Ik dacht al! ligt`t `m nou aan mij ofzo, maar niet dus.quote:
Oh dat had ik al langer in de gaten...quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:04 schreef Miam het volgende:
Wat is Luke tegenwoordig eye candy zeg! heeft zeker z`n haar anders ofzo want het
is me nog nooit eerder op deze manier opgevallen.![]()
hehequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 08:25 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Oh dat had ik al langer in de gaten...![]()
Reid
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:04 schreef Miam het volgende:
[..]
heheik vind het een lekker ding zo met dat haar! Reid ook trouwens, maar dat was al wel bekend.. :p ga nu weer kijken
Nee als je 'sochtends gekeken hebt dan was dat weer een herhaling van eergisteren, vrijdag in dit geval.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:31 schreef Miam het volgende:
Ik snap niet veel van die herhalingen? Dit was niet de aflevering van gisteravond. Of?
je bent niet de enige hoor, ik word er ook niet warm of koud vanquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:39 schreef Angelic_Rose het volgende:
[..]
Nee als je 'sochtends gekeken hebt dan was dat weer een herhaling van eergisteren, vrijdag in dit geval.
En ik val hier echt buiten de boot hoor, ik durf het bijna niet te zeggenmaar ik vind zowel Reid als Luke helemaal niet lekker
![]()
Word ik nu niet verbannen uit dit topic?
Nee joh! ieder zijne meug!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:39 schreef Angelic_Rose het volgende:
[..]
Nee als je 'sochtends gekeken hebt dan was dat weer een herhaling van eergisteren, vrijdag in dit geval.
En ik val hier echt buiten de boot hoor, ik durf het bijna niet te zeggenmaar ik vind zowel Reid als Luke helemaal niet lekker
![]()
Luke vind ik ook niet byzonder, een beetje 'een jongetje'. Reid vind ik wel een apart geval. I like his style.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:39 schreef Angelic_Rose het volgende:
[..]
![]()
My god, wie is snape nou weer?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:44 schreef Miam het volgende:
[..]
Nee joh! ieder zijne meug!
We delen onze liefde voor Snape wel zo te zien
ik gok een autocorrectie op de telefoonquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:45 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
My god, wie is snape nou weer?
Alan Rickmanquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:45 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
My god, wie is snape nou weer?
Ow, okay. ken ik niet.quote:
nohhh! Die man heeft zowaar de mooiste stem die ik ooooit heb gehoordquote:
Dat geloof ik graag.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:08 schreef Miam het volgende:
[..]
nohhh! Die man heeft zowaar de mooiste stem die ik ooooit heb gehoord
ja hequote:
ik snap aan de ene kant wel wat je bedoelt ja.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:58 schreef Axia het volgende:
Ondanks dat Reid een mooie vent is, vind ik het eigenlijk wel jammer dat ze hem homo hebben gemaakt in de serie...
Emily in Holden zijn in de serie getrouwd geweest.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:22 schreef miep63 het volgende:
Wel leuk trouwens om Barbara en Carly weer eens met elkaar te zien babbelen. Ik wacht nog steeds op een scene tussen Emily en Holden. Volgens mij heb ik, zolang ik atwt volg nog nooit een face to face-fragment met hun tweetjes gezien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:32 schreef NouMooiNiet het volgende:
Woaahhhh!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ "Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:38 schreef Miam het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:44 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ "Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |