abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101266294
Ok, 1 ding snap ik niet: Amy en Rory kregen toch in die robot te horen dat Melody de Doctor heeft vermoord, waarom vroegen ze dat dan aan het einde aan de Doctor?? Stonden ze te liegen? Was een beetje onduidelijk...

Verder heb ik met open mond zitten kijken, geweldig!
  zaterdag 27 augustus 2011 @ 21:33:22 #102
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_101267558
Even zonder alles te lezen over Dr Who... Torchwood wordt eindelijk tof ;) Blijkbaar is het toch niet Jacks bloed, wat een opluchting is, het zit anders met Angelo dan we dachten, en de infiltratie van de CIA gaat ook een stuk dieper... spannend!

En O+ John de Lancie O+
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_101268170
Laatste aflevering was tof. Zo had het hele seizoen moeten zijn: beetje scifi, beetje actie, beetje Gwen/Jack humor. En die CIA baas met de baard maakt best wel heldengrapjes eigenlijk.
Amen.
  zaterdag 27 augustus 2011 @ 21:54:49 #104
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_101268461
Eens.
2000 light years from home
  zaterdag 27 augustus 2011 @ 22:05:33 #105
71919 wonderer
pi_101268898
Jaaaa, Q O+ Ben wel benieuwd naar hoe "levend" die drie in de auto waren.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
  zondag 28 augustus 2011 @ 00:48:32 #106
71919 wonderer
pi_101274609
DW ook verrassend bevredigend. Mooi hoe de canon TOCH allemaal in orde blijkt (hoewel ik wel koppijn kreeg van het bijhouden van de timelines :')).

En volgens mij komt het niet vaak voor dat in een seizoen de hoofdpersoon twee keer doodgaat ;)
  zondag 28 augustus 2011 @ 00:52:55 #107
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_101274789
Het was inderdaad een vrij dynamische aflevering. Maar wat voor gif was het nou? BBC faalde met de ondertiteling en alhoewel ik prima Engels spreek mis ik bij Dr. Who nog wel eens wat :P
pi_101274931
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 21:00 schreef lunapuella het volgende:
Mooie twists, maar ik hoop toch op wat meer echte verhalen in de volgende afleveringen. De Berlijn jaren '30-setting leek hier meer een excuus voor een leuke titel en tien seconden Hitler dan dat er echt iets mee gedaan werd...
Hitler had niet veel te maken met deze aflevering...behalve dan dat hij de bijna de hele aflevering in de kast zat en daar blijkbaar ook niet meer uit is gekomen. :+
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  zondag 28 augustus 2011 @ 01:14:33 #109
71919 wonderer
pi_101275569
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 00:52 schreef Erasmo het volgende:
Het was inderdaad een vrij dynamische aflevering. Maar wat voor gif was het nou? BBC faalde met de ondertiteling en alhoewel ik prima Engels spreek mis ik bij Dr. Who nog wel eens wat :P
Volgens mij werd het niet nader genoemd?
  zondag 28 augustus 2011 @ 01:46:19 #110
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_101276503
Aan de ene kant logisch dat de families binnen organisaties als CIA e.d zitten.

Aan de andere kant is het "stiekem nog een mol, oew spannend" plotje wel heel erg standaard en cliché met dit soort series eerlijk gezegd .....
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
  zondag 28 augustus 2011 @ 01:47:29 #111
71919 wonderer
pi_101276540
Eens :Y
  zondag 28 augustus 2011 @ 01:48:08 #112
19242 yavanna
Results may vary.
pi_101276555
Q was een aangename verrassing. O+ Kleine Amelia Pond is ook een O+

Dat gif werd dacht ik wel bij naam genoemd, maar ik heb geen zin om dat terug te zoeken. ;)
~Cheer up, the worst is yet to come.~
  zondag 28 augustus 2011 @ 02:05:46 #113
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_101277047
Ik heb wel eens gezegd dat dat ik dat wibbly wobbly timey wimey niet helemaal onder de knie heb, hehe. Maar nu vroeg ik me toch wat af.

Melody is het meisje in de spacesuit. Melody schiet de Doctor neer (hiermee haar missie vervullend). Melody regenereert in Mels. Mels gaat naar Engeland en groeit op met haar ouders om de Doctor te ontmoeten. Ze gaat mee op avontuur met de Doctor en vermoord hem nog een keer.

Ik snap het hele gedoe niet. Ze had dr missie toch klaar? Waarom dan naar Engeland, opgroeien, wachten en opnieuw haar missie uitvoeren. Dat kon ze toch niet weten?
pi_101277216
Nee, Mels is (voor zover ik het begrijp) een regeneratie uit het meisje dat je eerder in de steeg zag regenereren en heeft de doctor daarom nog niet eerder vermoord voor dat wat er in deze nieuwste episode gebeurde :)
  zondag 28 augustus 2011 @ 02:22:30 #115
71919 wonderer
pi_101277441
Was het meisje in de space suit wel dezelfde persoon die de doctor doodschoot dan? Dat we later in de aflevering het meisje in de space suit zagen wil nog niet zeggen dat ze er ook inzat toen de doctor stierf, lijkt me.
  zondag 28 augustus 2011 @ 02:23:20 #116
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_101277472
quote:
7s.gif Op zondag 28 augustus 2011 02:12 schreef anoniemelurker het volgende:
Nee, Mels is (voor zover ik het begrijp) een regeneratie uit het meisje dat je eerder in de steeg zag regenereren en heeft de doctor daarom nog niet eerder vermoord voor dat wat er in deze nieuwste episode gebeurde :)
Maar het meisje uit de steeg was het meisje uit de spacesuit .... (gezien de gegevens van die androidgasten die vaststelden dat The Doctor dood gaat bij het meer, en dat hij vermoord is door Melody Pond etc.)
pi_101280147
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 00:52 schreef Erasmo het volgende:
Gif van de Judas Tree.
pi_101281652
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 21:00 schreef Evil-Cherry het volgende:
Ok, 1 ding snap ik niet: Amy en Rory kregen toch in die robot te horen dat Melody de Doctor heeft vermoord, waarom vroegen ze dat dan aan het einde aan de Doctor?? Stonden ze te liegen? Was een beetje onduidelijk...

Omdat er nooit future knowledge aan Amy en Rory is getoond. Ze weten alleen dat Melody de Doctor vermoordt - maar dat wordt constant in de context van de poisoned kiss gedaan volgens mij. Er wordt af en toe inderdaad een past tense gebruikt waar de Doctor nog niet dood is, maar dat kan worden verklaard door een gevalletje 'vooruitlopen op de boel'.

quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 02:23 schreef The_BoezelaaR het volgende:

[..]

Maar het meisje uit de steeg was het meisje uit de spacesuit .... (gezien de gegevens van die androidgasten die vaststelden dat The Doctor dood gaat bij het meer, en dat hij vermoord is door Melody Pond etc.)
Moet dat? Er zit 42 jaar tussen.dat Melody in door Amy wordt beschoten en dat de Doctor door de spacesuit wordt vermoord. Dat het Melody is betekent nog niet dat het 't meisje was. Ik heb het idee dat dit de eerste keer was dat Melody de Doctor vermoordt. :)

Plus: uit de trailer hebben we een Melody Song ( :+ ) met eyepatch. Iets zegt me dat het brainwashing nog niet weg is en dat het slechts een feint is. Of dat er een backup is. Ofzoiets. En ik ga denk ik maar eens differentieren tussen de reformed-River (Alex Kingston hiervoor altijd) en Melody-die-de-Doctor-wil-vermoorden. Beetje lastig als we 't over de baby of de 7-jarige gaan hebben, maar goed.

De aflevering was... Nou ja, cropcircles waren een leuke touch, Mels kon me niet snel genoeg opzouten... Vond haar helemaal niets. Kingston was... batshit crazy net na regeneration, hoewel wel a lot more lucid dan de Doctor was. Setting was meh - ze doen er niets echt mee behalve de aflevering een plaats geven. Vond het interieur van de robot leuker, al is het alleen maar omdat het vreselijk flauwe jeugdherinneringen aan de serie weer op deed duiken. :P

Rory's 'It's that sort of day' o.i.d. was een prima samenvatting. 't was gek, met veel verwarring en maar weinig antwoorden. Niet de beste aflevering van het seizoen, maar amusant genoeg. Heb wel een paar vragen nog...

• Wat heeft de Doctor gedaan in die 25-odd minutes waarin hij zich heeft omgekleed? Ik betwijfel ten zeerste dat het alleen maar dat was. (Zie trigger: Fish Fingers and Custard)
• Wat fluisterde de Doctor in Melody's oor?

Ik heb wel een idee voor de 2e. :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
  zondag 28 augustus 2011 @ 11:05:28 #119
71919 wonderer
pi_101281714
Re dat fluisteren, ik dacht ook eerst zijn naam, maar dan zou haar antwoord een beetje out of context zijn (was toch iets van "I know she does" of zo?).
pi_101281767
quote:
7s.gif Op zondag 28 augustus 2011 11:01 schreef Omentuva het volgende:
• Wat fluisterde de Doctor in Melody's oor?

Ik heb wel een idee voor de 2e. :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iets wat River later in een eerdere aflevering terug zou fluisteren iig ;)

quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 11:05 schreef wonderer het volgende:
Re dat fluisteren, ik dacht ook eerst zijn naam, maar dan zou haar antwoord een beetje out of context zijn (was toch iets van "I know she does" of zo?).
"Well I'm sure she knows" dacht ik.
  zondag 28 augustus 2011 @ 11:29:04 #121
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_101282129
Ik ben dol op dit soort afleveringen. :D
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  Admin zondag 28 augustus 2011 @ 12:59:04 #122
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_101284239
Awesome. Wat een goede aflevering. Er zal van alles in; actie, spektakel, achtergronden, het beantwoorden van vragen, grappen, goeie dialogen, leuke nods naar past companions en meer mysterie om het seizoen mee te vullen.

Erg gaaf. Na een mild seizoen 5 hebben we nu een seizoen dat we van Moffat verwachtten: complexe maar boeiende verhaallijnen, veel mythologie, karakterontwikkeling (letterlijk :P), excitement...

Goeie comeback na de zomer.

Oh en Torchwood was ook okay. Waardevolle aflevering. Ook daar meer informatie, stukjes uit de puzzel, dichter bij de oplossing. Leuk. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_101284441
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 01:46 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Aan de ene kant logisch dat de families binnen organisaties als CIA e.d zitten.

Aan de andere kant is het "stiekem nog een mol, oew spannend" plotje wel heel erg standaard en cliché met dit soort series eerlijk gezegd .....
Mjah, maar opzich ook wel logisch dat ze meer mollen hebben dan alleen die dikzak.
Amen.
  Admin zondag 28 augustus 2011 @ 13:05:41 #124
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_101284459
Wel grappig: zowel de naam Melody Pond als River Song zijn paradoxaal: Melody is vernoemd naar.. zichzelf en ze noemt zich River.. omdat haar verteld wordt dat ze zich zo noemt.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_101284775
Vrij irritant dat hier twee series door elkaar besproken worden overigens :'). Waarom is eigenlijk besloten er een gezamenlijk topic van te maken?
Amen.
  Admin zondag 28 augustus 2011 @ 13:22:43 #126
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_101284939
Omdat ze samen 1 serie vormden. Maar zoals ik onlangs al aangaf met precies deze situatie in het achterhoofd: voor het eerst in zes series DW en vier series TW lopen de seizoenen tegelijk. Het is een probleem van drie weken, daarna is TW4 klaar en hebben we nog drie afleveringen DW6.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin zondag 28 augustus 2011 @ 13:23:30 #127
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_101284961
Vier weken, als je de BBC One-uitzendingen telt ipv de Starz-uitzendingen.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin zondag 28 augustus 2011 @ 13:26:23 #128
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_101285022
Oh! En; nieuwe jas van the Doctor: veel leuker. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zondag 28 augustus 2011 @ 13:54:47 #129
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_101285862
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 13:26 schreef Breuls het volgende:
Oh! En; nieuwe jas van the Doctor: veel leuker. :)
Ziet er wel uit alsof hij die van captain Jack gekregen heef ;).

Btw: bij Marks & Spencer hangen jassen in die stijl. Quasi-militaire jassen zijn het helemaal in de UK nu.
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  zondag 28 augustus 2011 @ 15:59:50 #130
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_101290882
En Hitler heeft de hele aflevering in de kast gezeten. _O-
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
  zondag 28 augustus 2011 @ 17:53:27 #131
96242 SuperPoekie
Super Furry Animal
pi_101295990
DW: Gaaaaaaave aflevering. Echt vanalles kwam op zijn pootjes terecht, heerlijk.

TW nog niet gezien .. even vergeten dat de Beeb achterloopt. Donderdag zat ik van eh, deze heb ik al gezien.. Maar nu aan het binnenhalen.
pi_101299850
Tamelijk gave aflevering. Verrassend veel antwoorden meteen binnen, ik vond Hitler persoonlijk best grappig. Het is al het hele seizoen een trucje om met de titel zaken te suggereren die uiteindelijk niet zo relevant zijn voor de aflevering.

Nu weten we trouwens ook van wie River heeft leren tardis besturen: Van de beste, inderdaad. En de doctor was er niet bij, die dag.

Over het waarom moet Melody de doctor nog een tweede keer doodmaken (aangenomen dat zij inderdaad de space suit kid was): Het lijkt me dat de Silent de doctor zsm dood willen, en over 200 jaar geeft hem nog tamelijk veel ruimte om de Silent uit te roeien.
  zondag 28 augustus 2011 @ 20:03:49 #133
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_101301157
Net de laatste Torchwood gekeken. Fijn zo'n weekend met een Torchwood en een Doctor Who aflevering! :)
  Admin zondag 28 augustus 2011 @ 20:20:54 #134
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_101302002
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 19:30 schreef thijsdetweede het volgende:
Tamelijk gave aflevering. Verrassend veel antwoorden meteen binnen, ik vond Hitler persoonlijk best grappig. Het is al het hele seizoen een trucje om met de titel zaken te suggereren die uiteindelijk niet zo relevant zijn voor de aflevering.

Nu weten we trouwens ook van wie River heeft leren tardis besturen: Van de beste, inderdaad. En de doctor was er niet bij, die dag.

Over het waarom moet Melody de doctor nog een tweede keer doodmaken (aangenomen dat zij inderdaad de space suit kid was): Het lijkt me dat de Silent de doctor zsm dood willen, en over 200 jaar geeft hem nog tamelijk veel ruimte om de Silent uit te roeien.
River lijkt zich bij het meer niet te herinneren dat ze er ooit eerder in een ruimtepak de Doctor heeft neergeschoten. Ik vraag me af hoe dat in elkaar steekt.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_101302294
River: When I first met the Doctor, a long long time ago, he knew all about me. Think about that. Impressionable young girl and suddenly this man just drops out of the sky [..] and [he] knows every last thing about her. Imagine what that does to a girl.

Uit Impossible Astronaut. Denk dat het bovenstaande dus net gebeurd is, sorta...

quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 20:20 schreef Breuls het volgende:

[..]

River lijkt zich bij het meer niet te herinneren dat ze er ooit eerder in een ruimtepak de Doctor heeft neergeschoten. Ik vraag me af hoe dat in elkaar steekt.
River omschrijft zichzelf als een psychopath en één van de kenmerken daarvan is pathological lying. We weten ook dat ze dat ook in haar latere fases nog doet. (Time of Angels). Ze houdt alles al geheim omdat ze weet dat het moet (spoilers!).
"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
pi_101305195
Nou ja, de eerste keer dat de Doctor en River elkander tegenkwamen, was natuurlijk toen Doctor haar uitlegde dat Amy 'mama' genoemd moest worden, en niet 'big milk thingy'.

Wat betreft het meer: River was daar toch wel relatief kalm vond ik. Ik had het gevoel (toen ik twee weken terug nauwkeurig terug keek) dat ze wel wist dat alles goed ging komen (hoe, dat weten wij nog niet).

Wilde speculatie: De Doctor gaat daadwerkelijk dood bij het meer, en doet dat om te zorgen dat River van de Silent afraakt (en zo snel als kan). Echter, zijn zeer geavanceerde Ganger/Flash neemt vrolijk het stokje van hem over, doet een Rory en reset terloops het aantal levens van de doctor.
  zondag 28 augustus 2011 @ 21:37:42 #137
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_101307278
Dus ze schoot op haarzelf..?

En Rory is een held! _O_ "It's a ray and we were miniturized."

[ Bericht 76% gewijzigd door Ugjerke op 28-08-2011 23:21:08 ]
  zondag 28 augustus 2011 @ 23:29:27 #138
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_101314810
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 21:08 schreef thijsdetweede het volgende:
Nou ja, de eerste keer dat de Doctor en River elkander tegenkwamen, was natuurlijk toen Doctor haar uitlegde dat Amy 'mama' genoemd moest worden, en niet 'big milk thingy'.
Ervan uitgaande dat ze in tegengestelde richting bewegen is de ontmoeting van de Doctor nadat hij de baby heeft gezien vanuit het perspectief van River Song de eerste ontmoeting met de Doctor en vanuit zijn perspectief is het dan de laatste. De ontmoeting met de baby is dan dus niet de eerste ontmoeting van de Doctor met River Song.
Maar met al dat gegoochel met tijd kan ik er ook naast zitten hoor. ;)
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
  Admin maandag 29 augustus 2011 @ 07:21:08 #139
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_101321488
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 20:25 schreef Omentuva het volgende:

River omschrijft zichzelf als een psychopath en één van de kenmerken daarvan is pathological lying. We weten ook dat ze dat ook in haar latere fases nog doet. (Time of Angels). Ze houdt alles al geheim omdat ze weet dat het moet (spoilers!).
Wat ik bedoel is dat ze in The Impossible Astronaut niet reageerde alsof ze het al wist.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  maandag 29 augustus 2011 @ 07:40:59 #140
71919 wonderer
pi_101321609
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 07:21 schreef Breuls het volgende:

[..]

Wat ik bedoel is dat ze in The Impossible Astronaut niet reageerde alsof ze het al wist.
En in de Library ook niet, toch? Niet echt. Misschien is het River wel helemaal niet.
  Admin maandag 29 augustus 2011 @ 07:42:38 #141
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_101321623
In de Library gebeurde het niet. Bij Lake Silencio kijken ze met z'n drieën toe en River is net zo geschokt als Amy en Rory.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  maandag 29 augustus 2011 @ 07:44:17 #142
71919 wonderer
pi_101321638
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 07:42 schreef Breuls het volgende:
In de Library gebeurde het niet. Bij Lake Silencio kijken ze met z'n drieën toe en River is net zo geschokt als Amy en Rory.
Ja, maar in de Library zien we River aan het einde van haar lifetime en daar laat ze ook niet echt doorschemeren dat ze hem ooit definitief vermoord heeft of zo. In die aflevering met de Angels wel, maar dat kan redelijk goed op de vergiftiging slaan.

Eigenlijk moet ik seizoen 5 nog eens kijken maar daar zie ik een beetje tegenop :')
pi_101321983
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 23:29 schreef Wepeel2 het volgende:

[..]

Ervan uitgaande dat ze in tegengestelde richting bewegen is de ontmoeting van de Doctor nadat hij de baby heeft gezien vanuit het perspectief van River Song de eerste ontmoeting met de Doctor en vanuit zijn perspectief is het dan de laatste. De ontmoeting met de baby is dan dus niet de eerste ontmoeting van de Doctor met River Song.
Wel, die tegenovergestelde richting is wel een beetje klaar, denk ik. In de laatste 2 afleveringen zijn River en de Doctor elkaar tegen gekomen
* op een date (met Stevie Wonder erbij)
* als baby Melody
* River die op Demons Run komt kijken
* Mels in transformatie tot River
Daar zit geen volgorde meer in.

Wat ik me ook nog afvroeg trouwens: We weten nu officieel dat River part Time lord is, maar reist ze in de tijd dan? Het is niet dat ze een Tardis heeft, lijkt me.
pi_101322008
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 07:42 schreef Breuls het volgende:
Ja, ze is net zo geschokt, maar veel sneller back to business dan Rory en Amy. En zien dat je je eigen liefje vermoord, al weet je het nog zo goed en heb je er jaren (part time) voor in de bak gezeten, het lijkt me wel schokkend op zich.
pi_101322182
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 21:08 schreef thijsdetweede het volgende:
Ik heb zo m'n twijfels dat River vanaf 2 weken oud op de Doctor aan het crushen was. :+

quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 23:29 schreef Wepeel2 het volgende:

[..]

En dat tegengestelde is nu juist ontkracht in deze aflevering. :) Anders zouden we alleen nog maar Mels zien. *ril*. Ze ontmoeten elkaar werkelijk door elkaar heen en het was hiervoor toevallig redelijk tegenovergesteld lineair.
pi_101322672
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 08:49 schreef Omentuva het volgende:
En dat tegengestelde is nu juist ontkracht in deze aflevering. :) Anders zouden we alleen nog maar Mels zien. *ril*. Ze ontmoeten elkaar werkelijk door elkaar heen en het was hiervoor toevallig redelijk tegenovergesteld lineair.
Maar dat is dan wel een heel snel stukje retconnen. Het is namelijk nog helemaal niet zo lang geleden dat vastgesteld werd dat River en the Doctor elkaar wél in tegenovergestelde volgorde ontmoeten - anders sloeg het "There's a first time for everything", "And a last..." na de River/Doctor zoen ook nergens op. Ik vind het toch wel ergerlijk dat Moffat zijn zelf-opgelegde regels al zo snel weer overboord gooit.
  maandag 29 augustus 2011 @ 09:29:28 #147
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_101322769
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 09:23 schreef lunapuella het volgende:

[..]

Maar dat is dan wel een heel snel stukje retconnen. Het is namelijk nog helemaal niet zo lang geleden dat vastgesteld werd dat River en the Doctor elkaar wél in tegenovergestelde volgorde ontmoeten - anders sloeg het "There's a first time for everything", "And a last..." na de River/Doctor zoen ook nergens op. Ik vind het toch wel ergerlijk dat Moffat zijn zelf-opgelegde regels al zo snel weer overboord gooit.
Het was voor deze aflevering ook al zo dat ze elkaar niet in exact de omgekeerde volgorde tegenkwamen. Daarom checken ze hun diaries ook. Maar ze komen elkaar in grote lijnen in de omgekeerde volgorde tegen.
  Admin maandag 29 augustus 2011 @ 09:32:42 #148
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_101322809
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 09:23 schreef lunapuella het volgende:

[..]

Regels? De enige 'regel' was 'the wrong order'. Dat is tot nu toe globaal gezien de tegenovergestelde richting geweest, maar dat hoeft het niet te blijven.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_101322982
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 09:32 schreef Breuls het volgende:

[..]

Regels? De enige 'regel' was 'the wrong order'. Dat is tot nu toe globaal gezien de tegenovergestelde richting geweest, maar dat hoeft het niet te blijven.
Maar hoe wist River dan dat de eerste kus voor the Doctor voor haar de laatste zou zijn?
pi_101323649
overigens, het zit met de dood van de doctor als volgt: die robot time police mensen zitten in de man die de benzine meeneemt. Daarmee confirmeren ze de dood van de doctor (fixed point in time). Echter is het de dubbelganger die neergeschoten word.
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
pi_101323765
En ze komen elkaar in grote lijnen in omgekeerde volgorde tegen gedurende de River tijd van Melody: Ze zegt zelf terwijl ze zich aan het inspecteren is in Hitlers kamer iets als: 'Wouldn't it be fun to become younger and younger, just a little, just to confuse people'

Overigens, wat volgens mij wel echt fout zit: Mels is nog steeds Melody, en kent de naam River niet. Maar volgens River zelf wordt ze River genoemd omdat ze in het Gamma Forest is opgegroeid, en the only water in the forest....
  maandag 29 augustus 2011 @ 10:35:33 #152
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_101323922
Of het was een doctor die uit living flesh bestaat...je kan daar veel kanten mee op.
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
  maandag 29 augustus 2011 @ 10:51:57 #153
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_101324289
Rule Nr 1: The doctor Lies.

So, I guess river's rule nr 1 : River lies.
  maandag 29 augustus 2011 @ 10:54:02 #154
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_101324326
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 10:28 schreef thijsdetweede het volgende:
En ze komen elkaar in grote lijnen in omgekeerde volgorde tegen gedurende de River tijd van Melody: Ze zegt zelf terwijl ze zich aan het inspecteren is in Hitlers kamer iets als: 'Wouldn't it be fun to become younger and younger, just a little, just to confuse people'

Overigens, wat volgens mij wel echt fout zit: Mels is nog steeds Melody, en kent de naam River niet. Maar volgens River zelf wordt ze River genoemd omdat ze in het Gamma Forest is opgegroeid, en the only water in the forest....
Ik dacht dat ze die naam van dat doekje had overgenomen op een zeker moment.
  maandag 29 augustus 2011 @ 10:55:06 #155
153506 Captain_Fabulous
pi_101324344
Aangezien ze een gehersenspoelde killer is, zal dat waarschijnlijk wel haar regel zijn ja...zijn er eigenlijk al hints geweest WAAROM iemand zo graag de docter dood wil, eigenlijk?
  maandag 29 augustus 2011 @ 10:58:49 #156
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_101324409
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 10:24 schreef Bensel het volgende:
overigens, het zit met de dood van de doctor als volgt: die robot time police mensen zitten in de man die de benzine meeneemt. Daarmee confirmeren ze de dood van de doctor (fixed point in time). Echter is het de dubbelganger die neergeschoten word.
Alleen word iets niet een 'fixed point in time' omdat een of ander agentschap het confirmed. Fixed points zijn gebeurtenissen die niet mogen/kunnen veranderen om de tijd altijd normaal te laten verlopen. Zo word uitgelegd dat niet alles constant butterfly effecten veroorzaakt volgens mij, omdat het alleen belangrijk is dat de fixed points goed blijven.

(Zie 'Waters of Mars' bijvoorbeeld ;) )
pi_101325136
Ik ga denk ik ook maar aan Doctor Who beginnen.
Amen.
  Admin maandag 29 augustus 2011 @ 12:05:11 #158
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_101326015
quote:

Nee, River legde in de vorige afleiding de oorsprong van haar naam uit. Niet waarom ze die naam aanneemt.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_101326025
quote:
3s.gif Op maandag 29 augustus 2011 10:51 schreef GI het volgende:
Rule Nr 1: The doctor Lies.

So, I guess river's rule nr 1 : River lies.
Ja, die was ook leuk.

Tezamen met: "If I'd always speak the truth, you wouldn't have to trust me", en "You never brought me where I wanted to go/But I always brought you where you needed to be".... Wat een stelletje leugenachtige goedzakken is het ook, die familie Tardis.
pi_101326822
quote:

Niet opgegroeid. Wél is het mogelijk dat ze daar nog heen gaat.

Of, de iets makkelijkere oplossing: River heet River omdat de Doctor haar leerde kennen als River en vervolgens spoilde dat hij haar kent als River. :+

quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 10:58 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Alleen word iets niet een 'fixed point in time' omdat een of ander agentschap het confirmed. Fixed points zijn gebeurtenissen die niet mogen/kunnen veranderen om de tijd altijd normaal te laten verlopen. Zo word uitgelegd dat niet alles constant butterfly effecten veroorzaakt volgens mij, omdat het alleen belangrijk is dat de fixed points goed blijven.

(Zie 'Waters of Mars' bijvoorbeeld ;) )
Ik heb het idee dat we dat fixed point idee nog terug gaan zien i.c.m. dat de Doctor fallt.
pi_101338462
Dus: Wat is The Question?
  maandag 29 augustus 2011 @ 20:01:38 #162
71919 wonderer
pi_101342830
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 10:24 schreef Bensel het volgende:
Je bedoelt een Ganger? Die lossen toch op in witte drab en gaan zeker niet beginnen regenereren als ze worden verwond...
pi_101353052
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 20:01 schreef wonderer het volgende:

[..]

Je bedoelt een Ganger? Die lossen toch op in witte drab en gaan zeker niet beginnen regenereren als ze worden verwond...
Nee hoor. The Rebel Flash werd ook gewoon doodgetazerd, en die bleef gewoon liggen. Alleen in geval van sonic spul wordt het een bak yoghurt.

En wat een doctor-ganger doet, geen idee.....
  maandag 29 augustus 2011 @ 23:02:47 #164
71919 wonderer
pi_101353734
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 22:50 schreef thijsdetweede het volgende:

[..]

Nee hoor. The Rebel Flash werd ook gewoon doodgetazerd, en die bleef gewoon liggen. Alleen in geval van sonic spul wordt het een bak yoghurt.

En wat een doctor-ganger doet, geen idee.....
Oh ja, dat is ook weer waar. Het zou kunnen. Zou het wel een copout vinden, maar het is wel een mogelijkheid zo.
  maandag 29 augustus 2011 @ 23:33:31 #165
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_101355521
Zo niet dan hoeven we ons nu in elk geval helemaal geen zorgen te maken over het aantal levens van de Doctor, hij heeft er nu levens van River bijgekregen.
pi_101359111
Af en toe kan ik dit topic niet helemaal meer volgen. :')
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  Admin dinsdag 30 augustus 2011 @ 07:38:00 #167
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_101360738
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 23:33 schreef SiGNe het volgende:
Zo niet dan hoeven we ons nu in elk geval helemaal geen zorgen te maken over het aantal levens van de Doctor, hij heeft er nu levens van River bijgekregen.
Denk je? Haar regenerations zijn gebruikt om hem te redden. Is dat hetzelfde als aan hem gegeven?
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_101360793
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 18:18 schreef thijsdetweede het volgende:
Dus: Wat is The Question?
Het antwoord is iig 42.
  Admin dinsdag 30 augustus 2011 @ 08:06:10 #169
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_101360906
Op de radio ging het net over Doctor Who. De DJ's en co-hosts snappen niks meer van de verhaallijn. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_101360973
OHhohoo, ik had helemaal niet door dat het al weer begonnen was :o Nu schaam ik me een beetje :@
Maar ik kan nu in ieder geval 'A good man goes to war' ook gaan kijken. Kan slecht wachten tussen een 2 of 3 parter :P .......zinan w/
Ik heb wel een beetje gelijk :)
  Admin dinsdag 30 augustus 2011 @ 08:39:52 #171
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_101361245
Da's juist een aflevering waarbij je prima kunt wachten. Het is niet een 2-parter zoals we dat gewend zijn; de verhalen sluiten aan, maar het is geen doorlopend verhaal.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_101361771
Maar officieel was het een 2parter. Al was effectief Rebel Flesh/Almost men/ A Good Man eigenlijk meer een 3 parter.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 09:49:30 #173
153506 Captain_Fabulous
pi_101362368
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 07:38 schreef Breuls het volgende:
[..]
Denk je? Haar regenerations zijn gebruikt om hem te redden. Is dat hetzelfde als aan hem gegeven?
Tja...hoeveel regenraties is 1 maal redden? Maar ze moeten wel wat verzinnen, want hoeveel regeneraties heeft de Docter eigenlijk nog over? Niet zoveel dacht ik...
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 10:20:24 #174
71919 wonderer
pi_101362964
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 09:49 schreef Captain_Fabulous het volgende:

[..]

Tja...hoeveel regenraties is 1 maal redden? Maar ze moeten wel wat verzinnen, want hoeveel regeneraties heeft de Docter eigenlijk nog over? Niet zoveel dacht ik...
Ik herinner me iets van zestien levens als maximum? Dus we kunnen nog wel even vooruit.
pi_101363028
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 10:20 schreef wonderer het volgende:

[..]

Ik herinner me iets van zestien levens als maximum? Dus we kunnen nog wel even vooruit.
In de nieuwe Series is het nooit genoemd voorzover ik weet, maar ik las dacht ik dat het in de oude serie een keer gezegd is dat er een limiet is, maar niet wát die limiet is. Dus volgens mij kunnen ze nog wel een tijdje door :P
pi_101363099
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 10:23 schreef Bakakame het volgende:

[..]

In de nieuwe Series is het nooit genoemd voorzover ik weet, maar ik las dacht ik dat het in de oude serie een keer gezegd is dat er een limiet is, maar niet wát die limiet is. Dus volgens mij kunnen ze nog wel een tijdje door :P
Twaalf regenerations, oftewel dertien verschillende incarnaties. Na Matt Smith zouden er dus nog twee kunnen komen. Maar het is onduidelijk of dat het een echte biologische limiet is of iets dat is opgelegd door de Time Lords; in het laatste geval zou the Doctor zich er, als laatst overgebleven Time Lord, weinig van aan hoeven trekken.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 10:27:19 #177
71919 wonderer
pi_101363104
Weet iemand trouwens of er ooit door de makers gezegd is waarom ze gekozen hebben voor die Time War zodat de Doctor nog de enige Time Lord was?
pi_101363420
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 10:27 schreef lunapuella het volgende:

[..]

Twaalf regenerations, oftewel dertien verschillende incarnaties. Na Matt Smith zouden er dus nog twee kunnen komen. Maar het is onduidelijk of dat het een echte biologische limiet is of iets dat is opgelegd door de Time Lords; in het laatste geval zou the Doctor zich er, als laatst overgebleven Time Lord, weinig van aan hoeven trekken.
In de Doctor Who film uit 1996 probeerde The Master nieuwe regenerations te krijg dmv The Eye of Harmony. Dus de limiet is te omzeilen.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 13:45:38 #179
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_101368421
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 08:06 schreef Breuls het volgende:
Op de radio ging het net over Doctor Who. De DJ's en co-hosts snappen niks meer van de verhaallijn. :P
Ik denk dat het ook verstandig is om volgend seizoen meer losstaande episodes te maken. :P
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 13:59:18 #180
153506 Captain_Fabulous
pi_101368842
Ik moet bekenen, dat ik zo langzamerhand een beetje genoeg krijg van TW. Niet dat het slecht is...maar ik mis de losstaande verhalen van het team uit de eerste series. TW die de wereld gaat redden ondanks dat kennelijk iedereen (CIA etc) achter ze aan zit, ze dood wil etc...ik wordt er een beetje moe van. De afleveringen worden nu ondergeschikt aan de grote verhaallijn lijkt het wel, en dat vind ik jammer.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 14:04:29 #181
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_101368997
Nou ja, CoE was natuurlijk ook al vijf samenhangende afleveringen. Alleen nu ze het echt uitsmeren over 10 weken valt het misschien meer op ...

Maar je hebt gelijk, eerste 2 seizoenen waren veel meer stand-alone afleveringen, de huidige serie borduurt elke week door op de week daarvoor ...
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 14:19:41 #182
153506 Captain_Fabulous
pi_101369465
Precies, je had natuurlijk wel de 'langere'verhaallijnen van de Weevils enzo in de eerste seizoenen...maar nu is er helemaal geen plek meer voor een aflevering met gewoon alleen wat coole aliens. Of een aflevering als Meat. Of ghost machine. Het is me net wat te somber en einde van de wereld achtig aan het worden...

[ Bericht 2% gewijzigd door Captain_Fabulous op 30-08-2011 14:27:09 ]
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 14:31:28 #183
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_101369893
Er past in dit seizoen natuurlijk ook geen losstaand verhaal.
pi_101370390
Het hoort een beetje bij een serie die opgroeit (ik negeer even voor het gemak de 'oude' DW). Er is maar zoveel dat je kan doen met een villain-of-the-week approach, en op een gegeven moment worden de monsters wat uitwisselbaar. Vorig seizoen had ik bijvoorbeeld ook wel een beetje last van Dalek-moeheid.

Dat gezegd hebbende: De piraten aflevering was prima afzonderlijk te bekijken, de Doctor's wife ook, en de Flesh-twoparter ook (als je even de laatste minuut negeert).
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 14:44:34 #185
153506 Captain_Fabulous
pi_101370416
Ja, maar dat is ook omdat er een heel ingewikkelde story arc afgewikkeld moet worden. Of dat nou is omdat ze dat graag wilde, of omdat de Amerikaanse partners een meer 'standaard' serie wilde, weet ik ook niet...maar ik vind het jammer
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 14:47:49 #186
153506 Captain_Fabulous
pi_101370553
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 14:43 schreef thijsdetweede het volgende:
Het hoort een beetje bij een serie die opgroeit (ik negeer even voor het gemak de 'oude' DW). Er is maar zoveel dat je kan doen met een villain-of-the-week approach, en op een gegeven moment worden de monsters wat uitwisselbaar.
True...maar de Vincent van Gogh aflevering was eigenlijk ook maar een standaard vilain of the week aflevering...maar wel erg van genoten!
pi_101373985
Weten jullie wat nou het mooiste van alles is?

Dat jullie alweer een 70 tal posts heen en weer gegooid met allemaal verklaringen voor de plottwists. En niemand die het kan weten. Wat zouden de schrijvers van DW hier van genieten lijkt me zo.

Ik heb een gevoel alsof er iets mis is met de dood van de Doctor. Want ookal zou hij nog 2 regenerations over hebben, hij is vermoord als Matt Smith, dus feitelijk kunnen die regeneraties er niet komen als alles is zoals het lijkt. Of ze proberen er echt een eind aan te maken aan Doctor Who.

TW was ook weer eens interessant. Ik heb maar een klein stukje overgeslagen (dat van de zus).
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 16:29:32 #188
153506 Captain_Fabulous
pi_101374282
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 16:21 schreef Wild_Snake het volgende:
Of ze proberen er echt een eind aan te maken aan Doctor Who.
Dat zou me verbazen. ten eerste is dr Who denk ik niet het eigendom van de schrijvers/Moffat, maar van de BBC, en het lijkt me sterk dat die zo'n populair en iconisch programma zo finaal zouden stoppen.
Ten tweede heeft het DR Who team tot dusver veel te veel respect getoond aan de traditie van Dr Who om zoiets zelfzuchtigs te doen, naar mijn mening/hoop.
  Admin dinsdag 30 augustus 2011 @ 16:29:40 #189
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_101374287
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 16:21 schreef Wild_Snake het volgende:
Weten jullie wat nou het mooiste van alles is?

Dat jullie alweer een 70 tal posts heen en weer gegooid met allemaal verklaringen voor de plottwists. En niemand die het kan weten. Wat zouden de schrijvers van DW hier van genieten lijkt me zo.
Schrijver, in dit geval. En natuurlijk geniet hij hiervan; mensen bezighouden, nog lang nadat ze je aflevering gezien hebben, is natuurlijk geweldig. Het betekent dat hij zijn werk goed heeft gedaan; een aflevering die geen indruk maakt en niet boeiend is had net zo goed niet gemaakt kunnen worden.
quote:
Ik heb een gevoel alsof er iets mis is met de dood van de Doctor. Want ookal zou hij nog 2 regenerations over hebben, hij is vermoord als Matt Smith, dus feitelijk kunnen die regeneraties er niet komen als alles is zoals het lijkt. Of ze proberen er echt een eind aan te maken aan Doctor Who.
Je uit de gedachten van iedereen die dit seizoen volgt. :P

Naar mijn idee wordt het natuurlijk opgelost, want er komt hoe dan ook een 12th Doctor. De vraag is alleen hoe, en aangezien we dat nog steeds niet weten (en geen goede theorieën hebben, want een Ganger-Doctor is te makkelijk), slaagt Moffat tot nu toe goed in zijn verhaal.

Oh, en het hele aantal-regenerations-verhaal: dat is veel meer een issue voor fanboys dan voor anderen. Verwacht niet dat 't uitgebreid behandeld wordt. RTD heeft er al een fijne gooi naar gedaan en er zijn in de afgelopen decennia genoeg argumenten (=gebeurtenissen) geweest om de limiet weg te nemen. Moffat zal het wellicht aanstippen, want hij is een grotere fanboy than any of us, maar 90% van de kijkers weet niet eens dat er ooit een limiet was.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin dinsdag 30 augustus 2011 @ 16:30:01 #190
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_101374298
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 16:29 schreef Captain_Fabulous het volgende:

[..]

Dat zou me verbazen. ten eerste is dr Who denk ik niet het eigendom van de schrijvers/Moffat, maar van de BBC, en het lijkt me sterk dat die zo'n populair en iconisch programma zo finaal zouden stoppen.
Ten tweede heeft het DR Who team tot dusver veel te veel respect getoond aan de traditie van Dr Who om zoiets zelfzuchtigs te doen, naar mijn mening/hoop.
Doctor Who }:|
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 16:38:07 #191
153506 Captain_Fabulous
pi_101374646
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 16:30 schreef Breuls het volgende:

[..]

Doctor Who }:|
Ik buig het hoofd in schaamte voor de super fan-boy :+
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 17:49:02 #192
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_101377491
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 16:29 schreef Breuls het volgende:

[..]

Schrijver, in dit geval. En natuurlijk geniet hij hiervan; mensen bezighouden, nog lang nadat ze je aflevering gezien hebben, is natuurlijk geweldig. Het betekent dat hij zijn werk goed heeft gedaan; een aflevering die geen indruk maakt en niet boeiend is had net zo goed niet gemaakt kunnen worden.

[..]

Je uit de gedachten van iedereen die dit seizoen volgt. :P

Naar mijn idee wordt het natuurlijk opgelost, want er komt hoe dan ook een 12th Doctor. De vraag is alleen hoe, en aangezien we dat nog steeds niet weten (en geen goede theorieën hebben, want een Ganger-Doctor is te makkelijk), slaagt Moffat tot nu toe goed in zijn verhaal.

Oh, en het hele aantal-regenerations-verhaal: dat is veel meer een issue voor fanboys dan voor anderen. Verwacht niet dat 't uitgebreid behandeld wordt. RTD heeft er al een fijne gooi naar gedaan en er zijn in de afgelopen decennia genoeg argumenten (=gebeurtenissen) geweest om de limiet weg te nemen. Moffat zal het wellicht aanstippen, want hij is een grotere fanboy than any of us, maar 90% van de kijkers weet niet eens dat er ooit een limiet was.
Volgens mij was er in een van de boeken een keer gezegd dat alle Timelords hun regenerations vernieuwd kregen tijdens de Time War. Dat zou dus inhouden dat de Doctor nog 10 regenerations te gaan heeft.
Daarnaast heb ik ook het idee dat de regeneration limit iets was wat door de Timelords gemaakt was, alleen zou River Song dan niet al haar regenerations aan de Doctor hebben kunnen verspild. Maar als de limit een kunstmatig iets is zou je kunnen zeggen dat dit niet meer bestaat aangezien de Timelords niet meer bestaan.

Wat ook kan is dat de Doctor wel dood gaat, maar op een gegeven moment geressurect word door mensen die hem nodig hebben. Dat hebben ze bij de Master ook al minstens twee keer gedaan. (Time War en Disciples of Saxon)
pi_101378155
Het zou me overigens ook niet verbazen dat River nog steeds leeft, ondanks de gebeurtenissen in The Library
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 18:48:32 #194
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_101379575
In een zekere zin leeft ze ook nog in the Library.
pi_101380156
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 10:23 schreef Bakakame het volgende:

[..]

Een of ander absurd aantal is een keer gedropped in de SJA; ik geloof dat het tijdens de obligatory (Eleventh, deze keer) Doctor-insert was.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 19:31:03 #196
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_101381634
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 19:02 schreef Omentuva het volgende:

[..]

Een of ander absurd aantal is een keer gedropped in de SJA; ik geloof dat het tijdens de obligatory (Eleventh, deze keer) Doctor-insert was.
Tijdens 'Deadly Assasin' werd het op 12 regenerations gezet. (Seizoen 14/Classic Who)
  Admin dinsdag 30 augustus 2011 @ 19:52:58 #197
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_101382671
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 19:02 schreef Omentuva het volgende:

[..]

507 :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 21:24:55 #198
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_101387347
RTD had ook al een keer gezegd dat een Timelord in principe een oneindig aantal keer kan regenereren ook al is er in eerdere verhalen gezegd dt het max 12 keer zou zijn.
RTD legde dat uit als een theorie van de Doctor zelf, dat wil niet zeggen dat de Doctor ook gelijk heeft. (en de Doctor liegt)

Matt Smith heeft geloof ik het contract voor seizoen 7 al getekend dus die zien we in elk geval nog terug.
Hoe ze het op gaan lossen, geen idee eigenlijk want als River de Doctor niet vermoord dan hoeft ze ook geen celstraf uit te zitten in de 51e eeuw en zal ze de 10e Doctor dus ook niet tegenkomen.
pi_101389191
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 21:24 schreef SiGNe het volgende:
Matt Smith heeft geloof ik het contract voor seizoen 7 al getekend dus die zien we in elk geval nog terug.
Hoe ze het op gaan lossen, geen idee eigenlijk want als River de Doctor niet vermoord dan hoeft ze ook geen celstraf uit te zitten in de 51e eeuw en zal ze de 10e Doctor dus ook niet tegenkomen.
Maar er zit nog 200 jaar tussen nu en het moment dat de doctor vermoord wordt ;)
Op zondag 8 maart 2009 21:38 schreef Danny het volgende:
fuck de policy. posten die hap!
pi_101389379
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 21:24 schreef SiGNe het volgende:
RTD had ook al een keer gezegd dat een Timelord in principe een oneindig aantal keer kan regenereren ook al is er in eerdere verhalen gezegd dt het max 12 keer zou zijn.
RTD legde dat uit als een theorie van de Doctor zelf, dat wil niet zeggen dat de Doctor ook gelijk heeft. (en de Doctor liegt)

Is ook al in de serie bevestigd dat ze die celstraf uitzit voor de moord op the Doctor? Wie weet wie er allemaal nog meer door haar gesneuveld is...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')