Madame is na een ouderlijke scheiding met aardig wat drama behoorlijk in haarzelf gekeerd, en heeft via het playstation network (ze gaat niet uit, speelt enkel op haar playstation elk vrije moment dat ze heeft) een Engelse jongen ontmoet (tijdens MW2

).
Destijds was ze nog 16 en hij 28, en ondertussen is deze relatie dusdanig serieus geworden dat ze om de zoveel tijd naar het prachtige Engeland afreist. Dit heeft ondertussen al haar geld opgevreten.
Aangezien er steeds meer complicaties tussen de 2 komen is het wel duidelijk dat dit op niets uitloopt, maar dat was vanaf het begin wel te bedenken. Het is echter mijn vermoeden dat ze er geen punt achter wil zetten aangezien ze niemand anders in haar leven heeft (afgezien ons als gezin), want al haar vriendinnen heeft ze afgestoten en sociale interactie is vrij moeilijk voor haar. Daarbovenop is de kerel al maanden werkeloos, maar hij heeft een plan om een garage op te richten aangezien hij gediplomeerd monteur is ofzo. Aangezien 4 andere garages daar in de buurt failliet zijn gegaan, lijkt mij dit een briljant idee ook
Klacht: Wat moet een 28 jarige met een 16 jarig meisje, en koppig als ze is weigert ze advies van anderen aan te nemen. Klacht 2, noch heb ik de tijd of funds over om die jongen zelfs eens face to face te vragen waar hij mee bezig is.
Wanneer deze trein ontspoort en dat is enkel een kwestie van tijd, zoveel is wel duidelijk, blijft ze alleen over en transgressed ze wellicht wel verder in haarzelf.
Een bezorgde broer
Zo, het is wellicht niet mijn taak zich met dergelijke dingen te bemoeien, want al doende leert men, maar het blijft je kleine zus natuurlijk.