Wat denk je nou zelf?quote:Op zondag 21 augustus 2011 08:19 schreef Dodgie het volgende:
Klacht: Wat moet een 28 jarige met een 16 jarig meisje?
Nah, dat was een 40-jarige man uit Engelandquote:Op zondag 21 augustus 2011 08:58 schreef IemandNiemand het volgende:
Ik heb een soort deja-vu gevoel. Dit heb ik al een keer gelezen!
Goed geheugen!quote:Op zondag 21 augustus 2011 09:40 schreef FemaleNinja het volgende:
[..]
Nah, dat was een 40-jarige man uit Engeland![]()
En zusje was al in de twintig ergens.
Of prijs hem de hemel in, dat schijnt ook een veelbeproefde techniek te zijn.quote:Op zondag 21 augustus 2011 09:33 schreef Pharkus het volgende:
Als het geld op is, dan houdt het vanzelf op.
Oh en als psychologische oorlogvoering, vraag waarom haar vriend niet eens naar Nederland komt als ze zeurt dat ze zelf niet naar Engeland kan. Vertel haar dat het best van twee kanten mag komen.
Knap dat je dat al weet na 12 uur een account te hebben op FOK! Van wie ben jij een kloon?quote:Op zondag 21 augustus 2011 09:42 schreef FemaleNinja het volgende:
[..]
Dat was een masterlijk topic, vandaar
12 uur, hoe de fuck reken jij manquote:Op zondag 21 augustus 2011 09:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Knap dat je dat al weet na 12 uur een account te hebben op FOK! Van wie ben jij een kloon?
Ik reken de zaterdag nooit mee.quote:
ja tochquote:Op zondag 21 augustus 2011 09:48 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Onslow is best een goeie kerel.
quote:Op zondag 21 augustus 2011 09:48 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Onslow is best een goeie kerel.
Idd, die man schaamt zich niet dat hij dat meisje überhaupt laat overkomen zonder een bijdrage te leveren of zelf te komen.quote:Op zondag 21 augustus 2011 09:33 schreef Pharkus het volgende:
Als het geld op is, dan houdt het vanzelf op.
Oh en als psychologische oorlogvoering, vraag waarom haar vriend niet eens naar Nederland komt als ze zeurt dat ze zelf niet naar Engeland kan. Vertel haar dat het best van twee kanten mag komen.
Dan moet je het wel goed doen, dus heel subtiel hem afkraken terwijl je letterlijk zegt dat het een hele goeie jongen is en dat je het allemaal best begrijpt.quote:Op zondag 21 augustus 2011 09:43 schreef MevrouwPuff het volgende:
Behalve het 'relatie' deel klinkt dit als mijn broertje.
[..]
Of prijs hem de hemel in, dat schijnt ook een veelbeproefde techniek te zijn.
Je zou zelf ook eens wat met haar kunnen doen, om het gevoel te geven dat er meer is dan de playstation. Middagje terras en dan wat eten ofzo, zijn er meer broers en zussen? Met zn allen wat doen?
quote:Op zondag 21 augustus 2011 10:35 schreef TheThinker het volgende:
Dat jij en je vader/moeder je 17 jarige zusje/dochter naar Engeland laat reizen om een pedo te bezoeken. Bah.
want 17 jarige meisjes luisteren allemaal braafquote:Op zondag 21 augustus 2011 10:35 schreef TheThinker het volgende:
Dat jij en je vader/moeder je 17 jarige zusje/dochter naar Engeland laat reizen om een pedo te bezoeken. Bah.
Geen overwicht hebben tov een 17 jarigequote:Op zondag 21 augustus 2011 10:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
want 17 jarige meisjes luisteren allemaal braaf_!
quote:Op zondag 21 augustus 2011 10:42 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Geen overwicht hebben tov een 17 jarige
stoer doen op fok terwijl je irl bang bent voor slaag van je ouders als je verhips zegtquote:Op zondag 21 augustus 2011 10:42 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Geen overwicht hebben tov een 17 jarige
Zijn reactie heeft niks mee te maken met stoer doen of bang van slaan.quote:Op zondag 21 augustus 2011 10:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
stoer doen op fok terwijl je irl bang bent voor slaag van je ouders als je verhips zegt_!
nee denken dat 17 jarige meisjes allemaal even goed luisteren is een realistische kijk op de zaakquote:Op zondag 21 augustus 2011 10:54 schreef TheThinker het volgende:
[..]
Zijn reactie heeft niks mee te maken met stoer doen of bang van slaan.
Opvoeding is het en met goede opvoeding slaan je ouders niet. Beter dat je stopt met posten want je typt alleen maar onzin. Troll.
Inderdaad dat doe ik. Waarom gaan meiden in China bijvoorbeeld op hun 16 & 17 jarige leeftijd geen man zoeken van 28jaar in een andere land of provincie? Door strikte en goede opvoeding van hun ouders!quote:Op zondag 21 augustus 2011 10:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee denken dat 17 jarige meisjes allemaal even goed luisteren is een realistische kijk op de zaak_!
ga toch weg man![]()
quote:Op zondag 21 augustus 2011 11:06 schreef TheThinker het volgende:
[..]
Inderdaad dat doe ik. Waarom gaan meiden in China bijvoorbeeld op hun 16 & 17 jarige leeftijd geen man zoeken van 28jaar in een andere land of provincie? Door strikte en goede opvoeding van hun ouders!
You never can win Trol.
4 jaar in China gewoond. Waar is jou bron?quote:Op zondag 21 augustus 2011 11:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
_!
in china lopen er nooit meisjes weg![]()
![]()
u must be trollin or just plain stupid
30 jaar in china gewoond en ik ben chineesquote:Op zondag 21 augustus 2011 11:17 schreef TheThinker het volgende:
[..]
4 jaar in China gewoond. Waar is jou bron?
Het normaal vinden dat je niet kan voorkomen dat je 17-jarige dochter naar Engeland gaat om zich daar door een 29-jarige gast te laten neuken.quote:Op zondag 21 augustus 2011 10:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee denken dat 17 jarige meisjes allemaal even goed luisteren is een realistische kijk op de zaak_!
ga toch weg man![]()
Dusdatquote:Op zondag 21 augustus 2011 10:35 schreef TheThinker het volgende:
weten dat het gebeurt is niet hetzelfde als het normaal vinden hoor, misschien in jouw beperkte zwart/wit visie wel maar goed jijquote:Op zondag 21 augustus 2011 11:57 schreef Piye het volgende:
[..]
Het normaal vinden dat je niet kan voorkomen dat je 17-jarige dochter naar Engeland gaat om zich daar door een 29-jarige gast te laten neuken.
quote:Op zondag 21 augustus 2011 08:34 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Je bent haar broer. Niet haar vader. Veel meer dan je zorgen eens een keer uitspreken kan en moet je niet doen.
Let maar gewoon op je eigen leven.
Hahah serieus? Stel je die vraag echt?quote:Op zondag 21 augustus 2011 08:19 schreef Dodgie het volgende:
Wat moet een 28 jarige met een 16 jarig meisje
Die ouders kunnen niet opvoeden man.quote:Op zondag 21 augustus 2011 10:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
ga toch weg man![]()
kan best maar je kan ook niet alles voorkomen met streng zijn en goed opvoedenquote:Op zondag 21 augustus 2011 12:31 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Die ouders kunnen niet opvoeden man.
Ditquote:Op zondag 21 augustus 2011 10:35 schreef TheThinker het volgende:
Niemand zegt streng maar dit is gewoon ergquote:Op zondag 21 augustus 2011 12:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
kan best maar je kan ook niet alles voorkomen met streng zijn en goed opvoeden
Ja da's waar, maar een reisje naar Engeland is niet iets wat je zomaar doet, dus die ouders hebben zeker wel toestemming ervoor gegeven.quote:Op zondag 21 augustus 2011 12:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
kan best maar je kan ook niet alles voorkomen met streng zijn en goed opvoeden
Uhmmm...... tja moeilijk....quote:Op zondag 21 augustus 2011 08:19 schreef Dodgie het volgende:
Klacht: Wat moet een 28 jarige met een 16 jarig meisje
Muah. Dat is nou juist best wel laagdrempelig.quote:Op zondag 21 augustus 2011 12:34 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja da's waar, maar een reisje naar Engeland is niet iets wat je zomaar doet,
Naar een pedo? Bon voyage.quote:Op zondag 21 augustus 2011 12:35 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Muah. Dat is nou juist best wel laagdrempelig.
quote:Op zondag 21 augustus 2011 12:34 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja da's waar, maar een reisje naar Engeland is niet iets wat je zomaar doet, dus die ouders hebben zeker wel toestemming ervoor gegeven.
Pedo's zijn niet moeilijker te bereiken dan andere Britten, hoor.quote:
Nee rustig toekijken hoe het zusje haar school, vervolgopleiding etc gaat vergooien bij een werkloze bum in Engeland. En hoe ze daar in Engeland in een nog groter sociaal isolement komt te zitten. Nee dan ben je een goede broer, en dan achteraf als het helemaal misgaat schuchter zeggen, "ja dat zag ik al aankomen". TS mag zich best zorgen maken.quote:Op zondag 21 augustus 2011 11:30 schreef Trollscience het volgende:
TS is het stereotype "overbeschermende broer".
Er staat om de zoveel tijd. Het is niet een keer dat ze daarheen is gegaan, dus die ouders hadden gerust maatregelen kunnen nemen.quote:Op zondag 21 augustus 2011 12:36 schreef PeZu het volgende:
[..]_!
je was er bij?
naar engeland gaan is nu niet echt een trip naar de maan en moeilijk te regelen
Hier is mijn voorbarige conclusie: jij en je ouders zijn debielen.quote:Op zondag 21 augustus 2011 12:37 schreef Dodgie het volgende:
Zo zo zo, ik vind het heel fijn dat mijn topic zoveel reacties heeft gekregen, maar er is nog een stuk achtergrondverhaal wat wel essentieel is om te weten voor men dergelijke comments plaatsenhier heb ik nu even niet de tijd voor maar zal later even een update er tegenaan gooien
En probeer jezelf ervan te behouden voorbarige conclusies te trekken eer je het volledige verhaal hebt meegekregen
Niet bijdehand doen, je weet heus wel dat naar Engeland gaan anders is dan bijv. met de trein naar een stad hier in NL.quote:Op zondag 21 augustus 2011 12:36 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Pedo's zijn niet moeilijker te bereiken dan andere Britten, hoor.
haar vastketenen?quote:Op zondag 21 augustus 2011 12:38 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Er staat om de zoveel tijd. Het is niet een keer dat ze daarheen is gegaan, dus die ouders hadden gerust maatregelen kunnen nemen.
Hou maar op jij, in discussie gaan met een puber over opvoeding schiet niets op.quote:Op zondag 21 augustus 2011 12:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
haar vastketenen?
opsluiten in de kelder?
Je bent een schat, heb je ergens gelezen dat ik het er mee eens ben? Wacht gewoon even.quote:Op zondag 21 augustus 2011 12:39 schreef Zaibatsu01 het volgende:
[..]
Hier is mijn voorbarige conclusie: jij en je ouders zijn debielen.
Het er niet mee eens zijn en dan gewoon toekijken en het laten gebeuren.quote:Op zondag 21 augustus 2011 12:41 schreef Dodgie het volgende:
[..]
Je bent een schat, heb je ergens gelezen dat ik het er mee eens ben? Wacht gewoon even.
http://www.nshispeed.nl/n(...)nd/trein-naar-londenquote:Op zondag 21 augustus 2011 12:39 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Niet bijdehand doen, je weet heus wel dat naar Engeland gaan anders is dan bijv. met de trein naar een stad hier in NL.
ja beter ga ik niet met je in discussiequote:Op zondag 21 augustus 2011 12:40 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Hou maar op jij, in discussie gaan met een puber over opvoeding schiet niets op.
Dat klopt het is anders. Maar niet veel laagdrempeliger om naar Maastricht te gaan vanaf Groningen.quote:Op zondag 21 augustus 2011 12:39 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Niet bijdehand doen, je weet heus wel dat naar Engeland gaan anders is dan bijv. met de trein naar een stad hier in NL.
Ik wacht af met het afvuren.quote:Op zondag 21 augustus 2011 12:41 schreef Dodgie het volgende:
[..]
Je bent een schat, heb je ergens gelezen dat ik het er mee eens ben? Wacht gewoon even.
In alle gevallenquote:Op zondag 21 augustus 2011 12:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
http://www.nshispeed.nl/n(...)nd/trein-naar-londen
ja erg moeilijk hoor naar engeland gaan
[..]
ja beter ga ik niet met je in discussie![]()
uit voor ei kom jij als je denkt dat je je kind in controle kan houden in alle gevallen![]()
Volgens mij ben jij wel de laatste die over anderen hun visie moet praten als je hier gaat verkondigen dat goed opgevoede 17-jarige meisjes net zo makkelijk naar Engeland gaan om zich daar door een 29-jarige suf te laten neuken.quote:Op zondag 21 augustus 2011 12:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
weten dat het gebeurt is niet hetzelfde als het normaal vinden hoor, misschien in jouw beperkte zwart/wit visie wel maar goed jij_!
aah gut wat lief, jij komt net kijken op deze wereld dat je nop zo naief bentquote:Op zondag 21 augustus 2011 13:11 schreef Piye het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij wel de laatste die over anderen hun visie moet praten als je hier gaat verkondigen dat goed opgevoede 17-jarige meisjes net zo makkelijk naar Engeland gaan om zich daar door een 19-jarige suf te laten neuken.
Wat jij wil, succes met je toekomstige kinderen.quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
aah gut wat lief, jij komt net kijken op deze wereld dat je nop zo naief bent
die hebben al succesquote:Op zondag 21 augustus 2011 13:15 schreef Piye het volgende:
[..]
Wat jij wil, succes met je toekomstige kinderen.
In dit alles ben ik enkel maar haar broer dus ik kan haar niets verplichten en dergelijke, maar ik trek het me natuurlijk wel sterk aan. Ze heeft zich sociaal compleet geïsoleerd, ze is al bijna 18 inmiddels en heeft nog nooit een stap in een disco/cafe gezet. Van haar vader moet ze (terecht) niets weten, en haar moeder probeert haar zelf te laten inzien wat nou de meest verstandige zet is, onder het mom van ervaring is de beste leermeester, maar ik weet niet in hoeverre ik het hier mee eens ben, zeker gezien haar sociale achterstand.quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:12 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Moeilijke situatie man, als ik jou was zou ik toch proberen hier met je moeder (misschien vader) over te praten, en eventueel professionele hulp zoeken als je denkt dat dat nodig is.
Sterkte met alles.
Er zijn uiteraard nog additionele details, maar het is niet mijn intentie een levensverhaal op Fok neer te schrijven. Wel voelt het goed het eens van me af te schrijven.quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:29 schreef IemandNiemand het volgende:
10 jaar verschil? Dat is toch niet zoveel.. ik ken mensen van 40 die een vriendin/vrouw van 30 hebben etc? Heb niet alles gelezen in het topic tho..
Zeg geen dingen waar je geen verstand van hebt alsjeblieft. Ik heb een goede opvoeding genoten maar voor sommige mensen gaan de dingen in het leven nu eenmaal anders, buiten hun kracht om.quote:Op zondag 21 augustus 2011 12:31 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Die ouders kunnen niet opvoeden man.
Dat is een mening van haar, die ik ook deel. Falende ouders laten hun dochter naar een ander land gaan om een veel oudere man te ontmoeten die hun dochter anoniem heeft leren kennen.quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:39 schreef Dodgie het volgende:
[..]
Zeg geen dingen waar je geen verstand van hebt alsjeblieft. Ik heb een goede opvoeding genoten maar voor sommige mensen gaan de dingen in het leven nu eenmaal anders, buiten hun kracht om.
quote:Op zondag 21 augustus 2011 10:35 schreef TheThinker het volgende:
Jouw ouders zijn niet goed met het opvoeden van kinderen, je vader had niet zomaar weg moeten gaan, dat is al een groot minpunt waar het ouderschap faalde. Je moeder (quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:39 schreef Dodgie het volgende:
[..]
Zeg geen dingen waar je geen verstand van hebt alsjeblieft. Ik heb een goede opvoeding genoten maar voor sommige mensen gaan de dingen in het leven nu eenmaal anders, buiten hun kracht om.
Neuken, je zusje klimt regelmatig op z'n engelse mast en slobbert er ook aan.quote:Op zondag 21 augustus 2011 08:19 schreef Dodgie het volgende:
Klacht: Wat moet een 28 jarige met een 16 jarig meisje,
Ze is 17, heeft alleen die man van 29 en is totaal niet sociaal. Zal een goede beslissing worden inderdaad.quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:56 schreef TheeLiefhebber het volgende:
Ik geloof dat niemand heeft gelezen wat TS tot nu toe eigenlijk beschreven heeft. Alle reacties raken kant noch wal.
Het lijkt me enorm moeilijk deze situatie TS. De beslissing ligt uiteindelijk bij haar. Mijn zus heeft ook een relatie gehad waarbij wij wisten dat de man in kwestie totaal niet goed voor haar was, maar probeer het maar eens uit haar hoofd te praten. Precies als jouw zus had zij niemand naast ons om op terug te vallen en zij was enorm bang dat wanneer zij er een punt achter zou zetten zij niemand meer over zou hebben.
Mijn ouders hebben destijds haar verboden om met hem af te spreken en de relatie is 2 maanden uit geweest. Vervolgens is zij alsnog naar hem teruggekeerd.
Het gaat er om dat jouw zus degene moet zijn die deze beslissing neemt, wat je kunt doen is haar op subtiele wijze duidelijk maken dat het niet goed is wat zij doet, maar vermoedelijk zal zij daar niets van aantrekken.
quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:38 schreef ach het volgende:
Ga klagen bij Sony dat een 28 jarige vent afspreekt met je 16jarige zusje over PSN dan wordt zijn account gebanned.
Really?quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:18 schreef Schenkstroop het volgende:
Bloed gaat war het niet kruipen kan ofozietsdergelijks. Iig je kan je er niks wijsmaken tot ze het zelf ervaart positief of negatief. Ondersteun er als het wellicht slecht loopt, das alles wat je kunt doen denk ik zo
(en gun jezelf de rust, het is haar leven)
Wat voor advies zou jij hem geven als vrouw zijnde. Moet hij zijn zusje vastbinden?quote:
Haar beter in de gaten houden misschien, dingen afpakken als paspoort zodat ze niet zomaar naar een ander land kan, Playstation afpakken zodat ze wat anders doet dan de hele dag achter dat ding, weet ik veel. Maar alles beter dan jouw masterplan: lekker haar d'r gang laten gaan, afwachten, en als het eenmaal slecht loopt dan pas troosten.quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:23 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Wat voor advies zou jij hem geven als vrouw zijnde. Moet hij zijn zusje vastbinden?
Kan niet geloven dat deze grap vijf pagina's lang op zich heeft laten wachten. Het niveau daalt hier echt de afgelopen tijd.quote:
Op welke manier danquote:Op maandag 22 augustus 2011 09:41 schreef Kiekmieg het volgende:
Waarom perse een vent uit Engeland? Ik denk dat er genoeg Nederlandse gozers op Playstation Network zitten die je zusje wel zouden willen.
En dan bedoel ik het niet op een seksuele manier.
MW2 spelen?quote:
Gewoon slaan die slet.quote:Op zondag 21 augustus 2011 08:34 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Je bent haar broer. Niet haar vader. Veel meer dan je zorgen eens een keer uitspreken kan en moet je niet doen.
Let maar gewoon op je eigen leven.
quote:Op maandag 22 augustus 2011 09:46 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Meisjes van die leeftijd zijn toch dom en naief, die moet je even op hun bek laten gaan......
Dikke faal van jouw kant.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:21 schreef Dodgie het volgende:
De jongen in kwestie is evengoed levenloos en van wat ik ervan begrijp sociaal achtergesteld. Vandaar dat hij zich meer op zn gemak voelt bij een jongere ega, aangezien hij zelf een onderontwikkeld gevoel voor sociale situaties heeft. Hij is iig niet de predator die sommigen hem maken.
Bitch durfde niet eens de auto uit te komen toen hij mijn zusje voor het hotel eerst.
Ik hou me maar afzijdig vanaf nu, het is haar leven en iedereen heeft het recht te leren van hun fouten. En ze komt er zelf wel achter. Hiermee laat ik dit topic ook voor wat het is. Bedankt voor de inzichtvolle posts, en ik hoop dat de rest zich wat fijner voelt over zichzelf. Vergeet alleen niet dat dergelijke scenario's zich dagelijks afspelen in vele huishoudens en dergelijke taferelen zich onverwachts kunnen openbaren in vele huishoudens, zelfs waarvan je het nooit had verwacht
Of uit het raam gooien.quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:32 schreef Ferdii het volgende:
Zooitje water over de PS3 doet wonderen
Verklaar jezelf eens nader held? Was jij op het vliegtuig gestapt en die kerel een paar klappen gegeven en gezegd dat hij je zusje met rust moet laten, met als resultaat dat je zusje een hekel aan je krijg aangezien ze oprecht om die kerel geeft, en hij voor zover ik weet ik om haar, maar het een uitzichtloze situatie is gezien het leeftijdsverschil. Mijn klacht is ook dat ze zich altijd maar opsluit in haar kamer, geïsoleerd raakt van iedereen om haar heen. Vriendinnen heeft ze niet meer, ze is bijna 18 jaar en je kunt een meisje van die leeftijd niet de wet voorschrijven, enkel informeren en als ze daar niets mee doet dan zal ze er zelf nog wel achter komen. Net als met alle dingen in het leven is het vallen en opstaan, het is alleen enorm zonde dat ze een groot gedeelte van haar jeugd eenzaam op haar kamer doorbrengt met de sporadische trip naar Engeland. Liefde maakt blind, en iedereen heeft bij zijn/haar eerste 'echte' liefde het gevoel dat diegene de ware is en daar valt men moeilijk uit te praten.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:24 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Dikke faal van jouw kant.
Succes.
Wat een inlevingsvermogen, bravo. Er is geen woord gerept over accepteren, een lange streek situaties hebben de situatie gemaakt tot wat hij nou is. Een mens hoort te leren van zijn/haar eigen fouten, en het beste wat je kunt doen is je kind informeren. Heb je wel eens de post met het achtergrondverhaal gelezen hier ergens terug of enkel naar de titel gekeken en gedacht van "Foei foei, wat een toestanden."quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:29 schreef Baghdaddy het volgende:
TS, ik vind het zielig voor je dat jij en je ouders dit kunnen accepteren. Geen eer, trots of wat dan ook als je het mij vraagt.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:01 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik heb een PS3, woon in NL en ben 19 jaar oud dus mocht je een alternatief zoeken..
Ey, nieuw op fok ehquote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:59 schreef JulesWinnfield het volgende:
Dude, je zit in KLB, verwacht hier geen zinvolle en onderbouwde reacties
Mijn excuus dan, het was ondergesneeuwd door de lading onzinnige posts waardoor ik het gemist heb. Ze zal al deelnemen aan een assertiviteitstraining wat in ieder geval een begin is. In mijn ogen had ze al hulp moeten krijgen vanaf het begin aangezien de omstandigheden rondom de scheiding vrij drastisch waren.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:02 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Lees eens een paar reacties terug zou ik zeggen, daar had ik al een paar tips gegeven. Je moet toch ergens beginnen. Misschien is een psycholoog ook niet zo'n slecht idee.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:06 schreef Alborz het volgende:
Stelletje cockblockers hier in deze topic
Geintje,
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |