rete slecht. Met dank aan FvS leven we nog.

Het fanatisme is kapot gemaakt. De volksclub FC Utrecht bestaat niet meer. Stadionverboden voor het laten van een wind; toegangskaartjes die niet meer te betalen zijn; bandjes met stadionliedjes die worden ingestart bij het tonen van emotie; domme sfeeracties; een te groot stadion vol met toeschouwers ipv supporters; etc.


Ik kan me amper meer identificeren met FCU. En niet alleen ik kan ik je verzekeren. Maar gelukkig zijn het louter goede ontwikkelingen...

Modern voetbal is om te kotsen; moderne clubs ook.
Hier ben ik het toch ook wel mee eens.
pi_101035137
Jullie lezen niet goed...
pi_101035374
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 11:56 schreef wortel1981 het volgende:
Hier ben ik het toch ook wel mee eens.
Tja, een stukje vol met clichés over het hedendaagse voetbalwereldje. Populistisch gezeur, ik kan er niets mee.
pi_101035717
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 11:55 schreef Oidipous het volgende:
Van deze hele rel heeft Koeman het een media-rel gemaakt en dat neem ik hem zeer kwalijk.
Ben ik met je eens want het wordt nogal opgehyped en verdraaid. Wat te denken van dit nieuwsbericht:

De Boer: "Sneijder zit er ongevraagd middenin"
Ajax-trainer Frank de Boer vindt het vervelend dat Rodney Sneijder onderdeel is geworden van een conflict tussen de trainer en directie bij FC Utrecht. De middenvelder werd verhuurd aan de Utrechters, maar trainer Erwin Koeman was daar totaal niet blij mee.

Koeman onthulde zaterdag na het verlies tegen Vitesse dat Sneijder zonder zijn weten is aangetrokken en was daar behoorlijk gepikeerd over. “Hij zit er middenin, terwijl hij daar helemaal niet om gevraagd heeft”, neemt De Boer het voor Sneijder op.

“Rodney kennende komt hij daar wel overheen”, geeft de Ajax-trainer aan. “Ik heb hem zaterdag uitvoerig gesproken en succes gewenst. En ik heb aangegeven wat zijn doelstellingen en verbeterpunten zijn bij Utrecht. Verder was ik ook net zo verrast over wat er zich bij Utrecht afspeelde."
  maandag 22 augustus 2011 @ 12:28:19 #31
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_101036063
Aan de andere kant; hoe genaaid wordt je als trainer als je tekent bij een club en je dan vervolgens bijna het gehele basiselftal ziet vertrekken?
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
pi_101036071
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 12:05 schreef Oidipous het volgende:

[..]

Tja, een stukje vol met clichés over het hedendaagse voetbalwereldje. Populistisch gezeur, ik kan er niets mee.
Jij bent zo'n toeschouwer waar ik in mijn andere post op doelde. Jij gaat slechts voor wat leuke acties en mooie doelpunten. Dat mag, dat is je goed recht, maar kom dan niet aan dat wat ik hier zeg 'populistisch gezeur' is, dat bol staat van 'clichés'.

Feit alleen al dat je Schut achterin wilt slachtofferen voor Wuytens zegt eigenlijk al genoeg. :')
pi_101036092
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 12:16 schreef Stampie22 het volgende:

[..]

Ben ik met je eens want het wordt nogal opgehyped en verdraaid. Wat te denken van dit nieuwsbericht:

De Boer: "Sneijder zit er ongevraagd middenin"
Ajax-trainer Frank de Boer vindt het vervelend dat Rodney Sneijder onderdeel is geworden van een conflict tussen de trainer en directie bij FC Utrecht. De middenvelder werd verhuurd aan de Utrechters, maar trainer Erwin Koeman was daar totaal niet blij mee.

Koeman onthulde zaterdag na het verlies tegen Vitesse dat Sneijder zonder zijn weten is aangetrokken en was daar behoorlijk gepikeerd over. “Hij zit er middenin, terwijl hij daar helemaal niet om gevraagd heeft”, neemt De Boer het voor Sneijder op.

“Rodney kennende komt hij daar wel overheen”, geeft de Ajax-trainer aan. “Ik heb hem zaterdag uitvoerig gesproken en succes gewenst. En ik heb aangegeven wat zijn doelstellingen en verbeterpunten zijn bij Utrecht. Verder was ik ook net zo verrast over wat er zich bij Utrecht afspeelde."

Zwartmakerij/olie op het vuur. Oncollegiaal en absoluut niet netjes wat de Boer doet. Blijkbaar gaat hij graag over lijken om mensen VVV-Ajax te doen vergeten...
pi_101036143
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 12:28 schreef 1-0-8 het volgende:

[..]

Jij bent zo'n toeschouwer waar ik in mijn andere post op doelde. Jij gaat slechts voor wat leuke acties en mooie doelpunten. Dat mag, dat is je goed recht, maar kom dan niet aan dat wat ik hier zeg 'populistisch gezeur' is, dat bol staat van 'clichés'.

Feit alleen al dat je Schut achterin wilt slachtofferen voor Wuytens zegt eigenlijk al genoeg. :')
Ik loop al 15 jaar rond bij FC Utrecht dus je kan mij daar niet onder scharen... Tevens ben ik er elke wedstrijd, zing ik mijn longen uit m'n lijf en volg alles wat FC Utrecht is. Maar dan kom jij met de conclusie dat ik een van hen zou zijn omdat het jou goed past? Lekker makkelijke conclusie en tevens erg voorbarig.
  maandag 22 augustus 2011 @ 12:30:44 #35
50237 dribbel79
My username for over a decade
pi_101036144
Waarom spelen Schöne en Platje ook alweer bij NEC? Die jongens hadden in de domstad moeten lopen...
"Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"
pi_101036164
Wij hebben Gerndt en Mulenga; heb ik veel liever...
pi_101036256
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 12:28 schreef 1-0-8 het volgende:

[..]
Feit alleen al dat je Schut achterin wilt slachtofferen voor Wuytens zegt eigenlijk al genoeg. :')
Dat was Oidipous niet, dat was ik (paar posts hierboven). Ik sluit me helemaal aan bij je stuk over de sfeer en beleving van 'vroeger en nu', de wissel Schut-Wuytens heeft daar alleen niets mee te maken wat mij betreft
pi_101036279
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 12:30 schreef Oidipous het volgende:

[..]

Ik loop al 15 jaar rond bij FC Utrecht dus je kan mij daar niet onder scharen... Tevens ben ik er elke wedstrijd, zing ik mijn logen uit m'n lijf en volg alles wat FC Utrecht is. Maar dan kom jij met de conclusie dat ik een van hen zou zijn omdat het jou goed past? Lekker makkelijke conclusie.
Voor iemand die al 15 jaar gaat kijken toon je erg weinig clubliefde. De club is kapot gemaakt en dat noem jij populistisch gezeur?

En zingen anno 2011 is sowieso voor josti's, het is geen songfestival... Zeker nu met die sneue UCS kneusjes. Maar dat is weer een andere discussie.
pi_101036424
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 12:34 schreef Stampie22 het volgende:

[..]

Dat was Oidipous niet, dat was ik (paar posts hierboven). Ik sluit me helemaal aan bij je stuk over de sfeer en beleving van 'vroeger en nu', de wissel Schut-Wuytens heeft daar alleen niets mee te maken wat mij betreft
Ik vind het echt onbegrijpelijk dat er mensn zijn die Schut aan de kant willen zien. Ja, hij maakt graag eigen doelpunten; ja, hij is te dik en te traag; ja, hij is niet altijd even goed... Maar Alje is wel een échte Utrechter. Hij is FC Utrecht, hij ademt FC Utrecht, hij heeft FC Utrecht door zijn aderen stromen, hij is met zijn 14de seizoen bij ons bezig.... Hij heeft de juiste mentaliteit, dat compenseert zijn gebreken en plaatst hem boven welke andere niet-Utrechter dan ook. Sentimenteel? Misschien wel, maar ik meen het echt oprecht.
pi_101036626
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 12:35 schreef 1-0-8 het volgende:

[..]

Voor iemand die al 15 jaar gaat kijken toon je erg weinig clubliefde. De club is kapot gemaakt en dat noem jij populistisch gezeur?

En zingen anno 2011 is sowieso voor josti's, het is geen songfestival... Zeker nu met die sneue UCS kneusjes. Maar dat is weer een andere discussie.
Ja hoor, nu heb ik weer weinig clubliefde omdat ik het anders zie dan jou. Wat een gelul weer. Voetbal evolueert net zoals zoveel dingen in het leven, it's a hard knock life...

Laat ik eens jouw reply onderhanden nemen...
Tevens, "toeschouwers ipv supporters". Hoe maak jij dat onderscheid?

"domme sfeeracties" => sfeeracties passen per defintie ook totaal niet bij een club zoals FC Utrecht, ik dacht dat je daar wel van op de hoogte was. Het FC Utrecht-publiek heeft die behoefte nooit gehad.

Daarnaast, toegangskaartjes die niet meer te betalen zijn... Volgens mij zijn wij nog een van de goedkoopste in de Eredivisie, zeker wanneer het om seizoenskaarten gaat.

Het klinkt lekker in het gehoor maar eigenlijk zeg je helemaal niets, daarom is het populistisch geneuzel.

Kan het ook gewoon zijn dat wij van mening verschillen? Dan hoef je niet de hele tijd met beschuldigingen te spuien.
pi_101036938
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 12:46 schreef Oidipous het volgende:

[..]

Ja hoor, nu heb ik weer weinig clubliefde omdat ik het anders zie dan jou. Wat een gelul weer. Voetbal evolueert net zoals zoveel dingen in het leven, it's a hard knock life...

Laat ik eens jouw reply onderhanden nemen...
Tevens, "toeschouwers ipv supporters". Hoe maak jij dat onderscheid?
Ik denk dat je dat onderscheid zelf wel kunt maken. Of niet?

quote:
"domme sfeeracties" => sfeeracties passen per defintie ook totaal niet bij een club zoals FC Utrecht, ik dacht dat je daar wel van op de hoogte was. Het FC Utrecht-publiek heeft die behoefte nooit gehad.
Precies, en daarom zijn die UCS kneusjes dus zo sneu. En daarom was die zogenaamde tifo-actie van 2 weken geleden ook zo ongelooflijk kansloos. En erger nog, de echte emotie op de tribunes wordt onderdrukt door bandjes met trieste ole-ole liedjes. Want stel je voor dat er iets op de tribune te horen is at de KNVB onwelgevallig is. :')

quote:
Daarnaast, toegangskaartjes die niet meer te betalen zijn... Volgens mij zijn wij nog een van de goedkoopste in de Eredivisie, zeker wanneer het om seizoenskaarten gaat.
En daarom is het goed of normaal dat ik voor een los kaartje voor Utrecht-Willem II achter de goal op de Bunnikzijde een 25 euro betaal? Het is echt te belachelijk voor woorden.

quote:
Het klinkt lekker in het gehoor maar eigenlijk zeg je helemaal niets, daarom is het populistisch geneuzel.
8)7
pi_101036994
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 12:35 schreef 1-0-8 het volgende:

[..]

Voor iemand die al 15 jaar gaat kijken toon je erg weinig clubliefde. De club is kapot gemaakt en dat noem jij populistisch gezeur?

En zingen anno 2011 is sowieso voor josti's, het is geen songfestival... Zeker nu met die sneue UCS kneusjes. Maar dat is weer een andere discussie.
Waarom is de club kapot gemaakt dan ? Leg het eens uit ?

Ik kom al sinds eind jaren 80 bij de club, sinds 97/98 een seizoenskaart, en ik gedraag me op de tribunes hetzelfde als toen.

Ik schreeuw, scheld, zing af en toe zelfs nog mee, rook een joint of 2, kijk naar mijn cluppie, en that's it. Dat kan nu nog steeds zonder problemen, dus waar je nou op doelt ?

Of doel je op het feit dat er tegenwoordig zo streng wordt opgetreden bij een spreekkoor bv. ?
Dat heeft nml. niets te maken met de club, maar alles met de tijd waarin we nu leven...

Ja, het is anders dan in de jaren 80 en 90 of zelfs het begin van deze eeuw, maar ligt dat aan de club, of aan de tijd waarin we leven ?
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_101036999
[quote]0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 08:57 schreef Stampie22 het volgende:

[..]

Lijkt te kloppen.

[i]Optie tot koop in huurcontract Sneijder met FC Utrecht lijkt wassen neus
Erwin Koeman was naar eigen zeggen niet geïnformeerd over de tijdelijke komst van Rodney Sneijder en uitte daar zaterdag openlijk zijn onvrede over. FC Utrecht huurt de middenvelder van Ajax voor de rest van het seizoen. "Ik wil gewoon voor FC Utrecht spelen", reageert Sneijder in De Telegraaf. "De trainer heeft ook aangegeven dat het niets met mij persoonlijk te maken heeft."

"Ik ben blij met de kans die ik krijg en wil met driehonderd procent inzet helpen FC Utrecht beter te laten presteren", vertelt de jongere broer van Oranje-international Wesley. De optie tot koop die FC Utrecht per se wilde hebben, lijkt een wassen neus. "Normaal wordt er inderdaad een vast bedrag vastgesteld waarvoor de hurende club een speler na dat ene jaar kan kopen", beaamt technisch directeur Foeke Booy.

"Dat was nu door de tijdsdruk niet mogelijk. Wij hebben het recht na dit seizoen als eerste met Ajax te onderhandelen." Ajax wil de jonge middenvelder echter niet kwijt en bij een eventueel goed seizoen zullen die gesprekken op niets uitlopen.[/i]
(voetbalzone)
[/quote]

Overigens is dit natuurlijk wel dramatisch onderhandelt van de FC. We hebben eerste keus maar er is geen prijs afgesproken. Oftewel hier heb je gewoon helemaal geen fuck aan!

Hmmm quote knop werkt niet.
pi_101037282
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 12:56 schreef 1-0-8 het volgende:


Ik denk dat je dat onderscheid zelf wel kunt maken. Of niet?
Nee, daarom vraag ik het ook aan jou. Volgens mij kan je die scheidslijn niet makkelijk trekken in de praktijk, zeker als je het criterium verbaal steunen van de club wegneemt. Zijn het mensen die morren die opeens geen supporter meer zijn? Moeten ze met z'n allen in de pas lopen of juist niet? Ik vind dat zeer moeilijk te bepalen maar jij zie dat blijkbaar wel. Ik wacht op het moment dat je het met ons allen deelt zodat we vanaf nu als echte supporters kunnen gaan gedragen. :)

quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 12:56 schreef 1-0-8 het volgende:Precies, en daarom zijn die UCS kneusjes dus zo sneu. En daarom was die zogenaamde tifo-actie van 2 weken geleden ook zo ongelooflijk kansloos. En erger nog, de echte emotie op de tribunes wordt onderdrukt door bandjes met trieste ole-ole liedjes. Want stel je voor dat er iets op de tribune te horen is at de KNVB onwelgevallig is. :')
Ik ben er mee eens dat die sfeeractie ongeslaagd was, waar jij met "die trieste ole-ole liedjes" op doelt is mij echter een raadsel. Kan jij een concreet voorbeeld geven?

quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 12:56 schreef 1-0-8 het volgende:En daarom is het goed of normaal dat ik voor een los kaartje voor Utrecht-Willem II achter de goal op de Bunnikzijde een 25 euro betaal? Het is echt te belachelijk voor woorden.
Er wordt aangemoedigd om seizoenskaarten aan te schaffen, daardoor zijn de kaartjes misschien wat duurder maar lopen ze altijd nog in lijn met de rest van de eredivisie. Er bestaan in een economie eenmaal dingen zoals inflatie, daar ontkom je niet aan wat uiteindelijk resulteert in duurdere kaarten op lange termijn. Zo gaan die dingen nou eenmaal. Daarnaast klopt je beeldvorming niet, autocombi Vitesse-uit was 16 euro afgelopen weekend, dat noem ik toch een supportersvriendelijke prijs.

quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 12:56 schreef 1-0-8 het volgende:8)7
Zwaktebod.
pi_101037353
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 12:56 schreef 1-0-8 het volgende:

[..]


Precies, en daarom zijn die UCS kneusjes dus zo sneu. En daarom was die zogenaamde tifo-actie van 2 weken geleden ook zo ongelooflijk kansloos. En erger nog, de echte emotie op de tribunes wordt onderdrukt door bandjes met trieste ole-ole liedjes. Want stel je voor dat er iets op de tribune te horen is at de KNVB onwelgevallig is. :')


[..]

8)7
Was de SV man, en als je echt zo goed op de hoogte bent als je zelf denkt had je wel geweten dat UCS al ff gekapt is...
Ik ben niet gek, ik ben een rolluik!
pi_101037391
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 11:47 schreef Stampie22 het volgende:

Het gezeik/de onzin van de afgelopen weken komt allemaal voort uit het vertrek van veel bepalende spelers, het wel/niet halen van versterkingen en het elftal dat daardoor nu op het veld staat, met middelmatige basisspelers als Vd Maarel en Sarota als voorbeeld.
Ik heb dit weekend voor het eerst dit seizoen een hele wedstrijd gezien. En ik vond het middenveld en voorin best behoorlijk. Natuurlijk niet op elkaar ingespeeld en met de nodige blessures ook niet compleet, maar ik denk wel dat daar iets in zit.

Ik maak me alleen zorgen over de rechtsback. Dat hebben we hier al eerder geuit, maar het wordt pijnlijk duidelijk. vd Maarel moet je een kans geven, maar ik ben bang dat het echt niet beter wordt. Markiet speelt niet, dus daar heb ik geen oordeel over. De linksback positie is met Zullo en Bulthuis naar mijn idee goed genoeg bezet en centraal is het allemaal op papier wel ok, maar rechts...
pi_101037409
Over die geluidsbandjes, heel triest, maar je moet gewoon begrijpen dat als de club niets doet er 2-wekelijks boetes binnen komen, er wedstrijden zonder publiek zullen komen etc.
Dit komt niet vanuit de club maar vanuit de KNVB…

Ik vind de huidige spreekkoren trouwens nog veel triester trouwens, ‘’vroeger’’ waren we daarin tenminste nog creatief, tegenwoordig hoor je altijd hetzelfde sneue gezang…
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_101037458
En ook nog eens op domme momenten wanneer het niet eens uitmaakt.
Ik ben niet gek, ik ben een rolluik!
pi_101037536
Ik vind het juist een positieve ontwikkeling dat het stadion zich steeds meer afzet tegen die gasten op de Bunnikside als ze weer eens een liedje inzetten over de moeder van de scheidsrechter. Dat kán echt niet meer en dat heeft de rest van het stadion goed in de gaten. Dat die bandjes ingezet moeten worden is inderdaad niet anders.
pi_101037636
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 13:11 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik vind de huidige spreekkoren trouwens nog veel triester trouwens, ‘’vroeger’’ waren we daarin tenminste nog creatief, tegenwoordig hoor je altijd hetzelfde sneue gezang…
Je weet toch:
Als de scheids een keertje fout fluit/vlagt -> steek die fluit/vlag maar in je reet
Als ie kaarten trekt -> Je moeder is een hoer
Als ie voor de tegenstander geen kaarten trekt -> Waar zijn die kaarten nou?
Als je voor staat -> Wat zijn die joden/kakkerlakken ( :') )/whatever stil
Als ze dan toch gaan zingen -> Fluiten/Jostiband

Het is gewoon eenzelfde script als driekwart elke dag voor zijn kiezen krijgt bij hun full-time baan bij het call-center, anders snappen ze het niet ;)
pi_101037681
Vind het uitfluiten van spreekkoren door het thuispubliek echter weer iets heel anders.
Ik ben niet gek, ik ben een rolluik!
pi_101037879
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 13:19 schreef zatoichi het volgende:

[..]

Je weet toch:
Als de scheids een keertje fout fluit/vlagt -> steek die fluit/vlag maar in je reet
Als ie kaarten trekt -> Je moeder is een hoer
Als ie voor de tegenstander geen kaarten trekt -> Waar zijn die kaarten nou?
Als je voor staat -> Wat zijn die joden/kakkerlakken ( :') )/whatever stil
Als ze dan toch gaan zingen -> Fluiten/Jostiband

Het is gewoon eenzelfde script als driekwart elke dag voor zijn kiezen krijgt bij hun full-time baan bij het call-center, anders snappen ze het niet ;)
Haha, bazenpost. Het klopt helemaal. _O_
pi_101039169
Ag wat was UCS ook slecht...die jongens probeerden aan dat gedoe wat Zatoichi omschrijft iets te doen maar werden net zo hard uitgespuugd door mensen die nu daar weer over zeuren. Maarja, velen denken/dachten dat het een groep van 15 jarige was... Moet men nu even onder naar vak K kijken (wat daar tijdens Graafschap thuis en waarschijnlijk ook volgende matches proberen sfeer te maken) DAT zijn 15 jarigen.

En voor de nieuwsgierigen, ja ik zat zelf bij UCS vanaf het begin en ben zelf verre van 15 jaar.
pi_101039859
Ik had/heb niets tegen de UCS iig.

Jammer dat het niet van de grond is gekomen.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_101039953
Ik ook niet; leukste actie was overigens waarbij UCS en vak K naar elkaar riepen "Kom erbij" en UCS dat ook daadwerkelijk deed. Paniek bij de stewards omdat ze dachten dat er gevochten ging worden op de bunnikside _O-
pi_101040087
quote:
Openheid transferperiode’
2011-08-22 12:30:00

Volgens Jacques van Ek, voorzitter van de Raad van Commissarissen, en voorzitter/algemeen directeur Jan Willem van Dop zijn bij supporters en pers veel vragen gerezen over de financiële opbrengst van de nu bijna afgesloten transferperiode. Daarover geven ze opening van zaken, want FC Utrecht is en blijft een transparante club. “Het beeld is hier en daar ontstaan, dat FC Utrecht de afgelopen periode enorm veel geld heeft verdiend, wat onvoldoende in het versterken van het elftal is gestopt. Wij krijgen daar vragen over en daarom willen wij graag even uitleggen hoe het werkelijk zit”, aldus Van Ek

“Om met de bedragen te beginnen; ik hoor van alle kanten dat de club in de afgelopen transferperiode 20 miljoen euro heeft verdiend, maar dat is een veel te positieve weergave van de feiten”, zegt de voorzitter van de RvC. “Die 20 miljoen was een bruto bedrag, waarvan zo’n vier miljoen afging aan verkooppercentages speler, die bedongen waren bij aantrekken van de speler, vergoedingen aan vorige clubs en commissie voor zaakwaarnemers. Van de overgebleven 16 miljoen had FC Utrecht een substantieel bedrag nodig om de opgelopen verliezen van de afgelopen jaren te dempen en dat was ook echt hard nodig”, legt Van Ek uit.

“Als gevolg van de gedane investeringen van 2 jaar geleden in het technisch apparaat (spelers en technische staf) wisten we dat we in een verliessituatie terecht zouden komen. Het verlies van 2009/2010 was al beperkt door het creëren van investeringsfonds II, waarmee transferrechten van enkele spelers uit de bestaande spelersgroep voor 50% werden overgedragen . Door de gerealiseerde transfers van juni 2011 kunnen we het verlies van vorig seizoen wederom beperken”, vult van Dop aan. “ Uiteindelijk bleef van de transfergelden ongeveer 9 miljoen euro over en die is naar FPI gegaan, het investeringsfonds van grootaandeelhouder Frans van Seumeren, die dat inmiddels ook alweer grotendeels geïnvesteerd heeft in de nieuwe aankopen.”

Dat FC Utrecht met die 9 miljoen ook echt de markt op kon, was te danken aan de bereidheid van Van Seumeren dat bedrag in belangrijke mate alweer te herinvesteren in nieuwe spelers in plaats van het te beschouwen als gemaakte winst op zijn eerder gedane investeringen. “Hij is zelfs nog verder gegaan”, aldus Van Ek, “door FC Utrecht in de loop van het seizoen een extra achtergestelde lening van 5 miljoen euro te verstrekken, waardoor de vermogenspositie van de club op het goede niveau bleef. We mogen blij zijn met zo’n investeerder, die letterlijk elke cent die binnenkomt direct weer ten goede van de club laat komen. Frans van Seumeren is een Utrechter die oprecht betrokken is bij het wel en wee van FC Utrecht. Eigenlijk kan ik me geen betere investeerder/grootaandeelhouder voor de club voorstellen, maar we kunnen van hem niet verwachten dat hij de financiële gaten blijft dichten.”

Overigens heeft Van Seumeren laten weten terug te treden als gedelegeerd commissaris, zodat hij geen bemoeienis meer heeft met de dagelijkse gang van zaken bij FC Utrecht. “Alle bevoegdheden komen dus weer te liggen bij de algemeen directeur”, zegt Van Ek. “Van Seumeren blijft wel vanuit de Raad van Commissarissen actief als commissaris Technische Zaken en blijft dus betrokken bij het investeren in nieuwe spelers.”

Commerciële stappen
Van Ek liet als voorzitter van de Raad van Commissarissen al eerder weten (onder meer in het Presentatie Magazine aan het begin van dit seizoen), dat FC Utrecht weliswaar op weg is de financiële en sportieve doelstellingen van het twee jaar geleden ingezette vijfjarenplan te realiseren, maar dat daarin wel vertraging is ontstaan. “De inkomsten zijn de afgelopen jaren niet gestegen en we zijn door de economische crisis dubbel getroffen”, legt hij uit. “Doordat het bedrijfsleven aanzienlijk terughoudender is met sponsoring en dus minder bereid was te investeren, konden we onze commerciële ambities onvoldoende realiseren. Bovendien zat de transfermarkt volledig op slot en droogde ook die bron op. Die factoren bij elkaar hebben ons de afgelopen jaren stevig dwarsgezeten.” Om de zakelijke mogelijkheden van FC Utrecht beter te benutten zet de club de komende jaren nadrukkelijker in op de commercie. Van Ek: “In overleg met Wilco van Schaik, de nieuwe algemeen directeur, gaan we nieuwe commerciële stappen zetten en initiatieven ontplooien, zodat de inkomsten substantieel hoger worden. Dat is ook hard nodig, want ook in het huidige seizoen 2011-2012 zullen wij vanuit de normale bedrijfsvoering nog geen zwarte cijfers schrijven.”

‘Doelstelling blijft’
Inmiddels is de transfercarrousel weer gaan draaien, wat voor FC Utrecht heeft geleid tot behoorlijke inkomsten. “Al was het niet de bedoeling zowel Dries Mertens als Kevin Strootman te laten gaan”, aldus Van Dop. “Op een vertrek van één van de twee hadden we wel gerekend, maar beiden vonden we eigenlijk te veel van het goede. Er was echter geen houden aan; PSV wilde per se alle twee de spelers en was bereid daarvoor een mooi bedrag te betalen. In dat geval moet je ook met de spelers meedenken, die graag wilden, en kun je niet anders dan ze die transfer gunnen.”

Maar nu de transferperiode zo goed als voorbij is, zijn Van Ek en Van Dop tevreden over hoe FC Utrecht daar uiteindelijk uit is gekomen. “Er staat nu in potentie weer een goed elftal. Maar we hebben ook pech gehad met alle blessures in de voorbereiding en start van de competitie. We zijn er zeker van dat het elftal de sportieve doelstelling van de club gaat realiseren. Want ondanks de vele wisselingen blijft die doelstelling dezelfde: structureel spelen om een positie tussen plek 3 en 8, die recht geeft op spelen in de play offs”, zegt Van Ek. “En met enige regelmaat moet dat resulteren in Europees voetbal.”

En samenvattend: “Het gaat goed met FC Utrecht, we liggen op koers, zij het met vertraging. Maar om nu te zeggen dat we bulken van het geld en dat we daar angstvallig bovenop blijven zitten: nee, dat klopt niet. Ieders inspanningen en elk dubbeltje zijn de komende jaren nodig om onze club te verzekeren van een sportief fraaie, maar ook financieel gezonde toekomst.”
fcutrecht.nl
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_101040441
Koeman en RvC zitten al een paar uur in het stadion volgens Rene vd Berg. Perschef is ook aangekomen net...

Er hangt iets in de lucht.
pi_101040515
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 14:44 schreef Tha_Duck het volgende:
Koeman en RvC zitten al een paar uur in het stadion volgens Rene vd Berg. Perschef is ook aangekomen net...

Er hangt iets in de lucht.
Perschef misschien gewoon voor presentatie Sneijder...
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_101041163
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 14:46 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Perschef misschien gewoon voor presentatie Sneijder...
Dat hoop ik ook, maar vrees weer het ergste.
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 22 augustus 2011 @ 15:10:25 #60
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_101041379
Kan me niet voorstellen dat Koeman er nu al uit gaat hoor :?
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_101042534
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 14:28 schreef zatoichi het volgende:
Ik ook niet; leukste actie was overigens waarbij UCS en vak K naar elkaar riepen "Kom erbij" en UCS dat ook daadwerkelijk deed. Paniek bij de stewards omdat ze dachten dat er gevochten ging worden op de bunnikside _O-
Hehe dat was inderdaad lachen toen ja :') .
Probleem met UCS was dat mensen die er niets van snapten en er niets mee te maken hadden een mening vormden en dat daar een flink aantal meelopers in mee gingen.

Ook de zogenaamde vete tussen ons en vak K wisten buitenstaanders( afgezien van youth enzo) amper wat vanaf, maar ze bemoeiden zich er wel mee.

Uitwedstrijden was dan weer een heel ander verhaal gelukkig, maar ook weer apart dat de mensen die daar wel vol mee gingen en ook voluit zongen enzo bij thuiswedstrijden hun bek niet open durven trekken...
Ik ben niet gek, ik ben een rolluik!
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 22 augustus 2011 @ 15:49:08 #62
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_101042713
quote:
UTRECHT - FC Utrecht traint sinds half drie maandagmiddag zonder Erwin Koeman. De trainer is al uren achter gesloten deuren in gesprek met de technische staf.

Koeman is boos, onder meer omdat hij niet op de hoogte was van de komst van middenvelder Rodney Sneijder. Technisch directeur Foeke Booy zegt dat er wel overleg is geweest met Koeman.

Koeman heeft zijn zaakwaarnemer meegenomen naar het gesprek. Ook de perschef van FC Utrecht is inmiddels bij het stadion aangekomen.


http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/383772
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 22 augustus 2011 @ 15:50:31 #63
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_101042760
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_101042976
Rene vd Berg: Koeman blijft.
pi_101043205
Mooi, nu aub weer VOETBALLEN.

Te beginnen a.s. zaterdag, 3 punten graag. :)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_101043503
Zou mooi zijn ja
Ik ben niet gek, ik ben een rolluik!
pi_101044541
Volgens Rene vd Berg komt Daan Bovenberg.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_101044725
Rechtsback speelt die toch?
pi_101045152
http://mediaplayer.rtvutrecht.nl/stream/4b29ae48.mp3

vd Berg over vandaag en over de mogelijke komst van Bovenberg.
pi_101045252
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 16:42 schreef Tha_Duck het volgende:
Rechtsback speelt die toch?
Ja, aanvoerder en rechtsback van Excelsior.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_101045950
Ben wederom benieuwd of het doorgaat, hoop van wel zou een verbetering zijn denk ik.
Ik ben niet gek, ik ben een rolluik!
pi_101049491
quote:
Twee duels schorsing voor Nilsson en Jan Wouters
UTRECHT - FC Utrecht kan in de komende twee competitiewedstrijden tegen Roda JC en Excelsior niet beschikken over Marcus Nilsson.

De Zweedse verdediger is door de KNVB geschorst voor drie duels, waarvan één voorwaardelijk.

Nilsson kreeg zaterdag in het met 2-1 verloren uitduel tegen Vitesse een rode kaart.

Assistent-trainer Jan Wouters werd tijdens de wedstrijd in Arnhem door de scheidsrechter naar de tribune gestuurd. Wouters is ook voor twee duels geschorst.

FC Utrecht accepteerde beide schikkingsvoorstellen van de aanklager betaald voetbal van de KNVB.
http://www.nu.nl/sport/25(...)-en-jan-wouters.html

Misschien maar goed ook van Nilsson, ben nog niet gecharmeerd van het spel van die vent. Vind het alleen wel een vrij zware straf voor een, in mijn ogen, lichte overtreding.

Tevens, bij een nieuw topic kan ik worden toegevoegd zittend in Vak H, chillend met Zandman.
pi_101050199
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 18:58 schreef Thrills het volgende:

Misschien maar goed ook van Nilsson, ben nog niet gecharmeerd van het spel van die vent.
Deed het zaterdag al een stuk beter dan daarvoor, gun die jongen minstens een half seizoen.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_101052421
Ik zet je erbij fitz!
Ik ben niet gek, ik ben een rolluik!
pi_101073403
Bovenberg: goede zaak. Hoop nog steeds dat Toornstra op het nippertje gehaald kan worden maar dat zal na Sneijder vast teveel van het goede zijn. We komen er wel.
pi_101073611
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 18:58 schreef Thrills het volgende:

[..]

http://www.nu.nl/sport/25(...)-en-jan-wouters.html

Misschien maar goed ook van Nilsson, ben nog niet gecharmeerd van het spel van die vent. Vind het alleen wel een vrij zware straf voor een, in mijn ogen, lichte overtreding.

Tevens, bij een nieuw topic kan ik worden toegevoegd zittend in Vak H, chillend met Zandman.
Het was wel rood omdat hij puur voor de man ging om deze af te stoppen. Het was echter niet op de benen maar voor de benen waardoor die Vitesse speler erover heen viel. Volgens mij zijn er zat die 1 wedstrijd krijgen hiervoor.
pi_101073644
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 08:28 schreef Stampie22 het volgende:
Bovenberg: goede zaak. Hoop nog steeds dat Toornstra op het nippertje gehaald kan worden maar dat zal na Sneijder vast teveel van het goede zijn. We komen er wel.
Toch zou het mij niet verbazen als vlak voor het sluiten van de transfermarkt er nog een Toornstra/Vormer wordt gekocht.

Oh en Jong FCU - Jong Ajax 3-1. :)
Leuke rentree in de Eredivisie voor beloften.

[ Bericht 12% gewijzigd door PBateman1978 op 23-08-2011 09:08:25 ]
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_101075938
Na een lang weekend weer heel wat heerlijk Utreg Proat gemist. Nu al zin in Zaterdagavond! Eindelijk voor de volle mep! 3 punten!
pi_101077816
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 10:37 schreef DiMacho het volgende:
Na een lang weekend weer heel wat heerlijk Utreg Proat gemist. Nu al zin in Zaterdagavond! Eindelijk voor de volle mep! 3 punten!
De beste handel wordt gedreven een uur voor het sluiten van de markt :)
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 16:11:15 #80
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_101088095
Booy: "Wij hebben interesse in Bovenberg"

Vandaag om 15:54 Fabian Bijman FC Utrecht hoopt zich nog voor het sluiten van de transfermarkt te versterken met Daan Bovenberg. De rechtsback van Excelsior staat in de belangstelling van de club uit de Domstad. Technisch directeur Foeke Booy ging dinsdag tijdens de presentatie van Rodney Sneijder in op het gerucht dat FC Utrecht de verdediger graag over wil nemen van Excelsior. "We zijn geïnteresseerd in rechtsback Daan Bovenberg, maar het is natuurlijk afwachten of dat gaat lukken", aldus Booy op de officiële website van de club.

Daarnaast mogen twee spelers op huurbasis vertrekken bij FC Utrecht. "Verder staan we open voor het verhuren van keeper André Krul en middenvelder Gianluca Nijholt, uiteraard tegen onze voorwaarden. We hebben deze twee getalenteerde jonge spelers al enige tijd geleden laten weten, dat het goed voor ze zou zijn elders ervaring op te doen."


Doei Nijholt
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
pi_101089843
Toch zijn er wel opties. Vorm bijvoorbeeld is zeker sterker teruggekomen uit zijn verhuurperiode. En in Nijholt zit wel een beetje karakter, ondanks de tegenslag blijft hij knokken. De vraag is alleen of het voetballend voldoende kan worden.

Maar ik ben bang dat je gelijk hebt.
pi_101122536
Ome Frans snapt het tenminste; al ben ik geen fan van die hele familie Sneijder..

****************

Van Seumeren:”Keuze tussen Utrechter of andere speler is simpel”

Rodney Sneijder werd dinsdag aangetrokken door FC Utrecht. De middenvelder van Ajax komt dit seizoen op huurbasis uit voor de club uit de Domstad, die ook een optie tot koop heeft bedongen.

Eigenaar Frans van Seumeren steekt zijn bewondering voor Sneijder niet onder stoelen of banken. In De Telegraaf breekt hij een lans voor het jongere broertje van Wesley Sneijder.

“Het is bekend dat ik van hem gecharmeerd ben. En als ik de keuze heb tussen een Utrechtse jongen en een andere speler met dezelfde kwaliteiten, is het simpel. Dan komt die Utrechter”, zegt Van Seumeren.

Trainer Erwin Koeman heeft eveneens hoge verwachtingen van de huurling. “Ik verwacht veel van Rodney. De kwaliteit, het inzicht en de techniek zijn aanwezig. In principe zit hij zaterdag tegen Roda JC bij de selectie”, aldus de oefenmeester.

Bron: Voetbalprimeur.nl


(http://www.utregfanatic.n(...)re-speler-is-simpel/)
pi_101123345
Ik denk ook dat nu duidelijk is dat niet Foeke de oorzaak was van het probleem met Koeman, maar Frans.

Die heeft Sneijder er gewoon doorheen gedrukt zeg maar.

Ben wel benieuwd of ie ook een beetje kan ballen.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_101130920
Wat mij gewoon niet lekker zit is deze constructie. Kijk naar Vitesse. Huren 10 spelers zonder optie tot koop. Zijn volgend seizoen allemaal weer weg, en heb je nog niks.
Sneijder precies hetzelfde. Die kan nu wel zeggen dat hij niet meer bij ajax wil ballen, maar als Frank de Boer volgend seizoen aangeeft dat hij op 10 mag spelen dan zien we die ook niet meer.
Hadden gewoon een echte optie tot koop moeten bedingen.

Asare - Lensky - Martensson is een prima middenveld, en Nijholt + Takagi als stand-ins is voldoende. Nee, nu huren we een ''talent'' en laten we Nijholt gaan.

Huren zonder een optie tot koop is in mijn ogen weggegooid geld.
pi_101131491
Ik ben niet zo kapot van Lensky en Nijholt. Dus ik vind het allemaal niet zo erg.
  woensdag 24 augustus 2011 @ 16:33:38 #86
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_101132039
Ik vind Lensky net altijd een stap te laat waardoor z'n logge doen en laten opvalt.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_101136675
quote:
11s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 16:33 schreef Biogarde het volgende:
Ik vind Lensky net altijd een stap te laat waardoor z'n logge doen en laten opvalt.
Hij heeft wel een betere tijd gehad. Maar mijn zorg is vooral dat hij in mijn ogen nooit communiceert en maar wat loopt te spoken. Hij is niet aanwezig voor mijn gevoel.
pi_101138915
haha als ik de laatste paginas hier teruglees,. dan is fc utrecht nog steeds precies hetzelfde als vroeger. de hele tent op zn kop en alles op straat. :p

raar verhaal van sneijder, koeman heeft kennelijk weinig tot niets te zeggen over welke spelers gaan en komen.
pi_101160925
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 19:37 schreef okiokinl het volgende:
raar verhaal van sneijder, koeman heeft kennelijk weinig tot niets te zeggen over welke spelers gaan en komen.
Ach zo gek is het helemaal niet, een TD bewaakt de lange termijn en trekt spelers aan, de trainer moet daar een team van maken.

Vandaag presentatie Bovenberg, volgens nogal wat ''bronnen''. :')
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  donderdag 25 augustus 2011 @ 09:23:33 #90
50237 dribbel79
My username for over a decade
pi_101161228
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 12:14 schreef 1-0-8 het volgende:
Ome Frans snapt het tenminste; al ben ik geen fan van die hele familie Sneijder..

****************

Van Seumeren:”Keuze tussen Utrechter of andere speler is simpel”

Rodney Sneijder werd dinsdag aangetrokken door FC Utrecht. De middenvelder van Ajax komt dit seizoen op huurbasis uit voor de club uit de Domstad, die ook een optie tot koop heeft bedongen.

Eigenaar Frans van Seumeren steekt zijn bewondering voor Sneijder niet onder stoelen of banken. In De Telegraaf breekt hij een lans voor het jongere broertje van Wesley Sneijder.

“Het is bekend dat ik van hem gecharmeerd ben. En als ik de keuze heb tussen een Utrechtse jongen en een andere speler met dezelfde kwaliteiten, is het simpel. Dan komt die Utrechter”, zegt Van Seumeren.

Trainer Erwin Koeman heeft eveneens hoge verwachtingen van de huurling. “Ik verwacht veel van Rodney. De kwaliteit, het inzicht en de techniek zijn aanwezig. In principe zit hij zaterdag tegen Roda JC bij de selectie”, aldus de oefenmeester.


(http://www.utregfanatic.n(...)re-speler-is-simpel/)
Hoe kan het dat ik nog nooit heb geehoord van een speler die nu ineens rijp zou zijn voor de eredivisie?
"Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"
pi_101162299
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 09:23 schreef dribbel79 het volgende:

[..]

Hoe kan het dat ik nog nooit heb geehoord van een speler die nu ineens rijp zou zijn voor de eredivisie?
Dat ligt aan jezelf denk ik, want ik was wel op de hoogte van het bestaan van Rodney :)

De vraag is alleen of hij rijp is voor de eredivisie. Maar laten we realistisch zijn, hij speelde bij 020 in het beloftenteam, Frank de B. heeft echt wel een beetje verstand, 020 is niet de kleinste club en heeft weinig serieus slechte spelers in de gelederen (beloften, A1 en 1e team) en het is het broertje van Wesley S. die toch ook niet onbemiddeld is wat betreft voetballend vermogen.

En ik neem aan dat ze hem ook wel aan het werk hebben gezien :D

Maar serieus: ik denk dat je weinig kans hebt om een blauwtje te lopen. In het gunstigste geval heb je een jaar lang een leuke speler, in het ongunstige geval betaal je een paar euro's en ben je er na een jaar weer vanaf.
pi_101163592
Ja maar hoe wordt je team hier dan beter van? Als hij een verschrikkelijk goed seizoen draait hier, doet die dat volgend jaar bij Ajax want die afkoopsom wordt dan verschrikkelijk hoog.
Ik ben niet gek, ik ben een rolluik!
pi_101163687
Prima toch. Hebben we een jaar de tijd om iemand op te leiden cq. aan te trekken.
pi_101163855
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 10:58 schreef Zandman030 het volgende:
Ja maar hoe wordt je team hier dan beter van? Als hij een verschrikkelijk goed seizoen draait hier, doet die dat volgend jaar bij Ajax want die afkoopsom wordt dan verschrikkelijk hoog.
Als ie hier een supergoed seizoen draait hebben wij daar toch ook profijt van ? :)

En misschien wil die jongen hier gewoon blijven na dit seizoen, dan kan Ajax vanalles willen, maar dan komt het heus wel goed.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_101166882
Bovenberg is binnen, tekent voor 4 jaar, vanmiddag presentatie.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  donderdag 25 augustus 2011 @ 13:50:11 #96
333464 T.O.P
De enigste ekte
pi_101169468
Jongens, Bovenberg is binnen, rugnummer 2.
:-)
pi_101170302
En zo komt langzaamaan alles weer op zijn pootjes terecht.

Tis donderdag, hij kan wel spelen hoop ik zaterdag :)
pi_101170381
En ut is potjandosie ook nog is een Utregger! Dat wist ik niet :)

Markiet zal ook de verhuur wel in mogen nu.
pi_101170404
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 13:50 schreef T.O.P het volgende:
Jongens, Bovenberg is binnen, rugnummer 2.
Goede aankoop. Tipte hem toevallig een paar weken geleden nog dat hij zo'n stormachtige ontwikkeling had doorgemaakt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_101170420
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 14:19 schreef Tha_Duck het volgende:
En ut is potjandosie ook nog is een Utregger! Dat wist ik niet :)
Alleen Van Dop zegt dat, voor de rest staat overal dat ie in R'dam is geboren. :P
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_101170657
Ben benieuwd. Markiet verhuren, en van der Maarel op maandag bij het 2e.
pi_101170789
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 11:07 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Als ie hier een supergoed seizoen draait hebben wij daar toch ook profijt van ? :)

En misschien wil die jongen hier gewoon blijven na dit seizoen, dan kan Ajax vanalles willen, maar dan komt het heus wel goed.
Dacht het niet man, als De Boer hem verteld dat ie in het eerste komt te voetballen dan blijft hij echt niet hier. Is ook normaal.
Ik ben niet gek, ik ben een rolluik!
pi_101170835
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 14:33 schreef Zandman030 het volgende:

[..]

Dacht het niet man, als De Boer hem verteld dat ie in het eerste komt te voetballen dan blijft hij echt niet hier. Is ook normaal.
Alles kan !
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_101170867
Naar wat ik begreep teert die Sneijder vooral op zijn naam en is het eigenlijk niet zo'n hele geweldige voetballer. Een beetje een Daley Blind dus, maar dan nog slechter.

Bovenberg is trouwens wel geboren in Rotterdam, zelfs opgegroeid om de hoek van Woudestein.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 25 augustus 2011 @ 15:06:59 #105
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_101171867
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 14:36 schreef Caland het volgende:
Naar wat ik begreep teert die Sneijder vooral op zijn naam en is het eigenlijk niet zo'n hele geweldige voetballer. Een beetje een Daley Blind dus, maar dan nog slechter.

Bovenberg is trouwens wel geboren in Rotterdam, zelfs opgegroeid om de hoek van Woudestein.
Geboren Utrechter.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_101171930
quote:
7s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 15:06 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Geboren Utrechter.
Ok, bron? Is 'ie ook weer heel snel weggegaan dan.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_101171997
quote:
7s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 15:06 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Geboren Utrechter.
Alleen Van Dop zei dit he, voor de rest staat overal te lezen (behalve op wikipedia dan, daar heeft iemand t gauw aangepast) dat ie in R'dam is geboren.

Hij zal het zelf ongetwijfeld wel roepen bij de presentatie straks. :P
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  donderdag 25 augustus 2011 @ 15:10:46 #108
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_101172001
quote:
14s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 15:08 schreef Caland het volgende:

[..]

Ok, bron? Is 'ie ook weer heel snel weggegaan dan.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Daan_Bovenberg

Dat zeggen nieuwssites en radio ook. En idd, snel weggegaan met ouders.

Past binnen het idee van waarschijnlijk van S en FCU. Zoveel mogelijk eigen mensen -->> Utrechters.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  donderdag 25 augustus 2011 @ 15:11:34 #109
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_101172027
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 15:10 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Alleen Van Dop zei dit he, voor de rest staat overal te lezen (behalve op wikipedia dan, daar heeft iemand t gauw aangepast) dat ie in R'dam is geboren.

Hij zal het zelf ongetwijfeld wel roepen bij de presentatie straks. :P
Er staat nu weer Utrecht.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_101172040
Ja, die wiki is net veranderd :D
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 25 augustus 2011 @ 15:12:59 #111
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_101172079
Er zijn sites die roepen; 'De Rotterdammer' en 'De Utrechter' :')
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  donderdag 25 augustus 2011 @ 15:14:03 #112
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_101172124
Rotterdammers trek ik wel. Ik date al jaren een Rotterdamse (Excelsior) en ga er mee trouwen denk ik :')
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_101174647
Pff ik ben gewoon een Utrechtse getrouwd (schoonvader, schoonzusje, zwager en vrouw allemaal elke zondag in Galgenwaard!)
  donderdag 25 augustus 2011 @ 17:32:07 #114
302138 HuffTheTalbot
Checking the Basement for Bugs
pi_101177120
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 16:26 schreef zatoichi het volgende:
Pff ik ben gewoon een Utrechtse getrouwd (schoonvader, schoonzusje, zwager en vrouw allemaal elke zondag in Galgenwaard!)
Dat is niet gewoon, dat is uitzonderlijk ! Je wilt niet weten hoeveel mensen geen Utrechtse getrouwd zijn... :)
Look behind you! It's your ass!
pi_101178657
Ik. Ik heb een Willem II'er :')
pi_101190532
Mijn rechterhand is rood/wit...
Ik ben niet gek, ik ben een rolluik!
pi_101190663
Benieuwd of Toornstra nog komt.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_101194070
quote:
12s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:07 schreef PBateman1978 het volgende:
Benieuwd of Toornstra nog komt.
Vast wel, jonge potente gozer. Die komt de hele tijd man :P
Ik ben niet gek, ik ben een rolluik!
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 00:21:06 #119
333464 T.O.P
De enigste ekte
pi_101197273
quote:
11s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 15:14 schreef Biogarde het volgende:
Rotterdammers trek ik wel. Ik date al jaren een Rotterdamse (Excelsior) en ga er mee trouwen denk ik :')
:-)
pi_101203825
quote:
12s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:07 schreef PBateman1978 het volgende:
Benieuwd of Toornstra nog komt.
Neuh, en van mij hoeft het ook niet. Ze moeten graag in ons shirt willen spelen, en anders scheuren ze hun kruisbanden maar af.
pi_101208203
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 09:04 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Neuh, en van mij hoeft het ook niet. Ze moeten graag in ons shirt willen spelen, en anders scheuren ze hun kruisbanden maar af.
En dan ben je blij dat sneijder komt?
Ik ben niet gek, ik ben een rolluik!
pi_101208587
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 11:19 schreef Zandman030 het volgende:

[..]

En dan ben je blij dat sneijder komt?
Waarom post jij alleen maar onzin?

Sneijder wil graag hier spelen, dus hij is welkom. Punt.
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 11:33:20 #123
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_101208625
Nee, Sneijder wil graag doorbreken in Ajax 1. En daar gebruikt hij Utrecht voor.

Dat is iets heel anders.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_101208778
In de 11 tegen 11 vandaag op de training is dit de basisopstelling :

Van Dijk
Bovenberg-Vorstermans-Schut-Bulthuis
Martensson-Sneijder
Asare
Gerndt-Mulenga-Oar
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_101209451
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 11:38 schreef PBateman1978 het volgende:
In de 11 tegen 11 vandaag op de training is dit de basisopstelling :

Van Dijk
Bovenberg-Vorstermans-Schut-Bulthuis
Martensson-Sneijder
Asare
Gerndt-Mulenga-Oar
Had alleen de aanval zo verwacht, en Bovenberg basis ook.
Ik ben niet gek, ik ben een rolluik!
pi_101209535
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 11:31 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Waarom post jij alleen maar onzin?

Sneijder wil graag hier spelen, dus hij is welkom. Punt.
Jij zit nog met je hoofd in een of ander fabeltje en dat doet nu je eigen argumentatie de das om.
Als Sneijder zo graag in Utrecht had willen voetballen had hij wel bij Utrecht in de jeugd begonnen, dan was hij niet naar Ajax gegaan. Hij speelt hier puur omdat hij hier op wilt vallen zodat hij volgend jaar een vaste waarde kan zijn voor het elftal van Frank De Boer...
Ik ben niet gek, ik ben een rolluik!
pi_101210847
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 11:58 schreef Zandman030 het volgende:
Als Sneijder zo graag in Utrecht had willen voetballen had hij wel bij Utrecht in de jeugd
Je weet dat wij een stichting zijn en daarom nooit F-jes, E-tjes en D-tjes hadden ?
En dat dit de oorzaak is van de vele Utrechters die bij andere clubs doorbreken ?

De fam. Sneijder komt iig vaak genoeg kijken in de Galg, en veel vrienden van Sneijder zitten hier 2-wekelijks op de Bunnikside.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_101211700
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 12:27 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Je weet dat wij een stichting zijn en daarom nooit F-jes, E-tjes en D-tjes hadden ?
En dat dit de oorzaak is van de vele Utrechters die bij andere clubs doorbreken ?

De fam. Sneijder komt iig vaak genoeg kijken in de Galg, en veel vrienden van Sneijder zitten hier 2-wekelijks op de Bunnikside.
Eerste punt kan ik niets anders dan je gelijk geven, want je hebt daar ook gelijk in.

2e punt vind ik echter discutabel. Rodney Sneijder heb ik nooit anders meegemaakt dan een verwaande kwal die meelift op het succes van zijn broer. Hij kan best voetballen, want anders hadden ze hem er allang uit geschopt. Ik vind alleen dat mensen die nu roepen echt Utrechter, dit dat, het een beetje raar afdoen zo.

We hebben genoeg spelers achter de hand en om dan iemand van buitenaf te huren die na één seizoen weer de deur uitloopt is overtrokken. Nijholt heeft te horen gekregen dat hij beter een jaartje ergens anders kan gaan voetballen omdat er nu geen plaats meer voor hem is.

Dat is toch krom? Een talent uit je eigen jeugd opzij schuiven voor een talent van een andere club, of die nou van Ajax komt of van PSV boeit mij vrij weinig daar gaat het mij niet om. Ik loop niet rond met die blinde haat jegens Ajax en was heel eerlijk gezegd blij toen ze kampioen werden ten koste van Twente.

Ik ben alleen tegen andere spelers huren die de instroom van talenten uit je eigen opleiding in de weg staan, en daarom vind ik dit een hele domme zet van FCU. Ook die hele jok-optie tot koop zit mij hoog, want wij worden als supporters toch even allemaal bij de neus genomen.
Ik ben niet gek, ik ben een rolluik!
pi_101212043
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 12:45 schreef Zandman030 het volgende:

[..]

Eerste punt kan ik niets anders dan je gelijk geven, want je hebt daar ook gelijk in.

2e punt vind ik echter discutabel. Rodney Sneijder heb ik nooit anders meegemaakt dan een verwaande kwal die meelift op het succes van zijn broer. Hij kan best voetballen, want anders hadden ze hem er allang uit geschopt. Ik vind alleen dat mensen die nu roepen echt Utrechter, dit dat, het een beetje raar afdoen zo.

We hebben genoeg spelers achter de hand en om dan iemand van buitenaf te huren die na één seizoen weer de deur uitloopt is overtrokken. Nijholt heeft te horen gekregen dat hij beter een jaartje ergens anders kan gaan voetballen omdat er nu geen plaats meer voor hem is.

Dat is toch krom? Een talent uit je eigen jeugd opzij schuiven voor een talent van een andere club, of die nou van Ajax komt of van PSV boeit mij vrij weinig daar gaat het mij niet om. Ik loop niet rond met die blinde haat jegens Ajax en was heel eerlijk gezegd blij toen ze kampioen werden ten koste van Twente.

Ik ben alleen tegen andere spelers huren die de instroom van talenten uit je eigen opleiding in de weg staan, en daarom vind ik dit een hele domme zet van FCU. Ook die hele jok-optie tot koop zit mij hoog, want wij worden als supporters toch even allemaal bij de neus genomen.
Ik snap je beredenering!

Alleen is het in dit geval volgens mij gewoon zo dat Van Seumeren hem er percé bij wilde, en wie betaalt, bepaalt.

Verder zullen Erwin en Jan de afgelopen weken tot de conclusie zijn gekomen dat Nijholt tekort komt voor het niveau dat zij nastreven, dus mag ie worden verhuurd.

De tijd zal leren of het een verstandig besluit is geweest. :)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_101214065
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 12:45 schreef Zandman030 het volgende:

[..]

E Ik loop niet rond met die blinde haat jegens Ajax en was heel eerlijk gezegd blij toen ze kampioen werden ten koste van Twente.

|:(
pi_101216874
quote:
Dat is toch krom? Een talent uit je eigen jeugd opzij schuiven voor een talent van een andere club, of die nou van Ajax komt of van PSV boeit mij vrij weinig daar gaat het mij niet om.
Ik denk dat het meer het geval is dat Nijholt al jaren als talent wordt bestempeld en het er gewoon niet uit komt. Beetje zo'n Ricky Kruys verhaal. Op een gegeven moment moet je dan keuzes maken, je kan wel blijven vasthouden aan je eigen jeugdopleiding maar daar schiet je toch ook niks mee op? Als het gat tussen basis en bank zo groot is dan is het in mijn ogen beter dat iemand ergens anders de kans krijgt. Hij kan altijd nog terug komen, denk dat dit voor hem op dit moment het beste is.
Mocht hij nou een top seizoen ergens anders draaien dan komt hij ook vol zelfvertrouwen terug, want daar ontbreekt het hem ook aan bij hem. (en terecht na vorig seizoen)
pi_101223540
Hoor net dat het niet om een tijdig vertrek gaat...
Ik ben niet gek, ik ben een rolluik!
pi_101223660
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 13:29 schreef 1-0-8 het volgende:

[..]

|:(
Vertel mij maar eens hoe ver je bent gekomen met die blinde haat dan?
Ik erger mij wel aan "regiojoden e.d.", maar haten daar doe ik niet(meer) aan. Nutteloos, zelfs volslagen zinloos.
Ik ben niet gek, ik ben een rolluik!
pi_101223943
Tja ik heb op mijn werk een boel "supporters" rondlopen, maar de twee ajaxcieden die er zijn gaan altijd; een 410-er gaat zelfs naar alle uitwedstrijden; daar kan ik beter mee praten dan de twente-supporters die je vooral ziet als je van ze verloren hebt, en als je normaal over een wedstrijd begint zeggen "oh ik heb niet gekeken vandaag"...

Hoewel die ajaxcieden wel weer aardig hun arrogantie beginnen te laten zien nu ze weer eens een keertje kampioen zijn geworden...
pi_101227432
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 17:44 schreef Zandman030 het volgende:

[..]

Vertel mij maar eens hoe ver je bent gekomen met die blinde haat dan?
Ik erger mij wel aan "regiojoden e.d.", maar haten daar doe ik niet(meer) aan. Nutteloos, zelfs volslagen zinloos.
Daar kom je he-le-maal nergens mee, daar kan ik over meepraten en dus ben ik dat helemaal met je eens. :Y

Haten is inderdaad een onzinnige bezigheid die alleen maar energie kost, terwijl je er helemaal niets aan hebt. Energie die je beter in positieve dingen kunt stoppen!

Die tijd heb ik (gelukkig) dan ook wel gehad (iets met ouder en wijzer worden denk ik...), maar zeggen dat je blij bent dat Ajax kampioen wordt, nee... dat gaat me dan echt te ver ;)
pi_101227587
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 19:33 schreef 1-0-8 het volgende:

[..]

Daar kom je he-le-maal nergens mee, daar kan ik over meepraten en dus ben ik dat helemaal met je eens. :Y

Haten is inderdaad een onzinnige bezigheid die alleen maar energie kost, terwijl je er helemaal niets aan hebt. Energie die je beter in positieve dingen kunt stoppen!

Die tijd heb ik (gelukkig) dan ook wel gehad (iets met ouder en wijzer worden denk ik...), maar zeggen dat je blij bent dat Ajax kampioen wordt, nee... dat gaat me dan echt te ver ;)
Haha was meer dat ik zoveel znjoun had van Twente in de beker dat ik ze even niets gunde. Objectief gezien verdiende Ajax dat kampioenschap ook gewoon, laat dat duidelijk zijn :P
Ik ben niet gek, ik ben een rolluik!
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 22:52:38 #137
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_101236917
Gesteund door de eigen aanhang hoopt FC Utrecht zaterdagavond tegen Roda JC Kerkrade de eerste competitiezege van het seizoen te boeken. In een oproep vraagt de club supporters om zich louter positief op te stellen. FC Utrecht roept supporters op om zich te onthouden van kwetsende en beledigende spreekkoren. "Het past niet bij de omgang zoals FC Utrecht die voorstaat" zegt voorzitter Jan Willem van Dop op de website van de club. "De club roept supporters op om dit soort spreekkoren achterwege te laten en positief, creatief en met een dosis humor vooral erg luidruchtig te zijn op de tribunes."

Spreekkoren zoals tegen De Graafschap wil Utrecht voortaan niet meer horen. "Wij beseffen dat bij herhaling van dit deze kwetsende en beledigende spreekkoren de voetbalbond over gaat tot harde sancties. Het gevolg is dat naast het feit dat de wedstrijd in Stadion Galgenwaard stil wordt gelegd, de club geconfronteerd gaat worden met hoog oplopende boetes."

Tevens benadrukt Van Dop dat de club op geen enkele wijze profiteert van dergelijke spreekkoren. "De enige die voordeel heeft bij sancties van de scheidsrechter is vaak de bezoekende tegenstander. Iedere echte supporter moet toch begrijpen dat dit niet de bedoeling is van het ondersteunen van FC Utrecht."


Nou jongens lief zijn morgen :P
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
pi_101238445
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 11:33 schreef Caland het volgende:
Nee, Sneijder wil graag doorbreken in Ajax 1. En daar gebruikt hij Utrecht voor.

Dat is iets heel anders.
Volgens mij gebruikt het merendeel van de selectie Utreg als springplank. 9 van de 10 zijn passanten die toevallig dit seizoen graag voor onze FC spelen. Zo ook Rodney. Ik ben (nog) geen fan van hem maar ik vind het zo kortzichtig om te zeggen dat hij FCU gebruikt om zich bij Ajax in the picture te spelen. Er zijn zát spelers in de ploeg die hopen op te vallen bij Utreg en zo naar een grotere club te gaan. Dit seizoen gewoon van de uitblinkers genieten en wat ze volgend seizoen doen, zien we dan wel weer.
pi_101246775
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 23:23 schreef Stampie22 het volgende:

[..]

Volgens mij gebruikt het merendeel van de selectie Utreg als springplank. 9 van de 10 zijn passanten die toevallig dit seizoen graag voor onze FC spelen. Zo ook Rodney. Ik ben (nog) geen fan van hem maar ik vind het zo kortzichtig om te zeggen dat hij FCU gebruikt om zich bij Ajax in the picture te spelen. Er zijn zát spelers in de ploeg die hopen op te vallen bij Utreg en zo naar een grotere club te gaan. Dit seizoen gewoon van de uitblinkers genieten en wat ze volgend seizoen doen, zien we dan wel weer.
Klopt, maar aan die gasten die hier 2-3 jaar voetballen en dan hogerop komen verdien je tenminste wat. Nu doe je Ajax enkel een vriendendienst.... :') :9
Ik ben niet gek, ik ben een rolluik!
pi_101249528
Ik heb gisterenavond geruchten gehoord dat Willems bij jullie een contract gaat tekenen.
pi_101269031
2-1 sneijder :-) wesje is er ook
pi_101269050
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 22:08 schreef Blupp het volgende:
2-1 sneijder :-) wesje is er ook
En z'n chick ook.
Noot noot.
pi_101269465
3-1 hehe 3 punten wat n opluchting
pi_101279655
Qua wedstrijdbeeld moet je bkij zij, je ha ne zo goed verkloern
Ik ben niet gek, ik ben een rolluik!
pi_101280604
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 05:47 schreef Zandman030 het volgende:
Qua wedstrijdbeeld moet je bkij zij, je ha ne zo goed verkloern
translation plix? Maar goed ik denk dat ik weet wat je wilt zeggen, maar het is onzin. FC Utrecht was beter en verdiende het om te winnen.
pi_101280668
Ik denk dat ie te diep in het glaasje heeft gekeken. :s)

Man, wat een goede wedstrijd gisteren. De beste aanwinst lijkt Bovenberg te zijn, tezamen natuurlijk met de terugkeer van Mulenga. Bovenberg deed daadwerkelijk álles goed, ongelooflijk dat Twente Cornelisse ophaalt terwijl men in de persoon van Bovenberg iemand had kunnen halen die ook goed kan voetballen. Wat een prachtige trap heeft ie. :)
pi_101280769
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 11:58 schreef Zandman030 het volgende:

[..]

Jij zit nog met je hoofd in een of ander fabeltje en dat doet nu je eigen argumentatie de das om.
Als Sneijder zo graag in Utrecht had willen voetballen had hij wel bij Utrecht in de jeugd begonnen, dan was hij niet naar Ajax gegaan. Hij speelt hier puur omdat hij hier op wilt vallen zodat hij volgend jaar een vaste waarde kan zijn voor het elftal van Frank De Boer...
Dus? Is dat zo erg dan? Als hij Utrecht als opstapje wil gebruiken en Utrecht er verder mee komt heb ik er totaal geen problemen mee. Elke voetballer wil toch graag hogerop naar teams die CL spelen.. of ie nou Rodney Sneijder heet of niet.
pi_101284663
Sneijder is een Utregter! :-) Wel lachen dat hij samen met Yo op de tribune voor Utreg zat te juichen. Was een prachtige wedstrijd vanavond waar het beide kanten op kon gaan. Echt genoten, ook van het publiek!!!
pi_101290212
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 09:48 schreef Donderkonijn het volgende:

[..]

translation plix? Maar goed ik denk dat ik weet wat je wilt zeggen, maar het is onzin. FC Utrecht was beter en verdiende het om te winnen.
Haha had kort nog ff fok gechecked vannacht :')
Maar kom op man, het is dat roda 2 kansen niet afmaakt in de 1e helft en dat ze verder niet in staat waren om enigzins druk te zetten anders had je hier gewoon met 0-3 van het veld gegaan.

2e helft was even leuk, maar om het nou een goede wedstrijd te noemen.
Ik ben niet gek, ik ben een rolluik!
pi_101296962
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 15:42 schreef Zandman030 het volgende:

[..]

Haha had kort nog ff fok gechecked vannacht :')
Maar kom op man, het is dat roda 2 kansen niet afmaakt in de 1e helft en dat ze verder niet in staat waren om enigzins druk te zetten anders had je hier gewoon met 0-3 van het veld gegaan.

2e helft was even leuk, maar om het nou een goede wedstrijd te noemen.
Wat een onzin, Utrecht had net zo goed kansen... en wel wat emer ook. Als we zo gaan redeneren.

Het was niet super, maar de overwinning was terecht. Ook al kom je idd goed weg bij die bal op de lat en paal...
pi_101314241
Ik zeg niet dat we onterecht gewonnen hebben, want vooral op basis van de 2e helft zijn de 3 punten niet meer dan verdiend. Ik vind alleen wel dat we een beetje overdrijven als we roepen dat het een fe-no-me-nale wedstrijd is :P
Ik ben niet gek, ik ben een rolluik!
  zondag 28 augustus 2011 @ 23:21:52 #152
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_101314439
Ik vond het bij vlagen wel een leuke pot om te zien. Vind Sneijder wel iets toevoegen, dus ik was misschien erg vroeg met tegengas.

En dat ventje van Excelsior, idem een voetballer die iets toevoegt aan de FC uit U.

Ook het op de borst slaan in de richting van het FCU logo van Sneijder na z'n doelpunt maakte wel iets in me los.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  zondag 28 augustus 2011 @ 23:25:30 #153
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_101314616
Dezems!


Of het was een ander gebaar. Maar ik vermoed liefde O+
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_101314689
quote:
14s.gif Op zondag 28 augustus 2011 23:21 schreef Biogarde het volgende:


Ook het op de borst slaan in de richting van het FCU logo van Sneijder na z'n doelpunt maakte wel iets in me los.
quote:
11s.gif Op zondag 28 augustus 2011 23:25 schreef Biogarde het volgende:

Dezems!


Of het was een ander gebaar. Maar ik vermoed liefde O+
Ik zou er niet teveel in gaan geloven, zodra ze ergens anders meer kunnen verdienen o.i.d. dan zijn ze meteen weer pleiten. Ik trapte er ook iedere keer in. ;(
pi_101315881
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 23:27 schreef Paul-89 het volgende:

[..]


[..]

Ik zou er niet teveel in gaan geloven, zodra ze ergens anders meer kunnen verdienen o.i.d. dan zijn ze meteen weer pleiten. Ik trapte er ook iedere keer in. ;(
Je bent niet echt op de hoogte van Sneijders contract heb ik het idee. :)
pi_101321636
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 23:17 schreef Zandman030 het volgende:
Ik zeg niet dat we onterecht gewonnen hebben, want vooral op basis van de 2e helft zijn de 3 punten niet meer dan verdiend. Ik vind alleen wel dat we een beetje overdrijven als we roepen dat het een fe-no-me-nale wedstrijd is :P
Daar kan ik het alleen maar mee eens zijn :P

Stoor me trouwens wel een beetje over de lyrische verhalen over sneijder, hij deed het leuk maar heb het idee dat het allemaal wel erg de hemel in word geprezen omdat hij 'het broertje van' is.

[ Bericht 10% gewijzigd door m0ridin op 29-08-2011 08:17:08 ]
pi_101322179
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 07:44 schreef m0ridin het volgende:
Stoor me trouwens wel een beetje over de lyrische verhalen over sneijder, hij deed het leuk maar heb het idee dat het allemaal wel erg de hemel in word geprezen omdat hij 'het broertje van' is.
Ik stoor me er niet aan, maar een beetje overdreven was het wel.

Mensen als Oar, Mulenga, Asare en Martensson speelden veel beter iig.

Vond het een leuke pot met uiteindelijk een verdiende overwinning, en heb wederom gezien dat het wel goed gaat komen met ons dit seizoen.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_101322311
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 23:54 schreef Oidipous het volgende:

[..]

Je bent niet echt op de hoogte van Sneijders contract heb ik het idee. :)
Hij is toch gewoon gehuurd ?
pi_101324750
quote:
1s.gif Op maandag 29 augustus 2011 08:59 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Hij is toch gewoon gehuurd ?
Oidipous bedoelt denk ik de optie tot koop in het huurcontract, maar daar zit geen vastgesteld bedrag in dus is het een jok optie.
Ik ben niet gek, ik ben een rolluik!
pi_101324956
Ajax vraagt straks gewoon 20 miljoen als ie het goed doet...
pi_101325004
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 11:23 schreef zatoichi het volgende:
Ajax vraagt straks gewoon 20 miljoen als ie het goed doet...
En wat als Rodney niet meer terug wil tegen die tijd ?

Dan kiest Ajax echt wel eieren voor hun geld hoor.

Maar dit is nog helemaal niet aan de orde, laten we eerst eens een seizoen kijken hoe Rodney het doet, daarna zien we wel verder.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_101334450
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 11:25 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

En wat als Rodney niet meer terug wil tegen die tijd ?

Dan kiest Ajax echt wel eieren voor hun geld hoor.

Maar dit is nog helemaal niet aan de orde, laten we eerst eens een seizoen kijken hoe Rodney het doet, daarna zien we wel verder.
Al ben je 100 % utrechter, als je als voetballer naar Ajax, PSV of Twente kan, dan doe je dat. Je speelt je er immers makkelijker inde kijker bij de clubs waar het grote geld zit, plus de kans op de CL/Europa league is veel groter en je hebt meer kans dat van Marwijk je spot.
  maandag 29 augustus 2011 @ 20:58:25 #163
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_101346159
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 16:30 schreef Donderkonijn het volgende:

[..]

Al ben je 100 % utrechter, als je als voetballer naar Ajax, PSV of Twente kan, dan doe je dat. Je speelt je er immers makkelijker inde kijker bij de clubs waar het grote geld zit, plus de kans op de CL/Europa league is veel groter en je hebt meer kans dat van Marwijk je spot.
Mwoah, die had ook geen moeite een Strootman en Vorm te vinden. Al hebben we weinig goede keepers. En in het verleden zijn er wel meer van FCU geselecteerd.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_101361419
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 16:30 schreef Donderkonijn het volgende:

[..]

Al ben je 100 % utrechter, als je als voetballer naar Ajax, PSV of Twente kan, dan doe je dat. Je speelt je er immers makkelijker inde kijker bij de clubs waar het grote geld zit, plus de kans op de CL/Europa league is veel groter en je hebt meer kans dat van Marwijk je spot.
Tuurlijk, maar niet als je problemen hebt met de trainer bij zo'n club.
En dat schijnt Rodney (en zijn pa) wel te hebben met De Boer.

In A'dam zitten ze inmiddels niet meer op Rodney te wachten trouwens. :') (de supporters he)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_101361556
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 08:52 schreef PBateman1978 het volgende:

In A'dam zitten ze inmiddels niet meer op Rodney te wachten trouwens. :') (de supporters he)
Och de reacties hier op mijn werk waren ook niet bepaald subtiel; maar het zijn gewoon allemaal jaloerse bitches; ik snap dat gezeik van ajacieden sowieso niet; hebben ze zo'n team staan, kunnen ze iemand die ze niet kunnen gebruiken goed kwijt bij ons, is het nog niet goed...
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 11:34:38 #166
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_101364605
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 08:52 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Tuurlijk, maar niet als je problemen hebt met de trainer bij zo'n club.
En dat schijnt Rodney (en zijn pa) wel te hebben met De Boer.

In A'dam zitten ze inmiddels niet meer op Rodney te wachten trouwens. :') (de supporters he)
Als je als Utrechter in dienst van Ajax, verhuurd aan Utrecht op 't logo van FCU slaat op je borst na het scoren van een doelpunt...
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 11:35:24 #167
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_101364632
Waar we uit kunnen concluderen dat van S uit U deze vrind koopt als 'ie lekker blijft voetballen (foeballen voor intimi).
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 11:40:02 #168
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_101364771
Ach, al die spelers kussen, adoreren en wijzen naar het logo, hartjes maken richting het publiek en als er een leuk bod komt van een beter team schemeren ze al met een arbitragezaak.
Allemaal poppenkast. :r
pi_101383295
quote:
14s.gif Op maandag 29 augustus 2011 20:58 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Mwoah, die had ook geen moeite een Strootman en Vorm te vinden. Al hebben we weinig goede keepers. En in het verleden zijn er wel meer van FCU geselecteerd.
Keepers zijn eigenlijk de uitzondering, aangezien kleinere club voor een keeper meer werk betekent, en dus meer kans om uit te blinken, en Utrecht mag dan Strootman een jaartje gehad hebben, waar speelt ie nu dan? Vind het zonde dat ie weg is, en ja NL elftal gaat nog wel lukken, maar wees realistisch ver komen in de CL/EL of echt groot geld verdienen bij FCU zit er gewoon niet in. Overigens , MEER kans, dus niet geen kans... ;).

Maar ik ben wel blij dat ie het goed deed, misschien dat er toch nog een aardig team van te bouwen is :)
  woensdag 31 augustus 2011 @ 03:48:58 #170
280275 Ragboer
Forza FC Utreg!
pi_101399462
Oh mijn god, wat heb ik VBL gemist. (Her)kennen/herinneren jullie me nog, of niet?

Eerste overwinning binnen. Hopelijk kunnen we dit doorzetten. Sneijder was lekker bezig zijn wedstrijd, ik vond Mulenga trouwens ook wel goed spelen. Van Dijk vond ik matig, maar ja, zal wel niet meer zo'n reactievermogen hebben als 10 jaar geleden.
Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
pi_101400459
Van Dijk nog steeds een bovengemiddelde keeper in de Eredivsie, en dat zegt genoeg over het niveau van onze competitie :P
Ik ben niet gek, ik ben een rolluik!
pi_101402059
Eén zwaluw maakt nog geen zomer. Het was een aardige wedstrijd om te zien, maar we hebben het ook bij vlagen moeilijk gehad tegen een dit seizoen matig Roda en hadden ook gewoon kunnen verliezen, dus we zijn er nog lang niet.
Laten we eerst volgende week maar bij Excelsior eens 3 punten zien te pakken, dan kijken we wel verder.
pi_101402445
Real Sociedad wil Mulenga vandaag nog overnemen, en is in onderhandeling met Utrecht.

Aldus voetbalzone.nl
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_101403690
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 10:34 schreef PBateman1978 het volgende:
Real Sociedad wil Mulenga vandaag nog overnemen, en is in onderhandeling met Utrecht.

Aldus voetbalzone.nl
En AD inderdaad.

Hoeveel willen ze betalen? Mulenga is wel erg belangrijk op dit moment...En wie moet hem vervangen?
pi_101403959
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 11:30 schreef zatoichi het volgende:

[..]

En AD inderdaad.

Hoeveel willen ze betalen? Mulenga is wel erg belangrijk op dit moment...En wie moet hem vervangen?
Geen idee verder, vraag me ook af hoe ''echt'' dit bericht eigenlijk is.

Mocht het waar zijn en kun je cashen, dan Toornstra en Armenteros halen. :P
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  woensdag 31 augustus 2011 @ 12:29:05 #176
50237 dribbel79
My username for over a decade
pi_101405554
Los van de cash-mogelijkheid: je hebt nog een paar uur om te handelen....
"Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"
  woensdag 31 augustus 2011 @ 13:06:17 #177
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_101406779
Er zou toch niemand meer vertrekken?
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
pi_101406791
Volgens Booy is er niks van waar.

quote:
FC Utrecht ontkent stellig dat de club in onderhandeling is met Real Sociedad over een transfer van spits Jacob Mulenga. Technisch directeur Foeke Booy laat aan Voetbal International weten dat er geen mutaties meer op stapel staan bij de Domstedelingen.

'Wij zijn niet benaderd en ook niet in gesprek over een transfer van Jacob Mulenga of wie dan ook', aldus Booy. 'Het is prietpraat! Er gebeurt bij FC Utrecht niets meer.'

De Zambiaanse spits stond voor zijn periode bij Utrecht onder contract bij het Franse Châteauroux en RC Strasbourg. De huidige trainer van Sociedad, de Fransman Philippe Montanier, kent Mulenga nog uit die periode.

Mulenga, net teruggekeerd van een zware knieblessure, staat na drie Eredivisieduels al op vier doelpunten. Onlangs legde Utrecht nog Daan Bovenberg en Rodney Sneijder (huurbasis) vast. Zij kwamen over van respectievelijk Excelsior en Ajax.

De club zag deze zomer ook de nodige sleutelspelers vertrekken. Zo lieten Michel Vorm, Tim Cornelisse, Michael Silberbauer, Kevin Strootman, Ricky van Wolfswinkel en Dries Mertens Utrecht achter zich.
  woensdag 31 augustus 2011 @ 17:37:55 #179
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_101416541
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 13:06 schreef wortel1981 het volgende:
Volgens Booy is er niks van waar.

[..]

Laten we dat maar hopen!
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
pi_101417221
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 03:48 schreef Ragboer het volgende:
Oh mijn god, wat heb ik VBL gemist. (Her)kennen/herinneren jullie me nog, of niet?

Eerste overwinning binnen. Hopelijk kunnen we dit doorzetten. Sneijder was lekker bezig zijn wedstrijd, ik vond Mulenga trouwens ook wel goed spelen. Van Dijk vond ik matig, maar ja, zal wel niet meer zo'n reactievermogen hebben als 10 jaar geleden.
Waar ben je geweest dan? Vakantie? :7
Noot noot.
  woensdag 31 augustus 2011 @ 20:30:07 #181
331842 Paul_in_the_Dark
Ja hallo met in the Dark?!
pi_101423590
quote:
19s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 17:54 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Waar ben je geweest dan? Vakantie? :7
Mij stalken :(
pi_101439987
Zo, eindelijk af van transfer-'prietpraat', en weer gewoon voetballen.

Denk dat we een prima selectie hebben, goed genoeg om PO's te halen mits er niet weer heel veel blessures zullen zijn.

Oar (Duplan/Lilipaly) - Mulenga (Demouge/De Kogel) - Gerndt (Duplan/Boldewijn)

Sneijder (Lensky/Kali) - Asare (Takagi/Kali) - Martensson (Sarota/Vorstermans)

Zullo (Bulthuis/Lensky) - Wuytens (Schut) - Nilsson (Vorstermans) - Bovenberg (vd Maarel/Markiet)

Fernandez (Van Dijk/Cummins)

Op het middenveld zou je in de problemen kunnen komen bij (langdurige) blessures, verder lijkt de selectie mij breed genoeg.

Het is nu aan Erwin om er echt wat van te maken.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_101444387
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 08:56 schreef PBateman1978 het volgende:
Zo, eindelijk af van transfer-'prietpraat', en weer gewoon voetballen.

Denk dat we een prima selectie hebben, goed genoeg om PO's te halen mits er niet weer heel veel blessures zullen zijn.

Oar (Duplan/Lilipaly) - Mulenga (Demouge/De Kogel) - Gerndt (Duplan/Boldewijn)

Sneijder (Lensky/Kali) - Asare (Takagi/Kali) - Martensson (Sarota/Vorstermans)

Zullo (Bulthuis/Lensky) - Wuytens (Schut) - Nilsson (Vorstermans) - Bovenberg (vd Maarel/Markiet)

Fernandez (Van Dijk/Cummins)

Op het middenveld zou je in de problemen kunnen komen bij (langdurige) blessures, verder lijkt de selectie mij breed genoeg.

Het is nu aan Erwin om er echt wat van te maken.
Liever Duplan dan die Gerndt. Iedereen lijkt vrij lyrisch over die gozerT, maar ik ben nog niet echt overtuigd geraakt van zijn spel. Ja, hij is snel, maar verder... Beetje slap mannetje, niet fel in de duels, veel balverlies.

En Schut buiten de basis? No way! Schut hoort gewoon in de basis, niet eens om zijn spel, maar om zijn mentaliteit, inzet, en vooral om het feit dat ie Utrechter is die hier al 13 seizoenen rondloopt.
pi_101445191
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 12:14 schreef 1-0-8 het volgende:

[..]

Liever Duplan dan die Gerndt. Iedereen lijkt vrij lyrisch over die gozerT, maar ik ben nog niet echt overtuigd geraakt van zijn spel. Ja, hij is snel, maar verder... Beetje slap mannetje, niet fel in de duels, veel balverlies.

En Schut buiten de basis? No way! Schut hoort gewoon in de basis, niet eens om zijn spel, maar om zijn mentaliteit, inzet, en vooral om het feit dat ie Utrechter is die hier al 13 seizoenen rondloopt.
Bij Gerndt zie je toch direct dat ie veel kwaliteit heeft ? :?
Daarbij lijkt het mij niet verstandig om de duurste aankoop ooit op de bank te zetten.

En ja, Schut buiten de basis, ik schat Wuytens hoger in.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_101445234
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 12:14 schreef 1-0-8 het volgende:

[..]

vooral om het feit dat ie Utrechter is die hier al 13 seizoenen rondloopt.
Dat lijkt me een vreemde afweging voor een professionele voetbalclub. Bij de recreanten werkt het misschien wel zo, niet bij het belangrijkste team.
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
pi_101447842
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 12:44 schreef Sometimes het volgende:

[..]

Dat lijkt me een vreemde afweging voor een professionele voetbalclub. Bij de recreanten werkt het misschien wel zo, niet bij het belangrijkste team.
Schut is een jongen van de stad, een jongen van de club. Hij heeft de mentaliteit die bij Utrecht hoort, en dus de perfecte mentaliteit. Dat compenseert zijn tekort aan voetbal.

Misschien ben ik wel een sentimentele lul, maar ik mis het Utrecht van vroeger. De inzet en mentaliteit van Alje doen me daar aan herinneren. Het moderne voetbal is gewoon niet aan mij besteed. Ratio boven emotie, commercie boven romantiek, geld boven identiteit en clubliefde, etc.

Misschien moet ik er maar gewoon aan wennen dat vervlogen tijden nooit meer terugkeren.

quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 12:42 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Bij Gerndt zie je toch direct dat ie veel kwaliteit heeft ? :?

Het zal best hoor, maar mij heeft nog niet weten te overtuigen. Maar wie weet komt dat nog, ik zal dan de eerste zijn mijn ongelijk toe te geven ;)
pi_101451539
Gerndt moet ook in de spits, zet mulenga lekker rechtsbuiten
Ik ben niet gek, ik ben een rolluik!
pi_101451742
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 16:20 schreef Zandman030 het volgende:
Gerndt moet ook in de spits, zet mulenga lekker rechtsbuiten
Mulenga heeft 4 goals in 3 wedstrijden gemaakt.

Lekker in de spits laten staan. :Y
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_101451774
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 16:27 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Mulenga heeft 4 goals in 3 wedstrijden gemaakt.

Lekker in de spits laten staan. :Y
Blijf het geen echte spits vinden, maar ik heb het idee dat je die Gerndt z'n talent nu loopt te verspillen.
Ik ben niet gek, ik ben een rolluik!
pi_101628435
Gister namen en rugnummers gezien?

Daar spraken Adelaar en Kruijs een aantal ware woorden!
pi_101628720
Ik heb laatst ook wel eens in een bepaald programma een zeker iemand bepaalde dingen horen zeggen over een bepaalde speler; echt heel bijzonder, maar ik vroeg me af wat jullie mening hierover is?
pi_101628885
quote:
6s.gif Op dinsdag 6 september 2011 12:52 schreef zatoichi het volgende:
Ik heb laatst ook wel eens in een bepaald programma een zeker iemand bepaalde dingen horen zeggen over een bepaalde speler; echt heel bijzonder, maar ik vroeg me af wat jullie mening hierover is?
:')

Veel plezier d'r mee

http://mediaplayer.rtvutrecht.nl/stream/11308268
pi_101628908
RTVUtrecht.nl:

quote:
Alcoholprobleem FC Utrecht-speler Lensky

UTRECHT - FC Utrecht-speler Jacob Lensky kampt met een alcoholprobleem en is de komende tijd niet inzetbaar. Dat staat op de website van de club.

De Tsjechisch international gaat zich de komende tijd laten behandelen om van zijn probleem te komen. De leiding van FC Utrecht heeft Lensky alle professionele ondersteuning toegezegd die nodig is en zegt respect te hebben voor de openheid van de speler.

Lensky was al enkele weken afwezig vanwege aanhoudende migraineaanvallen. Onderzoek heeft uitgewezen dat die zijn te herleiden tot een alcoholprobleem.

Hoe lang het duurt voordat de 22-jarige Lensky weer inzetbaar is, is volgens de club nu nog niet te zeggen.
pi_101628927
Was het (publiek) bekend dat Lensky een alcohol probleem heeft of was dat een verrassing?
pi_101629287
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 13:01 schreef Kingstown het volgende:
Was het (publiek) bekend dat Lensky een alcohol probleem heeft of was dat een verrassing?
Er gingen geruchten rond.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_101629301
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 12:41 schreef 1-0-8 het volgende:
Gister namen en rugnummers gezien?

Daar spraken Adelaar en Kruijs een aantal ware woorden!
Meen je niet toch dit ?

Het was vooral van Adelaar juist tenenkrommend, iets met een klok en een klepel....
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_101630198
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 13:15 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Meen je niet toch dit ?

Het was vooral van Adelaar juist tenenkrommend, iets met een klok en een klepel....
En of ik dat meen.

Waarom tenenkrommend? Waarom klok-klepel?

Van Dop heeft het toch ook beroerd gedaan? Of ben je te Van Dop addept om dat onder ogen te zien? FCU heeft de clubcultuur toch ook verloochend?
pi_101630412
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 13:45 schreef 1-0-8 het volgende:

[..]

En of ik dat meen.

Waarom tenenkrommend? Waarom klok-klepel?

Van Dop heeft het toch ook beroerd gedaan? Of ben je te Van Dop addept om dat onder ogen te zien? FCU heeft de clubcultuur toch ook verloochend?
Nou, omdat Adelaar naar Van Dop wees als de grote schuldige voor de tekorten de afgelopen seizoenen, en dat Van Dop blij moest zijn dat Van Seumeren langs kwam.

Wat Adelaar ''vergeet'' is dat het Van Seumeren is die de afgelopen jaren meer uitgaf dan er binnen kwam, die bepaalde het beleid, niet Van Dop...

Verder sprak vd Berg (ook al zo'n lamlul) over ''een structureel tekort van 5 miljoen euro'', terwijl je zelf in de openbare jaarverslagen kunt zien dat dit helemaal niet waar is.

Alleen over afgelopen seizoen was er een tekort van 5 miljoen, 3 keer raden wie daar verantwoordelijk voor was ? Juist, de door Adelaar zo bewierookte Van Seumeren...

Ik vond het echt genant allemaal, als Adelaar een vent is dan had ie over Van Dop moeten beginnen toen ie er nog zat, maar dat deed ie natuurlijk niet want stel je voor dat de club een nieuwe trainer zocht, dan had Adelaar maar wat graag onder Van Dop gewerkt hoor. :')

En die Kruys ook man, ''er breken te weinig Utrechters door'', joh !
Zit het je nog steeds dwars dat je zoon het niet heeft gered ?

En maar naar Van Dop wijzen als hoofdschuldige, vond het echt te triest voor woorden...

Dit zijn zgn. ook echte clubmensen he, en maar zagen..... :')
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  vrijdag 9 september 2011 @ 11:13:16 #200
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_101744114
Net gelezen.
Hopelijk klopt er niks van.
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
pi_101744301
we hebben weer een lekker ploeggie zo, haha..
pi_101744421
Wat is dat voor gevangeniselftal ?
pi_101748214
Haha! Utreg moet echt een naar de trainingen en de medische staf gaan kijken... Vandaag Schut ziek, Martensson tijdens de training er af met liesklachten. Gerndt heeft blauwe vingers van het meppen en Lensky zit dronken in de Stairway. Duplan blijft er gelukkig nuchter onder en kan eindelijk weer mee voetballen tegen Excelsior. Nu maar hopen dat Rob van Dijk de accu van z'n scootmobiel heeft opgeladen, zodat ie op tijd is in Rotjeknor...

Lang leve Utreg! :Y) _O_ *O*
  zondag 11 september 2011 @ 14:10:28 #204
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_101815007
Wie kan ik tegen komen vanmiddag in rotterdam?
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
pi_101815056
Mij niet, kom net me bed uit :')
Ik ben niet gek, ik ben een rolluik!
  zondag 11 september 2011 @ 14:29:55 #206
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_101815765
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 14:11 schreef Zandman030 het volgende:
Mij niet, kom net me bed uit :')
Ik ben al in rotterdam :')
Beetje te vroeg maar.
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
pi_101816763
quote:
1s.gif Op zondag 11 september 2011 14:29 schreef leeroy het volgende:

[..]

Ik ben al in rotterdam :')
Beetje te vroeg maar.
Nou veel plezier in ieder geval!
Ik ben niet gek, ik ben een rolluik!
  zondag 11 september 2011 @ 20:38:07 #208
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_101831293
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 14:53 schreef Zandman030 het volgende:

[..]

Nou veel plezier in ieder geval!
Thanks man.

Het had wel 2-6 moeten zijn.
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
pi_101835350
goed gedaan.
pi_101841419
Mooi die laatste kans van Mulenga ook :') _O-
Ik ben niet gek, ik ben een rolluik!
pi_101841872
Dat was zijn tweede 100% kans. Zonde dat hij vandaag niet bij de les was. Normaliter had ook zijn doelpunt gescoord toen hij de keeper omspeelde alleen floot Braamhaar ontzettend waardeloos. Raar ook dat er geen moment aan is gewijd tijdens Studio Sport.
pi_101841939
WTF heeft Mulenga een soort van scoorverbod ofzo }:|

Vorig jaar was het ook al vaak raak (iig in de Europa League kan ik me nog herinneren)

Maar Utreg staat nog netjes 7de *O*
Ik teken voor die plaats op het einde van het seizoen.
pi_101842154
Ik denk dat we gewoon geluk hebben gehad dat hij er al 3 in heeft liggen.

Ik zeg rechtsbuiten zetten en Gerndt in de spits. Gerndt is geen flankspeler en Mulenga geen echte afmaker.
Ik ben niet gek, ik ben een rolluik!
pi_101842222
Onze beste speler momenteel?

TOMMY OAR!

Wat een geweldenaar. Kan iemand hem op Twitter hem een enorme veer in zijn reet steken?
pi_101842225
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 23:47 schreef Zandman030 het volgende:
Ik denk dat we gewoon geluk hebben gehad dat hij er al 3 in heeft liggen.

Ik zeg rechtsbuiten zetten en Gerndt in de spits. Gerndt is geen flankspeler en Mulenga geen echte afmaker.
Als de kansen te makkelijk zijn, niet nee. Hij schiet alleen de moelijke erin.
pi_101842247
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 23:49 schreef Oidipous het volgende:
Onze beste speler momenteel?

TOMMY OAR!

Wat een geweldenaar. Kan iemand hem op Twitter hem een enorme veer in zijn reet steken?
Die voorzet tegen Roda :D
pi_101842501
quote:
1s.gif Op zondag 11 september 2011 23:49 schreef SomePerson het volgende:

[..]

Die voorzet tegen Roda :D
Al zijn corners vandaag. :D
Al zijn voorzetten vandaag. :D
(Hij had ook een assist bij de goal van Vorstermans. :D )

Hij hoort vanaf nu altijd te spelen. Een hele goede speler... ^O^
pi_101843024
Krijgt nu eindelijk het vertrouwen. En we kunnen niet zeggen dat het zich vandaag niet uitbetaald heeft!
Ik ben niet gek, ik ben een rolluik!
pi_101848279
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 23:56 schreef Oidipous het volgende:

[..]

Al zijn corners vandaag. :D
Al zijn voorzetten vandaag. :D
(Hij had ook een assist bij de goal van Vorstermans. :D )

Hij hoort vanaf nu altijd te spelen. Een hele goede speler... ^O^
Die jongen heeft een 100 keer betere pass in zijn benen dan Mertens.

Gaan we nog veel plezier aan beleven. (en weer voor cashen)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_101849700
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 09:15 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Die jongen heeft een 100 keer betere pass in zijn benen dan Mertens.
Niet overdrijven nou......

Ik ben wel benieuwd als Duplan terugkomt of de voorhoede hetzelfde blijft. Denk dat hij gewoon op de plek van Kali gaat spelen, maar dan spelen we wel heel aanvallend!
pi_101850242
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 10:24 schreef wortel1981 het volgende:

[..]

Niet overdrijven nou......

Ik ben wel benieuwd als Duplan terugkomt of de voorhoede hetzelfde blijft. Denk dat hij gewoon op de plek van Kali gaat spelen, maar dan spelen we wel heel aanvallend!
Laat me toch. :P
Oar heeft gewoon een hele goede pass in zijn linkerbeen, zie m veel meer bruikbare voorzetten geven dan Mertens deed.

Duplan gaat gewoon op de bank neem ik aan, Martensson op de plek van Kali.

Hoop wel stiekem dat Gerndt en Mulenga eens van positie wisselen.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_101850360
Mertens stond natuurlijk opgesteld met zijn rechtervoet aan de linkerkant. Dat hij nauwelijks voorzetten gaf en bijna altijd voor eigen succes of de combinatie ging is een logisch vervolg daarop. Ik ben het er mee eens dat Oar een verademing is. Eindelijk weer voorzetten. :D
pi_101850545
De oude Dave v/d Bergh tijd! :o
Ik hoop ook dat Gerndt wat gaat laten zien, ben voorlopig nog niet overtuigd van hem. Zeker niet omdat hij de duurste aankoop ooit is. Denk dat het positie wisselen met Mulenga weleens zou kunnen helpen. hij staat nu natuurlijk als linkspoot aan de rechterkant, is ook lastig qua voorzetten.
Oar is inderdaad wel lekker bezig, jammer dat hij vorig seizoen zo weinig kansen heeft gehad.
pi_101854100
niemand die zich verbaasd over het feit dat je met een man meer nog ontsnapt aan een gelijkspel tegen Excelsior (!) ?
pi_101854520
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 13:15 schreef OmniRocket het volgende:
niemand die zich verbaasd over het feit dat je met een man meer nog ontsnapt aan een gelijkspel tegen Excelsior (!) ?
Inderdaad; ik was ook hoogst verbaasd dat in tegenstelling tot normaal we dit keer wel wonnen met een man meer!
pi_101854756
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 13:15 schreef OmniRocket het volgende:
niemand die zich verbaasd over het feit dat je met een man meer nog ontsnapt aan een gelijkspel tegen Excelsior (!) ?
Nee hoor, gebeurt op de andere velden ook.

Gewoon blij met de 3 punten en het feit dat er bij vlagen goed werd gevoetbald.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  maandag 12 september 2011 @ 13:52:27 #227
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_101855115
Enzio Boldewijn kreeg ook nog een kans zeg!
Nou nou nou, maar ik weet niet wat hij deed een half schot/voorzet wat niks werd.
Hopelijk zondag een leuke pot :)
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
pi_101859067
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 13:39 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Nee hoor, gebeurt op de andere velden ook.

Gewoon blij met de 3 punten en het feit dat er bij vlagen goed werd gevoetbald.
Natuurlijk ben ik blij met de 3 punten, maar het voetbal is nog niet om over naar huis te schrijven.
pi_101859297
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 15:48 schreef OmniRocket het volgende:

[..]

Natuurlijk ben ik blij met de 3 punten, maar het voetbal is nog niet om over naar huis te schrijven.
50-60 minuten lang was je de betere ploeg, als we iets scherper waren in de afwerking stond het al 1-5 toen die R'dammer rood kreeg...

Vind het voor dit team al prima eigenlijk, zeker als je de voorbereiding hebt onthouden.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  woensdag 14 september 2011 @ 19:58:26 #230
280275 Ragboer
Forza FC Utreg!
pi_101949637
Zondag knallen tegen Heracles. _O_
Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
pi_101952181
Nog steeds die waardeloze topictitel. ;(
pi_101964158
nog 3 pagina's
Ik ben niet gek, ik ben een rolluik!
  zondag 18 september 2011 @ 20:54:46 #233
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_102113341
Voor mij gevoel komen we weer goed weg vandaag!
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
pi_102123798
Zelfs als we hadden gewonnen was ik met een slecht gevoel thuis gekomen.... Dit voetbal is toch geen vooruitgang? Ik had verwacht iets te kunnen zien waarop we kunnen bouwen, maar dit is niets...
  maandag 19 september 2011 @ 00:08:50 #235
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_102126396
Onsamenhangende bende is het. Er is scorend en fysiek vermogen, maar het komt niet uit de verf als iedereen maar wat doet.

Krijg een eind jaren-90 gevoel.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_102126476
Je speelde zowat met de slechtste achterlinie in jaren, wat dat betreft is verbetering zeker op komst.
pi_102131761
Verbaast het jullie dan zo dat we moeite hebben tegen Heracles ?

Zij hebben 1 speler in hoeven passen, die Duarte, wij 8 ?
Logisch dat zij de beter voetballende ploeg waren…

Achteraf gezien ben ik gewoon blij met een punt, en zijn we weer dichterbij de rentree van mensen als Wuytens, Schut, Duplan en Fernandez gekomen.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_102131901
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 10:10 schreef PBateman1978 het volgende:
Verbaast het jullie dan zo dat we moeite hebben tegen Heracles ?

Zij hebben 1 speler in hoeven passen, die Duarte, wij 8 ?
Logisch dat zij de beter voetballende ploeg waren…

Achteraf gezien ben ik gewoon blij met een punt, en zijn we weer dichterbij de rentree van mensen als Wuytens, Schut, Duplan en Fernandez gekomen.
Inderdaad, Heracles was vorig jaar ook al een goed voetballende ploeg.
pi_102132506
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 10:10 schreef PBateman1978 het volgende:
Verbaast het jullie dan zo dat we moeite hebben tegen Heracles ?
Nee het verbaast me niet, maar ik vind het wel kut! :P
pi_102133628
We hebben het elk jaar moeilijk tegen Heracles, vorig seizoen speelden we ook gelijk. En ik geloof het seizoen daarvoor ook.
Maar het baart mij inderdaad wel zorgen dat er totaal nog geen vooruitgang is. Na zoveel weken verwacht je toch wel enige verbetering te zien.
pi_102133696
Vooruitgang heb ik gezien tegen Roda (tweede helft) en Excelsior-uit (zo’n 50-60 minuten).
Dat er nu weer een mindere wedstrijd tussen zit is logisch denk ik als je dus bedenkt dat we met een bijna compleet nieuw elftal spelen waarvan ook nog eens een hele rits jongens die vorig seizoen in het tweede speelden.

Vond Kali trouwens echt goed invallen gisteren, ziet het spelletje goed en heeft de techniek om in 1 keer een goede pass te versturen, die ook nog eens bijna altijd vooruit waren.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  woensdag 21 september 2011 @ 21:15:50 #242
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_102237213
HEEEEEEEEEEEEEUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU gaat goed jongens :')
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
pi_102245590
*zucht*
pi_102245956
wordt een lang seizoen dit, en dat komt niet door de playoffs ;(
  woensdag 21 september 2011 @ 23:40:30 #245
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_102246151
Je hebt alle schijtclubs gehad bijna, je krijgt nu de grote jongens in de competitie.

Hou je vast, dat wordt dunne poep all over the place. En neem iets in huis voor je tranen.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_102246923
quote:
12s.gif Op woensdag 14 september 2011 20:50 schreef Oidipous het volgende:
Nog steeds die waardeloze topictitel. ;(
Nou, ik neem mijn woorden terug. Wat een drama! Als we maar behouden blijven voor degradatie, pff. Aanvallend helemaal niets kunnen brengen. En dat tegen zo'n slecht elftal...
pi_102251344
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 23:58 schreef Oidipous het volgende:

[..]

Nou, ik neem mijn woorden terug. Wat een drama! Als we maar behouden blijven voor degradatie, pff. Aanvallend helemaal niets kunnen brengen. En dat tegen zo'n slecht elftal...
:?

Over de eerste helft zal ik het niet hebben (ok ok, wonderschone goal Oar, en Wormgoor had er na de aanslag op Gerndt natuurlijk af gemoeten en een penalty tegen moeten krijgen), maar in de tweede helft heb je vier grote kansen gehad en was je toch echt de betere ploeg. (ook Asare had een pingel verdiend...)

Het is klote dat we eruit liggen, en de eerste helft was drama, maar om nu weer te gaan zitten janken over dat het helemaal niks meer wordt dit seizoen, ik doe er iig niet aan mee. :P
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_102251547
Gisteren heeft het middenveld - waar we het voorlopig mee moeten doen - weer laten zien wat voor een kleutertjes het zijn en de backs hebben in voetballend opzicht bijna alles verkeerd gedaan. Overall zijn eigenlijk alleen Asare en Oar op de been gebleven in deze belangrijke wedstrijd. Dankzij een onthutsend zwak De Graafschap in de tweede helft kregen we inderdaad wat kansen, maar eigenlijk hadden we nergens recht op.

De penaltyreeks kun je een loterij noemen - al valt er gewoon op te trainen, wat Erwin niet nodig vond -, maar ook die werden genomen zoals Utrecht zich de hele avond heeft gepresenteerd: slap en falend.
pi_102251751
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 09:07 schreef Wereldpijn het volgende:
Gisteren heeft het middenveld - waar we het voorlopig mee moeten doen - weer laten zien wat voor een kleutertjes het zijn en de backs hebben in voetballend opzicht bijna alles verkeerd gedaan. Overall zijn eigenlijk alleen Asare en Oar op de been gebleven in deze belangrijke wedstrijd. Dankzij een onthutsend zwak De Graafschap in de tweede helft kregen we inderdaad wat kansen, maar eigenlijk hadden we nergens recht op.
De penaltyreeks kun je een loterij noemen - al valt er gewoon op te trainen, wat Erwin niet nodig vond -, maar ook die werden genomen zoals Utrecht zich de hele avond heeft gepresenteerd: slap en falend.
Daar ben ik het niet mee eens.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_102251849
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 09:15 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Daar ben ik het niet mee eens.
Ik ben het eigenlijk wel met Schut eens die na de wedstrijd ook zei dat een gelijkspel wel eerlijk was. Weliswaar kreeg je de betere kansen in de tweede helft, maar de 1e helft was zo bedroevend met een goal die letterlijk uit de lucht kwam vallen, dat je eigenlijk nergens meer aansprak op mocht maken.

Over 2 uur voetbal bekeken, was het toch voor de lamme tegen de blinde. In die zin heb je de uitschakeling over jezelf afgeroepen?
pi_102251963
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 09:19 schreef Wereldpijn het volgende:

[..]

Ik ben het eigenlijk wel met Schut eens die na de wedstrijd ook zei dat een gelijkspel wel eerlijk was. Weliswaar kreeg je de betere kansen in de tweede helft, maar de 1e helft was zo bedroevend met een goal die letterlijk uit de lucht kwam vallen, dat je eigenlijk nergens meer aansprak op mocht maken.

Over 2 uur voetbal bekeken, was het toch voor de lamme tegen de blinde. In die zin heb je de uitschakeling over jezelf afgeroepen?
Het was niet goed ofzo, maar zoals ik al zei had je in de eerste helft tegen 10 man moeten spelen en een pingel moeten krijgen, onbegrijpelijk dat Wormgoor helemaal niets kreeg...

En in de tweede helft heb ik bij vlagen (!) toch echt aardig combinatievoetbal van onze kant gezien en heeft De Graafschap geluk gehad met bv. die bal op de doellijn (kans Bovenberg), en wederom het niet toekennen van een penalty na de overtreding op Asare.

Al met al vind ik de uitschakeling dus niet echt verdiend, en ga ik zeker niet mee in de commentaren boven ons over dat we misschien wel degradatievoetbal gaan spelen.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_102252142
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 09:25 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Het was niet goed ofzo, maar zoals ik al zei had je in de eerste helft tegen 10 man moeten spelen en een pingel moeten krijgen, onbegrijpelijk dat Wormgoor helemaal niets kreeg...

En in de tweede helft heb ik bij vlagen (!) toch echt aardig combinatievoetbal van onze kant gezien en heeft De Graafschap geluk gehad met bv. die bal op de doellijn (kans Bovenberg), en wederom het niet toekennen van een penalty na de overtreding op Asare.

Al met al vind ik de uitschakeling dus niet echt verdiend, en ga ik zeker niet mee in de commentaren boven ons over dat we misschien wel degradatievoetbal gaan spelen.
De Graafschap heeft op de 1 of andere manier altijd wel een smerige schopploeg. Vorig jaar voor de beker blesseerde Fränkel Demouge op een soortgelijke manier.

Dat moment van Asare en die keeper leek mij ook een penalty, maar waar het mij vooral om gaat: als je van de 2 uur voetbal tegen De Graafschap zo'n beetje 1 / 1,5 uur helemaal niets laat zien, dan moet je achteraf niet zeuren over een arbiter of claimen dat je wel verdiend had om door te gaan.

En natuurlijk hoeven we niet bang te zijn voor degradatievoetbal. Als je het vanaf begin augustus tot nu bekijkt, zie je dat het over het algemeen genomen allemaal al wat beter op elkaar ingespeeld raakt, maar bij zo'n jong en nieuw team passen gewoon ook dit soort draken van wedstrijden. Zaterdag beter. Voorlopig blijf ik bij mijn voorspelling van plek 8.

[ Bericht 0% gewijzigd door Wereldpijn op 22-09-2011 09:42:25 ]
pi_102258136
Vorig jaar konden we trouwens ook niet winnen van Heracles en De Graafschap. ;)

Maar goed, omdat ie zo mooi is, hier toch nog eventjes genieten van een moment van gisteravond:

Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_102260261
tegen de grotere ploegen spelen we meestal beter, toch? tenminste , zo gaat dat wel vaker de afgelopen jaren..

verder baal ik wel dat die gasten het niet voor elkaar kunnen krijgen om gewoon een betre ploeg neer te zetten dan het jaar ervoor. schiet toch niet op zo.
pi_102263349
Het is jammer, maar nu kunnen we ons richten op het Europese voetbal...Wat? Ooh we hebben vorig jaar geen Europees gehaald, hoezo dat dan?
Ik ben niet gek, ik ben een rolluik!
pi_102267116
Op papier staat het allemaal aardig, maar de voorhoede en het middenveld staan totaal nog niet zoals het hoort. We worden bij vlagen door ploegen als Heracles en De Graafschap dol getikt, en dit zal er toch heel snel uit moeten.

De linies staan te ver uit elkaar, en een ploeg vastzetten zit er al helemaal niet in.
Zweedse jongens moeten spelen (gezien de transfersommen) maar ze kunnen me nog niet echt bekoren. Martensson en Nilsson vallen me tot dusver tegen.

Hopen op betere tijden, maar zaterdagavond zal wederom zeer lastig worden.
pi_102294606
Ik vrees ook dat NAC heel zwaar gaat worden. Ze begonnen tegen Feyenoord aardig goed vorige week, en daarnaast ben ik niet van mening dat wij ook maar enigszins aan de kwaliteit van Feyenoord kunnen tippen op dit moment. ;(
Ik ben niet gek, ik ben een rolluik!
pi_102294737
heeft die japanner al gespeeld?
pi_102294756
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 12:28 schreef okiokinl het volgende:
heeft die japanner al gespeeld?
In het eerste niet, nee.
Ik ben niet gek, ik ben een rolluik!
pi_102294796
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 12:23 schreef Zandman030 het volgende:
Ik vrees ook dat NAC heel zwaar gaat worden. Ze begonnen tegen Feyenoord aardig goed vorige week, en daarnaast ben ik niet van mening dat wij ook maar enigszins aan de kwaliteit van Feyenoord kunnen tippen op dit moment. ;(
Zwaar is het altijd in Breda, maar toch geloof ik er wel in dat we daar 3 punten kunnen pakken.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  vrijdag 23 september 2011 @ 13:25:09 #261
50237 dribbel79
My username for over a decade
pi_102296429
avondje NAC belooft wat: slechte wedstrijd, 0 punten...puur omdat het op zaterdagavond is...pure gok he?
"Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"
pi_102296520
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 12:28 schreef okiokinl het volgende:
heeft die japanner al gespeeld?
In de voorbereiding deed hij een paar keer aardig mee, maar vooralsnog lijkt de technische staf hem nog niet goed genoeg te vinden voor het echte werk.Is natuurlijk ook meer een jongen voor de toekomst.
pi_102296575
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 12:30 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Zwaar is het altijd in Breda, maar toch geloof ik er wel in dat we daar 3 punten kunnen pakken.
Het is zeker niet onmogelijk, maar dan moeten ze wel heel anders aan de start verschijnen als de afgelopen twee wedstrijden. We hebben wel de pech dat Nac de laatste weken weer aardig in goede doen is, na een zeer slechte competitiestart. Ik voorspel een 1-1.
pi_102296614
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 13:29 schreef Wereldpijn het volgende:

[..]

Het is zeker niet onmogelijk, maar dan moeten ze wel heel anders aan de start verschijnen als de afgelopen twee wedstrijden. We hebben wel de pech dat Nac de laatste weken weer aardig in goede doen is, na een zeer slechte competitiestart. Ik voorspel een 1-1.
Dat zeker ja.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_102301835
Verliezen kan altijd, maar als je dan maar wel gewoon een behoorlijk niveau weet te halen met enkele doelpogingen. Dankzij een zondagsschot kwamen we tot pingels tegen De Graafschap (echt een heel zwak team, en misten ook nog 2 vaste verdedigers) maar verder is het 1 en al armoe.

Ik hoop echt dat het spreekwoordelijke kwartje snel gaat vallen, want in de competitie staan we er ondanks het matige spel heel niet slecht voor. Ik weet ook wel dat een riante overwinning de jongens aan het nodige zelfvertrouwen zal helpen, maar die mag van mij dan snel komen.

Misschien afstappen van het 4-3-3 systeem, waar ik persoonlijk al niet zo'n voorstander van ben wanneer je een middenmoter bent, aangezien je dan vaker gewoon 4-5-1 staat (zie Tommy Oar die van linksachter naar linksbuiten holt).
We hebben een prima selectie voor de 4-4-2 formatie. Asare - Sneijder - Martensson - Duplan (eerst fit worden) en voorin met Gerndt (heeft heel zijn leven in een 4-4-2 systeem gespeeld, en de sterke Mulenga er naast (anders eventueel in de vorm van targetman Demouge).

Ik kan makkelijk praten hier op Fok! en het is een duivels dillemma voor Erwin Koeman, maar op dit moment komt het middenveld gewoon body tekort en is Martensson nog alles behalve een box-to-box speler.

Kijk geregeld nog de wedstrijden uit de tijd van Foeke Booy en Frans Adelaar als trainer, en daar werkte het super met Robbemond en Dave van den Bergh op de rechter en linkerflank.
Creativiteit hadden we centraal met Groenendijk (tegenwoordig Sneijder) en mannetjesputter JP de Jong.

pi_102302289
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 16:20 schreef Wopper1 het volgende:
Verliezen kan altijd, maar als je dan maar wel gewoon een behoorlijk niveau weet te halen met enkele doelpogingen. Dankzij een zondagsschot kwamen we tot pingels tegen De Graafschap (echt een heel zwak team, en misten ook nog 2 vaste verdedigers) maar verder is het 1 en al armoe.
Vorig seizoen wisten we ook geeneen keer te winnen van De Graafschap he. ;)

quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 16:20 schreef Wopper1 het volgende:
Ik hoop echt dat het spreekwoordelijke kwartje snel gaat vallen, want in de competitie staan we er ondanks het matige spel heel niet slecht voor. Ik weet ook wel dat een riante overwinning de jongens aan het nodige zelfvertrouwen zal helpen, maar die mag van mij dan snel komen.
Denk dat we geduld moeten blijven hebben, Erwin heeft nog altijd niet 1 keer met de sterkste basis kunnen trainen en/of spelen. Denk dat als Wuytens, Duplan, Demouge en Junior Fernandez weer wedstrijdfit zijn, het algemene niveau ook omhoog zal gaan.

quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 16:20 schreef Wopper1 het volgende:
Misschien afstappen van het 4-3-3 systeem, waar ik persoonlijk al niet zo'n voorstander van ben wanneer je een middenmoter bent, aangezien je dan vaker gewoon 4-5-1 staat (zie Tommy Oar die van linksachter naar linksbuiten holt).
We hebben een prima selectie voor de 4-4-2 formatie. Asare - Sneijder - Martensson - Duplan (eerst fit worden) en voorin met Gerndt (heeft heel zijn leven in een 4-4-2 systeem gespeeld, en de sterke Mulenga er naast (anders eventueel in de vorm van targetman Demouge).

Ik kan makkelijk praten hier op Fok! en het is een duivels dillemma voor Erwin Koeman, maar op dit moment komt het middenveld gewoon body tekort en is Martensson nog alles behalve een box-to-box speler.
Hier heb je denk ik wel een punt, al ben ik persoonlijk weer wel voorstander van 4-3-3, je mist alleen een goede (echte) rechtsbuiten.

quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 16:20 schreef Wopper1 het volgende:
Kijk geregeld nog de wedstrijden uit de tijd van Foeke Booy en Frans Adelaar als trainer, en daar werkte het super met Robbemond en Dave van den Bergh op de rechter en linkerflank.
Creativiteit hadden we centraal met Groenendijk (tegenwoordig Sneijder) en mannetjesputter JP de Jong.

Prima team toen, maar ook veel meer Eredivisie-ervaring.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_102302641
Kan Gerndt spelen morgen? Weet iemand dat?
pi_102302672
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 16:46 schreef Mercurial het volgende:
Kan Gerndt spelen morgen? Weet iemand dat?
Ja is fit, zie officiële site.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_102302829
Als we verliezen en ik hoor een speler of iemand uit de technische staf zeggen dat Nac wel 1 dag langer rust heeft gehad, word ik gek.

Gelukkig wordt het op voorhand al wel even benoemd.
pi_102308636
Gewoon 90 minuten strijden voor iedere bal. Achterin een keer proberen de nul te houden.
Neem aan dat als Wuytens weer hersteld en fit is hij op de linkercentrale positie komt ten koste van Schut. Bulthuis gewoon lekker laten ballen op de linksback positie.
pi_102308695
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 16:20 schreef Wopper1 het volgende:

Misschien afstappen van het 4-3-3 systeem, waar ik persoonlijk al niet zo'n voorstander van ben wanneer je een middenmoter bent, aangezien je dan vaker gewoon 4-5-1 staat (zie Tommy Oar die van linksachter naar linksbuiten holt).
We hebben een prima selectie voor de 4-4-2 formatie. Asare - Sneijder - Martensson - Duplan (eerst fit worden) en voorin met Gerndt (heeft heel zijn leven in een 4-4-2 systeem gespeeld, en de sterke Mulenga er naast (anders eventueel in de vorm van targetman Demouge).

Helemaal mee eens! De afgelopen twee wedstrijden was het één berg ellende op het veld. Niemand kende zijn plek. Oar en Mulenga liepen tegen Heracles meer te verdedigen. Soms had je 5-4-1 staan. Echt waardeloos, kwam ook een beetje omdat Zullo al vanaf de eerste 5 minuten ligt geblesseerd rondliep, waardoor mensen nog verder naar achter moesten.

Ik hoop op een 4-4-2, maar dan moeten er eerst wat mensen beter worden! Einde aan de medische problemen, dat is een prioriteit nu!!
pi_102308750
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 19:46 schreef Wopper1 het volgende:
Gewoon 90 minuten strijden voor iedere bal. Achterin een keer proberen de nul te houden.
Neem aan dat als Wuytens weer hersteld en fit is hij op de linkercentrale positie komt ten koste van Schut. Bulthuis gewoon lekker laten ballen op de linksback positie.
Het spijt me, maar Wuytens kan morgen nog niet spelen.
pi_102328034
Nee, dat zal nog wel even duren. Tot dan gewoon Schut op de linker positie naast Nilsson. Brengt toch de nodige ervaring met zich mee maar op dit moment kunnen we van beide mandekkers opbouwend niks tot weinig verwachten.
  zondag 25 september 2011 @ 00:22:59 #274
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_102348731
Utrecht en arbitrage, slechtste huwelijk ooit.
pi_102354640
Dit seizoen is het wel bar en boos hoor. Blijft in de eerste plaats ook gewoon dom om lurling halverwege de middenlijn heel licht vast te pakken maar met geel op zak moet je beter weten.

Volgend weekend alles of niets voor Erwin Koeman. Daar ben ik van overtuigd. Je moet er niet aan denken dat je wederom verliest.
pi_102354747
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 11:12 schreef Wopper1 het volgende:
Volgend weekend alles of niets voor Erwin Koeman. Daar ben ik van overtuigd. Je moet er niet aan denken dat je wederom verliest.
Denk je dat Erwin zijn koffers moet pakken als we zaterdag verliezen ?
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_102355033
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 11:12 schreef Wopper1 het volgende:
Dit seizoen is het wel bar en boos hoor. Blijft in de eerste plaats ook gewoon dom om lurling halverwege de middenlijn heel licht vast te pakken maar met geel op zak moet je beter weten.

Volgend weekend alles of niets voor Erwin Koeman. Daar ben ik van overtuigd. Je moet er niet aan denken dat je wederom verliest.
Mwah, ik vond het echt zo goed als niks wat Zullo daar deed. Te achterlijk om daar een tweede geel voor te geven. Maar Lurling is natuurlijk wel een vuillak dus tja, of je dan handiger moet zijn...

Maar neemt niet weg dat het erg slecht is allemaal...

[ Bericht 0% gewijzigd door m0ridin op 25-09-2011 12:54:16 (Woopsie) ]
pi_102355084
Tot aan de winterstop RKC-thuis, PSV-uit, Heerenveen-thuis, NEC-uit, Ajax-thuis, ADO-uit, AZ-uit, Twente-thuis, Feyenoord-thuis en Groningen-uit.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_102355298
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 11:33 schreef m0ridin het volgende:

[..]

Mwah, ik vond het echt zo goed als niks wat Oar daar deed. Te achterlijk om daar een tweede geel voor te geven. Maar Lurling is natuurlijk wel een vuillak dus tja, of je dan handiger moet zijn...

Maar neemt niet weg dat het erg slecht is allemaal...
Zorg eerst maareens dat je Zullo en Oar uit elkaar kunt houden.
pi_102355393
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 11:18 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Denk je dat Erwin zijn koffers moet pakken als we zaterdag verliezen ?
Zou belachelijk zijn om daar vanuit te gaan en het speelt ook helemaal niet. Overigens denk ik dat FCU wel van Rkc wint zaterdag en dan sta je alsnog gewoon +/- 8e.
pi_102355890
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 11:48 schreef Wereldpijn het volgende:

[..]

Zou belachelijk zijn om daar vanuit te gaan en het speelt ook helemaal niet. Overigens denk ik dat FCU wel van Rkc wint zaterdag en dan sta je alsnog gewoon +/- 8e.
Het zou moeten, maar met Utrecht (en RKC) weet je het maar nooit; als de bookmakers een gunstige odd zetten op gelijkspel, dan weet ik wel wat ik kies...

Soweiso is RKC er maar één van; als je kijkt naar de rest van het lijste, dan zou het me niets verbazen (als we op dit niveau doorgaan) dat we na die reeks met die drie punten blijven zitten; dan bungel je echt onderaan...

Overigens maken we dat wel weer goed in de tweede helft van de competitie; heb er nog volop vertrouwen in.
pi_102357160
quote:
15s.gif Op zondag 25 september 2011 11:44 schreef Wereldpijn het volgende:

[..]

Zorg eerst maareens dat je Zullo en Oar uit elkaar kunt houden.
Oh noes, een vergissing... heh. Maar blijf er hetzelfde van vinden. (En uiteraard deed Oar daar ook niets, dus wat dat betreft klopt het ook nog steeds :P )
pi_102358481
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 12:52 schreef m0ridin het volgende:

[..]

Oh noes, een vergissing... heh. Maar blijf er hetzelfde van vinden. (En uiteraard deed Oar daar ook niets, dus wat dat betreft klopt het ook nog steeds :P )
In ieder geval mooi dat jij, net als ieder weldenkend mens, de tweede geel kaart erg overdreven vond.
pi_102366287
Was gewoon een hele slimme reactie van lurling.
Ik ben niet gek, ik ben een rolluik!
pi_102366943
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 17:30 schreef Zandman030 het volgende:
Was gewoon een hele slimme reactie van lurling.
Absoluut het proberen waard, wanneer zo'n warhoofd de arbiter is. Maakt zijn beslissing om ervoor een 2e gele kaart te geven niet minder overdreven though.
pi_102390075
We zitten op dit moment in de bekende ‘hoek waar de klappen vallen’.
Niet alleen het voetbal loopt niet zoals het kan, ook de arbitrage zit nogal tegen…

Maar dit zal toch niet een heel seizoen duren ?

Komende zaterdag de ommekeer dan maar ? (en anders de wedstrijd daarop, etc.) :D
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_102390662
Je moet zaterdag echt winnen om een beetje moraal en geduld te tanken. Al zou het me niks verbazen als we alle komende wedstrijden verliezen, maar dan ajax ineens met 3-0 van de mat af tikken.
Ik ben niet gek, ik ben een rolluik!
pi_102594930
Dat ging beter dan van tevoren verwacht. Desalniettemin blijft Utrecht tegen 10 man altijd afwachten....

Wel bizar, je ziet dat als Utrecht onder druk gezet wordt, dan komen ze nergens, maar zodra het publiek erachter gaat staan en het vertrouwen bij spelers wat groeit en daardoor de druk juist opgevoerd kan worden, Utrecht juist weer heerst...

En Duplan _O_
pi_102595412
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 22:44 schreef zatoichi het volgende:
Dat ging beter dan van tevoren verwacht. Desalniettemin blijft Utrecht tegen 10 man altijd afwachten....

Wel bizar, je ziet dat als Utrecht onder druk gezet wordt, dan komen ze nergens, maar zodra het publiek erachter gaat staan en het vertrouwen bij spelers wat groeit en daardoor de druk juist opgevoerd kan worden, Utrecht juist weer heerst...

En Duplan _O_
Ben ik de enige die zoiets heeft van "zonder Duplan was het al slecht genoeg?"
Ik ben niet gek, ik ben een rolluik!
pi_102595487
Als je met Demouge en Mulenga gaat spelen en vervolgens geen enkele bal hoog geeft, dan kun je beter Duplan hebben die de bal gewoon lekker naar voren kan brengen...
pi_102595556
Ja, ik ben vanaf begin af aan eigenlijk altijd sceptisch over Duplan geweest. Voor mijn gevoel heeft hij van begin af aan boven zijn kunnen gespeeld. Ik ben ook benieuwd hoe hij terugkomt nu.
Ik ben niet gek, ik ben een rolluik!
pi_102604389
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 22:44 schreef zatoichi het volgende:
Dat ging beter dan van tevoren verwacht. Desalniettemin blijft Utrecht tegen 10 man altijd afwachten....

Wel bizar, je ziet dat als Utrecht onder druk gezet wordt, dan komen ze nergens, maar zodra het publiek erachter gaat staan en het vertrouwen bij spelers wat groeit en daardoor de druk juist opgevoerd kan worden, Utrecht juist weer heerst...

En Duplan _O_
Utrecht speelde eindelijk eens met wat overtuiging. Goede combinaties, pech dat Demouge net weggezet werd toen de keeper de bal los liet. Goede vrije trap van Rodney. Daarna wel wat mazzel met de 2e gele kaart voor Castillion, maar hij moest wel nadat hij Demouge al geel had gegeven. Daarna speelde Utrecht natuurlijk een stuk makkelijker.

En de bunnikside stond trouwens hele wedstrijd goed achter de ploeg ^O^
pi_102605008
Lekker kansloos weer: wie niet springt is een jood zingen en de wave door het stadion.
RKC thuis :')

Leuk programma nu: PSV/AFCA/Twente/AZ :')
pi_102605086
Ja kansloos, aan de andere kant heeft het wel geholpen, het had effect op het team en de supporters hadden een feestje. Wat dat betreft is dit de beste wedstrijd van het seizoen geweest...
pi_102605247
Bulthuis maakte gister ook weer een aardige indruk! Ik zou graag zien dat hij de komende tijd de voorkeur krijgt boven Zullo. Martensson begint zijn draai ook steeds beter te vinden en dat mag ook wel, want de komende weken gaat o.a. het middenveld het zwaar krijgen.
pi_102605821
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 11:04 schreef consio het volgende:
Lekker kansloos weer: wie niet springt is een jood zingen en de wave door het stadion.
RKC thuis :')

Leuk programma nu: PSV/AFCA/Twente/AZ :')
Idd.
Ik ben niet gek, ik ben een rolluik!
pi_102628541
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 11:04 schreef consio het volgende:
Leuk programma nu: PSV/AFCA/Twente/AZ :')
4 ploegen die op dit moment veel verder zijn dan FCU. Ik vrees voor 0 punten.
En dan ziet het er al weer gelijk een stuk minder uit op de ranglijst, dan kun je zomaar op plek 15 staan.
  zondag 2 oktober 2011 @ 21:44:13 #298
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_102628944
In PSV zie ik wel een gelijkspelletje. Ajax ga je winnen, Twente verlies je en AZ gelijk of winnen.

Ik ga voor 7 punten.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_102629225
1x winst, 1x gelijk, 1x hard onderuit, en uiteraard 1x genaaid worden en nipt verliezen.

= 4 punten.
  zondag 2 oktober 2011 @ 21:51:19 #300
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_102629382
quote:
7s.gif Op zondag 2 oktober 2011 21:48 schreef Wereldpijn het volgende:
1x winst, 1x gelijk, 1x hard onderuit, en uiteraard 1x genaaid worden en nipt verliezen.

= 4 punten.

Ja PSV zullen we wel 1-0 verliezen :') Twente ook gok ik :')
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_102643892
vol.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')