abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101785801
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 10:18 schreef dadgad het volgende:

[..]

Heerlijk utopitsch en ik kijk er in principe net zo naar. Alleen verstand, of is het verstand?, misschien wel pessisme verteld mij dat mensen daar helemaal niet op zitten te wachten. Want een resource based economy zoals bedacht door Jaqcues Fresco klinkt de meeste mensen als communisme in de oren. Natuurlijk is dit het niet. Want er wordt immers niet met geld gewerkt. Toch is het juist dát wat vermoed ik de deur voor veel mensen dicht doet. In onze illusie denken we dat geld ons vrijheid en mogelijkheden schenkt. En ik geloof niet dat mensen in staat zullen zijn dit idee op zij te zetten. Zo competitief en materieel gericht als we zijn opgevoed, mensen willen méér dan hun buurman.

Een resourced based economy is hoe dan ook een totaal andere wereld. Iets wat eigenlijk heel moeilijk voor te stellen is, of uit te leggen zonder direct heel veel weerstand te ondervinden. - "Maar wie gaat er dan werken? En machines moeten toch onderhouden worden? En wie gaat het land leiden?" etc. etc. etc.

Ik zie het niet gebeuren. Niet in een wereld waarin meningsgeschillen nog steeds berusten op ik noem maar religieuze opvattingen. Ik zie de mens als niet volwassen genoeg. We zijn nog steeds te kinds.

En ik denk niet dat de wereld door complotters-ogen bekijken, zoals Peter Joseph dat heel artistiek doet, voldoende argumentering is, noch voor mij, noch voor de rest van de wereld.

That's my two cents on it.

edit- ik ben trouwens wel lid van de Zeitgeist Movement en heb alle films van Peter J besteld, maar die zijn na onderhand 5 maanden wachten nóg niet binnen! :P Ik ga er vanuit dat de CIA, dan wel niet AIVD ze onderschept heeft. Smeerlappen. :(
:)

Waarom als iemand het over een geldloos systeem heeft moet het direct de resource based economy van Jaques Fresqo wezen?

Die hele techno toekomst die hij beschrijft ziet er leuk uit maar ik hou toch meer van natuur. Gewoon geld afschaffen iedereen die kan werken besteed 15 uur per week om alles wat nodig is te behoeftigen. Stel je voor wat er gebouwd zou kunnen worden als geld geen rol meer speelt. Ikzelf zou het leuker vinden gewoon lekker mijn eigen voedsel op een stukkie grond te verbouwen. Ben er ook al mee begonnen 2 jaar geleden en dit jaar is het aardig goed gelukt. Als iedereen een deel van zn tuin zou gebruiken om er voedsel te verbouwen hoeven we veel minder voedsel uit de 3e wereld te importeren en kunnen ze het daar zelf opeten. Er is genoeg kennis om woestijnen weer te vergroenen en op termijn kan daar zelfs eten verbouwd worden.

Nu moet iedereen met elkaar concurreren om een deel van de geldstapel binnen te harken, geld afschaffen en iedereen kan weer samenwerken. Machtige groepen zijn dan ook iets van het verleden. Geld is macht. Schone technologieën komen bovendrijven want niemand heeft er meer belang bij om ze tegen te houden.

Utopisch te noemen, misschien. Een reële mogelijkheid zeker weten en ik denk dat ik het nog mee ga maken dat de wereld echt een mooie plek is waar je met een gerust hart je kinderen op kan zetten en op kan laten groeien.
pi_101786810
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 15:59 schreef chauncy84 het volgende:

[..]

:)

Waarom als iemand het over een geldloos systeem heeft moet het direct de resource based economy van Jaques Fresqo wezen?

Die hele techno toekomst die hij beschrijft ziet er leuk uit maar ik hou toch meer van natuur. Gewoon geld afschaffen iedereen die kan werken besteed 15 uur per week om alles wat nodig is te behoeftigen. Stel je voor wat er gebouwd zou kunnen worden als geld geen rol meer speelt. Ikzelf zou het leuker vinden gewoon lekker mijn eigen voedsel op een stukkie grond te verbouwen. Ben er ook al mee begonnen 2 jaar geleden en dit jaar is het aardig goed gelukt. Als iedereen een deel van zn tuin zou gebruiken om er voedsel te verbouwen hoeven we veel minder voedsel uit de 3e wereld te importeren en kunnen ze het daar zelf opeten. Er is genoeg kennis om woestijnen weer te vergroenen en op termijn kan daar zelfs eten verbouwd worden.

Nu moet iedereen met elkaar concurreren om een deel van de geldstapel binnen te harken, geld afschaffen en iedereen kan weer samenwerken. Machtige groepen zijn dan ook iets van het verleden. Geld is macht. Schone technologieën komen bovendrijven want niemand heeft er meer belang bij om ze tegen te houden.

Utopisch te noemen, misschien. Een reële mogelijkheid zeker weten en ik denk dat ik het nog mee ga maken dat de wereld echt een mooie plek is waar je met een gerust hart je kinderen op kan zetten en op kan laten groeien.
Wat jij beschrijft vind ik eerlijke gezegd vreselijk ondoordacht. Bij Fresco vind ik het daarintegen toch echt gericht op de problematiek die we vandaag onderkennen. Ik kan me moeilijk verplaatsen in "terug naar de natuur", ik weet niet of je dat impliceert. Maar enerzijds zeg je "geef mij maar natuur", maar daarnaast beschrijf je toepassing van allerlei geavanceerde technologieën. Welke van de 2 is het nou? Of is het allebei?

Ik zeg wel vaak dat we natuurlijk moeten zijn, maar dan bedoel ik meer in ons denken, voelen en wezen. Voor de rest zijn we nu eenmaal een technologische samenleving en ik denk eigenlijk van alleen maar verder ontwikkelen. Méér, niet blijven hangen, maar méér en beter. Nog artificiëler dan we al leven zeg maar. En inderdaad zonder geld, zonder competitie en concurrentie, maar juist in samenwerking. We zijn het in principe wel eens met elkaar denk ik. :)
pi_101788522
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 16:40 schreef dadgad het volgende:

[..]

Wat jij beschrijft vind ik eerlijke gezegd vreselijk ondoordacht. Bij Fresco vind ik het daarintegen toch echt gericht op de problematiek die we vandaag onderkennen. Ik kan me moeilijk verplaatsen in "terug naar de natuur", ik weet niet of je dat impliceert. Maar enerzijds zeg je "geef mij maar natuur", maar daarnaast beschrijf je toepassing van allerlei geavanceerde technologieën. Welke van de 2 is het nou? Of is het allebei?

Ik zeg wel vaak dat we natuurlijk moeten zijn, maar dan bedoel ik meer in ons denken, voelen en wezen. Voor de rest zijn we nu eenmaal een technologische samenleving en ik denk eigenlijk van alleen maar verder ontwikkelen. Méér, niet blijven hangen, maar méér en beter. Nog artificiëler dan we al leven zeg maar. En inderdaad zonder geld, zonder competitie en concurrentie, maar juist in samenwerking. We zijn het in principe wel eens met elkaar denk ik. :)
Ik zeg dat ik de natuur leuker vind als de techno-toekomst die hij voorspiegelt. Natuurlijk vind ik wat hij voorstelt vele malen beter als wat we nu hebben maar dat wil niet zeggen dat ik niet liever een moestuintje heb.

Natuurlijk zijn we de beste technologieën nodig om ons leven aangenamer te maken, maar ik zou met een stukkie grond waar ik mijn gezin/familie van kan voorzien al heel blij zijn.

Peace en denk dat we het in principe inderdaad wel met elkaar eens zijn.
pi_101788623
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 17:50 schreef chauncy84 het volgende:

[..]

Ik zeg dat ik de natuur leuker vind als de techno-toekomst die hij voorspiegelt. Natuurlijk vind ik wat hij voorstelt vele malen beter als wat we nu hebben maar dat wil niet zeggen dat ik niet liever een moestuintje heb.

Natuurlijk zijn we de beste technologieën nodig om ons leven aangenamer te maken, maar ik zou met een stukkie grond waar ik mijn gezin/familie van kan voorzien al heel blij zijn.

Peace en denk dat we het in principe inderdaad wel met elkaar eens zijn.
Fresco streeft juist naar een leefomgeving die in balans is met 'de natuur', wat dat ook moge betekenen, door slim gebruik van bestaande technologie en indeling van ruimte.

Probleem met moestuintjes, evenals de huidige productie van bioproducten, heel slecht voor het milieu zijn, vanwege bemesting en afval. Voor de bioproducten komt daar ook nog de logistiek bij kijken.
pi_101788678
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 17:54 schreef Gray het volgende:

[..]

Fresco streeft juist naar een leefomgeving die in balans is met 'de natuur', wat dat ook moge betekenen, door slim gebruik van bestaande technologie en indeling van ruimte.
Inderdaad. Hoe geavanceerder de technologie hoe minder destructief is het idee toch?
pi_101788694
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 17:56 schreef dadgad het volgende:

[..]

Inderdaad. Hoe geavanceerder de technologie hoe minder destructief is het idee toch?
Ik begrijp niet zo goed wat je hiermee stelt...
pi_101789296
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 17:56 schreef dadgad het volgende:

[..]

Kernbommen waren de top technologie van toen maar niet minder destructief als de beste bommen van daarvoor. Kernenergie ook. Dus die vergelijking vind ik niet helemaal kloppen.

Wel begrijp ik wat je bedoelt te zeggen en ben het er in grote mate mee eens. Maar ik vind het gewoon leuk om mijn eigen voedsel te verbouwen en als je een vrije wereld wilt moet iedereen kunnen kiezen hoe ze willen leven zonder anderen of de natuur tot last te wezen en niet iedereen een bepaalde levensvorm opdringen. Lange zin ja sorry.

Peace mate.
pi_101789391
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 18:17 schreef chauncy84 het volgende:

[..]

Kernbommen waren de top technologie van toen maar niet minder destructief als de beste bommen van daarvoor. Kernenergie ook. Dus die vergelijking vind ik niet helemaal kloppen.

Wel begrijp ik wat je bedoelt te zeggen en ben het er in grote mate mee eens. Maar ik vind het gewoon leuk om mijn eigen voedsel te verbouwen en als je een vrije wereld wilt moet iedereen kunnen kiezen hoe ze willen leven zonder anderen of de natuur tot last te wezen en niet iedereen een bepaalde levensvorm opdringen. Lange zin ja sorry.

Peace mate.
Helemaal mee eens.
pi_101845783
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 10:36 schreef dadgad het volgende:

[..]

Wie voert het selectie proces uit dan Bankfurt?
Niemand hier in fysieke zin. Ook schapen hebben een vrije wil.

quote:
De Andromedans?
misschien, in spiritueel opzicht.
pi_101848507
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 01:46 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

[..]

De Andromedans. Ok

Dat waren toch degene met de lekkerste wijven?
Kijk maar:

[ Bericht 14% gewijzigd door dadgad op 12-09-2011 10:43:11 ]
pi_101849915
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 17:56 schreef Gray het volgende:

[..]

Ik begrijp niet zo goed wat je hiermee stelt...
Inderdaad. Totaal ongenuanceerde kolder.

Ik ging er maar weer vanuit dat mensen zich wel goed gedragen. Ik had misschien meer willen zeggen dat we kwa technologische ontwikkelingen zijn blijven steken. We werken nog steeds met olie bijvoorbeeld.
Ik wou zeggen dat creatieve technologie in mijn optiek nog verder ontwikkeld en toegepast zou moeten worden. Nog kunstmatiger dan we nu al leven. Zoals jij al aangaf, Jaqcues Fresco's visie is een wijze om meer in harmonie met de natuur te leven. Met behulp van technologie meer in harmonie met natuur te leven. Het zal uiteindelijk op mentaliteit neer komen hoe dan ook.
  maandag 12 september 2011 @ 12:52:37 #187
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_101853457
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 01:46 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

[..]

@Bankfurt, over die (fysieke) selectie: diverse bronnen reppen over een (uiteindelijke) re-locatie, van hen die willen. Klopt dat?

@Dadgad: de Andromedans zijn 'slechts' een radertje in het geheel.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_101858022
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 12:52 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

@Bankfurt, over die (fysieke) selectie: diverse bronnen reppen over een (uiteindelijke) re-locatie, van hen die willen. Klopt dat?

@Dadgad: de Andromedans zijn 'slechts' een radertje in het geheel.
Hoezo? Zijn er nog méér lekkere wijven dan?
  maandag 12 september 2011 @ 15:34:15 #189
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_101858594
Het gaat me iets teveel richting TRU.
pi_101946645
quote:
14s.gif Op zondag 21 augustus 2011 15:47 schreef Ryon het volgende:
Ik zou ze voor het gemak allemaal afmaken. Pff.. Mensen die te stom zijn om te snappen dat ze als slaven behandeld worden verdienen het natuurlijk niet om te leven. Als ze niet willen zien, moeten ze maar voelen.

Om dit te bewerkstelligen zou ik een internetverslaving opbouwen, in een sociaal isolement verzeild raken, een narcistische persoonlijksstoornis en depressie ontwikkelen en seksueel gefrustreerd raken (niet alleen de domme schapen snappen mij, ook de meisjes zien mij niet staan). Wat ook helpt is een sterke fundamenteel christelijke geloofsovertuiging en een flinke dosis godsdienst waanzin.

Maar dan zijn wij er nog niet: om dit meesterplan tot uitvoer te brengen zou ik daarna mijn dagen vullen met Modern Warfare 2 (om te oefenen) op de XBOX360 en harde metal muziek luisteren om mijn depressie aan te laten houden. Dankzij mijn tweede wereldoorlog/nazi-duitsland en wapenobsessie heb ik een ruime voorraad aan zwaarden en schietijzers bij elkaar verzameld. Tot dat ik op een dag wakker word en er iets snapt.. KILL THEM ALL!

Dat zal die schaapjes en patiënten leren!
_O-

Als je serieus bent (en dus niet aan het trollen (waar ik je gezien de extremiteit van je reactie wel van verdenk)), wat maakt dat jou dan beter dan de regimes die afgezet zijn?
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
  donderdag 15 september 2011 @ 03:29:27 #191
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_101965939
NIemand hoeft gedwongen te worden om anders te denken of whatever. Als mensen zelf het idee hebben dat iets goed is of niet dan volgt de actie vanzelf. Dat gezegd hebbende zit het probleem denk ik gewoon in onze opleiding. Wij zijn gewoon massaal verkeerd ingelicht via school.

Het begint al met het idee dat bv. democratie goed en eerlijk is. Hoever gaat dit concept terug in je opvoeding. Hoevaak gebruik je dit idee van de meeste stemmen gelden al is het 51 tegen 49? Ons schoolsysteem is politiek gekleurd en dus niet vrij. En dus niet eerlijk. Het is gekleurd en dat is het probleem. En niet voor onze bestwil. Maar dat van de eliten en banken die nu heel duidelijk overheden in hun zak hebben. Want of wij links of rechts stemmen het is altijd hetzelfde geflikker.

In dat opzicht zijn mensen als Ts dus erg triest. Mensen met veel IQ die kunnen nadenken maar die in de verkeerde dingen blijven geloven en vastklampen aan achterhaalde ideeen. En met un 'air' overwicht uitoefenen op andersdenkenden, En zo de verkeerde normen en waarden (onbedoeld) hooghouden. En dus in die zin ook weer erg gevaarlijk zijn.

[ Bericht 10% gewijzigd door Schenkstroop op 15-09-2011 03:47:39 ]
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_101966128
Ah. Volwassen en overwogen debat. Goed bezig hoor.
We zijn dus in een van te voren bepaalde politieke context met duidelijke scheidslijnen aan het discussieren. Dat is natuurlijk het antwoord op onze hedendaagse problemen.Wie er nog gelooft in het democratie-sprookje is niet alleen erg naief, maar ook een actieve tegenwerking van echte oplossingen. We zijn volledig ondergedompeld in corruptie, maar eens in de vier jaar een vakje roodkleuren gaat voor verbetering zorgen?
Echt?
Ik heb in POL al eerder een aantal realistische alternatieven aangedragen maar de desinteresse overheersde. Dat kan ik niet anders interpreteren dan dat de meeste users eigenlijk vooral het status quo in stand willen houden zolang het hen niet persoonlijk raakt.

Maar wat de meesten niet hebben begrepen is dat we niet in de wereld van Adam Smith leven, we hebben nog nooit in de geschiedenis van deze wereld puur kapitalisme gehad.

The game is rigged.
“Man is free at the moment he wishes to be.”
Voltaire.
"There is no left and right, only right and wrong." Tinyint, DI forums.
"Doubt is the seed of misdirection." Ikzelf.
pi_102106091
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 09:29 schreef dadgad het volgende:

[..]

De Andromedans. Ok

Kijk maar:

[ afbeelding ]
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 09:29 schreef dadgad het volgende:

[..]

De Andromedans. Ok

Misschien zitten er al een paar in die Elenin komeet.

quote:
Kijk maar:

[ afbeelding ]
Dit is Semjase; deze heeft contact met Billy Meier sinds WO-2; Zij komt van de Pleiaden en de Pleiadiers zijn sterk met ons verwant, zowel spiritueel als genetisch (Germaanse/Arische/Keltische ras).

Waarschijnlijk zullen de Pleiadiers aan ons een beoordeelsysteem voorleggen hoe straks met de schaapjes moet worden omgegaan ..
pi_102115953
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 18:42 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

[..]

[..]

Dit is Semjase; deze heeft contact met Billy Meier sinds WO-2; Zij komt van de Pleiaden en de Pleiadiers zijn sterk met ons verwant, zowel spiritueel als genetisch (Germaanse/Arische/Keltische ras).

Waarschijnlijk zullen de Pleiadiers aan ons een beoordeelsysteem voorleggen hoe straks met de schaapjes moet worden omgegaan ..
haha! Het zou maar waar zijn. Mijn hemel. Waarom, waarom zouden ze - mochten ze bestaan - zich om ons druk maken!? Vervelen ze zich soms die aliens?

En die Billy Meier, is die niet talloze malen ontmaskerd als fraudeur? Zo had hij een fotoboek van een reis door het universum met zijn Pleiadier vrienden. Alleen tussen die foto's zaten regelrechte kopieën uit dinosauriër boeken. En hij had één foto van die Semjase, alleen dat was een screen-shot van een dansgroepje op tv. En die taart ufo was gemaakt van een vuilnisbak deksel. Oh en zelfs zijn vrouw gaf uiteindelijk toe dat hij alles bij elkaar verzon.

En die Elenin komeet is laatst ontploft las ik ergens. haha!

Dus we hebben alleen planeet Niburu nog! En nu nog 2012, want dan komt Quetzalcoatl. En de reptiloids zullen niet meer in staat zijn zich in de 4e dimensie schuil te houden. De Chinese geheime genootschappen zullen de Illuminatie verslaan. De kosmische straling zal de zon zo opwarmen dat we hier levend zullen verbranden. De Greys zullen uitsterven omdat ze er niet in slagen zich voort te planten, ze zijn immers een hybride ras dat zonder geslachtsorgaan gecreëerd is door de reptilians.

Ik geloof helemaal nergens meer in Bankfurt. En de dingen die jij zo overtuigd opschrijft klinken me allemaal zo banaal in de oren. Geloof je het echt allemaal?

[ Bericht 20% gewijzigd door dadgad op 18-09-2011 21:37:02 ]
pi_102119855
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 21:29 schreef dadgad het volgende:

[..]

haha! Het zou maar waar zijn. Mijn hemel. Waarom, waarom zouden ze - mochten ze bestaan - zich om ons druk maken!? Vervelen ze zich soms die aliens?
Zij hebben veel te leren in spiritueel opzicht van ons. M.n. van onze fouten.

quote:
En die Billy Meier, is die niet talloze malen ontmaskerd als fraudeur? Zo had hij een fotoboek van een reis door het universum met zijn Pleiadier vrienden. Alleen tussen die foto's zaten regelrechte kopieën uit dinosauriër boeken. En hij had één foto van die Semjase, alleen dat was een screen-shot van een dansgroepje op tv. En die taart ufo was gemaakt van een vuilnisbak deksel. Oh en zelfs zijn vrouw gaf uiteindelijk toe dat hij alles bij elkaar verzon.
Haha, wat weet jij nou van Billy Meier ?.... ach, laat maar zitten :')

quote:
En die Elenin komeet is laatst ontploft las ik ergens. haha!
Nein nein nein.

quote:
Dus we hebben alleen planeet Niburu nog!
[/quote[Die is wel ontploft, kapot geschoten in 2003 door de Illuminati.

[quote]
En nu nog 2012, want dan komt Quetzalcoatl. En de reptiloids zullen niet meer in staat zijn zich in de 4e dimensie schuil te houden. De Chinese geheime genootschappen zullen de Illuminatie verslaan. De kosmische straling zal de zon zo opwarmen dat we hier levend zullen verbranden. De Greys zullen uitsterven omdat ze er niet in slagen zich voort te planten, ze zijn immers een hybride ras dat zonder geslachtsorgaan gecreëerd is door de reptilians.
Er zijn div. soorten greys. De Chinezen zijn niks, nergens. Chinezen zijn net mieren, hebben een kuddegeest, ze zijn alleen als massa een factor van betekenis, en ze kunnen niet creatief denken.

quote:
Ik geloof helemaal nergens meer in Bankfurt. En de dingen die jij zo overtuigd opschrijft klinken me allemaal zo banaal in de oren. Geloof je het echt allemaal?
Ik geloof niks, ik doe aktief en bewust mee in het proces. We creeren onze eigen werkelijkheid.

Het wordt er niet makkelijker op voor de schapen die nu NOG STEEDS stilzitten en afwachten. :N
pi_102123831
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 22:16 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Zij hebben veel te leren in spiritueel opzicht van ons. M.n. van onze fouten.

[..]

Haha, wat weet jij nou van Billy Meier ?.... ach, laat maar zitten :')

[..]

Nein nein nein.

[..]

Er zijn div. soorten greys. De Chinezen zijn niks, nergens. Chinezen zijn net mieren, hebben een kuddegeest, ze zijn alleen als massa een factor van betekenis, en ze kunnen niet creatief denken.

[..]

Ik geloof niks, ik doe aktief en bewust mee in het proces. We creeren onze eigen werkelijkheid.

Het wordt er niet makkelijker op voor de schapen die nu NOG STEEDS stilzitten en afwachten. :N
AMEHOELA jij gelooft niks! Ga lekker fietsen jij!

Jij bent net een fundamentalist met je extremisme! Alle schapen gaan eraan. De dag des oordeel nadert etc.etc. Je bent één en al geloof jij.

Hoe weet je nou dat al die zooi überhaupt maar een fractie waarheid bezit. Je hebt het gewoon gehoord van een aantal clowns zoals David Icke en dat is het wel zo'n beetje lijkt me.
pi_102124671
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 23:15 schreef dadgad het volgende:

[..]

AMEHOELA jij gelooft niks! Ga lekker fietsen jij!
Wat jammer, maarre je bent jaloers op mijn inzichten ... :*

quote:
Jij bent net een fundamentalist met je extremisme! Alle schapen gaan eraan. De dag des oordeel nadert etc.etc. Je bent één en al geloof jij.
Ik ben juist zeer coulant voor de schapen, altijd al geweest trouwens.

quote:
Hoe weet je nou dat al die zooi überhaupt maar een fractie waarheid bezit.
Meten is weten.

quote:
Je hebt het gewoon gehoord van een aantal clowns zoals David Icke en dat is het wel zo'n beetje lijkt me.
David Icke is geen clown.

Ik zal je zeggen wie David Icke is:

David Icke is een agent van de Illuminati die voor een groot deel de waarheid zegt w.b.t. conspiracies, om met het "vertrouwen" dat hij krijgt van een grote groep oprechte bezorgde mensen, de matrix voor de Illuminati te kunnen manipuleren.

Het bedrog van Icke zit o.a. in de "spirituele oplossingen" die hij aanreikt en in het feit dat hij samenwerkt met de grootste criminele Illuminati agenten die er rondlopen op Aarde.
pi_102125331
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 23:32 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Wat jammer, maarre je bent jaloers op mijn inzichten ... :*

[..]

Ik ben juist zeer coulant voor de schapen, altijd al geweest trouwens.

[..]

Meten is weten.

[..]

David Icke is geen clown.

Ik zal je zeggen wie David Icke is:

David Icke is een agent van de Illuminati die voor een groot deel de waarheid zegt w.b.t. conspiracies, om met het "vertrouwen" dat hij krijgt van een grote groep oprechte bezorgde mensen, de matrix voor de Illuminati te kunnen manipuleren.

Het bedrog van Icke zit o.a. in de "spirituele oplossingen" die hij aanreikt en in het feit dat hij samenwerkt met de grootste criminele Illuminati agenten die er rondlopen op Aarde.
Haha! Hemel. Kerel. En jij gelooft niks? Dit is gewoon een uit de hand gelopen hobby. Hoe kun je nog onbezorgd leven zo?
  zondag 18 september 2011 @ 23:46:53 #199
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_102125340
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 18:42 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

[..]

[..]

Die komeet is in stukken gebroken ;)
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_102125931
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 23:46 schreef dadgad het volgende:

[..]

Haha! Hemel. Kerel. En jij gelooft niks? Dit is gewoon een uit de hand gelopen hobby. Hoe kun je nog onbezorgd leven zo?
Ik geloof niks.

Hobby ? onbezorgd wel, dankzij mijn optimistische instelling.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')