abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102332107
Ik heb al lang niet meer gelopen, weet iemand hoe laat het donker wordt?
pi_102334907
Dat is iedere week een kwartier vroeger: http://home.hccnet.nl/v.d(...)st_zonsondergang.htm
pi_102336377
Doen er nog mensen mee aan de gebouwenloop?
pi_102337052
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 18:08 schreef ArtemisQ het volgende:
Doen er nog mensen mee aan de gebouwenloop?
Ik wil er misschien wel aan meedoen, maar bij mijn faculteit was dit nooit ter sprake gekomen. Vind het nogal jammer om daarlijk als enige van mijn studie mee te doen :P. Ik heb ook geen idee hoeveel mensen er mee doen, waar je je moet opgeven etc ;( Maar ik zie dat het een en ander wel op de site te lezen is. Ken jij veel mensen die meedoen en wat studeer je welk jaar?
pi_102337092
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 17:06 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Dat is iedere week een kwartier vroeger: http://home.hccnet.nl/v.d(...)st_zonsondergang.htm
Vind dat nooit zo'n betrouwbare site, zondsondergang is niet hetzelfde als wanneer het donker wordt. Volgens dat schema is het in de zomer op z'n laatst 22.02 licht terwijl dat vaak echt tot 22.45~ nog is. Maar thx geeft wel een indicatie.
pi_102354297
Vanmiddag de Posbankloop! Nog meer fokkers die 'm lopen?

Ik hoop 'm onder de 1.15 te gaan lopen :s)
  zondag 25 september 2011 @ 11:26:17 #232
85618 No-P
Dosis sola venenum facit
pi_102354869
Hoppa, WR marathon.
Sei wachsam,
Fall nicht auf sie rein! Paß auf, daß du deine Freiheit nutzt,
Die Freiheit nutzt sich ab, wenn du sie nicht nutzt!
  zondag 25 september 2011 @ 11:29:56 #233
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_102354947
02:03:38 _O_

Is die Patrick Makau niet dezelfde gast die Rotterdam 2010 won?
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_102355077
Yup, in 2:04:48 :)
  zondag 25 september 2011 @ 11:59:54 #235
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_102355682
12 km gedaan in iets minder dan 1 uur en 20 min. Had gehoopt op een iets snellere eindtijd, aangezien ik halverwege heel erg lekker liep, maar de laatste kilometers waren weer zwaar :'). Water mee was fijn!
Niet meer actief op Fok!
pi_102381696
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 10:53 schreef koffiezwartsterk het volgende:
Vanmiddag de Posbankloop! Nog meer fokkers die 'm lopen?

Ik hoop 'm onder de 1.15 te gaan lopen :s)
1.14:52 gelopen :)

Ging niet van harte, was erg warm. Op de twee heuvels ging ik goed kapot.

Laat in ieder geval ruimte voor verbetering voor de volgende 15 km wedstrijd. Denk dat ik de 7 heuvelen ga doen.
pi_102397049
Als ik zo vrij mag zijn een nieuw onderwerpje te introduceren in de vorm van een vraag: Denk er over na een touw mee te nemen tijdens trainingen met andere oefeningen (cross training). Is er iemand die ervaring heeft met touwtje springen tijdens crosstrainingen en/of tips?
  maandag 26 september 2011 @ 14:14:16 #238
321382 vandermar
Binnen gek, Buitengewoon!
pi_102397763
Ik moet er ook maar weer aan geloven, aangezien ik 's ochtends soms nogal stijf ben en met de voetbal warming up nog steeds stijf ben lol, ga ik voortaan maar hardlopen voordat ik naar het voetbalveld ga om de spieren meer tijd te gunnen om warm te worden. En tsja, lijkt mij ook wel fijn om weer even in de buitenlucht te zijn na vorig jaar niet gesport te hebben wat echt funest was :')

Hardloopschoenen weer even afstoffen en vanavond moet ik eraan geloven. Uiteraard wel VI kijken.
Hoe doen jullie het, 's avonds hardlopen of 's ochtends?

Gr gr
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
  maandag 26 september 2011 @ 15:42:28 #239
77130 star_gazer
pi_102400275
<dagboek modus>

GVD, ik word behoorlijk moe van die plantaire fasciitis. Wat een langdurige, zeurende schijtblessure is dat zeg. Zit al drie weken op m'n gat en nog steeds iedere ochtend strompelend naar de plee. Van het weekend drie keer een sprinte getrokken door de regen; gelijk weer gezeik :( Binnenkort maar eens een nieuwe afpsraak maken met de podoloog; vrees dat de steunzolen hun werk toch niet helemaal lekker doen :{

Gelukkig woon ik in een gebouw met zwembad. Ik zwem twee keer week drie kwartier tot een uur om mijn conditie en vetpercentage in ieder geval een beetje op peil te houden. Verder ga ik wel gewoon naar de sportschool; met krachttraining dreun ik niet echt op mijn voeten en ik fiets een beetje als cardio.

Overigens merk ik wel dat ik sneller spiermassa bijkweek nu ik niet loop. Ik kom aan als een razende :P

Maar verdomme, wat mis ik mijn mooie Darling Harbour - Opera House loop ;( Lever er graag wat spiermassa voor in ;(

</dagboek modus>
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_102401078
@ star_gazer... frustrerend is dat hardlopen soms he, zodra die blessures er bij komen. :{
En dan ook nog het vooruitzicht dat plantaire fasciitis toch vrij slepend kan zijn.
Hopen dat je goede steunzolen krijgt, waardoor je het in ieder geval niet opnieuw oploopt.
Darling Harbour- Opera house is je trainingsronde??

@goofy 88... ik heb wel eens touwtje gesprongen. Leek me ideaal. Goed voor je beenspieren en goed voor je conditie. Maar ik kreeg al na twee keer nogal pijnlijke kuiten. Misschien heb ik het ook meteen te lang en fanatiek gedaan. Rustig opbouwen dus.
Later vond ik een site met een trainingsschema voor touwtjespringen, met een heel geleidelijke opbouw.
I believe i can fly!
I believe i can touch the sky!
pi_102401433
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 16:02 schreef pietkanarie het volgende:
@goofy 88... ik heb wel eens touwtje gesprongen. Leek me ideaal. Goed voor je beenspieren en goed voor je conditie. Maar ik kreeg al na twee keer nogal pijnlijke kuiten. Misschien heb ik het ook meteen te lang en fanatiek gedaan. Rustig opbouwen dus.
Later vond ik een site met een trainingsschema voor touwtjespringen, met een heel geleidelijke opbouw.
En tempo? op gevoel, tellen, hartslag? Heb je dat schema nog ergens?
pi_102403039
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 16:10 schreef Goofy88 het volgende:

[..]

En tempo? op gevoel, tellen, hartslag? Heb je dat schema nog ergens?
Ik kan het schema (stond op internet) zo gauw niet meer terug vinden. Voor zover ik weet ging het vooral om tempowisselingen. Tien keer rustig springen, vijf keer snel. Dat soort dingen. Volgens mij stond er niks over hartslag. Gewoon op gevoel versnellen dus. Maar ik kan het niet met zekerheid zeggen dus, dit is hoe ik het me herinner.
I believe i can fly!
  maandag 26 september 2011 @ 17:54:07 #243
77130 star_gazer
pi_102405463
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 16:02 schreef pietkanarie het volgende:
Darling Harbour- Opera house is je trainingsronde??
Darling Harbour-Circular Quay-Opera House, drie keer de trap op-en-neer (leuk intervalletje) en weer terug. Al met al een kilometer of 11. Als ik er wat aan vast wil plakken, kan ik vanaf het Opera House de Harbour bridge over en terug halverwege eraf voor 15 of helemaal terug naar het Opera House voor 18 :) Heb veel keuzes en prachtige uitzichten :)
-
  maandag 26 september 2011 @ 22:09:00 #244
85618 No-P
Dosis sola venenum facit
pi_102418204
Kepler. Ik kwam dit tegen: hoofdpijn na sporten komt erg vaak voor. http://www.sportarts.pro/index_files/Page429.htm
Sei wachsam,
Fall nicht auf sie rein! Paß auf, daß du deine Freiheit nutzt,
Die Freiheit nutzt sich ab, wenn du sie nicht nutzt!
  maandag 26 september 2011 @ 22:26:34 #245
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_102419186
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 10:45 schreef Viking84 het volgende:

Ik zeg: gevaarlijk en niet geschikt voor de serieuze hardloper :).
Waarom zou het gevaarlijk zijn? Ow, zie dat het een app is en niet een echte run (hij bestaat in het echt, link volgt). Maar de vraag blijft staan :) De echte zombie run: http://www.waarmaarraar.n(...)ijd_met_zombies.html

Persoonlijk zou ik niet inzien waarom dergelijke loopjes gevaarlijk of ongeschikt zijn voor serieuze hardlopers, heck, heb tikkertje gespeeld als warming-up. Je moet jezelf en je training vooral niet te serieus nemen. Verandering van spijs (trainingsmethodes, omgeving, met anderen, tijdstippen) doet eten en voorkomt overtraining, eentonigheid en gewenning.

[ Bericht 7% gewijzigd door slacker_nl op 27-09-2011 00:41:23 ]
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
  maandag 26 september 2011 @ 22:40:00 #246
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_102419830
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 14:14 schreef vandermar het volgende:
Hoe doen jullie het, 's avonds hardlopen of 's ochtends?
Alle tijdstippen, vroeg in de ochtend, lunch, namiddag, voor of na het eten, in het hulst vd nacht. Kortom wanneer m'n agenda het toelaat.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_102438604
@ goofy88.... ik kan die website over het touwspringen niet vinden. Misschien is ie uit de lucht...
hier staat nog wel een klein beetje informatie over de opbouw van het springen:

http://www.prorun.nl/trai(...)-van-touwtjespringen

Beginnen met drie keer 1 minuut dus. En tussendoor 30 seconden pauze.

@ vandermar... het liefst loop ik 's avonds. Dan heb ik tijdens de dag al genoeg kunnen eten en drinken. 's Avonds ben ik ook minder stijf dan 's ochtends. Maar dat is wel heel persoonlijk, sommige mensen vinden het heerlijk om 's ochtends te lopen. Dan slaap ik liever (als het kan) ;)

Star_gazer... mooi trainingsronde heb je dan! Hopen dat je snel weer naar het opera-house kan lopen. Al denk ik dat het helaas nog wel even kan duren, aangezien plantaire fasscitis daar om bekend staat...

Die app met die zombierun lijkt me heel leuk. Lekker speelse trainingen. Ik heb niet zo'n hippe telefoon, maar mocht ik die een keer hebben dan ga ik 'm er zeker op zetten.

Gisteren de sokken van Herzog gekocht. Tot nu toe is het het geld helemaal waard. Heb eindelijk weer eens getraind zonder pijn aan m'n onderbenen. Het aantrekken is wel een beetje ingewikkeld maar voor de rest zijn ze ^O^

[ Bericht 0% gewijzigd door pietkanarie op 27-09-2011 15:21:31 ]
I believe i can fly!
pi_102438821
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 15:05 schreef pietkanarie het volgende:
@ goofy88.... ik kan die website over het touwspringen niet vinden. Misschien is ie het de lucht...
hier staat nog wel een klein beetje informatie over de opbouw van het springen:

http://www.prorun.nl/trai(...)-van-touwtjespringen

Beginnen met drie keer 1 minuut dus. En tussendoor 30 seconden pauze.
Thnx, denk dat ik het maar gewoon ga proberen. Met de duinen binnen 2 km heb ik daar mooie zachte grond. Op straat starten lijkt me niet zo'n goed plan... zal toch anders zijn dan het lopen.
  dinsdag 27 september 2011 @ 16:28:09 #249
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_102441820
Ik moet deze even delen:
  dinsdag 27 september 2011 @ 22:08:50 #250
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_102458457
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 16:28 schreef slacker_nl het volgende:
Ik moet deze even delen:
hahahaha,
en wat betreft de dame, ach, als je geen loper bent zal je het wel nooit begrijpen
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')