abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101055519
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 21:00 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Kim zou dan ook ergens eind 20 moeten zijn natuurlijk, het zou stiekem wel leuk zijn als Kim iets met Remco zou hebben gekregen (geen familie, geen bloedverwant) en ze een kleinzoon of kleindochter voor Jef in petto hebben.
Ik zie Jefs reactie al helemaal voor me _O-

quote:
Of Julian en Jessica (die officieel nog steeds op wereldreis zijn) die een keer met een kind en natuurlijk Robert die ze tegen waren gekomen aan zouden komen zetten.

Maarja een eerherstel voor de familie Alberts zal er helaas wel niet inzitten.
Neuh, de schrijvers focussen zich nu liever op Mister Mooiboy, Mister ik-kijk-alsof-ik-moet-poepen, Miss Wallie en Mister/Miss kijk-mij-de-overdreven-homo-uithangen :r :r :r
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  maandag 22 augustus 2011 @ 21:09:08 #252
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_101055602
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 21:07 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Ik zie Jefs reactie al helemaal voor me _O-

[..]

Neuh, de schrijvers focussen zich nu liever op Mister Mooiboy, Mister ik-kijk-alsof-ik-moet-poepen, Miss Wallie en Mister/Miss kijk-mij-de-overdreven-homo-uithangen :r :r :r
Dat zijn er twee. Bing en Edwin. Die kijken altijd alsof ze moeten poepen wanneer ze zogenaamd boos zijn.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_101055653
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 21:03 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Nou ja, afgezien van die 2 dan... ;)

[..]

Dan nog hadden ze (Proper, Peelen en Karin van der Meer) wat beters kunnen bedenken :{w
Ze hadden op zich een andere kant met Daniël kunnen opgaan, dat ie ergens een opvangcentrum aan het opzetten was en het ene half jaar aan de andere kant van het land zat en de rest van de tijd bij AA&V werkte. Ook het feit dat ie al zijn geliefden verloor vond ik slecht, net als Wim Zomer zelf (Jeanne, Cilia en Evelien).

Misschien klink ik als een langspeelplaat die vast zit, maar seizoen 6 was het laatste seizoen waarbij alles zijn oorspronkelijke glans nog had (Silvia en Arnie nog in leven, Helen Helmink nog niet uitgespeeld, Stan Nijholt er nog volledig bij). En seizoen 9 (begin 10) was echt gehakt dag. In mijn ogen hadden ze de serie daarna beter Goede Tijden Slechte Tijden 2.0 kunnen noemen :P
Een heer met stijl
pi_101055731
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 21:09 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Dat zijn er twee. Bing en Edwin. Die kijken altijd alsof ze moeten poepen wanneer ze zogenaamd boos zijn.
Maar als we het over een poephoofd hebben hier bedoelen we doorgaans Bing, bij Edwin was het mij overigens nog niet zo opgevallen. Je hebt ook mensen die van nature zo keken zoals Fos.
Een heer met stijl
  maandag 22 augustus 2011 @ 21:23:32 #255
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_101056332
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 21:11 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Maar als we het over een poephoofd hebben hier bedoelen we doorgaans Bing, bij Edwin was het mij overigens nog niet zo opgevallen. Je hebt ook mensen die van nature zo keken zoals Fos.

Tadaa.
pi_101056427
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 21:23 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Tadaa.
In mijn optiek kijkt ie helemaal niet zo.

In ieder geval betreffende Bing waren het er meerdere over eens dat ie een poephoofd heeft, dus als die mensen het over mr Poephoofd hebben dan is het in ieder geval duidelijk dat ze Bing bedoelen en niet Edwin.

Dit verandert uiteraard als er meer mensen vinden dat Edwin ook een poephoofd heeft: mensen laat je horen ^O^
Een heer met stijl
pi_101056428
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 21:10 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Ze hadden op zich een andere kant met Daniël kunnen opgaan, dat ie ergens een opvangcentrum aan het opzetten was en het ene half jaar aan de andere kant van het land zat en de rest van de tijd bij AA&V werkte. Ook het feit dat ie al zijn geliefden verloor vond ik slecht, net als Wim Zomer zelf (Jeanne, Cilia en Evelien).
Wat dat betreft was de Duitse Daniël veel gevarieerder qua karakter en belevenissen :Y

quote:
Misschien klink ik als een langspeelplaat die vast zit, maar seizoen 6 was het laatste seizoen waarbij alles zijn oorspronkelijke glans nog had (Silvia en Arnie nog in leven, Helen Helmink nog niet uitgespeeld, Stan Nijholt er nog volledig bij). En seizoen 9 (begin 10) was echt gehakt dag. In mijn ogen hadden ze de serie daarna beter Goede Tijden Slechte Tijden 2.0 kunnen noemen :P
Dat is ook de reden dat seizoen 6 het laatste seizoen is dat ik zal aanschaffen op dvd, simpelweg omdat het in mijn ogen vanaf seizoen 7 al lichtelijk bergafwaarts gaat met de serie. In seizoen 6 had het inderdaad nog de oorspronkelijke glans, maar vanaf seizoen 7 begint die langzaamaan te vervagen.
pi_101056574
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 21:25 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Wat dat betreft was de Duitse Daniël veel gevarieerder qua karakter en belevenissen :Y

[..]

Dat is ook de reden dat seizoen 6 het laatste seizoen is dat ik zal aanschaffen op dvd, simpelweg omdat het in mijn ogen vanaf seizoen 7 al lichtelijk bergafwaarts gaat met de serie. In seizoen 6 had het inderdaad nog de oorspronkelijke glans, maar vanaf seizoen 7 begint die langzaamaan te vervagen.
Stan weg, Arnie weg, Silvia weg, Helen weg, dit zorgde er toch wel voor dat de focus op hele andere dingen kwam te liggen ja.
Een heer met stijl
  maandag 22 augustus 2011 @ 21:29:44 #259
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_101056669
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 21:25 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

In mijn optiek kijkt ie helemaal niet zo.

In ieder geval betreffende Bing waren het er meerdere over eens dat ie een poephoofd heeft, dus als die mensen het over mr Poephoofd hebben dan is het in ieder geval duidelijk dat ze Bing bedoelen en niet Edwin.

Dit verandert uiteraard als er meer mensen vinden dat Edwin ook een poephoofd heeft: mensen laat je horen ^O^
Ik heb het een keer op YouTube gezet, en ik kreeg best veel reacties van mensen die het met me eens waren.
Moet je maar eens opletten als Edwin weer eens boos is (wat heel vaak het geval is).
Het is net Bing.
pi_101056778
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 21:27 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Stan weg, Arnie weg, Silvia weg, Helen weg, dit zorgde er toch wel voor dat de focus op hele andere dingen kwam te liggen ja.
Wat ik me trouwens nog altijd afvraag: heeft Hilde De Mildt zélf aangegeven de serie te willen verlaten of heeft die kwal van een Johan Nijenhuis haar gewoon eruit gebonjourd?

Wat wel vreemd is: ten tijde van de 1000ste aflevering werden Bartho Braat en Paul Groot geïnterviewd voor een krant. Hierin gaf Paul Groot aan nog lang niet te willen stoppen met de serie, maar nog minder dan een jaar erna vertrok hij uit de serie.
pi_101056814
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 21:29 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Ik heb het een keer op YouTube gezet, en ik kreeg best veel reacties van mensen die het met me eens waren.
Moet je maar eens opletten als Edwin weer eens boos is (wat heel vaak het geval is).
Het is net Bing.
Ik weet hoe hij er uitziet, maar in mijn optiek heeft hij dan geen poephoofd en in de optiek van de andere mensen hier kennelijk ook niet en daarom staat in dit topic op fok, youtube daargelaten, Bing synoniem aan Mr Poephoofd.

Maargoed, dit is mijn laatste post hierover, als ik en enkele anderen die elkaar op dit gebied kennen, het hier over een poephoofd hebben dan weten wij in geval wie we bedoelen. :)
Een heer met stijl
pi_101056830
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 21:25 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]
Ik vind dat-ie totaal géén poephoofd trekt :N Hij kijkt alleen geforceerd moeilijk :)
pi_101056879
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 21:32 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Ik vind dat-ie totaal géén poephoofd trekt :N Hij kijkt alleen geforceerd moeilijk :)
Dat dus ;)
Een heer met stijl
  maandag 22 augustus 2011 @ 21:34:32 #264
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_101056929
Maar Bing is nog steeds poephoofd, hoor.
Hij is alleen niet de enige die van die gezichten trekt.
pi_101057067
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 21:31 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Wat ik me trouwens nog altijd afvraag: heeft Hilde De Mildt zélf aangegeven de serie te willen verlaten of heeft die kwal van een Johan Nijenhuis haar gewoon eruit gebonjourd?

Wat wel vreemd is: ten tijde van de 1000ste aflevering werden Bartho Braat en Paul Groot geïnterviewd voor een krant. Hierin gaf Paul Groot aan nog lang niet te willen stoppen met de serie, maar nog minder dan een jaar erna vertrok hij uit de serie.
Ik zou het niet weten, wat betreft Paul Groot, in een jaar kan veel gebeuren. Misschien wist hij dat Reinout eruit zou gaan en welke veranderingen er zouden komen. Op zich heeft Paul Groot op zo een wijze carrière gemaakt dat ie niet terug zou willen denk ik ;)
Een heer met stijl
pi_101057134
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 21:36 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Ik zou het niet weten, wat betreft Paul Groot, in een jaar kan veel gebeuren. Misschien wist hij dat Reinout eruit zou gaan en welke veranderingen er zouden komen. Op zich heeft Paul Groot op zo een wijze carrière gemaakt dat ie niet terug zou willen denk ik ;)
Dat zou idd kunnen, maar de enige die daar echt antwoord op kan geven is Paul Groot zelf ;)
pi_101058285
Ik had toen alleen maar oog voor die grote puisten die Edwin overal op z'n gezicht had.
  maandag 22 augustus 2011 @ 22:58:38 #268
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_101062037
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 21:31 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Hilde De Mildt heeft zelf aangegeven te willen stoppen. Ze was het niet eens dat ze de serie moest verlaten als kankerpatiente, omdat een vriendin van haar hetzelfde had en het respectloos vond. Uiteindelijk heeft ze het met andere ogen bekeken en vond het een uitdaging.

Paul Groot is ook zelf de serie uitgestapt, omdat hij vond dat Stan niet leuk meer was om te spelen. Paul zelf gaf aan dat hij Stan meer een recurringrol vond worden aangezien Stan zelf niet veel verhaallijnen meer kreeg, en meer een bemiddellaar was geworden tussen de ruzies van Arnie en Roos als voorbeeld. Wel vond Paul de verhaallijnen die hij mocht spelen bijzonder leuk om te spelen. :)
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
  maandag 22 augustus 2011 @ 23:01:54 #269
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_101062217
quote:
1s.gif Op maandag 22 augustus 2011 21:56 schreef leilab het volgende:
Ik had toen alleen maar oog voor die grote puisten die Edwin overal op z'n gezicht had.
pi_101063018
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 22:58 schreef LetsGame het volgende:

[..]

Hilde De Mildt heeft zelf aangegeven te willen stoppen. Ze was het niet eens dat ze de serie moest verlaten als kankerpatiente, omdat een vriendin van haar hetzelfde had en het respectloos vond. Uiteindelijk heeft ze het met andere ogen bekeken en vond het een uitdaging.

Paul Groot is ook zelf de serie uitgestapt, omdat hij vond dat Stan niet leuk meer was om te spelen. Paul zelf gaf aan dat hij Stan meer een recurringrol vond worden aangezien Stan zelf niet veel verhaallijnen meer kreeg, en meer een bemiddellaar was geworden tussen de ruzies van Arnie en Roos als voorbeeld. Wel vond Paul de verhaallijnen die hij mocht spelen bijzonder leuk om te spelen. :)
Interressant. Hoe ben je dit te weten gekomen? Ik ben wel zeer benieuwd naar je bron :)
Een heer met stijl
  maandag 22 augustus 2011 @ 23:24:42 #271
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_101063495
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 23:15 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Interressant. Hoe ben je dit te weten gekomen? Ik ben wel zeer benieuwd naar je bron :)
12,5 jaar jubileumboek en interviews die ik ooit op tv heb gezien en toevallig waren die met Hilde en Paul (Bruni, Reinout en Casper waren er ook toen)
pi_101063717
quote:
1s.gif Op maandag 22 augustus 2011 23:24 schreef LetsGame het volgende:

[..]

12,5 jaar jubileumboek en interviews die ik ooit op tv heb gezien en toevallig waren die met Hilde en Paul (Bruni, Reinout en Casper waren er ook toen)
Hadden die laatsten nog iets bijzonders te melden?
Een heer met stijl
  maandag 22 augustus 2011 @ 23:39:23 #273
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_101064462
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 23:28 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Hadden die laatsten nog iets bijzonders te melden?
Ik weet het van Casper en Reinout niet echt meer (het was ergens in 1997 op RTL4), maar Bruni zei dat Helen genoeg had voor het moment.
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 01:40:19 #274
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_101069652
Over 2 weken hoop ik nog steeds onder de indruk te zijn van de aflevering. :P
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 01:55:43 #275
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_101070172
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 01:40 schreef Frey het volgende:
Over 2 weken hoop ik nog steeds onder de indruk te zijn van de aflevering. :P
Over 4 weken krijg ik weer de eerste leader van seizoen 4 te zien, ookal kan ik hem heel helder herinneren. :)

Ik besef dat ik meer GTST keek dan ik dacht, maar ik kijk pas vast sinds 1999. :)

Ik keek de eerste aflevering toen 8 was en ik vond GTST heel slecht toen, pas sinds 1993 keek ik vaker, omdat ik het wel leuk vond en op school met klasgenoten bespreken :)

ik mis de jaren 90 vaak ;(
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 01:58:23 #276
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_101070249
Ook al is Bing een kutpersonage, Everon blijf ik toch geweldig vinden.
Dat backstagefilmpje. _O_

Nu nog maar 13 dagen. Het komt nu echt dichtbij.
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 02:06:09 #277
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_101070499
Ik ben volgens mij de enige op dit forum die Bing niet haat ;(
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 03:48:00 #278
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_101071994
Ik zit ondertussen te kijken naar aflevering 228 :)
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 04:22:18 #279
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_101072268
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 03:48 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik zit ondertussen te kijken naar aflevering 228 :)
Verkrachting Suzanne toch? :o
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 06:49:17 #280
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_101072697
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 04:22 schreef LetsGame het volgende:

[..]

Verkrachting Suzanne toch? :o
...Dank voor het spoileren. Nee, dat is die aflevering niet. Het is de aflevering waarin Jeanne overlijdt.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
pi_101072920
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 06:49 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]

...Dank voor het spoileren. Nee, dat is die aflevering niet. Het is de aflevering waarin Jeanne overlijdt.
BOEM!

Foutje, sorry baas!
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_101072924
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 01:58 schreef Madame_Paon het volgende:
Ook al is Bing een kutpersonage, Everon blijf ik toch geweldig vinden.
Dat backstagefilmpje. _O_

pi_101073509
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 22:58 schreef LetsGame het volgende:

[..]

Hm, ik dacht altijd dat Hilde gewoon ontslagen is. Jammer dat ze eruit gestapt is ;(

quote:
Ja, volgens Paul werd Stan daarnaast "een zachtgekookt ei". Erg jammer, maar in seizoen 6 kwam zijn rol wel heel erg snel in verval terecht. Eind seizoen 5/begin seizoen 6 had hij nog een verhaallijn met Laura en Linda, maar daarna ging het snel bergafwaarts en werd het inderdaad een recurringrol. Hij kreeg tegen het einde nog een beginnende verhouding met Suzanne, maar iedereen met een beetje verstand wéét dat dát het einde van je rol betekent (zie Peter en Daniël :P)
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 10:33:32 #284
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_101075826
quote:

[..]

Sorry ;(
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 10:34:58 #285
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_101075872
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 08:37 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Hm, ik dacht altijd dat Hilde gewoon ontslagen is. Jammer dat ze eruit gestapt is ;(

[..]

Ja, volgens Paul werd Stan daarnaast "een zachtgekookt ei". Erg jammer, maar in seizoen 6 kwam zijn rol wel heel erg snel in verval terecht. Eind seizoen 5/begin seizoen 6 had hij nog een verhaallijn met Laura en Linda, maar daarna ging het snel bergafwaarts en werd het inderdaad een recurringrol. Hij kreeg tegen het einde nog een beginnende verhouding met Suzanne, maar iedereen met een beetje verstand wéét dat dát het einde van je rol betekent (zie Peter en Daniël :P)
Suzanne had wel wat met elke mannelijk castlid toen die tijd

:P
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 10:36:42 #286
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_101075921
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 07:31 schreef roos85 het volgende:

[..]

BOEM!

[ afbeelding ]

Foutje, sorry baas!
_O-
pi_101078385
quote:

[..]

In principe mag er vrijuit gepraat worden over dingen die al gebeurd zijn, spoileren is iets dat gaat over wat nog moet gebeuren. Ik kan me voorstellen dat nu seizoen 4 uitkomt men sommige dingen nog niet wilt weten, maar echt verbieden kun je dit niet. Op een gegeven moment hebben sommige mensen iets tegelijkertijd gezien op de DVD's en willen dit bespreken, bij seizoen 3 kon dit gelukkig openlijk hier. ;)

Behalve dat een stel hele andere users die ik hier nooit meer zie dat niet zagen zitten, maar dat terzijde :P
Een heer met stijl
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 13:01:00 #288
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_101080654
In de Australische versie was dr Simon de enige personage die in alle afleveringen speelde. Helen en Peter keerde terug voor de laatste aflevering, maar alleen daarvoor. :o
pi_101081993
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 11:52 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]
Behalve dat een stel hele andere users die ik hier nooit meer zie dat niet zagen zitten, maar dat terzijde :P
Ik noem een naam: Catwaezle :P
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 13:47:52 #290
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_101082385

Rogier Proper informeert bij PeterKelder naar zijn naderende topic.
pi_101082644
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 13:47 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
Rogier Proper informeert bij PeterKelder naar zijn naderende topic.
Even dit topic vollullen, Rogier ;) :P
pi_101082690
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 13:01 schreef LetsGame het volgende:
In de Australische versie was dr Simon de enige personage die in alle afleveringen speelde. Helen en Peter keerde terug voor de laatste aflevering, maar alleen daarvoor. :o
In Australië hadden Simon en Suzanne ook nog een tijdje een relatie gehad. Volgens mij is hij de enige geweest die na hun relatie niet dacht: ik emigreer naar het andere eind van de wereld :P
pi_101082726
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 01:58 schreef Madame_Paon het volgende:
Ze laten toch al een week van tevoren de Promo zien? Dat deden ze vorig jaar tenminste...
Ik word gek van het wachten :l
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 13:58:58 #294
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_101082799
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 13:37 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Ik noem een naam: Catwaezle :P
Dat was ook echt een pure trol. Die is inmiddels al een half jaar of zo geband. :P
pi_101082886
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 13:58 schreef Frey het volgende:

[..]

Dat was ook echt een pure trol. Die is inmiddels al een half jaar of zo geband. :P
Catweazle :r :r :r
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 14:02:01 #296
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_101082938
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 14:00 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Catweazle :r :r :r
En dat extra topic is ook een groot succes geworden. :P
pi_101082994
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 14:02 schreef Frey het volgende:

[..]

En dat extra topic is ook een groot succes geworden. :P
Hoe heette het ook alweer? :P _O-
pi_101083066
Het nieuwe topic staat klaar :)