Dat weet niemand. Instabiel weer als dit kan zo uit het niets ontploffen. Maar het kan even een gezapige avond worden. Als er wat gebeurt dan verwacht ik dat in de lijn Eindhoven - Enschede.quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:10 schreef Disorder het volgende:
Experts, laat u horen. Komt er nog wat van?
Das dom... want volgens mij waren de voorspellingen zon beetje va.1600 uur...quote:
wordt het een spannende avond voor je??quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:48 schreef Drassss het volgende:
Naar mijn weten ligt de stroming nu op de Noordzee.
quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:49 schreef DemonRage het volgende:
CAPE en LI opeens flink gestegen in Eindhoven en Venlo (Arcen).
Duitsland krijgt ook wat, misschien meer dan verwacht, maar tis nog niet gedaan voor ons denk ik.quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:51 schreef Velp het volgende:
Ik denk dat het zooitje los gaat barsten in Duitsland!
Het laat te lang op zich wachten.
Nee idd... er zit nog erg veel energie in de atmosfeer. We kunnen alleen maar wachten op de trigger.quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:53 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Duitsland krijgt ook wat, misschien meer dan verwacht, maar tis nog niet gedaan voor ons denk ik.
In het oosten zit wel energie ja!quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:54 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Nee idd... er zit nog erg veel energie in de atmosfeer. We kunnen alleen maar wachten op de trigger.
Ondertussen breekt de zon door in Eindhoven...
waar vindje die waardes?quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:56 schreef DemonRage het volgende:
CAPE waarden schieten nu ook omhoog in Volkel... laatste meting zegt 2800 J/kg
Ik ook niet zoveel als sommige anderen hier of elders, maar ja... ik denk gewoon dat er nog wat gaat komenquote:Op zondag 21 augustus 2011 16:54 schreef Velp het volgende:
Waar baseer je dat op?
Ik heb er echt geen verstand van...
Nou, we zullen zienquote:Op zondag 21 augustus 2011 16:57 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik ook niet zoveel als sommige anderen hier of elders, maar ja... ik denk gewoon dat er nog wat gaat komenVia Twitter lees je het een en ander en ja, je kan je dan afvragen hoe betrouwbaar het is, maar goed... buienradar is niet betrouwbaar in dit geval, je ziet het niet aankomen, het moet nog ontstaan...time will tell... misschien heb ik het mis en gaat het idd als een nachtkaars uit.
daar ontstaat idd iets, rijssen meldt ook al onweer.quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:59 schreef ACT-F het volgende:
Het onweert nu ongeveer op de Sallandse Heuvelrug bij Holten. Flink gerommel te horen.
Beste kansen waren vanaf begin voor zuid, zuidoost en oost... Valt Moerdijk niet onderquote:
nou en, gun ons ook eens watquote:Op zondag 21 augustus 2011 17:02 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Beste kansen waren vanaf begin voor zuid, zuidoost en oost... Valt Moerdijk niet onder(zuidwest)
Dat is juist goed..quote:Op zondag 21 augustus 2011 17:02 schreef Dichterbijer het volgende:
Dat noodweer lijkt in Eindhoven op niks uit lopen... zon breekt door en temperatuur stijgt naar 27,5°C
LOL Ik gun je alles, maar zelf heb ik hier in noordoost-twente nauwelijks onweer gehad de afgelopen tijd, het ging er allemaal langs...quote:Op zondag 21 augustus 2011 17:02 schreef lipjes het volgende:
[..]
nou en, gun ons ook eens wat
mee dat ik dit typ begint het te spetteren en sta buiten te rokenq
Tja... ben een beginnende weer-enthousiastquote:
wij vallen hier ook altijd buiten de boot hoorquote:Op zondag 21 augustus 2011 17:03 schreef Frutsel het volgende:
[..]
LOL Ik gun je alles, maar zelf heb ik hier in noordoost-twente nauwelijks onweer gehad de afgelopen tijd, het ging er allemaal langs...
Geen probleemquote:Op zondag 21 augustus 2011 17:04 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Tja... ben een beginnende weer-enthousiast
Ben meer van de livecams zoals nu op http://webcam.intheweb.nl/
Same here, Alsof ik mezelf in de tropen begeefquote:Op zondag 21 augustus 2011 17:11 schreef ACT-F het volgende:
Inmiddels is het weer stil hier, maar wel broeierig warm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |