Nee, want het gaat over landen en niet over genres.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:25 schreef The_Dean het volgende:
Wat dacht je gewoon van: Klassieke muziek.
Wedden dat je geen enkele liedje kent?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Milk Inc (belgische muziek) is wel beter dan Aziatische meuk hoor.
Daarnaast is Nederlandse en Duitse ook beter dan die Aziatische muziek
Ik heb zelfs Aziatische liejdes op mijn pc staan. Ik weet alleen niet waarom.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:29 schreef Lithia het volgende:
[..]
Wedden dat je geen enkele liedje kent?
Je weet wel dat als je Japanse muziek als Aziatische muziek bestempeld, hetzelfde is als Alle muziek hier, Europese muziek noemen, hè?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb zelfs Aziatische liejdes op mijn pc staan. Ik weet alleen niet waarom.
Ik weet niet uit welk land het komt, voor mij klinkt het allemaal hetzelfde.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:34 schreef Lithia het volgende:
[..]
Je weet wel dat als je Japanse muziek als Aziatische muziek bestempeld, hetzelfde is als Alle muziek hier, Europese muziek noemen, hè?
Dan ken je het niet goed genoeg om een oordeel te maken. Net als dat je 1 of 2 keer naar Rotterdam gaat en dan een oordeel maakt.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik weet niet uit welk land het komt, voor mij klinkt het allemaal hetzelfde.
Wut?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
t.A.T.u is ook Aziatische muziek natuurlijk.
Jammer, ik wilde ervoor zorgen dat je hier bleef plakken.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar nu echt weg, anders is het de moeite niet meer.
Alleen het oostelijk deelquote:
Jup, maar dat kwam omdat ik het pakket gekozen heb met aardrijkskunde erin. Vanaf het 4e jaar dus. Dan gaan we wat dieper in de stof.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:04 schreef jna het volgende:
Hebben jullie bij aardrijkskunde echt topografie gehad? Ik alleen op de basisschool en in de brugklas volgens mij, de 5 jaar daarna volgens mij niks meer qua topografie
Ik ook alleen op de basisschoolquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:04 schreef jna het volgende:
Hebben jullie bij aardrijkskunde echt topografie gehad? Ik alleen op de basisschool en in de brugklas volgens mij, de 5 jaar daarna volgens mij niks meer qua topografie
Ja wel op de MAVO, Europa en Nederlandquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:04 schreef jna het volgende:
Volgens mij kwamen die dames toch uit Moskou, en dat hoort nog bij het Europese gedeelte.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
t.A.T.u is ook Aziatische muziek natuurlijk.
Feyenoord als club hebben, zegt al meer dan genoeg over de plaats.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:37 schreef Lithia het volgende:
[..]
Dan ken je het niet goed genoeg om een oordeel te maken. Net als dat je 1 of 2 keer naar Rotterdam gaat en dan een oordeel maakt.
Geen idee.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 13:28 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Volgens mij kwamen die dames toch uit Moskou, en dat hoort nog bij het Europese gedeelte.
Of het zegt meer over jou.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 15:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Feyenoord als club hebben, zegt al meer dan genoeg over de plaats.
Je bent inderdaad geen stad. Goed dat je het even meldt.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 16:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb Feyenoord niet als club.
Stop er maar gewoon mee, het wordt er niet beter opquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 16:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb Feyenoord niet als club.
ach ja, het ging voornamelijk om de act..quote:
Ze hebben ook Sparta, dat is wel een schitterende club. Tijd voor een nieuw argumentquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 15:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Feyenoord als club hebben, zegt al meer dan genoeg over de plaats.
Zit je daar nuquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:19 schreef Isdatzo het volgende:
Vanaf dag 3 in Oostenrijk heb ik geen flauw idee meer welke dag van de week het is.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:27 schreef Isdatzo het volgende:
Nee, ik bevind me nu weer in het beloofde land.
En ik heb net gespiekt dus je maakt me niks wijs.
quote:
Haha lekkertjes!quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:42 schreef Bravebart het volgende:
Nee man, komende week openingsweek in Delft en waarschijnlijk mentoren, dus ik ga een week met weinig slaap tegemoetOh en vrijdag tentamen
17-jarige meiskes regelenquote:
Mag niet meer.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
17-jarige meiskes regelen
Tjoooo
Jawel joooooh! Wat niet weet...!quote:
Nahquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jawel joooooh! Wat niet weet...!
Idd, keihard gepwnd!quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Een beetje Ajax nadoen.
Mentoren, Luctoren. Same shit, different fliesquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:42 schreef Bravebart het volgende:
Nee man, komende week openingsweek in Delft en waarschijnlijk mentoren, dus ik ga een week met weinig slaap tegemoetOh en vrijdag tentamen
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:59 schreef Isdatzo het volgende:
Oja, vandaag de "één" op de testbank gehad, ik was bang dat hij wat te arm stond maar dat viel reuze mee. Wel wat aan de arme kant maar niks om je druk over te maken.
[ afbeelding ]
Gele lijn / blokje is de 'vol gas'-meting. Zonder ram air gemeten dus je mag er nog een PK of 12 bij optellen.
M'n Zeeuwse roots hèquote:Op zondag 21 augustus 2011 02:34 schreef jna het volgende:
[..]
Mentoren, Luctoren. Same shit, different flies
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |