Dat weet niemand. Instabiel weer als dit kan zo uit het niets ontploffen. Maar het kan even een gezapige avond worden. Als er wat gebeurt dan verwacht ik dat in de lijn Eindhoven - Enschede.quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:10 schreef Disorder het volgende:
Experts, laat u horen. Komt er nog wat van?
Das dom... want volgens mij waren de voorspellingen zon beetje va.1600 uur...quote:
wordt het een spannende avond voor je??quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:48 schreef Drassss het volgende:
Naar mijn weten ligt de stroming nu op de Noordzee.
quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:49 schreef DemonRage het volgende:
CAPE en LI opeens flink gestegen in Eindhoven en Venlo (Arcen).
Duitsland krijgt ook wat, misschien meer dan verwacht, maar tis nog niet gedaan voor ons denk ik.quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:51 schreef Velp het volgende:
Ik denk dat het zooitje los gaat barsten in Duitsland!
Het laat te lang op zich wachten.
Nee idd... er zit nog erg veel energie in de atmosfeer. We kunnen alleen maar wachten op de trigger.quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:53 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Duitsland krijgt ook wat, misschien meer dan verwacht, maar tis nog niet gedaan voor ons denk ik.
In het oosten zit wel energie ja!quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:54 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Nee idd... er zit nog erg veel energie in de atmosfeer. We kunnen alleen maar wachten op de trigger.
Ondertussen breekt de zon door in Eindhoven...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |