welke moet je hebbenquote:
Inderdaad.quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:44 schreef Miam het volgende:
Katie is onuitstaanbaar. en niemand in oakhell die het doorheeft. zelfs de briljante
dr reid niet.![]()
arme carly ..
Spoilertopic.quote:
okquote:
ATWT Spoilertopic # 6 Wie, wat,waar en vooral hoe.quote:
Ja z'n haar zit andersquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:04 schreef Miam het volgende:
Wat is Luke tegenwoordig eye candy zeg! heeft zeker z`n haar anders ofzo want het
is me nog nooit eerder op deze manier opgevallen.![]()
Ik dacht al! ligt`t `m nou aan mij ofzo, maar niet dus.quote:
Oh dat had ik al langer in de gaten...quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:04 schreef Miam het volgende:
Wat is Luke tegenwoordig eye candy zeg! heeft zeker z`n haar anders ofzo want het
is me nog nooit eerder op deze manier opgevallen.![]()
hehequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 08:25 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Oh dat had ik al langer in de gaten...![]()
Reid
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:04 schreef Miam het volgende:
[..]
heheik vind het een lekker ding zo met dat haar! Reid ook trouwens, maar dat was al wel bekend.. :p ga nu weer kijken
Nee als je 'sochtends gekeken hebt dan was dat weer een herhaling van eergisteren, vrijdag in dit geval.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:31 schreef Miam het volgende:
Ik snap niet veel van die herhalingen? Dit was niet de aflevering van gisteravond. Of?
je bent niet de enige hoor, ik word er ook niet warm of koud vanquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:39 schreef Angelic_Rose het volgende:
[..]
Nee als je 'sochtends gekeken hebt dan was dat weer een herhaling van eergisteren, vrijdag in dit geval.
En ik val hier echt buiten de boot hoor, ik durf het bijna niet te zeggenmaar ik vind zowel Reid als Luke helemaal niet lekker
![]()
Word ik nu niet verbannen uit dit topic?
Nee joh! ieder zijne meug!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:39 schreef Angelic_Rose het volgende:
[..]
Nee als je 'sochtends gekeken hebt dan was dat weer een herhaling van eergisteren, vrijdag in dit geval.
En ik val hier echt buiten de boot hoor, ik durf het bijna niet te zeggenmaar ik vind zowel Reid als Luke helemaal niet lekker
![]()
Luke vind ik ook niet byzonder, een beetje 'een jongetje'. Reid vind ik wel een apart geval. I like his style.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:39 schreef Angelic_Rose het volgende:
[..]
![]()
My god, wie is snape nou weer?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:44 schreef Miam het volgende:
[..]
Nee joh! ieder zijne meug!
We delen onze liefde voor Snape wel zo te zien
ik gok een autocorrectie op de telefoonquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:45 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
My god, wie is snape nou weer?
Alan Rickmanquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:45 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
My god, wie is snape nou weer?
Ow, okay. ken ik niet.quote:
nohhh! Die man heeft zowaar de mooiste stem die ik ooooit heb gehoordquote:
Dat geloof ik graag.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:08 schreef Miam het volgende:
[..]
nohhh! Die man heeft zowaar de mooiste stem die ik ooooit heb gehoord
ja hequote:
ik snap aan de ene kant wel wat je bedoelt ja.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:58 schreef Axia het volgende:
Ondanks dat Reid een mooie vent is, vind ik het eigenlijk wel jammer dat ze hem homo hebben gemaakt in de serie...
Emily in Holden zijn in de serie getrouwd geweest.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:22 schreef miep63 het volgende:
Wel leuk trouwens om Barbara en Carly weer eens met elkaar te zien babbelen. Ik wacht nog steeds op een scene tussen Emily en Holden. Volgens mij heb ik, zolang ik atwt volg nog nooit een face to face-fragment met hun tweetjes gezien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:32 schreef NouMooiNiet het volgende:
Woaahhhh!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ "Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:38 schreef Miam het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:44 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ "Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
Sterker nog, ze zijn in het echt een koppel.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:26 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Emily in Holden zijn in de serie getrouwd geweest.
Maar de laatste jaren hebben ze wel heel weinig scčnes samen.
Misschien willen ze dat niet?
Ja, dat weet ik. Al 15 jaar. En hebben ook drie kinderen samen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:52 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Sterker nog, ze zijn in het echt een koppel.
mooiquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:20 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Al 15 jaar. En hebben ook drie kinderen samen.
[ afbeelding ]
Maar dat heeft niet per se iets te maken met het feit dat ze weinig scčnes samen hebben.
nou idd kan me dan ook niet voorstellen dat dat een leuke man is in t echt hoewel dat natuurlijk helemaal nergens op slaatquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:26 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ik vind Holden zoooooooo boring...............
En "Barbara" en "Brian McColl" zijn ook 23 jaar getrouwd geweest. Vorig jaar gescheiden.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:28 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Wist je wel dat Carly en Andy in het echt een koppel zijn?
joh, wist ik ook niet! Best veel koppeltjes!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:28 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Wist je wel dat Carly en Andy in het echt een koppel zijn?
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:07 schreef Miam het volgende:
Ja andy mag er wel zijn! :p vanavond geen luke/reid gok ik
En:quote:Hagner leaving daytime for primetime
Posted Thursday, November 20, 2009 11:11:36 AM
by Dan J Kroll
Meredith Hagner will leave As the World Turns next year. The actress is reportedly set to explore options outside of daytime television. The actress, who was nominated for a Daytime Emmy earlier this year, joined the show 18 months ago.
While As the World Turns welcomes several veteran performers back to the canvas and makes room for some new faces, the long-running CBS soap will also have to prepare for the send-off of an Emmy-nominated performer. Meredith Hagner (Liberty Ciccone) will exit As the World Turns early next year, soapcentral.com has learned.
A relative newcomer to the fictional town of Oakdale, the 22-year-old actress debuted in As the World Turns in April 2008. It marked her first professional acting gig. In hinting last month that Hagner might be leaving As the World Turns, TVGuide Canada indicated that the actress was being courted for several unnamed opportunities in primetime. Since then, soapcentral.com has learned that Hagner filmed a pilot for a series called Lights Out. The FX cable network recently greenlighted the show, ordering up 13 episodes that are slated to air in late 2010.
Earlier this year, Hagner received a nomination for Outstanding Younger Actress at the Daytime Emmys.
A spokesperson for As the World Turns would not confirm Hagner's departure. The role will be recast.
Bron: http://www.soapcentral.com/atwt/news/2009/1116-hagner.php
quote:Sarah Wilson Cast as Liberty on ATWT
By Jillian Bowe on January 20, 2010
We Love Soaps reports Sarah Wilson has been cast to play Liberty Ciccone on As The World Turns. The actress will hit the screen in mid-March after fan favorite Meredith Hagner vacates the role.
Bron: http://daytimeconfidentia(...)t-as-liberty-on-atwt
Jep.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:18 schreef NouMooiNiet het volgende:
Hebben jullie destijds ook op MTV die aflevering gezien van True Life, I'm Getting My Big Break, waarbij ze Alexandra Chando (Maddie) volgden, die haar entree ging maken in ATWT?
ja ik kan me daarvan nog wel wat herinneren.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:18 schreef NouMooiNiet het volgende:
Hebben jullie destijds ook op MTV die aflevering gezien van True Life, I'm Getting My Big Break, waarbij ze Alexandra Chando (Maddie) volgden, die haar entree ging maken in ATWT?
ja, ik vond Nikki Munson altijd zo leukquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:21 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ze heeft niet echt een bijzondere rol gespeeld nee, maar ik vind haar wel grappig.
Ik vind haar irritant praten. Libby was al een beetje wierd soms als ze sprak, maar deze wil ik gewoon slaan als ik naar haar mond kijk als ze praat.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:55 schreef Miam het volgende:
Wachten tot morgen dus. Helaas dan de centenkwestie van hank/katie. Zo irritant. Nieuwe libby? Wist ik niet eens! How come? Oude voldeed toch goed?
Oh?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:43 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik vind haar irritant praten. Libby was al een beetje wierd soms als ze sprak, maar deze wil ik gewoon slaan als ik naar haar mond kijk als ze praat.
Bedoel je Meredith Hagner? Je vond haar acteerprestaties onder de maat?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:50 schreef Miam het volgende:
[..]
Oh?ik vond haar wel schattig .. al waren haar acteerkunsten soms wel ietwat onder de maat ..
ben benieuwd naar de nieuwe Libby!
Ik vind het ook nogal een 'cruciaal moment om juist nu van actrice te gaan wisselenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:42 schreef alors het volgende:
Ik vind de nieuwe beduidend minder dan de oude Libby, gewoon omdat ze veel minder eigen is dan Liberty was, ze scherpe randjes zijn er bij deze gewoon vanaf zeg maar.
Ze is inderdaad niet zo opvallend als de vorige.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:42 schreef alors het volgende:
Ik vind de nieuwe beduidend minder dan de oude Libby, gewoon omdat ze veel minder eigen is dan Liberty was, ze scherpe randjes zijn er bij deze gewoon vanaf zeg maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |