SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjes-automaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierbeneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Redskillz, Viro, Knetterkrankjorum en Outpost76.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een DM of PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je de gegevens waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
Juin uit Eigen Tuin!
Dat mag.quote:Op zondag 21 augustus 2011 00:44 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Queen is wel een van de betere bands imho.
Freddie Mercury
quote:Op zondag 21 augustus 2011 00:46 schreef Symphonic het volgende:
Hierna een band waarvan ik echt moest huilen toen ik de Elpees kwijt was.
Mijn lieve papa had bij de verhuizing per ongeluk de verkeeerde doos bij de vuilnis gezet, en daar zaten een stuk of 100 elpees in)
KGquote:Op zondag 21 augustus 2011 00:47 schreef KapiteinGasthof het volgende:
ik luister gvd al 4 topics mee, en elke keer dat ik iets wil zeggen is het topic dicht
lp's zijn baasquote:
moejje ff wachten, ik zal straks de DM ff opzoekenquote:Op zondag 21 augustus 2011 00:48 schreef Ikbenserieus het volgende:
Wie stuurt mij de gegevens?
Ultrageil als je dat durft.
quote:
het is je dag nietquote:Op zondag 21 augustus 2011 00:47 schreef KapiteinGasthof het volgende:
ik luister gvd al 4 topics mee, en elke keer dat ik iets wil zeggen is het topic dicht
quote:Op zondag 21 augustus 2011 00:48 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Knetter, heb ik nog aandacht gehad in je show?
[..]De galerij is nu wel op de hoogte van het bestaan van R49
juist welquote:
Mijn lieve papa kwam gewoon met de mededeling dat hij alles had weggegeven omdat hij er van uitging dat ik er toch niet meer naar zou luisteren/kijken. Hele doos met oude muziek/films.quote:Op zondag 21 augustus 2011 00:46 schreef Symphonic het volgende:
Hierna een band waarvan ik echt moest huilen toen ik de Elpees kwijt was.
Mijn lieve papa had bij de verhuizing per ongeluk de verkeeerde doos bij de vuilnis gezet, en daar zaten een stuk of 100 elpees in)
Dat mag ook.quote:Op zondag 21 augustus 2011 00:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat mag.Ik vind t net als die gehaktstaaf overgewaarde kut herrie.
Gwlukkig!quote:Op zondag 21 augustus 2011 00:50 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Mijn lieve papa kwam gewoon met de mededeling dat hij alles had weggegeven omdat hij er van uitging dat ik er toch niet meer naar zou luisteren/kijken. Hele doos met oude muziek/films.
[..]
Dat mag ook.
quote:Op zondag 21 augustus 2011 00:50 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik wil NU een knuffel van outkast
ike wil ookquote:
Gelukkig niet!quote:Op zondag 21 augustus 2011 00:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Over smaak valt niet te twisten gelukkig
Tong80?quote:
Cockring is langs geweestquote:Op zondag 21 augustus 2011 00:48 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Knetter, heb ik nog aandacht gehad in je show?
[..]De galerij is nu wel op de hoogte van het bestaan van R49
Luister maar lekker mee, ik heb lekkere muziek welquote:Op zondag 21 augustus 2011 00:55 schreef Myraela het volgende:
Waarom ben ik al de hele dag moe, maar klaarwakker nu ik in bed lig. Faal.
Ruthless People?quote:Op zondag 21 augustus 2011 00:51 schreef Symphonic het volgende:
Het volgende nummer kent iedereen van Bette Middler, maar dat is niet het origineel
Wist ik ook niet, maar het origineel komt er dus aan
Ik ken het gevoel.quote:Op zondag 21 augustus 2011 00:55 schreef Myraela het volgende:
Waarom ben ik al de hele dag moe, maar klaarwakker nu ik in bed lig. Faal.
Kan niet, heb geen interwebz.quote:Op zondag 21 augustus 2011 00:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Luister maar lekker mee, ik heb lekkere muziek wel
Beide via Mick Jagger.quote:
oke is het Gelukt ?quote:
Gelukkig idd!quote:Op zondag 21 augustus 2011 00:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Over smaak valt niet te twisten gelukkig
Geef ik een knuffel aan mn huis homo, krijg ik er niet eens 1 terug!quote:Op zondag 21 augustus 2011 00:50 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik wil NU een knuffel van outkast
quote:Op zondag 21 augustus 2011 01:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Geef ik een knuffel aan mn huis homo krijg ik er niet eens 1 terug!
quote:Op zondag 21 augustus 2011 01:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Geef ik een knuffel aan mn huis homo, krijg ik er niet eens 1 terug!
Ah, dat bedoelde je.quote:
quote:Op zondag 21 augustus 2011 01:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]
Vraagt ie r er om 1, krijgt ie m ook en vervolgens laat ie me barsten....![]()
Hij komt in het volgende topic klagen dat hij dit topic gemist heeftquote:Op zondag 21 augustus 2011 01:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]
Vraagt ie r er om 1, krijgt ie m ook en vervolgens laat ie me barsten....![]()
Dan zijn jullie mijn getuigen dat ie m gehad heeft en hij niet zeiken moet!quote:Op zondag 21 augustus 2011 01:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hij komt in het volgende topic klagen dat hij dit topic gemist heeft
quote:Op zondag 21 augustus 2011 01:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan zijn jullie mijn getuigen dat ie m gehad heeft en hij niet zeiken moet!![]()
quote:Op zondag 21 augustus 2011 01:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan zijn jullie mijn getuigen dat ie m gehad heeft en hij niet zeiken moet!![]()
Verstandig besluit.quote:
quote:
quote:Op zondag 21 augustus 2011 01:09 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik mag zeiken wat ik wil, de wereld draait toch om mijEn ja, knuffel gehad. Betekent niet dat ik er een terug geef
Whehehehequote:Op zondag 21 augustus 2011 01:09 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik mag zeiken wat ik wil, de wereld draait toch om mijEn ja, knuffel gehad. Betekent niet dat ik er een terug geef
Jij zou toch gaan draaien vannacht met een vriendin?quote:
Je lijkt wel een wijf!quote:Op zondag 21 augustus 2011 01:09 schreef KapiteinGasthof het volgende:
is ie ookquote:
DOEIquote:Op zondag 21 augustus 2011 01:11 schreef Melting het volgende:
Luitjes.... ik ga mijn bed ook opzoeken.
slaapzequote:Op zondag 21 augustus 2011 01:11 schreef Melting het volgende:
WOKquote:Op zondag 21 augustus 2011 01:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb hem geknuffeld
en er zijn foto's van
Wel te rusten.quote:Op zondag 21 augustus 2011 01:11 schreef Melting het volgende:
slaap lekkerquote:Op zondag 21 augustus 2011 01:11 schreef Melting het volgende:
Slaap lekkerquote:Op zondag 21 augustus 2011 01:11 schreef Melting het volgende:
De wereld draait om mij en mijn geweldig, talentvolle, uberaantrekkelijke ik.quote:Op zondag 21 augustus 2011 01:09 schreef KapiteinGasthof het volgende:
quote:Op zondag 21 augustus 2011 01:13 schreef Symphonic het volgende:
Hierna krijgen we: No artist met audiotrack 3
Klote tags
in dat geval: blijf lekker luisterenquote:Op zondag 21 augustus 2011 01:13 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
de wereld schommelt een beetje maar alles goed![]()
Hm, hier draait ze.quote:Op zondag 21 augustus 2011 01:13 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
de wereld schommelt een beetje maar alles goed![]()
Wie is deze baas eigenlijk?quote:Op zondag 21 augustus 2011 01:14 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
hoe lang gaat deze baas door met draaien![]()
quote:
ga je wegquote:
Slaap lekkerquote:
B. B. King als ik me niet vergis, met Rock me baby.quote:
Oh, nu krijg ik een lekker duidelijk beeld.quote:Op zondag 21 augustus 2011 01:18 schreef Symphonic het volgende:
En na deze een artiest waarvan ik zei: al zijn nummers die gecovered zijn zijn beter dan het origineel, maar ik kom daar toch wel een beetje op terug
Er zijn wel een groot aantal nummers waarbij dat zo is, maar hij kan er zelf ook best wel wat van
Je hoort het zoquote:Op zondag 21 augustus 2011 01:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh, nu krijg ik een lekker duidelijk beeld.
brave jongen ben je, er kunnen hier nog veel mensen wat van je leren.quote:Op zondag 21 augustus 2011 01:20 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
ik ga slapen![]()
het is al veel te laat
Slaap ze.quote:Op zondag 21 augustus 2011 01:20 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
ik ga slapen![]()
het is al veel te laat
Slaap lekkerquote:Op zondag 21 augustus 2011 01:20 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
ik ga slapen![]()
het is al veel te laat
quote:Op zondag 21 augustus 2011 01:22 schreef Karzai het volgende:
[..]
brave jongen ben je, er kunnen hier nog veel mensen wat van je leren.
slaap lekker
Slaap lekker!quote:Op zondag 21 augustus 2011 01:20 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
ik ga slapen![]()
het is al veel te laat
quote:Op zondag 21 augustus 2011 01:20 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
ik ga slapen![]()
het is al veel te laat
Whehequote:Op zondag 21 augustus 2011 01:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ben er nog steeds
Ik mag niet van eggs
quote:Op zondag 21 augustus 2011 01:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ben er nog steeds
Ik mag niet van eggs
Alles stijf achter de rits?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:Op zondag 21 augustus 2011 01:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Alles stijf achter de rits?Het zij u vergevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
En terecht. Never change a winning Stiffler. - Tchock _O_
Die sfeer?quote:
Pics ?quote:Op zondag 21 augustus 2011 01:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik ga deze lippenstift vaker op doen
ik wilde geen thema, maar het werd toch een Themaquote:Op zondag 21 augustus 2011 01:28 schreef Karzai het volgende:
Er zijn wel veel rollende stenen langs geweest
quote:Op zondag 21 augustus 2011 01:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
quote:Op zondag 21 augustus 2011 01:28 schreef Symphonic het volgende:
En hierna een van mijn vaste waarden:
Elektrisch Licht Orkest
quote:Op zondag 21 augustus 2011 01:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
quote:Op zondag 21 augustus 2011 01:29 schreef Roger_Epiales het volgende:
Damn, ieder nummer denk ik, hierna ga ik slapen.
En ieder nummer daarna denk ik dat weer.
quote:Op zondag 21 augustus 2011 01:29 schreef Roger_Epiales het volgende:
Damn, ieder nummer denk ik, hierna ga ik slapen.
En ieder nummer daarna denk ik dat weer.
was net op tc.. had je er maar moeten zijnquote:
quote:Op zondag 21 augustus 2011 01:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hierna iets met gouden oorbellen
En hou het nog ff een half uurtje vol
Oeh, welke band zal dat zijn?quote:Op zondag 21 augustus 2011 01:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hierna iets met gouden oorbellen
Ik al het proberen.quote:En hou het nog ff een half uurtje vol
quote:Op zondag 21 augustus 2011 01:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
was net op tc.. had je er maar moeten zijn
kan zo wel ff pic makenquote:Op zondag 21 augustus 2011 01:31 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]![]()
Kun je voor mij niet 1 uitzondering maken ?
quote:
ik ga hem toch draaienquote:Op zondag 21 augustus 2011 01:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik houd over het algemeen niet van walsen
quote:Op zondag 21 augustus 2011 01:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik houd over het algemeen niet van walsen dansen sowieso
Doorgaan , t is nog maar half 2quote:
Jij komt die trein naar Sziget niet meer in zo.quote:
quote:
Maar 5 biertjes en alles en iedereen aan te schuren.quote:
quote:
Ik ben al vanaf 9uur wakker, ik slaap zonder luchtbed, ome ferry schreeuwt me nog steeds uit mijn slaap, al mijn matties zijn al weg en ik ben nuchterquote:Op zondag 21 augustus 2011 01:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij komt die trein naar Sziget niet meer in zo.
Maak er 18 van.quote:
.... u zegt.... nuchter ... hoe....quote:Op zondag 21 augustus 2011 01:38 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik ben al vanaf 9uur wakker, ik slaap zonder luchtbed, ome ferry schreeuwt me nog steeds uit mijn slaap, al mijn matties zijn al weg en ik ben nuchter
Doorgaan en zuipen dus.quote:Op zondag 21 augustus 2011 01:38 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik ben al vanaf 9uur wakker, ik slaap zonder luchtbed, ome ferry schreeuwt me nog steeds uit mijn slaap, al mijn matties zijn al weg en ik ben nuchter
Ferry de Groot?quote:Op zondag 21 augustus 2011 01:38 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Niet denken, doen.quote:
en een R&R schema in een wals douwen is bijna tegen natuurlijkquote:Op zondag 21 augustus 2011 01:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
Rock & Roll Waltz
Zeker oud, maar het heeft wel iets heel erg gezelligs. Iets "Bijna-Kerst-Achtigs" wat de hedendaagse rock gewoon niet meer heeft/kan hebben.![]()
Ik vond het goed.
DJVT?quote:Op zondag 21 augustus 2011 01:45 schreef heloef het volgende:
Mijn moeder is in staat DJVT te herkennen, best knap.
quote:Op zondag 21 augustus 2011 01:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en een R&R schema in een wals douwen is bijna tegen natuurlijk
De Jeugd van Tegenwoordigquote:
De Jeugd van Tegenwoordig zijn nu op Ned3.quote:
quote:Op zondag 21 augustus 2011 01:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb gisteren een hele gave cover van ze gedraaid
quote:Op zondag 21 augustus 2011 01:47 schreef heloef het volgende:
[..]
De Jeugd van Tegenwoordig zijn nu op Ned3.
Tikte ze me aan van dat zijn die toch van Watskebeurt.
quote:Op zondag 21 augustus 2011 01:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
opera liep vast toen ik met die pic bezig was
Wat mis ik?quote:Op zondag 21 augustus 2011 01:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
opera liep vast toen ik met die pic bezig was
Nice gedaanquote:
Goede cover.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
quote:Op zondag 21 augustus 2011 01:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooie kleur idd
Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
En terecht. Never change a winning Stiffler. - Tchock _O_
Heb je nou al alcohol naar binnen gewerkt?quote:
hij maakt wel dat ik er streng uitzie.. maar kvin het wel wat hebben.quote:
Nopequote:Op zondag 21 augustus 2011 01:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Heb je nou al alcohol naar binnen gewerkt?
quote:Op zondag 21 augustus 2011 01:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hij maakt wel dat ik er streng uitzie.. maar kvin het wel wat hebben.
nu nog een zweepje aanschaffen
De aardige doch rechtvaardige meesteres.quote:Op zondag 21 augustus 2011 01:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hij maakt wel dat ik er streng uitzie.. maar kvin het wel wat hebben.
nu nog een zweepje aanschaffen
quote:Op zondag 21 augustus 2011 01:58 schreef heloef het volgende:
[..]
De aardige doch rechtvaardige meesteres.
quote:Op zondag 21 augustus 2011 01:59 schreef Symphonic het volgende:
Als hij niks zegt start ik de volgende in
wel op TCquote:Op zondag 21 augustus 2011 01:58 schreef Symphonic het volgende:
Waar is Kabel?
Nog niet gezien vannacht
Maar waar zijn je matties dan?quote:
Het is al 2 uur dan moet je het gewoon weggeven vind ik.quote:Op zondag 21 augustus 2011 02:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
OFFICIEEL MOET EEN DJ ZICH TIEN MINUTEN VOOR ZIJN SHIFT MELDEN IN HET TOPIC.. ANDERS MOGEN WE HET UURTJE WEGGEVEN.
als we dus gemeen willen doendan kan symph nog een uur draaien... wat doen we? gemeen of niet?
sla hem met je zweepjequote:Op zondag 21 augustus 2011 02:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
OFFICIEEL MOET EEN DJ ZICH TIEN MINUTEN VOOR ZIJN SHIFT MELDEN IN HET TOPIC.. ANDERS MOGEN WE HET UURTJE WEGGEVEN.
als we dus gemeen willen doendan kan symph nog een uur draaien... wat doen we? gemeen of niet?
Ik geef Kabel nog 1 nummer, en dan vind ik dat Symp wel door mag gaan als hij zich niet meldquote:Op zondag 21 augustus 2011 02:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
als hij zich gewoon ff hier meldt dan is dit mijn laatste nummer en anders draai ik nog wel ff doorquote:Op zondag 21 augustus 2011 02:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Willen zekerquote:Op zondag 21 augustus 2011 02:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Symp schat.. wil je nog een uur?
Ik heb nu al medelijden met mquote:Op zondag 21 augustus 2011 02:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Bij dezen beslist kabel is van het rooster.
is hij het er niet mee eens.. dan mag hij het aanvechten bij mij
NIET WEER FRANS BAUERquote:Op zondag 21 augustus 2011 02:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
mijn verzoekje vind jij niet leuk symp
een nieuwe ster aan het firmament, hoewel hij nu wel weer opvallend stil isquote:
quote:Op zondag 21 augustus 2011 02:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
een nieuwe ster aan het firmament, hoewel hij nu wel weer opvallend stil is
Doe ik voor jequote:Op zondag 21 augustus 2011 02:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Kabels zeg: oke shit happens
mijn verzoekje.. oud en wijs
Hoe bedoel jequote:Op zondag 21 augustus 2011 02:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Kabels zeg: oke shit happens
mijn verzoekje.. oud en wijs
oke, en nog een verzoekje.. verdronken vlinderquote:Op zondag 21 augustus 2011 02:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Doe ik voor je
Mag ik dan als tegenprestatie een nummer van Bram Vermeulen draaien?
Ookquote:Op zondag 21 augustus 2011 02:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oke, en nog een verzoekje.. verdronken vlinder
owjaquote:Op zondag 21 augustus 2011 02:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oke, en nog een verzoekje.. verdronken vlinder
quote:
kweet.. nu neemt symph waar.. en als je wil klagen dan kom ik je tegemoet met mijn zweepquote:Op zondag 21 augustus 2011 02:09 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Lief! kusje terug. zou een rare show geweest zijn als ik draaide
quote:
wij zijn altijd rustigquote:Op zondag 21 augustus 2011 02:10 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Lijkt hier aardig rustig te zijn.
Ik klaag nietquote:Op zondag 21 augustus 2011 02:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kweet.. nu neemt symph waar.. en als je wil klagen dan kom ik je tegemoet met mijn zweep
quote:Op zondag 21 augustus 2011 02:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Jah die moet ik gewoon draaien
Gisteren 3 keer vandaag minstens 2 keer
quote:Op zondag 21 augustus 2011 02:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
27 jaar oud maar wel tof, die draai ik straks
oh god, kan je niet skippen?quote:Op zondag 21 augustus 2011 02:13 schreef Symphonic het volgende:
Hij komt eraan Knetter
Ik ga ff roken, je weet wel waarom
ja ik weet hetquote:Op zondag 21 augustus 2011 02:13 schreef Symphonic het volgende:
Hij komt eraan Knetter
Ik ga ff roken, je weet wel waarom
dat dat je ondertussen wel wist, dat ik stiekem best smaak hebquote:
ja ok dat is waarquote:Op zondag 21 augustus 2011 02:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat dat je ondertussen wel wist, dat ik stiekem best smaak heb
symp.FMquote:Op zondag 21 augustus 2011 02:21 schreef Karzai het volgende:
van mij mag symp wel een apart station hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |