Dan is het goed.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:33 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik heb een hardcover hoes om de achterkant van mijn iPad 2. Transparant uiteraard, om het Apple logo zichtbaar te houden.
Heeft de sok wel het apple logo? Want ik heb nog nooit een sok gezien met een Apple logo ik heb al overal gezocht!quote:Op zondag 21 augustus 2011 12:59 schreef Zolder het volgende:
Ik heb een zogenaamde sok voor mijn iphone ideaal
Die had ik ook.quote:Op zondag 21 augustus 2011 12:59 schreef Zolder het volgende:
Ik heb een zogenaamde sok voor mijn iphone ideaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lelijk.quote:Op zondag 21 augustus 2011 12:52 schreef DutchSpike het volgende:
Ik heb deze
[ afbeelding ]
Zonder de ''Gear4'' erop.
Nee die zat bij mijn htc touch hd dus htclogo.quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:00 schreef Argo het volgende:
[..]
Heeft de sok wel het apple logo? Want ik heb nog nooit een sok gezien met een Apple logo ik heb al overal gezocht!
Het enige minderen is geen apple logo! Maar ik vergeef het je!+lelijk is een betrekkelijk begrip.quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:04 schreef Zolder het volgende:
[..]
Nee die zat bij mijn htc touch hd dus htclogo.
Het voordeel is zowel perfecte bescherming als geen hinder tijdens het werken met de telefoon. Het is gewoon een simpel zacht zwart hoesje. Ik snap niet wat marrokkansekip er lelijk aan vind.
quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:00 schreef Argo het volgende:
[..]
Heeft de sok wel het apple logo? Want ik heb nog nooit een sok gezien met een Apple logo ik heb al overal gezocht!
Ow zon sok heb ik absoluut niet. Dit Ziet er echt meer uit als een sok die van mij als een zacht hoesjequote:
Deze heb ik, maar dan zacht en htc touch hd formaatquote:Op zondag 21 augustus 2011 13:11 schreef 12345r het volgende:
Mijn HTC HD2 zit altijd in een leren hoesje, ideaal!
Geen last van toetsen die ingedrukt worden en na een jaar gebruik ziet de mobiel er nog als nieuw uit, niks mis mee![]()
[ afbeelding ]
Dat vind ik dat wel waardeloos ding.quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:12 schreef datisstom het volgende:
Ik heb deze overigens, ligt ook fijn in de hand aangezien een iPod Touch zo dun als een blaadje is.
[ afbeelding ]
Heerlijk om dat ding er dan weer omheen te doen.quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:20 schreef 12345r het volgende:
[..]
Dat vind ik dat wel waardeloos ding.
Mijn broertje heeft die ook, maar die floept er telkens af
trolololquote:Op zondag 21 augustus 2011 13:37 schreef Flixxy het volgende:
Samsung Galaxy S2 hier, geen hoesje, geen beschermfolie.
Al minstens 20x laten vallen, beeldscherm nog krasloos, alleen onderaan de achterkant wat kleine krasjes.
Misschien gewoon een degelijke telefoon + verzekering nemen, ipv een iPhone of BB.
Trollquote:Op zondag 21 augustus 2011 13:37 schreef Flixxy het volgende:
Samsung Galaxy S2 hier, geen hoesje, geen beschermfolie.
Al minstens 20x laten vallen, beeldscherm nog krasloos, alleen onderaan de achterkant wat kleine krasjes.
Misschien gewoon een degelijke telefoon + verzekering nemen, ipv een iPhone of BB.
quote:
Als ik een foto van mn eigen S2 kon maken had ik het willen bewijzen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |