Ik ben al vanaf 9uur wakker, ik slaap zonder luchtbed, ome ferry schreeuwt me nog steeds uit mijn slaap, al mijn matties zijn al weg en ik ben nuchterquote:Op zondag 21 augustus 2011 01:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij komt die trein naar Sziget niet meer in zo.
Maak er 18 van.quote:
.... u zegt.... nuchter ... hoe....quote:Op zondag 21 augustus 2011 01:38 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik ben al vanaf 9uur wakker, ik slaap zonder luchtbed, ome ferry schreeuwt me nog steeds uit mijn slaap, al mijn matties zijn al weg en ik ben nuchter
Doorgaan en zuipen dus.quote:Op zondag 21 augustus 2011 01:38 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik ben al vanaf 9uur wakker, ik slaap zonder luchtbed, ome ferry schreeuwt me nog steeds uit mijn slaap, al mijn matties zijn al weg en ik ben nuchter
Ferry de Groot?quote:Op zondag 21 augustus 2011 01:38 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Niet denken, doen.quote:
en een R&R schema in een wals douwen is bijna tegen natuurlijkquote:Op zondag 21 augustus 2011 01:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
Rock & Roll Waltz
Zeker oud, maar het heeft wel iets heel erg gezelligs. Iets "Bijna-Kerst-Achtigs" wat de hedendaagse rock gewoon niet meer heeft/kan hebben.![]()
Ik vond het goed.
DJVT?quote:Op zondag 21 augustus 2011 01:45 schreef heloef het volgende:
Mijn moeder is in staat DJVT te herkennen, best knap.
quote:Op zondag 21 augustus 2011 01:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en een R&R schema in een wals douwen is bijna tegen natuurlijk
De Jeugd van Tegenwoordigquote:
De Jeugd van Tegenwoordig zijn nu op Ned3.quote:
quote:Op zondag 21 augustus 2011 01:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb gisteren een hele gave cover van ze gedraaid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |