Welja maak ze maar alvast een beetje bang daar bij Lowlandsquote:
hier is het nog snikheetquote:Op zondag 21 augustus 2011 16:12 schreef Nwana-Zeist het volgende:
Ik geef zo langzamerhand de hoop op, aangezien de temperaturen ook alweer dalen. Zelfs de miezerbuitjes zakken in.
Mooi.quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:12 schreef Nwana-Zeist het volgende:
Ik geef zo langzamerhand de hoop op, aangezien de temperaturen ook alweer dalen. Zelfs de miezerbuitjes zakken in.
Hier in Eindhoven is de temperatuur gedaald vanwege verdamping van de motregen. Het heeft wel geleid tot meer vocht in de lucht.quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:12 schreef Nwana-Zeist het volgende:
De temperatuur zal misschien wat dalen, maar door de nog vrij hoge temperatuur vindt er ook meteen veel verdamping plaats van de regen waardoor het alleen maar vochtiger wordt en dus benauwder.quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:16 schreef seasushi het volgende:
De eerste spetters hier in zuid achterhoek. Ben benieuwd of de temperatuur wat daalt. Het is hier een broeibak
was hier ook, en net steekt de win ineens opquote:Op zondag 21 augustus 2011 16:24 schreef _Fanta het volgende:
Is het bij jullie ook ineens gestopt met waaien? ik vind het maar akelig hoe windstil t nu hier is. Je ziet geen 1 blaadje van een boom bewegen
Ze kunnen het nooit goed doen zeker?quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:10 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Welja maak ze maar alvast een beetje bang daar bij Lowlands
Nou... we wachten.quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:27 schreef lipjes het volgende:
laatste update:
Waarschuwing Waarschuwing Extreem weer: Vooral in het (zuid-)oosten kans op onweersbuien en zware windstoten
Toelichting De komende uren is er vooral in het oosten en zuidoosten kans op enkele stevige regen- en onweersbuien. De zwaarste buien komen waarschijnlijk voor in Noord-Brabant, Limburg, Gelderland en Overijssel. Vooral in die provincies kunnen de buien gepaard gaan met hagel en zware windstoten van 75 tot 90, lokaal mogelijk mogelijk 100 km/uur. Bovendien is er een vrij grote kans op veel ontladingen. Vanavond trekken de buien naar Duitsland.
Opgesteld 21/08/2011 16:20 uur LT
Volgend bericht uiterlijk zondag 21 augustus 2011 19:00 uur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |