abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100985552

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan van alles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

5. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

Uitgebreide info over eenzaamheid en onzekerheid:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

De OP vind je hier

Volgende meet, greet and eat -> [Meet] Als meeten niet zo makkelijk gaat
Ron Paul 2012
pi_100985583
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 23:23 schreef Supersoep het volgende:

[..]

30 is veel te oud. Sorry voor diegenen die zo laat hebben moeten wachten, maar vanaf pakweg je 21e wordt die drang zo groot dat je te snel in een depressie geraakt als je maar geen relatie weet te krijgen.
Dan ben je je seksuele piek ook alweer voorbij.
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 23:26:22 #3
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_100985596
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 23:25 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dan ben je je seksuele piek ook alweer voorbij.
Oh god, van dit soort uitspraken word ik echt doodzenuwachtig!!
pi_100985612
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 23:26 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Oh god, van dit soort uitspraken word ik echt doodzenuwachtig!!
Seksuele piek. SEKSUELE PIEK!
Ron Paul 2012
pi_100985629
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 23:26 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Seksuele piek. SEKSUELE PIEK!
:D
pi_100985636
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 23:24 schreef -Strawberry- het volgende:
Benzin je hebt het telkens over even gelukkig voelen en zo, maar je kan ook gelukkiger worden (of juist) door vrienden te maken/hebben. En als je eenmaal vrienden hebt, kom je ook sneller in contact met meisjes. En je hebt ten minste wat te doen. Wanneer het uitgaat met je meid val je dan niet in een diep gat.
Maar het lukt niet om vrienden te maken, dat zei ik net al een paar keer ;(

En besides, dan zou ik in het verkeerde topic zitten.
pi_100985656
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 23:27 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik heb nog steeds geen antwoord van jou op een bepaald verzoek. Lukt het daarom niet, omdat je steeds de boot afhoudt?
Ron Paul 2012
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 23:29:12 #8
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100985672
quote:
17s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 23:19 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Ik weet alleen wie gewoonfaye is van fok. Best een knap meisje maar wel met problemen thuis, was een keer een topic over. En die naatje is haar vriend, right?
Ja ze heeft nogal veel issues ik ook dus dat praat lekker dus dan wordt je snel vrienden he. :')
Ja naatje is haar vriend.
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 23:22 schreef Mpj het volgende:

[..]

Dat zeg jij net zelf, dat je nog niet achterloopt. :P Dan ben ik dus benieuwd wanneer je wel achterloopt.

Benzin, ga gewoon naar een psycholoog.
Volgens mij is het 17 maar ik kan er een jaartje naast zitten.
quote:

[..]

30 is veel te oud. Sorry voor diegenen die zo laat hebben moeten wachten, maar vanaf pakweg je 21e wordt die drang zo groot dat je te snel in een depressie geraakt als je maar geen relatie weet te krijgen.
Daarnaast je omgeving is met niks anders bezig rond dit tijd dan neuken, vriend/vriendin/samenwonen en sommigen al met kinderen.

Maar goed ik heb nog 4 jaar om dat te voorkomen. :')
quote:
17s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 23:23 schreef debeterebob het volgende:
En jongens wat is die heloef positief vandaag!
Langzaam komt het besef: Ik zie er niet zo slecht uit en het nog niet zo slecht gesteld met me.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_100985689
quote:

[..]

Bro's before hoes?

Als ik maar een paar bros had die dat dachten....
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 23:29:43 #10
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100985697
Oh leuk naam TT nu weet de rest van FOK! ook dat ik hier zit. :')
C'est la vie
pi_100985701
quote:

[..]

Jaha je wilt gewoon aandacht nu want wat er nu wordt gezegd is al vaak genoeg gezegd. Herhaling herhaling; of je zoekt professionele hulp of je blijft in dezelfde situatie zitten.
pi_100985714
ben ik blij dat ik nog maar 24 ben
pi_100985717
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 23:29 schreef heloef het volgende:
Geen zorgen, je bent gewoon adviesgever.
Ron Paul 2012
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 23:31:25 #14
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100985766
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 23:30 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Geen zorgen, je bent gewoon adviesgever.
Oh ja ik ben hosselbaas heb net een wijf volgepompt en maak nu tijd om advies te geven aan jullie.
C'est la vie
pi_100985772
quote:

[..]

Oneens. Ik ben nu 20 en ik voel me beter dan ik me ooit gevoeld heb. Heb nog nooit seks gehad, nooit verkering gehad, nooit een meisje die in me geïnteresseerd was, nooit een ONS, nooit een enkel kusje. In jullie ogen ben ik dan extreem kansloos voor een 20jarige. Ik zie dus echt geen depressie aankomen. Ik zie eigen alleen maar dingen die kunnen verbeteren. Ik verwacht op korte termijn ook geen vriendin, omdat ik me er niet 100% klaar voor ben, denk ik.
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 23:31:39 #16
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_100985776
formerlybellyjean schijnt volgens een artikel in de fase van 'stoute gedachtes en fantasieën' te zitten

oh MeraVigliosa ook denk ik
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 23:32:13 #17
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_100985796
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 23:29 schreef heloef het volgende:
dat is sowieso geen geheim
Je moeder is een hamster
pi_100985805
Dus je loopt achter als je op je zeventiende niet geneukt hebt? Vaag man, ik vind achttien eigenlijk wel ''normaal''. Al is het nu normaal om op je veertiende/vijftiende te neuken.
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 23:32:30 #19
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100985807
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 23:31 schreef lanterfanteraar het volgende:
formerlybellyjean schijnt volgens een artikel in de fase van 'stoute gedachtes en fantasieën' te zitten

oh MeraVigliosa ook denk ik
Ik zit al in die fase sinds ik 12 was.
C'est la vie
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 23:33:52 #20
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100985861
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 23:32 schreef Crutch het volgende:

[..]

dat is sowieso geen geheim
Voor sommigen niet, maar het boeit mij niet echt.
C'est la vie
pi_100985870
quote:
17s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 23:31 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Oneens. Ik ben nu 20 en ik voel me beter dan ik me ooit gevoeld heb. Heb nog nooit seks gehad, nooit verkering gehad, nooit een meisje die in me geïnteresseerd was, nooit een ONS, nooit een enkel kusje. In jullie ogen ben ik dan extreem kansloos voor een 20jarige. Ik zie dus echt geen depressie aankomen. Ik zie eigen alleen maar dingen die kunnen verbeteren. Ik verwacht op korte termijn ook geen vriendin, omdat ik me er niet 100% klaar voor ben, denk ik.
Uitzondering, bevestigen, regel, enzo. 20 is ook nog geen "vanaf pakweg 21'' zoals ik in m'n post aangaf. :P
Ron Paul 2012
pi_100985875
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 23:28 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Ik heb nog steeds geen antwoord van jou op een bepaald verzoek. Lukt het daarom niet, omdat je steeds de boot afhoudt?
Klopt; maar in dit geval komt het omdat ik huiverig ben omdat jij weet wie ik ben (door wat ik hier heb verteld). In het echt praat ik liever niet over deze gevoelens en deze dingen en dat vind ik eng.

Ik heb verder nooit echt het idee dat ik de boot af houd, niet bewust in elk geval.
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 23:34:19 #23
118585 Crutch
pi_100985876
quote:

[..]

kan zomaar gebeuren. Zelfs bij wie je het niet verwacht.
Zorg alleen dat je je kansen niet laat liggen.
Je moeder is een hamster
pi_100985886
quote:

[..]

Ik vind je niet extreem kansloos overkomen, nee. Al denk ik dat veel mensen dat wel vinden in Nederland omdat het nu eenmaal normaal is geworden om op vroegere leeftijd ontmaagd te worden etc.
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 23:35:54 #25
238453 hasjman
utter madness
pi_100985931
quote:

[..]

Yup, en 5 jaar later. Dan is er 0,0 veranderd,
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 23:36:21 #26
118585 Crutch
pi_100985941
Ik ben weer single trouwens. Zo naar de kroeg. :')
Je moeder is een hamster
pi_100985958
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 23:34 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Uitzondering, bevestigen, regel, enzo. 20 is ook nog geen "vanaf pakweg 21'' zoals ik in m'n post aangaf. :P
Ga anders bijdehand doen ja. Meeste van mijn vrienden zijn net zo kansloos als ik. De meeste kunnen er meer dan goed mee leven, staan positief in het leven en maken zich niet al te druk en chillen met hun matties.
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 23:38:31 #28
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_100986005
Nou jongens hoeven in ieder geval niet te schrikken van een piemel bij de eerste seksuele dingen. Ik vond het maar eng zo'n grote knuppel.
pi_100986012
Het gaat er alleen om of je het zelf een probleem vind dat je nog maagd bent. Dat de gemiddelde tokkie 16 zegt heb jij geen flikker mee te maken.
"they know nothing about me and i really doubt they care
but that's alright cause by myself i do fine anywhere"
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 23:38:42 #30
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100986015
Trouwens Mpj ik vond de cijfers voor de gemiddelde ontmaagding.

Nederland 16,8 jaar
België 17,1 jaar

Ik loop een half jaar achter. *O*
C'est la vie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')