owja, het is niet de KSCquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:22 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wij hebben stijl, wij hebben klasse.
yep, vandaar dat ik al wist dat ze 14 wasquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:30 schreef Lutte het volgende:
Boys, als je Charlotte Hollands got talent kom je er ook! Op YT!
Ieuww. Ik had gehoopt op een slanke meid met bruine krullen. Maar niet zo;n blond schaap waar Lutte twee keer inpast.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:30 schreef Lutte het volgende:
Boys, als je Charlotte Hollands got talent kom je er ook! Op YT!
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ieuww. Ik had gehoopt op een slanke meid met bruine krullen. Maar niet zo;n blond schaap waar Lutte twee keer inpast.
Dat ene jochie moest helemaal huilen, aaaah.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:36 schreef oh-oh het volgende:
Oh die kindjes die door mogen, wat schattig
Van de week belde de VI op of ik interesse had in een abonnement. Als PSV-supporter kreeg ik een speciale aanbieding. Ik heb bedankt. Heb het blad vijf jaar lang als abonnee ontvangen en was niet van plan om het nog een keer te worden. Ik las het bijna nooit namelijk.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:03 schreef Pisces29 het volgende:
Potverdulleke, staan ze een gratis VI uit te delen, loopt de vrouw net te snel door en ben ik te laat
Ik heb 16 jaar geleden 2 of 3 jaar een abo gehad, maar ik lees zoveel dingen, heb het geld er nu ook niet voor over, en bij een speciaal nummer grijp ik hem wel mee bij de Appiequote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Van de week belde de VI op of ik interesse had in een abonnement. Als PSV-supporter kreeg ik een speciale aanbieding. Ik heb bedankt. Heb het blad vijf jaar lang als abonnee ontvangen en was niet van plan om het nog een keer te worden. Ik las het bijna nooit namelijk.
Voor mij speelt geld ook in rol inderdaad. Ik heb nu een abo op 2 puzzelboekjes en als ik het goed begrepen heb kan ik het ontspanningsgeld wat ik van de gemeente krijg daarvoor gebruiken..quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb 16 jaar geleden 2 of 3 jaar een abo gehad, maar ik lees zoveel dingen, heb het geld er nu ook niet voor over, en bij een speciaal nummer grijp ik hem wel mee bij de Appie
Ik zou een rondje maken hoor.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:03 schreef Pisces29 het volgende:
Potverdulleke, staan ze een gratis VI uit te delen, loopt de vrouw net te snel door en ben ik te laat
Ja het is toch iets van 120,- euro per jaar zodra de eerste welkomskorting er af is, flink prijsje (al is het natuurlijk ook dik en een blad vol om te lezen).quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Voor mij speelt geld ook in rol inderdaad. Ik heb nu een abo op 2 puzzelboekjes en als ik het goed begrepen heb kan ik het ontspanningsgeld wat ik van de gemeente krijg daarvoor gebruiken..
Ja dat bedacht ik me ook, maar als je heel gretig voorbij komt dat je hem graag wilt, dán smeren ze je een abo aanquote:
Ja en het komt ook iedere week en tijdens grote toernooien soms zelfs 2 keer per week.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja het is toch iets van 120,- euro per jaar zodra de eerste welkomskorting er af is, flink prijsje (al is het natuurlijk ook dik en een blad vol om te lezen).
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:03 schreef Bos81 het volgende:
Hij was weer makkelijk vandaag
[Today's puzzle completed 1 Min, 0 Secs ]
Je hebt helemaal gelijk, het is ook een stralende dag!quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Helleu. Ik straal, buiten straalt het. Het is een mooie dag.
Chihuahua's?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 13:03 schreef oh-oh het volgende:
Zo, echt heerlijk weer ja!
Ik wacht op de post, als het goed is komt vandaag mn furminator, en die wil ik meenemen zometeen, kan ik de chihuahua's gelijk eens lekker onder handen nemen buiten.
Maar we kunnen niet naar het veld want de buuf smste dat ze daar net de hele handel bemest hebben, dus we moeten dan maar lekker naar de Maas lopen of zo.
Chillen ieg!
Dat is balen ja..quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 14:58 schreef oh-oh het volgende:
Ik denk dat de chinezen al groter lijken dan ze zijn, de chi's zijn normaal formaat chihuahua, geen minihondjes, maar gewoon 3 kilo per stuk
Ik kan wel janken, mn tondeuse is net kapot gevallen, das echt echt heel erg crappy
Ik vond de Chinees hier in de buurt ook veel kleiner toen ik hem in het echt zag lopen, had groter verwacht. En ook niet zo hypersnelquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 14:58 schreef oh-oh het volgende:
Ik denk dat de chinezen al groter lijken dan ze zijn, de chi's zijn normaal formaat chihuahua, geen minihondjes, maar gewoon 3 kilo per stuk
Ik kan wel janken, mn tondeuse is net kapot gevallen, das echt echt heel erg crappy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |