Ja, vroeger niet maar nu is ze verhaalloos en ze voeg niks meer toe wat ik jammer vindquote:Op maandag 22 augustus 2011 19:35 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]![]()
![]()
Laura een nutteloos personage?![]()
![]()
quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:37 schreef leilab het volgende:
[..]
Ja, vroeger niet maar nu is ze verhaalloos en ze voeg niks meer toe. Iets wat ik heel jammer vind
Dat is ook één van de punten die sowieso verbeterd moet wordenquote:Op maandag 22 augustus 2011 19:20 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hiermee schets je ook direct het probleem van gtst in de tweede helft van de jaren '00, het verdwijnen en het ontbreken van een zakenleven. Er bestaan wel bedrijfjes op papier en de zaken vinden meestal 'offscreen' plaats.
Ze hebben Sanders Inc weggedaan voor een hele mooie nieuwe set namelijk Jack's boot!quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:39 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat is ook één van de punten die sowieso verbeterd moet worden
Ook al zo'n lullig ding. Als je aan de combinatie Van Houten + Boot denkt, denk je aan minstens een luxueus jacht van een metertje of 16, niet aan een lullig zeilbootjequote:Op maandag 22 augustus 2011 19:42 schreef leilab het volgende:
[..]
Ze hebben Sanders Inc weggedaan voor een hele mooie nieuwe set namelijk Jack's boot!
Maar daar moet dus verandering in komen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:37 schreef leilab het volgende:
[..]
Ja, vroeger niet maar nu is ze verhaalloos en ze voeg niks meer toe wat ik jammer vind
Jacks boot.quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:42 schreef leilab het volgende:
[..]
Ze hebben Sanders Inc weggedaan voor een hele mooie nieuwe set namelijk Jack's boot!
Hoe kun je Laura nutteloos vinden?!quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:34 schreef leilab het volgende:
leukste personages : Ludo en Wiet
Personages die het bloed onder me nagels vandaan halen : Nina , Bing , Danny , Charlie nog een keer Nina
Nutteloze personages : Edwin en Laura
quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:48 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Hoe kun je Laura nutteloos vinden?!
Ze is de eerste vrouw in GTST in de eerste tweede scene ooit!
Ze heeft zowel hele goede als hele slechte verhaallijnen achter de rug en een hele verneukte stamboom, maar nutteloos?! NOOIT
quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:49 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ben ik nou maf of ben je jezelf aan het quoten
Ik blijf hem/haar toch raar vinden..quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:52 schreef Madame_Paon het volgende:
Volgens mij ging er bij leilab iets mis.
Quoteknop ipv editknop.
Ik zag het, beetje raarquote:Op maandag 22 augustus 2011 19:53 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Check post #204 eensLeilab quote zichzelf
Het is een hem, aan zijn onlinestatus-icoontje te zienquote:Op maandag 22 augustus 2011 19:54 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ik blijf hem/haar toch raar vinden..
quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:55 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het is een hem, aan zijn onlinestatus-icoontje te zien
Sorry, dat komt omdat ik op me telefoon ben dan doet het nogal rare dingenquote:Op maandag 22 augustus 2011 19:53 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Check post #204 eensLeilab quote zichzelf
Omdat ik laura nutteloos vind ben ik raar ?quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:51 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ik vind Leilab sowieso raar doen..
Btw; Laura zat wel in de eerste dialoogscene
Oh, okequote:Op maandag 22 augustus 2011 20:01 schreef leilab het volgende:
[..]
Sorry, dat komt omdat ik op me telefoon ben dan doet het nogal rare dingen
Wat heb ik gedaan dan ?quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:54 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ik blijf hem/haar toch raar vinden..
Nee, ik zei vroeger vond ik haar leuk nu is ze verhaalloos en nutteloos en ik zei dat ik dat heel jammer vond.quote:
So what als mensen dit vinden? Ergens snap ik het nog wel, Jef en Laura zijn personages die heel wat kunnen en nog heel wat in hun mars hebben, maar ze worden door de schrijvers niet of nauwelijks benut. Jef bijvoorbeeld zat in de staf van de meubelfabriek, een naamloos bedrijf, was directeur van A&A (12 jaar lang), maar dit werd steeds verder afgebouwd en net voor zijn vertrek kwam ie alleen nog maar in beeld als decoratie en zei af en toe een adviserend zinnetje.quote:
In mijn ogen niet, wel heb ik een andere mening dan je, maar daar is een forum voor.quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:03 schreef leilab het volgende:
[..]
Omdat ik laura nutteloos vind ben ik raar ?
Nóg erger is dat Jef vaak alleen wordt neergezet als een edelfigurant met de tekst: "Hier, asjeblieft." (Waarbij hij een bord met eten of een glas drinken neerzet)quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:16 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
So what als mensen dit vinden? Ergens snap ik het nog wel, Jef en Laura zijn personages die heel wat kunnen en nog heel wat in hun mars hebben, maar ze worden door de schrijvers niet of nauwelijks benut. Jef bijvoorbeeld zat in de staf van de meubelfabriek, een naamloosbedrijf, was directeur van A&A (12 jaar lang) en net voor zijn vertrek kwam ie alleen nog maar in beeld als decoratie en zei af en toe een adviserend zinnetje.![]()
Inderdaad, de makers (vooral Bos, Van der Meer, Gottschalk en ook Van Steijn) hebben bij elkaar met moeite anderhalve hersencel en weten díé niet eens goed te benutten. Maar ja, zolang het goed scoort met deze mensen als de creatieve staf zullen er op dát vlak geen ontslagen/fuctiewisselingen plaatsvindenquote:Ik kan me wel voorstellen dat mensen die de soap een jaar of 3 kijken denken dat Jef of Laura nutteloos zijn, maar de schuld hiervan leg ik bij de makers.
Dorothea is dood en dat moeten ze vooral zo latenquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:24 schreef Madame_Paon het volgende:
Mogelijke oplossing: Dorothea terug. Jef en Dorothea gaan weer samenwonen en trouwen.
Verhaallijnen genoeg voor Jef op die manier, een huis, en Bing is dan ook niet meer zo nutteloos.
Waarom moet Dorothea dood blijven?quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:25 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dorothea is dood en dat moeten ze vooral zo latenKarin Mulder terug zou al vele malen beter zijn
Waarom? Dood is doodquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:27 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Waarom moet Dorothea dood blijven?
Ik vond haar wel leuk en dan had Bing tenminste iets anders te doen dan alleen achter Sjors aanzitten.
Silvia is de vrouw die ik het best bij hem vond passen (maar die is helaas ook dood), op Karin had ik het destijds ook niet zo, maar toen wist ik uiteraard nog niet dat Barbara eraan kwam. Dorothea vond ik in het begin best een grappig personage, alleen paste ze in mijn ogen niet zo goed bij Jef als haar voorgangers verder werd ze in mijn optiek na een tijdje te hysterisch en te overdreven. Maar gewoon een leuke vrouw die niet over heen walst en met wie die weer een kind adopteert desnoods.quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:25 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dorothea is dood en dat moeten ze vooral zo latenKarin Mulder terug zou al vele malen beter zijn
Zou ook mooi zijn met de geschiedenis van de serie
Hier ben ik het volledig mee eens, ik vond Bing leuk tot zijn eerste tijdelijke exit, toen Sjors vreemd was gegaan met Milan, sloeg hij Milan in elkaar (snap ik nog wel), gaf Sjors ook 2 keer in een klap (snap ik al minder) en ging vervolgens enkele weken -zo niet maanden- over op de modus 'boze Bing'. Dit had ik na een dag alweer gezien, ik vond het saai, nietszeggend en slaapverwekkend.quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:29 schreef PeterKelder het volgende:
Bing mag wat mij betreft eerder gisteren dan vandaag de serie verlaten. Het is een volkomen nutteloos personage en daar kan zelfs Dorothea niets aan veranderen
Traceyquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:34 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Silvia is de vrouw die ik het best bij hem vond passen (maar die is helaas ook dood), op Karin had ik het destijds ook niet zo, maar toen wist ik uiteraard nog niet dat Barbara eraan kwam. Dorothea vond ik in het begin best een grappig personage, alleen paste ze in mijn ogen niet zo goed bij Jef als haar voorgangers verder werd ze in mijn optiek na een tijdje te hysterisch en te overdreven. Maar gewoon een leuke vrouw die niet over heen walst en met wie die weer een kind adopteert desnoods.
Jef, Robert en Laura waren altijd ijzersterk in ouder-kind verhaallijnen en dan het liefst kinderen met een beetje natuurlijke beschaving en inlevingsvermogen zoals Jessica, Hedwig, Julian en Kim en niet van die ongemanierde, ordinaire, asociale en egoïstische pummels als uit de Morris-Milan-Tracey tijd
Hoewel ik haar als vrouw niet knap vond, was ze inderdaad zachtaardig, gezellig, inlevend, vriendelijk en oprecht en toch stond ze goed haar mannetje.quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:38 schreef LetsGame het volgende:
Sylvia is echt een leuk personage, kan ik me herinneren, alleen keek ik niet elke dag toen zij er nog in zat.
Oneens betreffende Julian. En Florien en Fos vond ik ook wel meevallen overigens.quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:39 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Tracey
Morris 2
Morris 3![]()
Julian
Milan 2
Florien![]()
Fos
quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:34 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Silvia is de vrouw die ik het best bij hem vond passen (maar die is helaas ook dood), op Karin had ik het destijds ook niet zo, maar toen wist ik uiteraard nog niet dat Barbara eraan kwam.
Ze was ook heel lief voor Kim, helaas waren Kim en Jef niet echt lief voor elkaar (voor Kim deed als een bitch, en ging opscheppen tegen Julian, Jessica etc.)quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:40 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hoewel ik haar als vrouw niet knap vond, was ze inderdaad zachtaardig, gezellig, inlevend, vriendelijk en oprecht en toch stond ze goed haar mannetje.
Ik mocht Julian totaal niet, hij was eigenlijk ook best wel nutteloos in mijn ogen. De enige verhaalllijn wat ik me kon herinneren was dat z'n ouders hem wouden afpakken van de Alberts, dat hij met Kim naar bed ging en het z'n zus bleek te zijn en dat ze toen heel zielig en bitchy/jaloers tegen Jessica ging doen, ook dat hij door incest op de wereld werd gezet en boos was op z'n opa/vader.quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:41 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Oneens betreffende Julian. En Florien en Fos vond ik ook wel meevallen overigens.
Dat van Kim en Jef behoorde nog bij haar introductie, dit zie je wel vaker: personages die elkaar in het begin totaal niet mogen en uiteindelijk beste vriendinnen worden (Nina en Florien, Anita en Dian). Al ging het tussen hun toen behoorlijk ver, Jef en Kim hebben later een hechtere band gekregen dan Jef tot nu toe met al zijn kinderen had (Dian misschien uitgezonderd).quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:43 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ze was ook heel lief voor Kim, helaas waren Kim en Jef niet echt lief voor elkaar (voor Kim deed als een bitch, en ging opscheppen tegen Julian, Jessica etc.)
Jef en Sylvia waren ook oprecht samen een heel leuk koppel, ze hadden soms wel eens ruzie hier en daar, maar geen een relatie is perfect, ook niet in de soap opera's.
Oscar was dan in ieder geval een tijdelijk personage, wat ze met Laura, Dennis en Arnie hebben gedaan is helemaal erg met name omdat het de vaste cast was. Maar daarom heb ik niet ineens een hekel aan Laura of Arnie omdat die makers weer staan de prutsten, bovendien is dit wel een hele selecte greep uit Julians leven bij de soap. Hij zorgde wel voor een leuke prettige sfeer bij de familie Alberts en hij en Jessica als koppel vond ik ook bijzonder geslaagd.quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:45 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ik mocht Julian totaal niet, hij was eigenlijk ook best wel nutteloos in mijn ogen. De enige verhaalllijn wat ik me kon herinneren was dat z'n ouders hem wouden afpakken van de Alberts, dat hij met Kim naar bed ging en het z'n zus bleek te zijn en dat ze toen heel zielig en bitchy/jaloers tegen Jessica ging doen, ook dat hij door incest op de wereld werd gezet en boos was op z'n opa/vader.
Beetje vies dit
Alleen jammer dat er nooit meer iets van Kim is vernomen na haar vertrekquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:50 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Jef en Kim hebben later een hechtere band gekregen dan Jef tot nu toe met al zijn kinderen had (Dian misschien uitgezonderd).
Kim moet terugkomen in aflevering 4500 of 5000quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:53 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Alleen jammer dat er nooit meer iets van Kim is vernomen na haar vertrek
Ja, waarom niet? Ik kan me een interview met Angela Schijf herinneren van een paar jaar geleden in Veronica Magazine. In die tijd ging het erg slecht met GTST en de interviewer vroeg dan ook aan haar of zij het misschien leuk zou vinden om ooit terug te keren. Angela reageerde verbaasd op het feit dat het slecht ging met de serie (logisch, ze woont al ruim 10 jaar in België) en gaf daarna aan dat, mits het ging met haar agenda, gerust (tijdelijk) terug wilde keren.quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:54 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Kim moet terugkomen in aflevering 4500 of 5000
Al is het tijdelijk.
Waar, maar exits bij soaps zijn nu eenmaal heel raar, Dian bijvoorbeeld in seizoen 9, ze was ineens weg en niemand hoorde ooit meer iets van haar. Ze hadden het zelfs nauwelijks over haar, maar toen ze terug was hoorde ze er weer helemaal bij, toen ze overleed kwam haar moeder Karin niet eens opdraven en sterker nog er werd niet eens iets van haar vernomen. Theoretisch zou ze nu vrolijk in een andere stad leven met een andere man.quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:53 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Alleen jammer dat er nooit meer iets van Kim is vernomen na haar vertrek
Inderdaad, hetzelfde geldt voor Daniël. Van de een op de andere dag weg, maar er werd vervolgens nooit meer over hem gesproken door bijvoorbeeld Suzanne of Janine.quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:57 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Waar, maar exits bij soaps zijn nu eenmaal heel raar, Dian bijvoorbeeld in seizoen 9, ze was ineens weg en niemand hoorde ooit meer iets van haar. Ze hadden het zelfs nauwelijks over haar, maar toen ze terug was hoorde ze er weer helemaal bij, toen ze overleed kwam haar moeder Karin niet eens opdraven en sterker nog er werd niet eens iets van haar vernomen. Theoretisch zou ze nu vrolijk in een andere stad leven met een andere man.
Kim zou dan ook ergens eind 20 moeten zijn natuurlijk, het zou stiekem wel leuk zijn als Kim iets met Remco zou hebben gekregen (geen familie, geen bloedverwant) en ze een kleinzoon of kleindochter voor Jef in petto hebben. Of Julian en Jessica (die officieel nog steeds op wereldreis zijn) die een keer met een kind en natuurlijk Robert die ze tegen waren gekomen aan zouden komen zetten.quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:57 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ja, waarom niet? Ik kan me een interview met Angela Schijf herinneren van een paar jaar geleden in Veronica Magazine. In die tijd ging het erg slecht met GTST en de interviewer vroeg dan ook aan haar of zij het misschien leuk zou vinden om ooit terug te keren. Angela reageerde verbaasd op het feit dat het slecht ging met de serie (logisch, ze woont al ruim 10 jaar in België) en gaf daarna aan dat, mits het ging met haar agenda, gerust (tijdelijk) terug wilde keren.
Maar ja, dát lezen die knuppels van Endemol natuurlijk niet
Vlak na zijn exit nog wel, toen ze het huwelijk van Janine en Rafael Prins aan het voorbereiden waren hadden ze het er wel over hoe moeilijk Suzanne het zonder Daniël vond. Ik ben trouwens vergeten hoe ze bij AA&V op zijn plotselinge vertrek reageerden....quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:58 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Inderdaad, hetzelfde geldt voor Daniël. Van de een op de andere dag weg, maar er werd vervolgens nooit meer over hem gesproken door bijvoorbeeld Suzanne of Janine.
Nou ja, afgezien van die 2 dan...quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:01 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Vlak na zijn exit nog wel, toen ze het huwelijk van Janine en Rafael Prins aan het voorbereiden waren hadden ze het er wel over hoe moeilijk Suzanne het zonder Daniël vond. Ik ben trouwens vergeten hoe ze bij AA&V op zijn plotselinge vertrek reageerden....
Dan nog hadden ze (Proper, Peelen en Karin van der Meer) wat beters kunnen bedenkenquote:Deze man was na seizoen 7 ook maar een schim van wat het geweest was, deels op Wims eigen initiatief omdat hij met zijn wintercircus aan de gang was![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |