Maar na die 3 weken begint er weer een normale BB... We zijn er voorlopig dus nog wel even zoet mee...quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:50 schreef Ransjih het volgende:
maar 3 weken? nou ja, dat kan er wel bij toch?
bedankt Os
Mee eens, een leuk stel... Alleen minder celebrity dan ik gehoopt had... Dat met die Jedward broertjes weet ik nog niet zo... Het zijn een beetje ADHD typetjes, kunnen best wel eens een beetje irritant worden... Maar ja...quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:03 schreef Ransjih het volgende:
haaaa die 2 ling
och wel een leuk stel in dat huis bij elkaar
Precies, en plaats zat daar in dat huis... Ze zijn ook heel populair bij het publiek, die zorgen wel voor goede kijkcijfers...quote:
hoe ist mogelijkquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:13 schreef Osvaldo2 het volgende:
Ze hebben trouwens een speciaal contract, waarin staat dat er niets met hun haar mag gebeuren...
In BBUK 10 was er alleen 's nachts een zielig streampje vaak na twaalf of zelfs na 1 uur. Zat je daar op te wachten en dan lag iedereen al te slapen. Toen begon de ellende al.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:03 schreef Osvaldo2 het volgende:
Toen Jedward er vorig jaar waren lieten ze het brandalarm afgaan en kwam de brandweer...![]()
Inderdaad lullig dat er geen stream is, maar dat vindt iedereen... Misschien dat er wel streams zijn als de normale versie begint, hoop van wel...
Ik denk datquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 20:01 schreef Ransjih het volgende:
3 genomineerden en de eerste vertrekt vrijdag a.s.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. de eerste is die gaat vertrekken.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
3 doet het. Maar daar zie je alleen maar slapende mensenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 20:07 schreef Ransjih het volgende:
USA weer gecrashed zie ik? dan pak ik maar een boek
Ik versta die man voor geen meter!quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:53 schreef Osvaldo2 het volgende:
Ik heb ook de eerste echte uitzending bekeken en heb me prima vermaakt... Alleen moet ik wel nog even wennen aan dat accent van Paddy, die is echt moeilijk te verstaan...![]()
En ook wel snel al nominaties, meteen al op dag 2...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Photoshop your own reality...
De afl idd op YT, de clips worden meerdere keren per dag geplaatst, en zijn dus zeer actueel.quote:Op zondag 21 augustus 2011 09:25 schreef Ransjih het volgende:
ik kijk de daily op you tube
Celebrity Big Brother UK 2011 Aug 20 en dan alleen de datum veranderen
amy heeft 11 bikini's bij zich
ja lachen hequote:Op maandag 22 augustus 2011 14:53 schreef Papiergeld het volgende:
Hahaha Mohamed Al-Fayed geeft z'n nummer aan alle vrouwelijke celebs. Ouwe snoeperd
Ik haal ze nu meestal binnen via mIRC. Daar zijn momenteel CBBUK, BBDE en BBUS te downloaden.quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:55 schreef mazaru het volgende:
Ik haal de dagelijkse via de nieuwsgroepen binnen.
Via mIRC???? Jemig!! Bestaat dat nog?quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:16 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik haal ze nu meestal binnen via mIRC. Daar zijn momenteel CBBUK, BBDE en BBUS te downloaden.
Yup alive and kicking... als je iets over BB terug wil vinden qua uitzendingen dan is dat the place to be...quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Via mIRC???? Jemig!! Bestaat dat nog?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |