owja, het is niet de KSCquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:22 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wij hebben stijl, wij hebben klasse.
yep, vandaar dat ik al wist dat ze 14 wasquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:30 schreef Lutte het volgende:
Boys, als je Charlotte Hollands got talent kom je er ook! Op YT!
Ieuww. Ik had gehoopt op een slanke meid met bruine krullen. Maar niet zo;n blond schaap waar Lutte twee keer inpast.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:30 schreef Lutte het volgende:
Boys, als je Charlotte Hollands got talent kom je er ook! Op YT!
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ieuww. Ik had gehoopt op een slanke meid met bruine krullen. Maar niet zo;n blond schaap waar Lutte twee keer inpast.
Dat ene jochie moest helemaal huilen, aaaah.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:36 schreef oh-oh het volgende:
Oh die kindjes die door mogen, wat schattig
Van de week belde de VI op of ik interesse had in een abonnement. Als PSV-supporter kreeg ik een speciale aanbieding. Ik heb bedankt. Heb het blad vijf jaar lang als abonnee ontvangen en was niet van plan om het nog een keer te worden. Ik las het bijna nooit namelijk.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:03 schreef Pisces29 het volgende:
Potverdulleke, staan ze een gratis VI uit te delen, loopt de vrouw net te snel door en ben ik te laat
Ik heb 16 jaar geleden 2 of 3 jaar een abo gehad, maar ik lees zoveel dingen, heb het geld er nu ook niet voor over, en bij een speciaal nummer grijp ik hem wel mee bij de Appiequote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Van de week belde de VI op of ik interesse had in een abonnement. Als PSV-supporter kreeg ik een speciale aanbieding. Ik heb bedankt. Heb het blad vijf jaar lang als abonnee ontvangen en was niet van plan om het nog een keer te worden. Ik las het bijna nooit namelijk.
Voor mij speelt geld ook in rol inderdaad. Ik heb nu een abo op 2 puzzelboekjes en als ik het goed begrepen heb kan ik het ontspanningsgeld wat ik van de gemeente krijg daarvoor gebruiken..quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb 16 jaar geleden 2 of 3 jaar een abo gehad, maar ik lees zoveel dingen, heb het geld er nu ook niet voor over, en bij een speciaal nummer grijp ik hem wel mee bij de Appie
Ik zou een rondje maken hoor.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:03 schreef Pisces29 het volgende:
Potverdulleke, staan ze een gratis VI uit te delen, loopt de vrouw net te snel door en ben ik te laat
Ja het is toch iets van 120,- euro per jaar zodra de eerste welkomskorting er af is, flink prijsje (al is het natuurlijk ook dik en een blad vol om te lezen).quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Voor mij speelt geld ook in rol inderdaad. Ik heb nu een abo op 2 puzzelboekjes en als ik het goed begrepen heb kan ik het ontspanningsgeld wat ik van de gemeente krijg daarvoor gebruiken..
Ja dat bedacht ik me ook, maar als je heel gretig voorbij komt dat je hem graag wilt, dán smeren ze je een abo aanquote:
Ja en het komt ook iedere week en tijdens grote toernooien soms zelfs 2 keer per week.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja het is toch iets van 120,- euro per jaar zodra de eerste welkomskorting er af is, flink prijsje (al is het natuurlijk ook dik en een blad vol om te lezen).
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:03 schreef Bos81 het volgende:
Hij was weer makkelijk vandaag
[Today's puzzle completed 1 Min, 0 Secs ]
Je hebt helemaal gelijk, het is ook een stralende dag!quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Helleu. Ik straal, buiten straalt het. Het is een mooie dag.
Chihuahua's?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 13:03 schreef oh-oh het volgende:
Zo, echt heerlijk weer ja!
Ik wacht op de post, als het goed is komt vandaag mn furminator, en die wil ik meenemen zometeen, kan ik de chihuahua's gelijk eens lekker onder handen nemen buiten.
Maar we kunnen niet naar het veld want de buuf smste dat ze daar net de hele handel bemest hebben, dus we moeten dan maar lekker naar de Maas lopen of zo.
Chillen ieg!
Dat is balen ja..quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 14:58 schreef oh-oh het volgende:
Ik denk dat de chinezen al groter lijken dan ze zijn, de chi's zijn normaal formaat chihuahua, geen minihondjes, maar gewoon 3 kilo per stuk
Ik kan wel janken, mn tondeuse is net kapot gevallen, das echt echt heel erg crappy
Ik vond de Chinees hier in de buurt ook veel kleiner toen ik hem in het echt zag lopen, had groter verwacht. En ook niet zo hypersnelquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 14:58 schreef oh-oh het volgende:
Ik denk dat de chinezen al groter lijken dan ze zijn, de chi's zijn normaal formaat chihuahua, geen minihondjes, maar gewoon 3 kilo per stuk
Ik kan wel janken, mn tondeuse is net kapot gevallen, das echt echt heel erg crappy
Ja dat bedoel ik. Die hier om de hoek kan je gewoon niet goed bekijken, want hij stuift weg, heen en weer. Maar voordat ik die hond had gezien had ik nog niet zoveel ren-fimpjes van jou gezien, nu herken ik het wel op film, Sjon on the runquote:
Bereid je maar voor op erger vandaagquote:Op zondag 21 augustus 2011 09:24 schreef Lutte het volgende:
Het heeft geregend hier
Donder, bliksem, de putten zijn nog niet bij. En er was niet echt regen voorspeld, wel een buitje maar dit niet, dus de barbecue/televisie/dekens en kussen lagen nog allemaal buiten
Heeft het daar ook zo geregend?
Oeeh thanksquote:Op zondag 21 augustus 2011 09:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Bereid je maar voor op erger vandaag
http://www.nu.nl/binnenla(...)en-met-noodweer.html
Hier ook een waterig zonnetje nu.quote:Op zondag 21 augustus 2011 09:32 schreef pgrferrari het volgende:
Geen regen gehad hier. Zon schijnt lekker nu.
Met zulk drukkend weer laat je toch geen tv buiten staan?quote:
Ja kan niet anders met dit drukkend weertype en temperatuur, zo snel warm is ook weer snel donderen. Hier is het nu nog zonnig met een breezequote:Op zondag 21 augustus 2011 09:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Bereid je maar voor op erger vandaag
http://www.nu.nl/binnenla(...)en-met-noodweer.html
Is zo'n oud bakbeest, normaal staat er een plastic hoes omheen, alleen gisteren dacht papa dat Ron dat had gedaan en wij dat papa het had gedaan.quote:Op zondag 21 augustus 2011 10:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Met zulk drukkend weer laat je toch geen tv buiten staan?überhaupt een tv buiten in de nacht
Ik zou echt als de dood zijn dat het gaat onweren en dat ding ineens in de fik staatquote:Op zondag 21 augustus 2011 10:45 schreef Lutte het volgende:
[..]
Is zo'n oud bakbeest, normaal staat er een plastic hoes omheen, alleen gisteren dacht papa dat Ron dat had gedaan en wij dat papa het had gedaan.
Maar wonder o wonder hij doet het nog
Als er geen stekker of niets inzit kan het toch niet meer of minder kwaad dan andere dingen die buiten staan?quote:Op zondag 21 augustus 2011 10:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zou echt als de dood zijn dat het gaat onweren en dat ding ineens in de fik staat
Als het goed is kan het dan geen kwaad nee, maar aangezien ik het al zo bijzonder vind dat hij buiten staat verbaasde me het niet als jullie het stroom nog aan zouden latenquote:Op zondag 21 augustus 2011 10:51 schreef Lutte het volgende:
[..]
Als er geen stekker of niets inzit kan het toch niet meer of minder kwaad dan andere dingen die buiten staan?
Ik trek er met onweer gewoon alle stekkers uit en ga onder een dekentje met kaarsen zitten koekeloeren, dus ik geloof alles wat je zegt
Leuk P! Hoeveel potjes zijn het?quote:Op zondag 21 augustus 2011 11:32 schreef pgrferrari het volgende:
Mijn zaden zijn geplant![]()
Ben benieuwd![]()
Zal straks wel ff een pic maken.
Wat voor plantjes worden het?quote:Op zondag 21 augustus 2011 11:32 schreef pgrferrari het volgende:
Mijn zaden zijn geplant![]()
Ben benieuwd![]()
Zal straks wel ff een pic maken.
Kippetjequote:Op zondag 21 augustus 2011 11:47 schreef Pisces29 het volgende:
Marijke![]()
Kom je nog wel eens bij de Action?
Oh dan tik ik je misschien een keer aanquote:Op zondag 21 augustus 2011 11:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
KippetjeJa, zekers, gister nog
Hoezo?
Hoe is het met jou dan?
3quote:
Marijkequote:Op zondag 21 augustus 2011 11:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen
[..]
Wat voor plantjes worden het?
quote:Op zondag 21 augustus 2011 11:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh dan tik ik je misschien een keer aan![]()
Ik stuur je een dm![]()
En verder alles prima hier, lekker weekend zoHoe is het daar?
Cool, vleesetende plantjesquote:Op zondag 21 augustus 2011 12:08 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
3
[..]
Marijke
Drosera's want ik wil mijn verzameling vleeseters uitbreiden.
Hopelijk lukt het.
Sorry, maar had opeens de link vleesetend plantje + konijnquote:
Zou zo'n 6 tot 8 weken moeten duren.quote:Op zondag 21 augustus 2011 12:12 schreef Pisces29 het volgende:
Leuk, ik ben benieuwd hoe snel het gaat Pgr
En je konijntje
Leuk is het om eigenlijk iets moeilijks uit te proberen, dat maakt het extra spannend om te zien hoe het gaat en groeitquote:Op zondag 21 augustus 2011 12:26 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Zou zo'n 6 tot 8 weken moeten duren.
Maar het is best moeilijk met dit zaad want het is echt heel fijn.
Je blaast het gewoon weg.
Neequote:Op zondag 21 augustus 2011 12:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Leuk is het om eigenlijk iets moeilijks uit te proberen, dat maakt het extra spannend om te zien hoe het gaat en groeitHeb je al vaak zaadjes zo geplant?
Ja, die van mij was totaal misluktquote:Op zondag 21 augustus 2011 12:28 schreef Pisces29 het volgende:
Weet je nog onze bonenplant van afgelopen jaar?
Ben benieuwd wat het gaat wordenquote:
Ah Mooiquote:Op zondag 21 augustus 2011 13:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo, dat was een mooi weekend bij Patrique in Delfzijl! Zit nu net in de trein op Grunn cs.
Oh jááá hoe kon ik dat vergeten!quote:Op zondag 21 augustus 2011 12:51 schreef pgrferrari het volgende:
Met dat krantenknipsel Pi!
[ afbeelding ]
Oh wat leuk om jouw schapies en andere dieren te zien daar!quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:48 schreef oh-oh het volgende:
Pisces, ik ben langs onze kinderboerderie gelopen vandaag, maar de beesten hadden t warm en lagen maar wat te liggen![]()
Oh dat is leuk zeg!quote:Op zondag 21 augustus 2011 14:05 schreef oh-oh het volgende:
Maar hij gaat er ook altijd zelf mee naar de kinderboerderij, en dan mogen de kindjes rijden en zo, dat doet ie omdat ie de wei dan gratis heeft van hun.
Leuk Vaduzna! Is het laat vroeg geworden?quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo, dat was een mooi weekend bij Patrique in Delfzijl! Zit nu net in de trein op Grunn cs.
Haal je wel op tijd je stereo binnen?quote:Op zondag 21 augustus 2011 14:19 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb nog een uur volgens buienradar, ik ga ff het balkon op !
Nu het nog kan
Herkenbaarquote:Op zondag 21 augustus 2011 17:41 schreef Pisces29 het volgende:
Douchen heeft ook geen nut, ben net klaar en het voelt alsof ik niet geweest ben.
Ja, ik heb turfquote:Op zondag 21 augustus 2011 13:13 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb al 2 uur gewandeld!
Nu even schoonmaken en dan wachten op de code oranje![]()
Pgr, heb jij wel turf?
Ik kan het echt nergens vinden...
De helft ging relatief vroeg plat, ik ben met uiteraard ook Bella erbij langer doorgegaan. Weer was bijna perfect, 's avonds had de regen langer weg mogen blijven.quote:Op zondag 21 augustus 2011 14:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Leuk Vaduzna! Is het laat vroeg geworden?En jullie hadden wel geweldig weer!
Had het aan mijn pa gevraagd maar hij wist het niet omdat het er al een jaar staat.quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:23 schreef oh-oh het volgende:
oeh, waarvandaan?
Hier kan ik het zelfs in tuincentra niet vinden
Ow jammer, maar bedankt voor het vragen!quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:25 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Had het aan mijn pa gevraagd maar hij wist het niet omdat het er al een jaar staat.
Die Chersootjes zijn er echt helemaal niets bij.quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:26 schreef Bellatrix het volgende:
Het was echt geweldig, wat een door en door verrotte maar toch mooie idioten bij elkaar eigenlijk!
Reis erheen en terug was trés kut.
Ik ben weer zo blij met mijn eigen bed, dat die klamheid me weinig kan schelen.quote:Op zondag 21 augustus 2011 19:58 schreef Pisces29 het volgende:
Ik weet nu al dat slapen weer dolle pret gaat worden vanavondgeen enkel zuchtje wind en een hete kamer en klam bed
Ja maar daar is echt niks mini meer aan hequote:Op zondag 21 augustus 2011 20:16 schreef Pisces29 het volgende:
Oh ik zag gister tijdens het fietsen zo'n dikke Mini, die jij vorige week of de week ervoor hebt gepost oh-oh.
Dies wel erg tof
Nee dat is die lijkwagen toch of is dit een korte lijkwagen?quote:Op zondag 21 augustus 2011 20:19 schreef pgrferrari het volgende:
Een Mini Countryman? Die grote?
Zag daarstraks een Trabant. Ook leuke auto's.
Lekker scheurenquote:Op zondag 21 augustus 2011 20:39 schreef pgrferrari het volgende:
Zou wel eens een proefritje willen maken alleen voor de fun.
quote:Op zondag 21 augustus 2011 20:44 schreef Bos81 het volgende:
De mooiste auto waarin ik ooit gezeten heb, blijft toch wel die tapijtkever.
Waar je in gereden bent?quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:00 schreef oh-oh het volgende:
Oeh, de tofste auto waar ik ooit in gereden ben is een Bentley met dubbele turbo
Oehquote:Op zondag 21 augustus 2011 21:00 schreef oh-oh het volgende:
Oeh, de tofste auto waar ik ooit in gereden ben is een Bentley met dubbele turbo
Wat een kek ding!quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:02 schreef oh-oh het volgende:
Ja, ik heb geen rijbewijs, dus ik reed niet zelf
Oh, en ik ben es naar huis gebracht door deze
[ afbeelding ]
Ik las Motorhead. Daar had een stinkmeneer in de trein het over vanmiddag.quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:10 schreef Pisces29 het volgende:
Basset-achtig met lange oren en motorhoed
Wow Bos, wat een dingquote:
Lemmyquote:Op zondag 21 augustus 2011 21:16 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik las Motorhead. Daar had een stinkmeneer in de trein het over vanmiddag.
Heb je van die stinkerd geen kiek gemaakt, onopvallend?quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:16 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik las Motorhead. Daar had een stinkmeneer in de trein het over vanmiddag.
Dat gaat echt te ver.quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb je van die stinkerd geen kiek gemaakt, onopvallend?
C_A had toch geniale pics uit Engeland? Rokjes en kousen?quote:Op maandag 22 augustus 2011 09:43 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat gaat echt te ver.
Goedemorgen!
quote:Op maandag 22 augustus 2011 10:02 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja zeg maar niks, FOK! neemt mijn leven overJe kwam op bezoek in je mini ofzo
Fashion statement!quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:36 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zie net bij thuiskomst dat ik al een paar winkels in ben geweest met de kruimels op m'n wang van een overheerlijk warm kaasbroodje van de bakker
Goede hosseltrick ookquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ga m'n mondhoeken met Oliehoorn curry insmeren. Zo'n fashionstatement lijkt me wel wat.
Is je mama geen sporty spice Lut? En lekker weer om te wandelen/fietsenquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:32 schreef Lutte het volgende:
Dus nu gaan we lopend of op de fiets naar het dorpDat vind ik echt tien keer leuker maar mama wil er niks van weten
![]()
Echt alles behalve.. Lichaam werkt ook niet bepaald mee.quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is je mama geen sporty spice Lut? En lekker weer om te wandelen/fietsen![]()
Ik las het in RR ja, klote, dit schiet voor geen meter op natuurlijkquote:Op maandag 22 augustus 2011 13:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Echt irritant, ik schiet geen steek op met mijn werk. Kutmuts die me in de steek liet en na een paar keer terugbellen kreeg ik de fucking alarmcentrale. (doorgeschakeld)Nu wel iets, maar telefoontje komt nog maar niet. Deze gaat komen, maar die oponthoud weer...
Moet je reageren met "niet? oh dan maak ik voortaan tijd voor je als we samen gaan fietsen/wandelen'quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:07 schreef Lutte het volgende:
Gewoon leuk, positief bedoeld. Snauwt ze gelijk: ja jij hebt nooit tijd.
Nou je zou het zowat denken ja, de gemiddelde moeder vindt het toch heerlijk om met de dochter lekker ff te gaan fietsen.quote:
Zie het op buienradar ja, wat zonde, 95% in NL droog en alleen onderin regen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:19 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb mijn moeder nog nooit op een fiets gezien hoor
Boh, neem ik vrij omdat het mooi weer zou zijn, is het overal mooi weer behalve hier, al de hele dag pisregen...
Ik mompelde inderdaad iets over dat ik wel een keer tijd zou maken, maar ik was redelijk verbijsterd.quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou je zou het zowat denken ja, de gemiddelde moeder vindt het toch heerlijk om met de dochter lekker ff te gaan fietsen.
Of de overgang Lut?
Balenquote:Op maandag 22 augustus 2011 13:19 schreef oh-oh het volgende:
Boh, neem ik vrij omdat het mooi weer zou zijn, is het overal mooi weer behalve hier, al de hele dag pisregen...
En zij jou ook nietquote:Op maandag 22 augustus 2011 13:19 schreef oh-oh het volgende:
Nijnquote:Op maandag 22 augustus 2011 13:24 schreef pgrferrari het volgende:
Lekker chillen op mijn doos!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Aaaah dat koppie! Echt zo liefquote:Op maandag 22 augustus 2011 13:24 schreef pgrferrari het volgende:
Lekker chillen op mijn doos!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh die onthoud ik voor de volgende keer denk ik!quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:41 schreef Lutte het volgende:
Verder nog een gigantisch puzzelboek gescoord, meer dan 600 puzzelsOnder andere sudoku's, doorlopers, kruiswoordraadsels, Zweedse raadsels en woordzoekers.
quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:35 schreef Pisces29 het volgende:
Ga ik net voor de 2e keer naar de Action en zet ik de fiets in de stalling, zitten er 2 cassières te beppen buiten, de ene vertelt dat ze zo'n onregelmatige cyclus heeft.
BELLA, IK HEB AAN JE GEDACHT!
En daarna zag ik in de winkel een kinderwagen met baby met paasei-strik op het hoofd, het leek wel de middag van hilarische momenten
Echt, ik hoor iets over onregelmatig, ik spit m'n oren en hoor het verhaal en in 1 seconde: Bellaquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:47 schreef Bellatrix het volgende:
[..]!!!
Ik vind het echt een compliment dat je bij dat gesprek aan me denkt.
Dat zijn de ergstequote:Op maandag 22 augustus 2011 15:45 schreef Pisces29 het volgende:
Er liep ook nog een kerel voorbij, toen ik met die regenlaarzen zat te prutsen, die zat te bellen en gilde 'tyfus veel herriein de winkel
'
Ja je kunt wel raden hoe hij eruit zagquote:
Baasquote:Op maandag 22 augustus 2011 16:14 schreef DeZwabber het volgende:
prima, prima, net terug uit Keulen, naar de Gamescom geweest.
wat doet jouw zaad in Keulen?quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:15 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Baastripverslag svp
![]()
Heb je mijn zaad gezien?
zal zo nog wel wat typen, heb een hoop games gezien, Demo's van onder andere Secret World, Prey 2, Skyrim, Bioshock Infinite, Borderlands 2, Dota2 gezienquote:Op maandag 22 augustus 2011 16:18 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Krijgen toch nog wel een tripverslag?![]()
En zie vleesetende planten topic
Tof zeg, je maakt leuke uitstapjes met school!quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:14 schreef DeZwabber het volgende:
prima, prima, net terug uit Keulen, naar de Gamescom geweest.
dit was niet met school hoorquote:Op maandag 22 augustus 2011 16:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tof zeg, je maakt leuke uitstapjes met school!Ik moet meteen aan die van vorig jaar denken, wat was dat ook alweer met een zakje of bakje of tasje?
Oh!quote:
Kak, eerst tondeuse nu de machine?quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:34 schreef oh-oh het volgende:
Met wie was je?
![]()
Ik had net de naaimachine weer es uitgestald, doet ie t nie meer
Wuutquote:Op maandag 22 augustus 2011 17:51 schreef Bos81 het volgende:
CONGRATULATIONS!
Now you may enter the weekly contest...
[Today's puzzle completed 31 Secs ]
WTF![]()
![]()
Ik heb een Singer, paar honderd euro voor neergelegd, maar bevalt wel als een tietquote:Op maandag 22 augustus 2011 17:41 schreef oh-oh het volgende:
Ja gaat lekker, gelukkig is de naaimachine luxe, die hoeft niet perse meteen vervangen.
Toch maar es sparen voor een husqvarna dan
Bos op dreef, en hoequote:Op maandag 22 augustus 2011 17:51 schreef Bos81 het volgende:
CONGRATULATIONS!
Now you may enter the weekly contest...
[Today's puzzle completed 31 Secs ]
WTF![]()
![]()
Jaquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:02 schreef Pisces29 het volgende:
Nice Pgr, heerlijk zoveel kleuren in je tuin
Oh wat lekker!quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:05 schreef pgrferrari het volgende:
We hebben wat groenten en fruit uit eigen tuin
ola piscesquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:18 schreef Pisces29 het volgende:
Hey Gomi
Ik had vroeger als kind ook een groentetuintje, ik wil in de toekomst ook wel weer een stukje maken
Oh dat klinkt al 'rijk' genoegquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:19 schreef gomi het volgende:
[..]
ola pisces
ik heb alleen pepers, tomaten enzo staan.
en een perenboom, wat druiven en een pruimenboom
is mij wel zat
Is dat ook door het weertype van dit jaar? Eerst maanden kurkdroog en dan laat ineens alles lang nat?quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:23 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe vind ik ook wel ja
alleen vallen de pruimen dit jaar tegen. echt amper wat aan die boom.
ik denk t wel tbh. ik weet t niet zeker, maar zelf denk ik wel dat t daarmee te maken heeft.quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is dat ook door het weertype van dit jaar? Eerst maanden kurkdroog en dan laat ineens alles lang nat?
Ahhh, telkens weer iets, wat een flut seizoenquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:26 schreef gomi het volgende:
[..]
ik denk t wel tbh. ik weet t niet zeker, maar zelf denk ik wel dat t daarmee te maken heeft.
en dan een deel van die pruimen die er wel waren, zijn dan weer gesneuveld bij die storm tijdje terug
yeah, maar ik ga in sept wel weer ff de zon opzoeken. nog ff voor t echt herfst gaat worden hier.quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ahhh, telkens weer iets, wat een flut seizoen
Oh wat lekker! Welke bestemming?quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:43 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah, maar ik ga in sept wel weer ff de zon opzoeken. nog ff voor t echt herfst gaat worden hier.
ok daar heeft mijn pruimenboom niet veel aan, maar ik des te meer
gaan met paar vrienden naar turkije.quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh wat lekker! Welke bestemming?
Lekker! Op zoek naar het oogquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:48 schreef gomi het volgende:
[..]
gaan met paar vrienden naar turkije.
moet wel leuk worden
Dat Turkse boze oog wat geluk brengt en het kwade weg houdtquote:
ah die. die heb ik al liggen ergensquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat Turkse boze oog wat geluk brengt en het kwade weg houdt
[ afbeelding ]
Hehe, altijd handigquote:
ik heb er eigenlijk niet veel mee. maar kreeg een keer zo een turks ook van mijn neefje.quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hehe, altijd handig
Ik hou wel van dat soort 'frutsels'
heb je een goed recept met rabarber btw?quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:48 schreef pgrferrari het volgende:
Onze pruimenboom hing weer bommetje vol dit jaar. Heel veel zijn gewoon eraf gevallen en gaan rotten.
Die staat trouwens in Zeeland.
Hier staat een appelboom, perenboom.
Wijnbessenstruiken, tomaten, verschillende kroppen sla, aardappels, rabarber, boontjes, en druiven.
Om rabarber te maken of voor bij een gerecht bedoel je?quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:18 schreef gomi het volgende:
[..]
heb je een goed recept met rabarber btw?
rabarbertaart?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:24 schreef Pisces29 het volgende:
Wij maakten vroegah thuis altijd rabarbertaart, echt heerlijk
quote:
Nooit gemaakt met rabarber in je tuin?quote:
Vaduz is een beetje een wat-de-boer-niet-kent-etertjequote:
Lekker afkoelenquote:
Neequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nooit gemaakt met rabarber in je tuin?
Jup.. Vind het heerlijk dat het nu wat minder warm is, naar dit hoeft nou ook weer niet.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:55 schreef pgrferrari het volgende:
Nou lekker afkoelen![]()
Het kwam met bakken uit de hemel, heel donkeren onweer.
Moet je eens doen, zelfs mensen die niet van rababarber houden vinden het lekker, omdat het in suiker gaat weken en in een taart gaatquote:
Ik vind rabarber ook lekkerquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Moet je eens doen, zelfs mensen die niet van rababarber houden vinden het lekker, omdat het in suiker gaat weken en in een taart gaat
Goeiemorgen Pisces!quote:
Mooi kringetje zo van de taart naar papaquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:15 schreef Lutte het volgende:
[..]
Moest ook gelijk aan Barbapapa denken
Whehequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mooi kringetje zo van de taart naar papa
Het noodweer zit al vanaf vanochtend half 9 hierquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:26 schreef Lutte het volgende:
Het is zo donker.. We hebben de lamp gewoon aan omdat je anders niks ziet.
Net gauw buiten alles vast of in de garage gezet.
Papa komt naar huis, het is daar ook al zo'n slecht weer dat ze niks meer kunnen, dus de middag vrijaf. Collega zet hem thuis af.
Pgr, pas je op? Want het noodweer zit nu dus bij jou..
Het was echt even behoorlijk donker ja.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:26 schreef Lutte het volgende:
Het is zo donker.. We hebben de lamp gewoon aan omdat je anders niks ziet.
Net gauw buiten alles vast of in de garage gezet.
Papa komt naar huis, het is daar ook al zo'n slecht weer dat ze niks meer kunnen, dus de middag vrijaf. Collega zet hem thuis af.
Pgr, pas je op? Want het noodweer zit nu dus bij jou..
Klopt.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vaduz is een beetje een wat-de-boer-niet-kent-etertje
Je wachtkamertweets zijn geniaal.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Uur gewacht in het ziekenhuis. Het been van de man voor me leek wel dood. Moest ook direct opgenomen worden. Mijn eigen voet gaat daarentegen uitstekend. Herstel gaat al weken zeer voorspoedig.
Nu ben ik nieuwsgierigquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:21 schreef pgrferrari het volgende:
Ik blijf me soms verbazen hoe je je bij jongere meiden in leeftijd vergist
Twee jaar wachten, legaal.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:24 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik zag wat op Twitter voorbij komen.
Ik dacht dat ze wel ouder was dan 20.
16, wtf?!
Niet voor mijquote:
Yay voor het VaVoetjequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Uur gewacht in het ziekenhuis. Het been van de man voor me leek wel dood. Moest ook direct opgenomen worden. Mijn eigen voet gaat daarentegen uitstekend. Herstel gaat al weken zeer voorspoedig.
Echt wel! Ziet er ook zo mooi uit nu, totaal geen slagveld meer. Heel netjes dicht.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Yay voor het VaVoetjeFijn Vaduz
Ik heb potjes die zijn 14 jaar oud en enkel bovenin waterig of stroperig. Of bedoel je dat Lut?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:42 schreef Lutte het volgende:
[..]
Paars/roze achtig. Wilde eigenlijk oranje, maar er bleken een heleboel ingedroogd
Ze zijn wel echt ingedroogd.. Zat al niet veel meer in, en dan niet helemaal goed dicht..quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb potjes die zijn 14 jaar oud en enkel bovenin waterig of stroperig. Of bedoel je dat Lut?
En kekke kleurtjes
Oh ja, dan zal het wel snel gaan als hij net niet dicht is geweest.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:49 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ze zijn wel echt ingedroogd.. Zat al niet veel meer in, en dan niet helemaal goed dicht..
Hier zitten ook nog hele oude tussen, enige meisje in de familie hè
JoahHeb je de nagellak van de Action ooit geprobeerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |