Ik heb zelfs nog nooit zo'n seksloos gezicht gezien ...quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:17 schreef Doedezemaar het volgende:
De nieuwe Chris zat vroeger in Beverly Hills 90210. Heeft nu een beetje pafferig gezicht gekregen.
Inderdaad! dat viel mij ook al opquote:Op maandag 22 augustus 2011 19:24 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik heb zelfs nog nooit zo'n seksloos gezicht gezien ...
En hij smakt zo irritant met zijn lippen als hij praat.
Ik geloof dat we weinig te ergeren hebben vanavondquote:O, het is al maandag.
Vanavond wordt het weer ergeren ...
Neequote:Op maandag 22 augustus 2011 19:34 schreef Madame_Paon het volgende:
Maar vanavond weer een aflevering met Janet ...
[ afbeelding ]
Niet zo'n duidelijke foto, maar toen was het ook absoluut geen hunk.
Kun je doen jaquote:En dat smakken met z'n lippen vind ik zo irritant ... ik vind het een vies geluid. Ik zit eraan te denken om bij scenes met hem het geluid gewoon uit te zetten.
Ik was destijds ook echt in shock, zag het totaal niet aankomenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:38 schreef NouMooiNiet het volgende:
Het is inderdaad nooit ter sprake geweest.
Ik zag em eigenlijk niet eens aankomen..![]()
Maar mijn gaydar werkt ook niet, vandaar.![]()
![]()
Ik ook, maar dat doe ik al sinds ik het ben gaan volgen, 3 jaar geleden.quote:
ja ergerlijk he! alsof hij zo'n heilige is!quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:14 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat doe ik al sinds ik het volg, 3 jaar geleden.
Veroordelend en een moraalridder.
Nee, ik hoef echt niet te weten dat die twee seks hebben, tis net zulk iets als dat je niet wilt weten dat je ouders seks hebben.quote:
Maar Babs is een milf! Nouja, een gilf. Milfs zijn tussen de 35 en de 55 jaar.quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:16 schreef alors het volgende:
[..]
Nee, ik hoef echt niet te weten dat die twee seks hebben, tis net zulk iets als dat je niet wilt weten dat je ouders seks hebben.
duivels rood, dat is het!quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:26 schreef Miam het volgende:
Lieve help, dat haar van Janet is echt niet mooi rood! valt me nu pas op!
qftwquote:
omdat hij een baas isquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:40 schreef sjampoeh het volgende:
Waarom doet Reid eigenlijk zo lullig de hele tijd ??
Tha bitchquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:42 schreef Miam het volgende:
katie is arme hank aan het omkopen.zieluuuug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |