SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veel plezier dan.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Edoch, even wat restjes wegwerken...
Dan moet je maar niet meer op zondag kijken. Dubbele aflevering.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:57 schreef LadyBlack het volgende:
Ik kijk 's avonds vaak Extreme Home Makeover, en dat is bijna elke keer huilen![]()
Ben de laatste jaren echt een huilebalk geworden... zal bij mij dus ook wat worden als er eens zwangerschapshormonen bij komen![]()
ik huil ook wel es bij tv showsquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:57 schreef LadyBlack het volgende:
Ik kijk 's avonds vaak Extreme Home Makeover, en dat is bijna elke keer huilen![]()
Ben de laatste jaren echt een huilebalk geworden... zal bij mij dus ook wat worden als er eens zwangerschapshormonen bij komen![]()
Oh ja, dat is ook wel zo'n cheesy show.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:57 schreef LadyBlack het volgende:
Oh goodiequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan moet je maar niet meer op zondag kijken. Dubbele aflevering.
Ohmigod. Nog iemand die goodie zegt!!quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:04 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oh goodiemisschien toch maar wel dan
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:04 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oh goodiemisschien toch maar wel dan
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ohmigod. Nog iemand die goodie zegt!!
Van die twee dingen zou een vrouw toch blij moeten worden.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 02:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
chocola en een fles rode wijn. Het is een enzame avond in PS land
vandaar dat ik ze tevoorschijn getoverd hebtquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 02:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Van die twee dingen zou een vrouw toch blij moeten worden.
Proost dan maar.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 02:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
vandaar dat ik ze tevoorschijn getoverd hebt
Mannen zijn toch makkelijkerquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 02:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Van die twee dingen zou een vrouw toch blij moeten worden.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 03:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
de chocola was gesmolten in de la. dat is hoe heet het hier is. Dus nu heb ik de ventilator tegen mijn bureau gekanteld en ben het aan het koelen
Wel inventief.quote:
Is iedereen dan nog op vakantie?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 03:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik ben de hitte ZO zat. en de eenzaamheid. Ik wil mijn vriendjes en vriendinnetjes.
en de chocola smelt alleen maar méér uit de la. het is hier cht 35 graden in de kamer ofzo
ja school begint pas over 3 weken. gelukkig komenquote:
Dan ben je vast wel blij dat je werk hebt. Anders zou je nu wel hoorndol worden.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 03:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja school begint pas over 3 weken. gelukkig komenen een van mijn beste vriendinnetjes terug over één week. Zij hebben verplichtingen hier. Dan is het al een beetje beter.
werk is niet veel beter. Ik ben op het randje van hersendood .quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 03:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan ben je vast wel blij dat je werk hebt. Anders zou je nu wel hoorndol worden.
De perfecte wereldburger.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 04:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
werk is niet veel beter. Ik ben op het randje van hersendood .
En ik spreek geen enkele taal vloeiend meer
nou niet echt. dan zou ik avonturieren en méér talen lerenquote:
Hier vast je reiskleding.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 04:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
nou niet echt. dan zou ik avonturieren en méér talen leren
dat lijkt verdacht veel op wat ik aanhad vandaagquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 04:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hier vast je reiskleding.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 04:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
dat lijkt verdacht veel op wat ik aanhad vandaag
Mijn lieve vriendinnetje had geen +31 voor mijn nummer staan in haar telefoon en ze zit nu in Italiëquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:12 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hoe heb je je daar dan uitgepraat.
Ik ook. Die presentator, Ty, kan ik echt niet naar kijken. Maar als ik dan zit te zappen en ik kom voorbij de intro van het gezin, dan zit ik ook vaak met natte ogen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
sorry, ik krijg alleen maar spontaan jeuk als ik naar dat programma kijk (wat ik dus maar niet doe)
Die Paul en What's his name (die Brit) zijn wel leuk.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 09:35 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ook. Die presentator, Ty, kan ik echt niet naar kijken. Maar als ik dan zit te zappen en ik kom voorbij de intro van het gezin, dan zit ik ook vaak met natte ogen.
Geen idee wie je bedoelt.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 09:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Die Paul en What's his name (die Brit) zijn wel leuk.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 09:48 schreef Soempie het volgende:
MM, is er al meer bekend over het motief?
1ste en 2de van links.quote:
Nee, ik regel dit keer voorlopig nog niks...quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 10:01 schreef Soempie het volgende:
Ga je daar nog dingen voor regelen? Of sta je er wat dat betreft wat verder vanaf?
Da's onze advertentie en de slogan van Sven: CBS.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 10:44 schreef Cobra4 het volgende:
Volgens mij heb ik die tekst rechtsboven ergens op een spandoek gezien.
Mooi!quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:49 schreef Etcetera het volgende:
Weer thuisWel een gezellige avond gehad. Eeeen E. en ik heb het over samenwonen gehad
![]()
Wat niet betekend dat dat snel zal gebeuren ofzo maar ik vind het wel heel tof dat hij ook iets heeft 'dit zit goed'
Jaaaquote:
Ga je eens bezig houden met Soemps kind ofzoquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mooi!
Dames en Heren van de SC:
Tijd voor een poll: Datum van de bekendmaking van de zwangerschap van Etcie aub.
Done. Ik denk dat het een meisje is. Maar volgens jou is het slecht een naam van het systeem.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:54 schreef Etcetera het volgende:
Ga je eens bezig houden met Soemps kind ofzoIk weet niet eens of ik kinderen wil
Checkquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Done. Ik denk dat het een meisje is.
quote:Maar volgens jou is het slecht een naam van het systeem.
Ja tochquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:02 schreef LadyBlack het volgende:
Leuk onderschrift heb je trouwens PS, die over die well behaved women
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |