SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veel plezier dan.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Edoch, even wat restjes wegwerken...
Dan moet je maar niet meer op zondag kijken. Dubbele aflevering.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:57 schreef LadyBlack het volgende:
Ik kijk 's avonds vaak Extreme Home Makeover, en dat is bijna elke keer huilen![]()
Ben de laatste jaren echt een huilebalk geworden... zal bij mij dus ook wat worden als er eens zwangerschapshormonen bij komen![]()
ik huil ook wel es bij tv showsquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:57 schreef LadyBlack het volgende:
Ik kijk 's avonds vaak Extreme Home Makeover, en dat is bijna elke keer huilen![]()
Ben de laatste jaren echt een huilebalk geworden... zal bij mij dus ook wat worden als er eens zwangerschapshormonen bij komen![]()
Oh ja, dat is ook wel zo'n cheesy show.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:57 schreef LadyBlack het volgende:
Oh goodiequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan moet je maar niet meer op zondag kijken. Dubbele aflevering.
Ohmigod. Nog iemand die goodie zegt!!quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:04 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oh goodiemisschien toch maar wel dan
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:04 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oh goodiemisschien toch maar wel dan
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ohmigod. Nog iemand die goodie zegt!!
Van die twee dingen zou een vrouw toch blij moeten worden.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 02:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
chocola en een fles rode wijn. Het is een enzame avond in PS land
vandaar dat ik ze tevoorschijn getoverd hebtquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 02:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Van die twee dingen zou een vrouw toch blij moeten worden.
Proost dan maar.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 02:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
vandaar dat ik ze tevoorschijn getoverd hebt
Mannen zijn toch makkelijkerquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 02:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Van die twee dingen zou een vrouw toch blij moeten worden.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 03:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
de chocola was gesmolten in de la. dat is hoe heet het hier is. Dus nu heb ik de ventilator tegen mijn bureau gekanteld en ben het aan het koelen
Wel inventief.quote:
Is iedereen dan nog op vakantie?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 03:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik ben de hitte ZO zat. en de eenzaamheid. Ik wil mijn vriendjes en vriendinnetjes.
en de chocola smelt alleen maar méér uit de la. het is hier cht 35 graden in de kamer ofzo
ja school begint pas over 3 weken. gelukkig komenquote:
Dan ben je vast wel blij dat je werk hebt. Anders zou je nu wel hoorndol worden.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 03:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja school begint pas over 3 weken. gelukkig komenen een van mijn beste vriendinnetjes terug over één week. Zij hebben verplichtingen hier. Dan is het al een beetje beter.
werk is niet veel beter. Ik ben op het randje van hersendood .quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 03:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan ben je vast wel blij dat je werk hebt. Anders zou je nu wel hoorndol worden.
De perfecte wereldburger.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 04:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
werk is niet veel beter. Ik ben op het randje van hersendood .
En ik spreek geen enkele taal vloeiend meer
nou niet echt. dan zou ik avonturieren en méér talen lerenquote:
Hier vast je reiskleding.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 04:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
nou niet echt. dan zou ik avonturieren en méér talen leren
dat lijkt verdacht veel op wat ik aanhad vandaagquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 04:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hier vast je reiskleding.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 04:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
dat lijkt verdacht veel op wat ik aanhad vandaag
Mijn lieve vriendinnetje had geen +31 voor mijn nummer staan in haar telefoon en ze zit nu in Italiëquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:12 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hoe heb je je daar dan uitgepraat.
Ik ook. Die presentator, Ty, kan ik echt niet naar kijken. Maar als ik dan zit te zappen en ik kom voorbij de intro van het gezin, dan zit ik ook vaak met natte ogen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
sorry, ik krijg alleen maar spontaan jeuk als ik naar dat programma kijk (wat ik dus maar niet doe)
Die Paul en What's his name (die Brit) zijn wel leuk.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 09:35 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ook. Die presentator, Ty, kan ik echt niet naar kijken. Maar als ik dan zit te zappen en ik kom voorbij de intro van het gezin, dan zit ik ook vaak met natte ogen.
Geen idee wie je bedoelt.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 09:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Die Paul en What's his name (die Brit) zijn wel leuk.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 09:48 schreef Soempie het volgende:
MM, is er al meer bekend over het motief?
1ste en 2de van links.quote:
Nee, ik regel dit keer voorlopig nog niks...quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 10:01 schreef Soempie het volgende:
Ga je daar nog dingen voor regelen? Of sta je er wat dat betreft wat verder vanaf?
Da's onze advertentie en de slogan van Sven: CBS.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 10:44 schreef Cobra4 het volgende:
Volgens mij heb ik die tekst rechtsboven ergens op een spandoek gezien.
Mooi!quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:49 schreef Etcetera het volgende:
Weer thuisWel een gezellige avond gehad. Eeeen E. en ik heb het over samenwonen gehad
![]()
Wat niet betekend dat dat snel zal gebeuren ofzo maar ik vind het wel heel tof dat hij ook iets heeft 'dit zit goed'
Jaaaquote:
Ga je eens bezig houden met Soemps kind ofzoquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mooi!
Dames en Heren van de SC:
Tijd voor een poll: Datum van de bekendmaking van de zwangerschap van Etcie aub.
Done. Ik denk dat het een meisje is. Maar volgens jou is het slecht een naam van het systeem.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:54 schreef Etcetera het volgende:
Ga je eens bezig houden met Soemps kind ofzoIk weet niet eens of ik kinderen wil
Checkquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Done. Ik denk dat het een meisje is.
quote:Maar volgens jou is het slecht een naam van het systeem.
Ja tochquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:02 schreef LadyBlack het volgende:
Leuk onderschrift heb je trouwens PS, die over die well behaved women
Ik neem aan dat je mij bedoeltquote:
Berucht dan zekerquote:
Spontaan hequote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:01 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb ook even gekeken, wat lief dat je even zwaait
Als je een beetje verstandig met je spullen omgaat kan er weinig misgaanquote:Ben je niet bang steeds dat het gaat regenen en dat je pc dan naar de tering gaat?Al die apparatuur daar.... ontzettend veel geld bij elkaar!
nee we beginnen nu net een nieuwe rondequote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:38 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
hoe gaat dat dat maffiaspel, ik heb de regels gelezen. Deze is gestart en daar kan je niet meer aan meedoen?
doe meeeeequote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:39 schreef Etcetera het volgende:
Volgens mij waren dat de hints die werden uitgelegd?
want die stond waarop?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
en jojo, de derde regel uit je sig, heb ik 7 jaar lang bijna elke dag gelezen
bijna.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik gok op de deur van het toilet bij d'r op school.
sarcasme?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:56 schreef wyccie het volgende:
Ik kan het plaatje niet zien, PS. Heb je een grotere?
Duidelijkquote:
I'm specialquote:
Dat had ik ook, maar het helpt echt als je meedoetquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 20:09 schreef Soempie het volgende:
Ik denk dat ik niks bak van dat maffiaspel. Voel me er, na het lezen van het eerste stuk, te dom voor.
dat ben je nietquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 20:24 schreef Soempie het volgende:
PS, als je me toevoegt wil ik wel meedoen.
Ik zat net te klooien met die blauwe linkjes.
Ik ben echt te stom.
teehee doe ik!quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 20:24 schreef Soempie het volgende:
PS, als je me toevoegt wil ik wel meedoen.
Ik zat net te klooien met die blauwe linkjes.
Ik ben echt te stom.
quote:
Dankjewel!quote:
quote:
jullie zijn liefquote:
Donezoquote:
nee, uitlachen zouquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 20:30 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[..]
jullie zijn lief
of lachen me uit![]()
can't blame you
Weer!?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
mozes te paard wat heb ik een pest humeur
uhuhquote:
beetje vroeg nogquote:
wij zijn erquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
fuck it, waarom ook niet. Er is toch niemand om me te judgen.
for all you know zijn het alleen maar stoere praatesquote:
quote:
straks zuig je alles wel uit je duim en schrijf je een boek over jouw verhalen/topic net als dat babysitter gedoequote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
for all you know zijn het alleen maar stoere praates
SHE of SHL toch?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 13:06 schreef Etcetera het volgende:
M'n moeder ook even ingelichtZe vond het leuk
[..]
Check
[..]
Jaquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:29 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
straks zuig je alles wel uit je duim en schrijf je een boek over jouw verhalen/topic net als dat babysitter gedoe
ik wist hetquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
JaEigenlijk woon ik nog steeds in Spijkenisse. Ben heel nooit niet in Amerika geweest
ik beloof hetquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:44 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
achja misschien worden we nog beroemd
Er zijn middelen tegen misselijkheid/braken, maar ik denk dat die je nu niet meer kunnen helpen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Wyccie hoe stop ik het spugen?
Doe rustig aan. Lekker in bed gaan liggen, muziek luisteren, film kijken. Niet te veel gaan drinken natuurlijk.quote:
Het weer heb je vast mee.quote:Op zondag 21 augustus 2011 09:23 schreef TradeMarkie het volgende:
Zometeen weer eens een wedstrijd voetballen
Honkbal.quote:Op zondag 21 augustus 2011 09:50 schreef MadMaster het volgende:
PS, gecondoleerd...
Gisteren op een terras op het strand van Scheveningen uit zitten waaien (zonder wind weliswaar) en het vuurwerkfestival daar bekeken. Was weer fraai...
Vandaag honkbal (playoffs Pirates) of Hartjesdagen op de Zeedijk, ben er nog niet uit...
Vanwege het weer denk ik dat ook, maar heb voor Hartjesdagen ook een uitnodiging ontvangen. Moet sowieso iemand gaan teleurstellen dus...quote:
quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:42 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
die complete handstand overslag doe je dan niet?
Je moet alles daar vandaag bekijken met een hele grote knipoog...quote:Op zondag 21 augustus 2011 12:44 schreef wyccie het volgende:
Hartjesdagen klinkt grappig. Zeedijk is helemaal een plus.
Bij nader inzien (en wat research): toch niet.
Die kans is 0, maar een reden om de Zeedijk vandaag juist te bezoeken is omdat alle Chinese restaurants daar nu buiten met kraampjes staan met hapjes e.d.quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
waarom niet, ik had wel een foto willen zien waarop MM in zijn meest gaye outfit over de Zeedijk loopt
jaquote:Op zondag 21 augustus 2011 13:44 schreef TradeMarkie het volgende:
Weet je hoe warm het was, dan ga je geen onnodige energie verspelen met juichen
Ja, dat is ook klote.. Misschien kun je iets moois opsturen (mooie tekst, eigen tekening ofzo), zoiets kan ook veel steun geven (ook voor verwerking).quote:Op zondag 21 augustus 2011 19:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Tja ik weet het niet. Soort berusting. Het is zo, ik kan nu niks doen. Klote dat ik zo ver weg ben.
ja maar tegen de tijd dat dat er is, is het ook alweer zo laat... Ik weet het niet. ik dacht misschien een tekstje mailen voor de uitvaart. Maar ik heb zo het gevoel dat ik er niet (meer) in pasquote:Op zondag 21 augustus 2011 19:42 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, dat is ook klote.. Misschien kun je iets moois opsturen (mooie tekst, eigen tekening ofzo), zoiets kan ook veel steun geven (ook voor verwerking).
Hoeft niet alleen voor de uitvaart te zijn. Het is natuurlijk meer als afsluiting voor jou, en een herinnering voor de ouders.quote:Op zondag 21 augustus 2011 19:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ja maar tegen de tijd dat dat er is, is het ook alweer zo laat...
En weet je, het kan ook mooi zijn om zoiets later te krijgen. Juist omdat na de uitvaart er altijd zo'n leegte is...iedereen is geweest, 't leven gaat voor de meeste mensen gewoon door, etc.quote:Op zondag 21 augustus 2011 19:47 schreef wyccie het volgende:
Hoeft niet alleen voor de uitvaart te zijn. Het is natuurlijk meer als afsluiting voor jou, en een herinnering voor de ouders.
Oja, die ken ik nog.quote:Op zondag 21 augustus 2011 19:47 schreef wyccie het volgende:
Voor wat afleiding (heb ik al ooit eerder gepost):
Ben de laatste dagen alleen maar video's van deze jongens aan het bekijken, helemaal obsessed.![]()
200m CAT6-kabel, zeven CAT6 wandcontactdozen, krimptang, LSA-tang, 20st CAT6 RJ45-stekkers, kabeltester, 16-poorts switch van Cisco.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:35 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dan ben je afgezet, of je hebt een enorme hoeveelheid kabel meegenomen
quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:25 schreef Whiteguy het volgende:
De concurrente van MaJo heeft zelfs een eigen youtube...
http://www.youtube.com/user/DayeThur
Voorproefje:
de kende ik idd nog, wist alleen niet meer of ik die hier of op dumpert gezien hadquote:Op zondag 21 augustus 2011 19:47 schreef wyccie het volgende:
Voor wat afleiding (heb ik al ooit eerder gepost):
Ben de laatste dagen alleen maar video's van deze jongens aan het bekijken, helemaal obsessed.![]()
[..]
quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:25 schreef Whiteguy het volgende:
De concurrente van MaJo heeft zelfs een eigen youtube...
http://www.youtube.com/user/DayeThur
Voorproefje:
Waarschijnlijk allebei, die video was een viral. Zeven miljoen hits.quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:51 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
de kende ik idd nog, wist alleen niet meer of ik die hier of op dumpert gezien had
Alleen maar geruchten op dit moment.quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
het schijnt dat khadaffi doodgeschoten is
Who cares?quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Alleen maar geruchten op dit moment.
Oorlog in Libië #105: Waar Tripoli vannacht al valt?
Stervensdruk altijd, is echt een volksfeest van oudsher met op zondag eerst brunch op straat voor de alle Zeedijkbewoners en 'smiddags dus de dames die heren worden en andersom.quote:
Ziet er gezellig uit. En als de restauranthouders op de Zeedijk kraampjes hebben staan moet ik dar toch een keer naar toe.quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Stervensdruk altijd, is echt een volksfeest van oudsher met op zondag eerst brunch op straat voor de alle Zeedijkbewoners en 'smiddags dus de dames die heren worden en andersom.
De gay-scene heeft dat een beetje naar zich toegetrokken, maar oorspronkelijk heeft het daar niets mee van doen.
Vanmiddag met 3 dames op pad geweest, waarvan 1 mijn echtgenote is en de andere 2 zijn ook elkaars echtgenote...
Zoals de Chinezen reclame maken: Op straat een 'volle bak' met nasi of bami, loempia en sate voor 7 Euro.quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ziet er gezellig uit. En als de restauranthouders op de Zeedijk kraampjes hebben staan moet ik dar toch een keer naar toe.
That's it. Volgend jaar ga ik ook.quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zoals de Chinezen reclame maken: Op straat een 'volle bak' met nasi of bami, loempia en sate voor 7 Euro.
Yummie, heb verschillende kraampjes getest...
het feit dat ze lelijk en dik is helpt niet meetwitter:RichGirlRants twitterde op maandag 22-08-2011 om 00:19:36#bangdealbreakers - things that if you do, I won't bang you. Example- using a flip phone or wearing a braided belt. What are some of yours? reageer retweet
quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:15 schreef MadMaster het volgende:
Komt in orde. Nog een jaartje wachten...
Die zullen dan wel weer als enige falen of gearresteerd worden...quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:26 schreef Cobra4 het volgende:
@ MM Nederland heeft trouwens toch troepen op de grond in Libië. Je (ex) GNK collega's zijn er.
[ afbeelding ]
Vast een afleiding om de heli terug te jatten.quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die zullen dan wel weer als enige falen of gearresteerd worden...
ik vind fuck nog beter dan bang, honestly.quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:37 schreef MadMaster het volgende:
PS, je hebt maar 140 tekens op Twitter.
'Bang' is korter dan 'like to have sex with you'...
Zal je zien, gaat Khadaffi er in dat ding mee vandoor...quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Vast een afleiding om de heli terug te jatten.
Dat zou wel een stunt zijn zeg.quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zal je zien, gaat Khadaffi er in dat ding mee vandoor...
Maar ik vind 'fuck' ook niet echt respectvol. Zag net een paar 'motherfuckende' rappers op 101.tv vanaf Lowlands. Dan zap ik dus meteen door. Sneue types...quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik vind fuck nog beter dan bang, honestly.
Ja ik vermijd het liever allebei. geef mij maar 'sleep with'quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar ik vind 'fuck' ook niet echt respectvol. Zag net een paar 'motherfuckende' rappers op 101.tv vanaf Lowlands. Dan zap ik dus meteen door. Sneue types...
Kijk, dat klinkt stukken beter.quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja ik vermijd het liever allebei. geef mij maar 'sleep with'
eufemismequote:Op maandag 22 augustus 2011 00:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kijk, dat klinkt stukken beter.
Alleen lieg je dan, want slapen doe je dan meestal niet...
leg ze dammen uitquote:Op maandag 22 augustus 2011 00:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja ik vermijd het liever allebei. geef mij maar 'sleep with'
Jaquote:
Eindelijk.quote:
MaJo en Nem gesproken!? Was vast tijdens een boer wedstrijd.quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:50 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemiddag![]()
Wat een superweekend hebben wij gehad. Lowlands was erg gezellig. Stephen Marley top.
Gisteren MaJo en Nem ook nog gesproken.
Nee hoor, dat viel erg mee. Was rond 16 uur geloof ik.quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
MaJo en Nem gesproken!? Was vast tijdens een boer wedstrijd.
Dan kun je vast ook wel boerwedstrijden houdenquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee hoor, dat viel erg mee. Was rond 16 uur geloof ik.
Zeker weten!quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dan kun je vast ook wel boerwedstrijden houden
Wist je het nog niet? MM zit nu op Aruba.quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:38 schreef Etcetera het volgende:
Warm? Hier binnen is het echt niet warm
Hier in de tuin is het 27 graden en geen zuchtje wind...quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:38 schreef Etcetera het volgende:
Warm? Hier binnen is het echt niet warm
Effe afkoelen dan maar...quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wist je het nog niet? MM zit nu op Aruba.
Echt? Nicequote:Op maandag 22 augustus 2011 14:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wist je het nog niet? MM zit nu op Aruba.
Pfff, vrouwen ( ja, ik noem je een vrouw, geen meisjequote:Op maandag 22 augustus 2011 14:45 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Echt? NiceDat had ik gemist
Maar hier is het echt koud, raar kantoorgebouwen deze keer vergeten een vestje mee te nemen jammer genoeg.
M is dan een mietje.quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:49 schreef Etcetera het volgende:
In dit geval heeft iedereen het koud, zelfs M., de enige man op de afdeling, klaagde er net over
It's a dirty job, but someone's gotta do it...quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Sinterklaas is de beschermheilige van sperma. Icky.
quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
It's a dirty job, but someone's gotta do it...
je was toevallig aan het googelen op sinterklaas en sperma en toen kwam dat naar vorenquote:Op maandag 22 augustus 2011 16:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Sinterklaas is de beschermheilige van sperma. Icky.
hahah nee ik was House MD aan het kijken. Hij vertelde hetquote:Op maandag 22 augustus 2011 18:07 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
je was toevallig aan het googelen op sinterklaas en sperma en toen kwam dat naar voren
Is Etc. niet zijn vlammetje dan?quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:41 schreef Soempie het volgende:
Oja, dat wist ik al! Tof, maar...
heeft hij niet liever een foto van jou?
Je kan hem ook nog een fles spiritus en een doosje lucifers erbij geven met daarbij de tekst 'En mocht je nou eens echt warmte willen hebben...'...quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:43 schreef Etcetera het volgende:
Ik weet niet eens zeker of hij dit leuk vindtIk hoop het wel, vuurspuwen vindt hij echt heerlijk om te doen namelijk. En een foto van mij komt nog wel een keertje
Spiritus? Are you madmasterquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je kan hem ook nog een fles spiritus en een doosje lucifers erbij geven met daarbij de tekst 'En mocht je nou eens echt warmte willen hebben...'...
quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:50 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemiddag![]()
Wat een superweekend hebben wij gehad. Lowlands was erg gezellig. Stephen Marley top.
Gisteren MaJo en Nem ook nog gesproken.
Heel erg relaxquote:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Done. Ik denk dat het een meisje is. Maar volgens jou is het slecht een naam van het systeem.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Hee Nem!quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De storm bleef uiteindelijk uit he?
Hadden jullie nog problemen bij het wegrijden? Wij hebben er slechts 2 uur in totaal over gedaan om op de openbare weg te komen. Een record
Er waren dit jaar een aantal verbeteringen doorgevoegd aan Lowlands die ik erg kon waarderen. Was weer een zeeeeeer geslaagd weekend
Clichébeeld dat de tv mij heeft aangeleerd is dat vaders graag een zoon willen hebben om mee naar voetbal te gaan, bier te drinken en monstertrucks te bekijkenquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:54 schreef Soempie het volgende:
Ik begrijp de redenering niet.
Misschien verwacht hij geen toffe dingen met zijn dochter te kunnen doen> zoon.
Zelfs dan snap ik het niet.![]()
Als je met de een geen toffe dingen denkt te kunnen doen en er daarom niet over wil praten, dan is het toch niet direct het andere geslacht? Of begrijp ik je nu helemaal verkeerd.
Wij hadden zin in wat te eten en niks voedzaams meer in de auto. Ik heb wel een abonnement op Walibi en had dat ook mee, dus dat was een optie om wat voedsel te scorenquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De storm bleef uiteindelijk uit he?
Hadden jullie nog problemen bij het wegrijden? Wij hebben er slechts 2 uur in totaal over gedaan om op de openbare weg te komen. Een record
WC's op de parkeerterreinen, de layout van het festivalterrein en er waren meer dingen maar mijn hoofd is een beetje leegquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:50 schreef Soempie het volgende:
Lekker grote groep.En wat voor verbeteringen bedoel je?
Hoe laat ging je weg dan? Wij om 11:00quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wij hadden zin in wat te eten en niks voedzaams meer in de auto. Ik heb wel een abonnement op Walibi en had dat ook mee, dus dat was een optie om wat voedsel te scoren. Snel weg ging toch niet...
Eerst over het terrein gewandeld en uiteindelijk bij de receptie van het Walibi bungalowpark even een ijsje gescoord. Daarna richting de ingang, alleen ik naar binnen. Even snel twee attracties gedaan en mijn bek gebrand aan een broodje Unox en daarna met de toegezegde bak fruit en zakken patat de rest van de groep weer opgezocht die buiten het park zat. Rustig gegeten en weer richting de parkeerplek waarvandaan we nu wel redelijk konden doorrijden. Ik had wel op file gerekend, maar niet dat het zo erg zou zijn. Als ik nog een keer met de auto ga dus of vroeg vertrekken of voldoende proviand en vermaak mee voor tijdens het wachten
Wij ook rond die tijd schat ik (niet bijgehouden). Vanaf camping 1 was het nog een best eind lopen naar parkeerterrein 3A, waar echt geen spatje beweging in zat. In een half uur misschien 10 meter kunnen rijden en dat was alleen aansluiten in een rij, daarna gebeurde er weer tijden niks. Ik weet niet wanneer het een beetje begon te rijden maar toen we besloten te gaan lopen was er geen directe hoop op beweging en wel 4 kilometer file op de weg die we moesten hebben. Mijn bolide is niet de meest geschikte om met vier stevige kerels er in lang in de file te staan hequote:Op maandag 22 augustus 2011 22:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hoe laat ging je weg dan? Wij om 11:00
OK, ik ben geen fakir...quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:04 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Spiritus? Are you madmasterlampolie!
je moet het niet doorslikkenquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:13 schreef Etcetera het volgende:
Verder weet ik er ook niet veel van hoor
Ik ga slapen![]()
Ninja edit...quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
je moet het niet doorslikken
Meer 'over een oude doosch'...quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:20 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
uit de oude doosch
Plastuit niet aan te slepen
Ja wij stonden op 2C/D (dus aan de dijk zeg maar) dus daar hebben wel gewoon geluk mee gehad. Andere jaren hebben we er gemakkelijk 4-5 uur gestaan. Gelukkig stonden er nu dus WC's op de terreinen zodat je het toch iets draaglijker had.quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wij ook rond die tijd schat ik (niet bijgehouden). Vanaf camping 1 was het nog een best eind lopen naar parkeerterrein 3A, waar echt geen spatje beweging in zat. In een half uur misschien 10 meter kunnen rijden en dat was alleen aansluiten in een rij, daarna gebeurde er weer tijden niks. Ik weet niet wanneer het een beetje begon te rijden maar toen we besloten te gaan lopen was er geen directe hoop op beweging en wel 4 kilometer file op de weg die we moesten hebben. Mijn bolide is niet de meest geschikte om met vier stevige kerels er in lang in de file te staan he
quote:
Nee maar het staat zeker weer op het programmaquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:02 schreef wyccie het volgende:
Ik vraag me af of Nem en Calex nog aan hardlopen doen. Zelf ga ik er weer mee beginnen, om er weer mee te stoppen na de Zevenheuvelenloop.
Ja, lach jij maar. Ik wil jou wel eens 15 km zien lopen.quote:
Fijn dat je er vanaf bent, nu hoef je je niet in te houden.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:08 schreef Nembrionic het volgende:
Nee maar het staat zeker weer op het programma
Zeker nu ik van die hartkloppingen af ben.
Trustequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:17 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, lach jij maar. Ik wil jou wel eens 15 km zien lopen.
Het trainen komt er niet van vanwege mijn rug, maar af en toe loop ik nog wel een wedstrijdje.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:02 schreef wyccie het volgende:
Ik vraag me af of Nem en Calex nog aan hardlopen doen. Zelf ga ik er weer mee beginnen, om er weer mee te stoppen na de Zevenheuvelenloop.
jaquote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 06:44 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
ik ben nog niet klaar met slapen, maar kind wekker besluit anders. Helaas. Helaas niet zeldzaam voor hem.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 07:02 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
als je een au pair neemt hoef je ook niet meer op te staan voor de kinderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |