Jaquote:Op zondag 21 augustus 2011 02:39 schreef Dalando het volgende:
Laten we hier met z'n allen boos [ afbeelding ] en triest [ afbeelding ] zijn over het feit dat een gedeelte van nederland vanaf morgen weer moet gaan werken. Als jij bij dat gedeelte hoort, kom dan naar dit topic, kunnen we elkaar steun geven.
Bah, wat die je hier danquote:
Je bent ook nog wel een weekje (of meer) op vakantie geweest neem ik aan?quote:Op zondag 21 augustus 2011 03:17 schreef Toempf het volgende:
Na 3 weken heerlijk thuiszitten en zo min mogelijk uitvoeren moet ik maandag ook weer aan de slag helaasHeb echt nog nooit met zo veel tegenzin naar de maandag gekeken zeg, ik spring nog liever van het balkon zodat ik nog een paar weken thuiszit
Zo hoort hetquote:
Nopequote:Op zondag 21 augustus 2011 03:26 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Je bent ook nog wel een weekje (of meer) op vakantie geweest neem ik aan?
Ik nog 2 weken zweten.quote:Op zondag 21 augustus 2011 12:37 schreef LudoSanders het volgende:
Nog een weekje zwoegen voordat vakantie.
Nog grote plannen deze vakantie?quote:Op zondag 21 augustus 2011 12:27 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik kom hier even het werkende gepeupel uitlachen
Ik over een uur of 10.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is zondag, maar jij werkt zeker in het weekend?quote:
Nee morgen werkenquote:Op zondag 21 augustus 2011 21:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het is zondag, maar jij werkt zeker in het weekend?
Hoezo zeg je dan dat het bijna weekend is!quote:
Omdat het bijna zaterdag is.quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoezo zeg je dan dat het bijna weekend is!![]()
Ja, tuurlijk!quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:11 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Omdat het bijna zaterdag is.
ook *meldt voor dit festijnquote:Op zondag 21 augustus 2011 12:27 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik kom hier even het werkende gepeupel uitlachen
Ik heb het zwaarder! Ik moet om kwart voor 9 beginnen, gelukkig ben ik om kwart over 3 weer vrij.quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:22 schreef Plastic_zak het volgende:
Vroeger begon de eerste schooldag pas ergens in de middag, nu moet ik gelijk om 9 uur beginnen
Liever je baas overspannen thuis dan zelf.quote:Op maandag 22 augustus 2011 09:05 schreef Max-Westerman het volgende:
Hier is het best oke.
Mijn baas is nog steeds âoverspannen" thuis, en bepaalde werkzaamheden kan ik door omstandigheden niet doen.
Goed begin op het werk na 3 weken vakantie.
Wat erg!quote:Op maandag 22 augustus 2011 09:28 schreef Karina het volgende:
Ik kom binnen vanmorgen, netwerk plat, bijna een uur niets kunnen doen
Minder kromgebogen staat voortaan.quote:Op maandag 22 augustus 2011 10:48 schreef stefkee3 het volgende:
Jup, ik was heel blij dat ik moest werken![]()
En toen ging ik GODVERDOMME vanmorgen door mijn rug heen![]()
![]()
Nondeju wat doet dat pijn
Ik was aal dik een half uur op, loop naar boven om mijn telefoon te pakken "knak"quote:Op maandag 22 augustus 2011 10:54 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Minder kromgebogen staat voortaan.
quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:02 schreef tuut-chips het volgende:
Word wakker van die kk schoonmaakster. Nog een week vakantie.
Ach hadden de ICT'ers in ieder geval een goede start.quote:Op maandag 22 augustus 2011 09:28 schreef Karina het volgende:
Ik kom binnen vanmorgen, netwerk plat, bijna een uur niets kunnen doen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |