ja en die post was gebaseerd op een misverstand hè, dat had je ook wel ff mogen lezen.quote:Op vrijdag 9 september 2011 07:40 schreef Canillas het volgende:
[..]
Ik vind dat iedereen, dus ook jij, hier mag posten en denk ook dat alle ervaringen welkom zijn maar als jij binnenvalt met een post als deze:
[..]
dan ga je toch een bepaalde grens over, al bedoelde je het kennelijk toch goed. Misschien is het handiger als je je bedoelingen erbij zet en meer uitlegt wat je ermee willen zeggen. Laten we het verder hierbij laten aub want hier is deze topic reeks niet voor bedoelt, excuses voor jou en iedereen die hier hinder van heeft ondervinden.
Je kiest zelf voor de toon waarmee je iemand aanspreekt, misverstand of niet.quote:Op vrijdag 9 september 2011 08:51 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja en die post was gebaseerd op een misverstand hè, dat had je ook wel ff mogen lezen.
uiteindelijk heb ik dus gebeld,en ik moet eerst vanuit school een document regelen met wat ze nodig hebben, en een door mij ondertekend document dat ik toestemming geef voor het verstrekken van de gegevens.quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:52 schreef Nijna het volgende:
Is het bellen gelukt?
Afscheid van mn psycholoog was ok, toch wel raar dan om het af te sluiten.
Vervolg start volgende week, dag hoor ik hopelijk maandag...
Het is ook heel zwaar, want de pdd-nos is nu voor het eerst bekend en erg merkbaar nu. Terwijl ik vroeger als een koppige ezel bleef doorgaan, ga ik nu even stilstaan en probeer het beter aan te pakken.quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:50 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
stiekem toch gefeliciteerd cafpow! Klinkt inderdaad alsof je het erg zwaar hebt momenteel.
-----knip-----
Waarom heb je die pop eigenlijk? Een speciale betekenis ofzo?quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:03 schreef ayumu het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe haartjes en goed schoongemaaktIs ie niet schattig ?
[ afbeelding ]
schoongemaakt en de lijst is weer wit in plaats van rokerig geel
Om maar even te laten wat ik doe
Ja maar daar gaan we het niet over hebben.quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:24 schreef Mpj het volgende:
[..]
Waarom heb je die pop eigenlijk? Een speciale betekenis ofzo?
heb je je ouders wel verteld hoe je dat pesten die tijd hebt ervaren? Wat ze tegen je zeiden of wat ze deden? En wat het voor je betekent om geen vrienden te hebben? En hoe je je echt voelt? Of vertel je dat niet juist omdat je denkt/weet dat ze je niet zullen begrijpen?quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:12 schreef summer2bird het volgende:
Hoi,
Net een preek van mijn ouders gehad. Ze snapte niet waarom ik het niet tegen ze had gezegt en het antwoord dat ik bang was voor hun reactie (dat ik me aanstel enzo) vonden ze bullshit.
Daarna gingen ze 20 minuten door over hoe erg ze me NIET begrepen, dat ze het zich niet konden voorstellen en dat ik alleen een schop onder mijn kont nodig had om weer normaal te doen.
Ik zit nu te huilen op mijn kamer.
Ze zeiden dat als ik verkracht was geweest of zo, ze het dan wel een beetje konden begrijpen (die zelfmoordgedachtes) maar omdat het enige nare wat er ooit met mij gebeurt was (dat ik 11 jaar gepest ben, geen vrienden heb enzovoorts) ze het helemaal niet konden voorstellen.
Ik wou dat ik het hun nooit had verteld.
Dankjequote:Op vrijdag 9 september 2011 22:36 schreef cafpow het volgende:
[..]
@summerbird, ik weet niet goed wat te zeggen. Behalve probeer hetgeen je ouder je zeggen niet al te zwaar op te nemen. Jou ouders klinken als zeer koppige personen, die tot nu toe eigenlijk leven in pure ontkenning.
EN geloof me nou maar, pesten kan heel erg veel invloed hebben. Ik ben zelf de gehele brugklas gepest en geplaagd en ben wel van school veranderd erna, maar ik ben tot 2 jaar geleden altijd overal het buitenbeentje geweest, omdat ik niet wist hoe en niet durfde mezelf te laten kennen.
En mijn ma die snapte het ook allemaal niet, en dat was iedere dag ruzie. Maar nu jaren later, begint het kwartje soms te vallen.
quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:37 schreef -Strawberry- het volgende:
@summerbird Misschien kan je je ouders iets laten lezen over de gevolgen van pesten en dergelijke. Heel vervelend dat ze het niet begrijpen. Hopelijk trekt dat nog bij. Puur onwetendheid. Maar dit helpt jou natuurlijk ook niet.
Jawel, ik heb het ze allebei allang verteld wat er allemaal in die 11 jaar gebeurd was en wat alle consuquenties waren. Maar ze zeiden dat het mijn eigen schuld was dat ik zolang zo heftig gepest was en dat ik niet zo moest zeuren.quote:Op zaterdag 10 september 2011 10:01 schreef Apotheose het volgende:
[..]
heb je je ouders wel verteld hoe je dat pesten die tijd hebt ervaren? Wat ze tegen je zeiden of wat ze deden? En wat het voor je betekent om geen vrienden te hebben? En hoe je je echt voelt? Of vertel je dat niet juist omdat je denkt/weet dat ze je niet zullen begrijpen?
quote:Op zaterdag 10 september 2011 10:06 schreef Nijna het volgende:
Summer, wat een lompe reactie van je ouders... lijkt me heel moeilijk. Ben je open, krijg je dit...
Dank jullie voor jullie reacties.quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:17 schreef debeterebob het volgende:
Ik snap niet dat ze geen begrip tonen. Ben je eerlijk tegen ze geweest krijg je dit
Overigens hoi iedereen hier. Zelf geen depressie of zo hoor, maar ik lees al wel een tijdje mee. Ik vind het vooral interessant om te volgen.
He bah, wat een dag. Sterktequote:Op zaterdag 10 september 2011 20:20 schreef cafpow het volgende:
Hier beetje herstellende van een omtzettend klote dag. De hele ochtend huilirig, woede, stress,wanhoop, hopeloosheid. Wat zoals altijd tot ruzie heeft geleid thuis.
En daarna een helse migraine aanval...met overgeven, oorpijn rn mega pijnlijke steken in mijn hoofd.
En heb alleen 2 fruitdrankjes op..naast het ontbijt.
En nu nog mega oorpijn en oogpijn.
Ik kwam net mijn bed maar kruip er zo weer inquote:Op zaterdag 10 september 2011 20:26 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
ayumy Sterkte! Ik denk te begrijpen dat we het hier over zelfmoord hebben, en dat is voor de nabestaanden heel hard en heftig, Helaas ervaring!
Cafpow, Zulke aanvallen zijn de allerergste, Succes en lkker naar bed gaan!
Summer2bird, meid wat heftig, ik krijg er een brok van in mijn keel, Ik ben ook een aantal jaar gepest toen ik nog heel jong was, en ik dacht zelfs dat ik beter dood kon zijn want ik was alleen maar lastig, maar ik heb wel altijd steunende ouders gehad, en ook nu ik door de therapie veel aan het herbeleven ben, zijn die er weer voor mij, Ik kan mij zo slecht voorstellen dat er ouders zijn die dat dus niet doen, en jou er ook nog de schuld van geven, Je weet hopenlijk zelf wel dat jij er niks aan kan doen dat je gepest bent?
Als je wilt mag je me altijd pm-en hoor, al is het alleen maar om je hart te luchten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |