Maar na die 3 weken begint er weer een normale BB... We zijn er voorlopig dus nog wel even zoet mee...quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:50 schreef Ransjih het volgende:
maar 3 weken? nou ja, dat kan er wel bij toch?
bedankt Os
Mee eens, een leuk stel... Alleen minder celebrity dan ik gehoopt had... Dat met die Jedward broertjes weet ik nog niet zo... Het zijn een beetje ADHD typetjes, kunnen best wel eens een beetje irritant worden... Maar ja...quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:03 schreef Ransjih het volgende:
haaaa die 2 ling
och wel een leuk stel in dat huis bij elkaar
Precies, en plaats zat daar in dat huis... Ze zijn ook heel populair bij het publiek, die zorgen wel voor goede kijkcijfers...quote:
hoe ist mogelijkquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:13 schreef Osvaldo2 het volgende:
Ze hebben trouwens een speciaal contract, waarin staat dat er niets met hun haar mag gebeuren...
In BBUK 10 was er alleen 's nachts een zielig streampje vaak na twaalf of zelfs na 1 uur. Zat je daar op te wachten en dan lag iedereen al te slapen. Toen begon de ellende al.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:03 schreef Osvaldo2 het volgende:
Toen Jedward er vorig jaar waren lieten ze het brandalarm afgaan en kwam de brandweer...![]()
Inderdaad lullig dat er geen stream is, maar dat vindt iedereen... Misschien dat er wel streams zijn als de normale versie begint, hoop van wel...
Ik denk datquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 20:01 schreef Ransjih het volgende:
3 genomineerden en de eerste vertrekt vrijdag a.s.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. de eerste is die gaat vertrekken.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
3 doet het. Maar daar zie je alleen maar slapende mensenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 20:07 schreef Ransjih het volgende:
USA weer gecrashed zie ik? dan pak ik maar een boek
Ik versta die man voor geen meter!quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:53 schreef Osvaldo2 het volgende:
Ik heb ook de eerste echte uitzending bekeken en heb me prima vermaakt... Alleen moet ik wel nog even wennen aan dat accent van Paddy, die is echt moeilijk te verstaan...![]()
En ook wel snel al nominaties, meteen al op dag 2...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Photoshop your own reality...
De afl idd op YT, de clips worden meerdere keren per dag geplaatst, en zijn dus zeer actueel.quote:Op zondag 21 augustus 2011 09:25 schreef Ransjih het volgende:
ik kijk de daily op you tube
Celebrity Big Brother UK 2011 Aug 20 en dan alleen de datum veranderen
amy heeft 11 bikini's bij zich
ja lachen hequote:Op maandag 22 augustus 2011 14:53 schreef Papiergeld het volgende:
Hahaha Mohamed Al-Fayed geeft z'n nummer aan alle vrouwelijke celebs. Ouwe snoeperd
Ik haal ze nu meestal binnen via mIRC. Daar zijn momenteel CBBUK, BBDE en BBUS te downloaden.quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:55 schreef mazaru het volgende:
Ik haal de dagelijkse via de nieuwsgroepen binnen.
Via mIRC???? Jemig!! Bestaat dat nog?quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:16 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik haal ze nu meestal binnen via mIRC. Daar zijn momenteel CBBUK, BBDE en BBUS te downloaden.
Yup alive and kicking... als je iets over BB terug wil vinden qua uitzendingen dan is dat the place to be...quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Via mIRC???? Jemig!! Bestaat dat nog?
Ik hou het wel bij de nieuwsgroepen. Snel en makkelijk, en alles is te vinden.quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:38 schreef akveor het volgende:
[..]
Yup alive and kicking... als je iets over BB terug wil vinden qua uitzendingen dan is dat the place to be...
Die wil het echt op de BB USA manier spelen, meteen een coalitie vormen en dan aanvallen... Maar ik heb nog niets tegen haar...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:36 schreef mazaru het volgende:
Ik heb besloten dat ik Tara Reid niet leuk vind.
Ik vind Tara al tien jaar (boobjob) niet meer leuk..quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:36 schreef mazaru het volgende:
Ik heb besloten dat ik Tara Reid niet leuk vind.
Vind het maar een agressief ventje die Bobby... En dat met dat saunazweet is toch gewoon te smerig voor woorden, getver...quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:30 schreef Ransjih het volgende:
is die bobby nou zo'n naar manneke? eerst zo lelijk tegen anderen en vvolgens mij laat ie darryn van zn saunazweet drinken![]()
![]()
Paddy heeft een mooi buikje.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:53 schreef Ransjih het volgende:
ja bizar hè, dat fascineerde mij ook![]()
geef mij maar een gewoon dikkertje
Ik schrok er ook van... Waar die mee bezig is? Het begint bijna op horror te lijken...quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:29 schreef beequeen het volgende:
OMG, Pete Burns wordt lelijker en lelijker. Ik wist niet dat het erger kon.
Ik volg het verder niet, sorry.
Ik zou niet graag met die 2 in één huis willen wonen... Maar als kijker zijn die 2 een aanwinst voor het programma... Zelfs als ze gestraft worden weten ze daar nog een showtje van te maken, zonder te klagen...quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:40 schreef Ransjih het volgende:
ze weten zichzelf allemaal wel goed te vermaken met bijna niks
ja briljant hè die creativiteitquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:06 schreef akveor het volgende:
De tower of toast.. hoe bedenken ze het...![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En er worden er een paar even goed ziek... Vooral Paddy, die vroeg zelfs om een priester...quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:35 schreef Ransjih het volgende:
die eetopdracht in part 2 , ik lach me echt een slag in de rondte
Nee, er zijn helaas geen streams. Ook niet straks bij de reguliere BB UK. Channel 5 vindt streams niet meer van deze tijdquote:
Waarom?quote:Op zondag 4 september 2011 12:29 schreef galtfactory het volgende:
Oh jee! is dit niet een nieuw dieptepunt van het hele Big Brother Circus?
Ik heb het net gezien.... teleurstellend dat Tara moest gaan. Zeker voor Bobby.quote:Op zondag 4 september 2011 02:06 schreef Osvaldo2 het volgende:
Net de 3rd evictionshow gekeken en die was weer leuk... Jedward gaan boodschappen doen en die gasten weten er meteen weer een complete show van te maken... Ikzelf zou het nog geen dag met die 2 in één huis volhouden maar voor een BB zijn ze echt fantastisch...![]()
Tara op het eind een beetje boos, maar ze heeft wel een punt. Amerikanen hebben het daar nooit makkelijk, dat was de voorgaande jaren ook altijd al zo...
En met a.s. donderdag de finales van zowel CBB als BB USA en a.s. maandag de finale van BB DE, is dit vanaf volgende week de enige BB die nog over is...quote:Op zondag 4 september 2011 21:51 schreef akveor het volgende:
Hey ik begrijp dat volgende week vrijdag de gewone BB UK begint....![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het was een leuke CBB om te volgen op TV. Maar toch mis je de stream. Vooral het idee dat je zoveel meer had kunnen zien omdat ze daar toch in het huis zaten. Ook het gebeuren er om heen zoals de fora en de jacht (voor ons buitenlanders) naar de stream was een gemis. Big Brother is nu slechts een simpel TV programma geworden.
Wat ik erg leuk vond in BoTS (Bits on the Side) waren de oud bewoners. Van Josie, Nasty Nick, Sam Pepper tot de Irrepressible Dark Horse... Emma deed het goed al heeft ze een irritante lach. Brian was echt wennen. Ik vond hem nog iets te gejaagd. Davina straalde meer rust uit.
Pamela Anderson was de teaser en wacht de 14 nieuwe bewoners op. Alle bewoners zijn onder de 30. (Hier kreeg ik een BB AU gevoel van) Ik ben benieuwd of the UK ook zo'n 90 dagen zonder stream z'n interesse voor deze BB kan houden._____________________
Русский военный корабль, иди нахуй!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |