En dit.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:37 schreef Bonno het volgende:
Mensen die de beschermfolie erop laten zitten omdat ze 'm een jaar later krasvrij kunnen verkopen, dat is pas erg.
Bestaan die.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:37 schreef Bonno het volgende:
Mensen die de beschermfolie erop laten zitten omdat ze 'm een jaar later krasvrij kunnen verkopen, dat is pas erg.
Dit is echt een bazenhoes trouwens.quote:
Sowieso mensen die die erop laten zitten, en dan allemaal belletjes op hun scherm hebben.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:37 schreef Bonno het volgende:
Leren hoesjes zijn voor bazen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:43 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Overigens vind ik die 'normale' hoesjes als in de OP wel meevallen, die leren zijn lelijker.
Je moet natuurlijk wel kunnen showen he.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:49 schreef Trommeldaris het volgende:
Dat gat voor applelogo, wat voor flapdrol ben je dan
Die is trouwens ook nog altijd het meest bekrast ook. Of in ieder geval, zichtbaar.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:49 schreef Trommeldaris het volgende:
Dat gat voor applelogo, wat voor flapdrol ben je dan
Dan is het goed.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:33 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik heb een hardcover hoes om de achterkant van mijn iPad 2. Transparant uiteraard, om het Apple logo zichtbaar te houden.
Heeft de sok wel het apple logo? Want ik heb nog nooit een sok gezien met een Apple logo ik heb al overal gezocht!quote:Op zondag 21 augustus 2011 12:59 schreef Zolder het volgende:
Ik heb een zogenaamde sok voor mijn iphone ideaal
Die had ik ook.quote:Op zondag 21 augustus 2011 12:59 schreef Zolder het volgende:
Ik heb een zogenaamde sok voor mijn iphone ideaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lelijk.quote:Op zondag 21 augustus 2011 12:52 schreef DutchSpike het volgende:
Ik heb deze
[ afbeelding ]
Zonder de ''Gear4'' erop.
Nee die zat bij mijn htc touch hd dus htclogo.quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:00 schreef Argo het volgende:
[..]
Heeft de sok wel het apple logo? Want ik heb nog nooit een sok gezien met een Apple logo ik heb al overal gezocht!
Het enige minderen is geen apple logo! Maar ik vergeef het je!+lelijk is een betrekkelijk begrip.quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:04 schreef Zolder het volgende:
[..]
Nee die zat bij mijn htc touch hd dus htclogo.
Het voordeel is zowel perfecte bescherming als geen hinder tijdens het werken met de telefoon. Het is gewoon een simpel zacht zwart hoesje. Ik snap niet wat marrokkansekip er lelijk aan vind.
quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:00 schreef Argo het volgende:
[..]
Heeft de sok wel het apple logo? Want ik heb nog nooit een sok gezien met een Apple logo ik heb al overal gezocht!
Ow zon sok heb ik absoluut niet. Dit Ziet er echt meer uit als een sok die van mij als een zacht hoesjequote:
Deze heb ik, maar dan zacht en htc touch hd formaatquote:Op zondag 21 augustus 2011 13:11 schreef 12345r het volgende:
Mijn HTC HD2 zit altijd in een leren hoesje, ideaal!
Geen last van toetsen die ingedrukt worden en na een jaar gebruik ziet de mobiel er nog als nieuw uit, niks mis mee![]()
[ afbeelding ]
Dat vind ik dat wel waardeloos ding.quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:12 schreef datisstom het volgende:
Ik heb deze overigens, ligt ook fijn in de hand aangezien een iPod Touch zo dun als een blaadje is.
[ afbeelding ]
Heerlijk om dat ding er dan weer omheen te doen.quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:20 schreef 12345r het volgende:
[..]
Dat vind ik dat wel waardeloos ding.
Mijn broertje heeft die ook, maar die floept er telkens af
trolololquote:Op zondag 21 augustus 2011 13:37 schreef Flixxy het volgende:
Samsung Galaxy S2 hier, geen hoesje, geen beschermfolie.
Al minstens 20x laten vallen, beeldscherm nog krasloos, alleen onderaan de achterkant wat kleine krasjes.
Misschien gewoon een degelijke telefoon + verzekering nemen, ipv een iPhone of BB.
Trollquote:Op zondag 21 augustus 2011 13:37 schreef Flixxy het volgende:
Samsung Galaxy S2 hier, geen hoesje, geen beschermfolie.
Al minstens 20x laten vallen, beeldscherm nog krasloos, alleen onderaan de achterkant wat kleine krasjes.
Misschien gewoon een degelijke telefoon + verzekering nemen, ipv een iPhone of BB.
quote:
Als ik een foto van mn eigen S2 kon maken had ik het willen bewijzen.quote:
dat kan, in de spiegel. Doe maar.quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:40 schreef Flixxy het volgende:
[..]
[..]
Als ik een foto van mn eigen S2 kon maken had ik het willen bewijzen.
No troll, just awesome phone.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:33 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik heb een hardcover hoes om de achterkant van mijn iPad 2. Transparant uiteraard, om het Apple logo zichtbaar te houden.
Poging gedaan, maar niet echt goed resultaat (je zou eventuele beschadigingen niet eens kunnen zien).quote:
S2? Mijne maakt iedere week wel een goede stuiter, nooit uit elkaar gevallen of schade aan vitale delen gehad.quote:Op zondag 21 augustus 2011 14:44 schreef Twiitch het volgende:
Vroeger hoefde het niet, maar als mijn gammele Samsung op de grond valt kan ik hem weggooien.
Plastic onding.
Neuh, gewoon de S.quote:Op zondag 21 augustus 2011 14:47 schreef Flixxy het volgende:
[..]
S2? Mijne maakt iedere week wel een goede stuiter, nooit uit elkaar gevallen of schade aan vitale delen gehad.
En dan afgeven op mensen die een beschermhoesje kopenquote:
Ja, dat zijn mensen die geen Apple fanboy zijn maar wel hun mooie telefoon waarderen.quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:02 schreef Eenskijken het volgende:
iemand die eerst apple prijst, en daarna zegt kutapple.
Ik zeg hoax.
Apple
Troll?quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:23 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
En dan afgeven op mensen die een beschermhoesje kopen
Nee de kas van een verzekeraar spekken is natuurlijk vele malen beter
quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:06 schreef Summerfever het volgende:
Om mijn blackberry heb ik niks, ligt wel lekker in de hand zonder hoesje, heb hem net 2 weken, scherm onder de krassen. Wat maakt dat uit, gaat toch niet om hoe die eruitziet
Ik ook. Van Dixons.quote:Op zondag 21 augustus 2011 12:52 schreef DutchSpike het volgende:
Ik heb deze
[ afbeelding ]
Zonder de ''Gear4'' erop.
Beeld van jouw PC/Mac zou wat jou betreft zeker ook volledig onder de krassen mogen zitten? Krassen op het beeldscherm zijn immers alleen maar een kwestie van 'looks'quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:06 schreef Summerfever het volgende:
Om mijn blackberry heb ik niks, ligt wel lekker in de hand zonder hoesje, heb hem net 2 weken, scherm onder de krassen. Wat maakt dat uit, gaat toch niet om hoe die eruitziet
Mensen die telefoon van 600 euro kopen om deze te verbergen met een cheapass hoesjequote:Op zondag 21 augustus 2011 21:21 schreef Teezie het volgende:
Mensen die telefoon van 600 euro kopen en dan geen hoesje kopen van 10 euro
Niet iedereen koopt een telefoon van 600 euro om er mee te kunnen showenquote:Op zondag 21 augustus 2011 21:23 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Mensen die telefoon van 600 euro kopen om deze te verbergen met een cheapass hoesje
Het gaat toch niet om het uiterlijk maar om wat de telefoon allemaal kanquote:Op zondag 21 augustus 2011 21:23 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Mensen die telefoon van 600 euro kopen om deze te verbergen met een cheapass hoesje
Dan ben je nog dommer. Als je een iPhone koopt en dan claimen dat het niet om het design ging.quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:27 schreef Teezie het volgende:
[..]
Het gaat toch niet om het uiterlijk maar om wat de telefoon allemaal kan
iPhone _o_quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:29 schreef Trommeldaris het volgende:
[..]
Dan ben je nog dommer. Als je een iPhone koopt en dan claimen dat het niet om het design ging.
Heb je ook dromenvangers, Afrikaanse schoudertasjes en steek je elke dag wierook aan?quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
ik heb ongeveer deze, de mijne is iets anders
[ afbeelding ]
en de opbrengst gaat hier naar toe
http://www.cosmicfirefoundation.nl/
Jik bent echt al 20 jaar niet meer buiten geweest hequote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:37 schreef H1N1 het volgende:
Een hoesje die sommigen aan hun riem dragen vind ik wel het toppunt. Net zo erg als buiktasjes imo.
Jikquote:Op zondag 21 augustus 2011 22:37 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Jik bent echt al 20 jaar niet meer buiten geweest he
Elke dag. Geloof me, ze zijn er nog steeds. Vooral ouderen maken zich er schuldig aan.quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:37 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Jik bent echt al 20 jaar niet meer buiten geweest he
Hahah moet verboden worden:pquote:Op zondag 21 augustus 2011 23:06 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Elke dag. Geloof me, ze zijn er nog steeds. Vooral ouderen maken zich er schuldig aan.
Zo heet het product, mongool.quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:10 schreef FlyingDutchman_1987 het volgende:
mensen die over hun telefoon praten met die fucking tyfus hoofdletter halvewegen de naamiPPPhone
![]()
Het is niet halverwege de naam, maar na de eerste letter.quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:10 schreef FlyingDutchman_1987 het volgende:
mensen die over hun telefoon praten met die fucking tyfus hoofdletter halvewegen de naamiPPPhone
![]()
je kunt toch ook gewoon telefoon zeggen als je het over je telefoon hebt zoals normale mensen?quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:15 schreef PH-KCD het volgende:
[..]
Zo heet het product, mongool.
Dus jij walgt ook van McDonalds? Jij schrijft uit protest Mcdonalds? Rebel die je d'r bent.
dit. ik heb nog steeds een siliconen hoesje/case liggen voor mijn iTouch 4G(zwart natuurlijk, transparant is aids). ik heb hem een keer niet om omdat het ding warm is, en wat denk je? bam. op de grond geknalt. barst in scherm. weg iPod.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:40 schreef Monco10 het volgende:
Sommige mensen hebben hoesjes ter bescherming van hun toestel voor het geval hij op de grond stuitert, dan heb je het niet over krasjes
De iPhone 3GS heeft een uniek model. Daarom was het relevant om hem apart te noemen.quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:27 schreef FlyingDutchman_1987 het volgende:
[..]
je kunt toch ook gewoon telefoon zeggen als je het over je telefoon hebt zoals normale mensen?
mensen die compleet de pan uit flippen als iemand een negatieve opmerking maakt over applequote:Op zondag 21 augustus 2011 23:32 schreef PH-KCD het volgende:
[..]
De iPhone 3GS heeft een uniek model. Daarom was het relevant om hem apart te noemen.
Zit je er zo mee, ja?
vorig jaar zat er zo iemand in onze klas die had dat ook. en als we hem dan probeerden te verlossen werd hij helemaal kwaad want "dat mocht niet van zijn vader".quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:35 schreef Paxcon het volgende:
Mensen die de beginfolie eromheen laten zijn echtZo'n wijf uit mijn klas deed dat bij haar paupereske mobiel terwijl dat ding in de hoek al half had losgelaten en aan dat folietje stak zelfs zon handvatje uit om hem eraf te kunnen trekken. Echt verschrikkelijk ergerlijk.
Oh Lord.quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:39 schreef Superthomas het volgende:
[..]
vorig jaar zat er zo iemand in onze klas die had dat ook. en als we hem dan probeerden te verlossen werd hij helemaal kwaad want "dat mocht niet van zijn vader".
echt, iedereen had zoiets van ""
we probeerden hem ook te vertellen dat het touchscreen beter werkte. maar eigenwijs dat hij was, beweerde hij het tegenovergestelde.quote:
Tuurlijk beweerde ie dat, anders geen avondeten die dag.quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:41 schreef Superthomas het volgende:
[..]
we probeerden hem ook te vertellen dat het touchscreen beter werkte. maar eigenwijs dat hij was, beweerde hij het tegenovergestelde.
domme mensen
Tja, dat alle andere toestellen nou lelijk zijn wil niet zeggen dat mensen de iPhone kopen vanwege het uiterlijk.quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:29 schreef Trommeldaris het volgende:
[..]
Dan ben je nog dommer. Als je een iPhone koopt en dan claimen dat het niet om het design ging.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |