Nee, maar omdat er een aantal belangrijke personages uitgaan (Arnie, Stan, Helen, Sylvia), het een kleine verjongingskuur krijgt en de originele verhaallijnen (zoals de verhaallijn tussen Helen en Peter) in seizoen 6 wordt afgerond.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:18 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Omdat Peter Kelder dan voor het laatst te zien is?
Je wilt dus niet je GTST dvd boxen collectie afmaken? Vond het erg jammer als mensen later niet meer gaan kopen, want dan wordt de kans kleiner dat de dvd boxen gaan uitbrengen en dit hoop ik echt heel erg net als vele andere.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:28 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nee, maar omdat er een aantal belangrijke personages uitgaan (Arnie, Stan, Helen, Sylvia), het een kleine verjongingskuur krijgt en de originele verhaallijnen (zoals de verhaallijn tussen Helen en Peter) in seizoen 6 wordt afgerond.
Als jij seizoen 7 straks dan gewoon 2 keer koopt, dan is het probleem opgelost.quote:
Freyquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:52 schreef Frey het volgende:
[..]
Als jij seizoen 7 straks dan gewoon 2 keer koopt, dan is het probleem opgelost.
Ik moet zeggen dat ik dat van Arnie totaal niet erg vind.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:28 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nee, maar omdat er een aantal belangrijke personages uitgaan (Arnie, Stan, Helen, Sylvia), het een kleine verjongingskuur krijgt en de originele verhaallijnen (zoals de verhaallijn tussen Helen en Peter) in seizoen 6 wordt afgerond.
Jaquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:43 schreef ArnieAlberts het volgende:
...Ben ik uitzonderlijk dat ik seizoen 1 amper 1 keer gezien heb en pas bij DVD 4 ben van Seizoen 2?
Dat weten we wel.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:51 schreef LetsGame het volgende:
Frey en PeterKelder, het was een grapje, vergeef me,
En dat al helemaal.quote:jullie zijn geniaal
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 01:04 schreef Frey het volgende:
[..]
Dat weten we wel.
[..]
En dat al helemaal.
Ze heten allebei Arnoud.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 01:15 schreef LetsGame het volgende:
Arnie en Noud hebben dezelfde, volle voornaam?
Blijkbaar pure toevalquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 01:51 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ze heten allebei Arnoud.
Ik snap nog steeds niet hoe dat kan.
Hij kan toch niet vernoemd zijn naar Arnie, aangezien hij allang geboren was toen Dennis naar Meerdijk kwam? En Dennis wist toen ook nog niet dat hijzelf verwisseld was met Arnie ...
Dat was het ook ;$quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 03:15 schreef ArnieAlberts het volgende:
...Ik zie de link niet echt. Op het feit dat het een trouwerij was na dan misschien.
Och, die ene dvd-box die er dan minder verkocht wordt zal echt niets uitmaken hoor, en daarbij zijn er ook mensen die de serie pas vanaf een later seizoen (zoals seizoen 7) gaan aanschaffen omdat ze voorgaande saai vindenquote:
Dat snap ikquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:51 schreef LetsGame het volgende:
Frey en PeterKelder, het was een grapje, vergeef me,
quote:jullie zijn geniaal
Want tot dat seizoen is hij hoofdschrijverquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:31 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
Rogier Proper roept alle mensen op om massaal de DVD boxen te kopen tot en met seizoen 15 9.
Maar hij wil zijn opvolgers niet voor het hoofd stoten.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:32 schreef PeterKelder het volgende:
Want tot dat seizoen is hij hoofdschrijver
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |