je kunt toch ook gewoon telefoon zeggen als je het over je telefoon hebt zoals normale mensen?quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:15 schreef PH-KCD het volgende:
[..]
Zo heet het product, mongool.
Dus jij walgt ook van McDonalds? Jij schrijft uit protest Mcdonalds? Rebel die je d'r bent.
dit. ik heb nog steeds een siliconen hoesje/case liggen voor mijn iTouch 4G(zwart natuurlijk, transparant is aids). ik heb hem een keer niet om omdat het ding warm is, en wat denk je? bam. op de grond geknalt. barst in scherm. weg iPod.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:40 schreef Monco10 het volgende:
Sommige mensen hebben hoesjes ter bescherming van hun toestel voor het geval hij op de grond stuitert, dan heb je het niet over krasjes
De iPhone 3GS heeft een uniek model. Daarom was het relevant om hem apart te noemen.quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:27 schreef FlyingDutchman_1987 het volgende:
[..]
je kunt toch ook gewoon telefoon zeggen als je het over je telefoon hebt zoals normale mensen?
mensen die compleet de pan uit flippen als iemand een negatieve opmerking maakt over applequote:Op zondag 21 augustus 2011 23:32 schreef PH-KCD het volgende:
[..]
De iPhone 3GS heeft een uniek model. Daarom was het relevant om hem apart te noemen.
Zit je er zo mee, ja?
vorig jaar zat er zo iemand in onze klas die had dat ook. en als we hem dan probeerden te verlossen werd hij helemaal kwaad want "dat mocht niet van zijn vader".quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:35 schreef Paxcon het volgende:
Mensen die de beginfolie eromheen laten zijn echtZo'n wijf uit mijn klas deed dat bij haar paupereske mobiel terwijl dat ding in de hoek al half had losgelaten en aan dat folietje stak zelfs zon handvatje uit om hem eraf te kunnen trekken. Echt verschrikkelijk ergerlijk.
Oh Lord.quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:39 schreef Superthomas het volgende:
[..]
vorig jaar zat er zo iemand in onze klas die had dat ook. en als we hem dan probeerden te verlossen werd hij helemaal kwaad want "dat mocht niet van zijn vader".
echt, iedereen had zoiets van ""
we probeerden hem ook te vertellen dat het touchscreen beter werkte. maar eigenwijs dat hij was, beweerde hij het tegenovergestelde.quote:
Tuurlijk beweerde ie dat, anders geen avondeten die dag.quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:41 schreef Superthomas het volgende:
[..]
we probeerden hem ook te vertellen dat het touchscreen beter werkte. maar eigenwijs dat hij was, beweerde hij het tegenovergestelde.
domme mensen
Tja, dat alle andere toestellen nou lelijk zijn wil niet zeggen dat mensen de iPhone kopen vanwege het uiterlijk.quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:29 schreef Trommeldaris het volgende:
[..]
Dan ben je nog dommer. Als je een iPhone koopt en dan claimen dat het niet om het design ging.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |