SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hier
Volgende meet, greet and eat -> [Meet] Als meeten niet zo makkelijk gaatRon Paul 2012
Dan ben je je seksuele piek ook alweer voorbij.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:23 schreef Supersoep het volgende:
[..]
30 is veel te oud. Sorry voor diegenen die zo laat hebben moeten wachten, maar vanaf pakweg je 21e wordt die drang zo groot dat je te snel in een depressie geraakt als je maar geen relatie weet te krijgen.
Oh god, van dit soort uitspraken word ik echt doodzenuwachtig!!quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan ben je je seksuele piek ook alweer voorbij.
Seksuele piek. SEKSUELE PIEK!quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:26 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Oh god, van dit soort uitspraken word ik echt doodzenuwachtig!!
Maar het lukt niet om vrienden te maken, dat zei ik net al een paar keerquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:24 schreef -Strawberry- het volgende:
Benzin je hebt het telkens over even gelukkig voelen en zo, maar je kan ook gelukkiger worden (of juist) door vrienden te maken/hebben. En als je eenmaal vrienden hebt, kom je ook sneller in contact met meisjes. En je hebt ten minste wat te doen. Wanneer het uitgaat met je meid val je dan niet in een diep gat.
Ik heb nog steeds geen antwoord van jou op een bepaald verzoek. Lukt het daarom niet, omdat je steeds de boot afhoudt?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:27 schreef benzin het volgende:
[..]
Maar het lukt niet om vrienden te maken, dat zei ik net al een paar keer![]()
En besides, dan zou ik in het verkeerde topic zitten.
Ja ze heeft nogal veel issues ik ook dus dat praat lekker dus dan wordt je snel vrienden he.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:19 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik weet alleen wie gewoonfaye is van fok. Best een knap meisje maar wel met problemen thuis, was een keer een topic over. En die naatje is haar vriend, right?
Volgens mij is het 17 maar ik kan er een jaartje naast zitten.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:22 schreef Mpj het volgende:
[..]
Dat zeg jij net zelf, dat je nog niet achterloopt.Dan ben ik dus benieuwd wanneer je wel achterloopt.
Benzin, ga gewoon naar een psycholoog.
Daarnaast je omgeving is met niks anders bezig rond dit tijd dan neuken, vriend/vriendin/samenwonen en sommigen al met kinderen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:23 schreef Supersoep het volgende:
[..]
30 is veel te oud. Sorry voor diegenen die zo laat hebben moeten wachten, maar vanaf pakweg je 21e wordt die drang zo groot dat je te snel in een depressie geraakt als je maar geen relatie weet te krijgen.
Langzaam komt het besef: Ik zie er niet zo slecht uit en het nog niet zo slecht gesteld met me.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:23 schreef debeterebob het volgende:
En jongens wat is die heloef positief vandaag!
Bro's before hoes?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:27 schreef benzin het volgende:
[..]
Jaha je wilt gewoon aandacht nu want wat er nu wordt gezegd is al vaak genoeg gezegd. Herhaling herhaling; of je zoekt professionele hulp of je blijft in dezelfde situatie zitten.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:27 schreef benzin het volgende:
[..]
Geen zorgen, je bent gewoon adviesgever.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:29 schreef heloef het volgende:
Oh leuk naam TT nu weet de rest van FOK! ook dat ik hier zit.
Oh ja ik ben hosselbaas heb net een wijf volgepompt en maak nu tijd om advies te geven aan jullie.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:30 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Geen zorgen, je bent gewoon adviesgever.
Oneens. Ik ben nu 20 en ik voel me beter dan ik me ooit gevoeld heb. Heb nog nooit seks gehad, nooit verkering gehad, nooit een meisje die in me geïnteresseerd was, nooit een ONS, nooit een enkel kusje. In jullie ogen ben ik dan extreem kansloos voor een 20jarige. Ik zie dus echt geen depressie aankomen. Ik zie eigen alleen maar dingen die kunnen verbeteren. Ik verwacht op korte termijn ook geen vriendin, omdat ik me er niet 100% klaar voor ben, denk ik.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:23 schreef Supersoep het volgende:
[..]
dat is sowieso geen geheimquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:29 schreef heloef het volgende:
Oh leuk naam TT nu weet de rest van FOK! ook dat ik hier zit.
Ik zit al in die fase sinds ik 12 was.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:31 schreef lanterfanteraar het volgende:
formerlybellyjean schijnt volgens een artikel in de fase van 'stoute gedachtes en fantasieën' te zitten
oh MeraVigliosa ook denk ik
Voor sommigen niet, maar het boeit mij niet echt.quote:
Uitzondering, bevestigen, regel, enzo. 20 is ook nog geen "vanaf pakweg 21'' zoals ik in m'n post aangaf.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:31 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Oneens. Ik ben nu 20 en ik voel me beter dan ik me ooit gevoeld heb. Heb nog nooit seks gehad, nooit verkering gehad, nooit een meisje die in me geïnteresseerd was, nooit een ONS, nooit een enkel kusje. In jullie ogen ben ik dan extreem kansloos voor een 20jarige. Ik zie dus echt geen depressie aankomen. Ik zie eigen alleen maar dingen die kunnen verbeteren. Ik verwacht op korte termijn ook geen vriendin, omdat ik me er niet 100% klaar voor ben, denk ik.
Klopt; maar in dit geval komt het omdat ik huiverig ben omdat jij weet wie ik ben (door wat ik hier heb verteld). In het echt praat ik liever niet over deze gevoelens en deze dingen en dat vind ik eng.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:28 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen antwoord van jou op een bepaald verzoek. Lukt het daarom niet, omdat je steeds de boot afhoudt?
kan zomaar gebeuren. Zelfs bij wie je het niet verwacht.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:31 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Oneens. Ik ben nu 20 en ik voel me beter dan ik me ooit gevoeld heb. Heb nog nooit seks gehad, nooit verkering gehad, nooit een meisje die in me geïnteresseerd was, nooit een ONS, nooit een enkel kusje. In jullie ogen ben ik dan extreem kansloos voor een 20jarige. Ik zie dus echt geen depressie aankomen. Ik zie eigen alleen maar dingen die kunnen verbeteren. Ik verwacht op korte termijn ook geen vriendin, omdat ik me er niet 100% klaar voor ben, denk ik.
Ik vind je niet extreem kansloos overkomen, nee. Al denk ik dat veel mensen dat wel vinden in Nederland omdat het nu eenmaal normaal is geworden om op vroegere leeftijd ontmaagd te worden etc.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:31 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Yup, en 5 jaar later. Dan is er 0,0 veranderd,quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:31 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ga anders bijdehand doen ja. Meeste van mijn vrienden zijn net zo kansloos als ik. De meeste kunnen er meer dan goed mee leven, staan positief in het leven en maken zich niet al te druk en chillen met hun matties.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:34 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Uitzondering, bevestigen, regel, enzo. 20 is ook nog geen "vanaf pakweg 21'' zoals ik in m'n post aangaf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |