118 miljoen hits...quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 07:17 schreef Martieh het volgende:
Zoek eens op ''Sarah, there’s a government inside the government, and I don’t control it.''
En nooit zijn er duidelijke foto of videos, het is altijd vaag, onscherp, bewogen,quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 07:52 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Goede vraag voor wat zelfreflectie inderdaad. Jij gelooft immers dat wezens die interstellaire afstanden kunnen afleggen in scheepjes ter grootte van een vliegende schotel desondanks zo primitief zijn dat wij ze af en toe zouden kunnen waarnemen
Want jij loopt altijd met een complete 35mm camera inclusief stellers en een tripod rond?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 10:08 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En nooit zijn er duidelijke foto of videos, het is altijd vaag, onscherp, bewogen,
Beetje kinderachtig dat je dan weer met iets als 'huil huil huil' moet komen. Daar ga ik niet mee in discussie.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 11:27 schreef Pietverdriet het volgende:
Huil huil huil
De opnames van 9/11 in NY waren anders prima.
Ik vatte je post samen, dat is namelijk gehuil over onzin. Overal lopen mensen rond met super cameras en weten er mee on te gaan, maar het zijn altijd de opnames van de alien ruimteschepen die niet meer dan een paar vlekken zijn. Overal ter wereld zitten er mensen met telescopen die opnames maken van sterren, supernovas, het internationale ruimtestation, de spaceshuttle. Mensen met telelenzen fotograferen petabytes aan vogels.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 11:30 schreef Yogaflame het volgende:
[..]
Beetje kinderachtig dat je dan weer met iets als 'huil huil huil' moet komen. Daar ga ik niet mee in discussie.
Dat zou dan eigenlijk wel weer een pro-argument kunnen zijn: de schepen hebben gewoon geavanceerde technologie die filmen bijna onmogelijk maakt. Een soort cloaking, die om vreemde redenen niet goed werkt op het primitieve en inferieure waarnemingssysteem dat wij ogen noemen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 10:08 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En nooit zijn er duidelijke foto of videos, het is altijd vaag, onscherp, bewogen,
Dus deze bezoekers nemen de moeite dan maar zelf met een tastbaar bewijs te komen,quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 11:38 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik vatte je post samen, dat is namelijk gehuil over onzin. Overal lopen mensen rond met super cameras en weten er mee on te gaan, maar het zijn altijd de opnames van de alien ruimteschepen die niet meer dan een paar vlekken zijn. Overal ter wereld zitten er mensen met telescopen die opnames maken van sterren, supernovas, het internationale ruimtestation, de spaceshuttle. Mensen met telelenzen fotograferen petabytes aan vogels.
Maar nooit eens een gestoken scherpe foto van mork van ork...
Oh, en ja, ik loop meermaals per week rond met een dslr met een 400 mm tele.
Lijkt me logisch toch? Het topic gaat over officiële berichtgeving en overheidsbeleid met betrekking tot een controversieel onderwerp. Als overheden dossiers vrijgeven over onderwerpen die tot voor kort officieel werden gesteld niet te bestaan dan is dat nogal nieuws.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 12:22 schreef Mederiacvm het volgende:
[offtopic]Interessant onderwerp, absoluut.
Maar waarom staat dit in nws en niet in tru?[/offtopic]
Oh, dus graanfiguren zijn boodschappen van aliens?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:31 schreef eigendeegcookie het volgende:
[..]
Dus deze bezoekers nemen de moeite dan maar zelf met een tastbaar bewijs te komen,
en zetten speciaal voor ons een mooi stempeltje in t graan.
Zoals een hond wel ziet dat er een briefje aan het hondehok hangt, maar t zegt m niks.
zelfs als t geschreven is op het karton van de brokjesdoos ,
heeft het iets langer zijn belangstelling, maar de boodschap ontgaat hem.
Nee, VOOR aliens. Heb je de Dr Who aflevering "let's kill Hitler" niet gezien ?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:35 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Oh, dus graanfiguren zijn boodschappen van aliens?
De kwestie met de graancirkels was toch het feit dat die hele mooie ,quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:35 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En dan gek vinden dat mensen als jij niet serieus gevonden worden...
ik denk het. ik heb wel eens een documentaire gezien waarin men zo een cirkel namaakte.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:51 schreef eigendeegcookie het volgende:
[..]
De kwestie met de graancirkels was toch het feit dat die hele mooie ,
gecompliceerde graancirkels helemaal niet na te maken waren , dus al helemaal niet in de korte tijd dat even niemand keek over dat veldje? ??
of loop ik achter?
Subliem geanalyseerdquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:31 schreef eigendeegcookie het volgende:
[..]
Dus deze bezoekers nemen de moeite dan maar zelf met een tastbaar bewijs te komen,
en zetten speciaal voor ons een mooi stempeltje in t graan.
Zoals een hond wel ziet dat er een briefje aan het hondehok hangt, maar t zegt m niks.
zelfs als t geschreven is op het karton van de brokjesdoos ,
heeft het iets langer zijn belangstelling, maar de boodschap ontgaat hem.
Sure joh, graancirkels worden door aliens gemaakt, wat jij wil.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:51 schreef eigendeegcookie het volgende:
[..]
De kwestie met de graancirkels was toch het feit dat die hele mooie ,
gecompliceerde graancirkels helemaal niet na te maken waren , dus al helemaal niet in de korte tijd dat even niemand keek over dat veldje? ??
of loop ik achter?
Goeie vraag. Als ik nu eens goed zoek dan vind ik het zo ook niet terug en er schijnen veel mensen op zoek te zijn naar dit exacte citaat. Mocht ik het filmpje weer tegenkomen waarin dit beweerd wordt, dan post ik het hier.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 06:45 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Ik heb deze exacte phrase gegoogled, maar de enige bron is ... dit topic. Heb je een andere bron anders dan een verwijzing naar het boek of een exact citaat ?
Ja, vooral aluminiumhoedjes zoals ik en vooringenomen mensen die denken slimmer te zijn en daarom de discussie niet hoeven aan te gaan omdat ze zogenaamd toch wel gelijk hebben. Mijn doel is om de discussie op neutraler terrein plaats te laten vinden, want er is voldoende bewijs om dit onderwerp serieuzer te nemen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 06:06 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Dit onderwerp trekt idd een bepaald type mensen aan.
Iets waar ook dankbaar gebruik van gemaakt wordt door de debunkers die graag woordspelletjes vindenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:29 schreef -Strawberry- het volgende:
Beetje verwarrend, de term UFO's als aanduiding voor ruimteschepen.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 10:08 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Hier nog een hele leuke foto, gemaakt door een vliegtuig dat het land in kaart moest brengen:quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 11:38 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik vatte je post samen, dat is namelijk gehuil over onzin. Overal lopen mensen rond met super cameras en weten er mee on te gaan, maar het zijn altijd de opnames van de alien ruimteschepen die niet meer dan een paar vlekken zijn. Overal ter wereld zitten er mensen met telescopen die opnames maken van sterren, supernovas, het internationale ruimtestation, de spaceshuttle. Mensen met telelenzen fotograferen petabytes aan vogels.
Maar nooit eens een gestoken scherpe foto van mork van ork...
Oh, en ja, ik loop meermaals per week rond met een dslr met een 400 mm tele.
In een aflevering van Through the Wormhole werd de Warpdrive behandeld die in theorie te bouwen is voor ons. De warpdrive buigt de ruimte om het schip heen, dat is het enige dat ik zo weet. Voor de rest is het in mijn ogen verstandig om niet teveel onze technologie en kennis te vergelijken met een samenleving die misschien al miljoenen jaren verder is.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 11:47 schreef MisterSqueaky het volgende:
5) De aliens vliegen in schepen die qua technologie best wel lijken op dingen die wij zelf maken, zoals de bekende vliegende schotels. Die ook nog eens door gevechtsvliegtuigen neergehaald kunnen worden of weleens neerstorten.
Tsja. Dat wordt al wat minder geloofwaardig. Een F16 tegen een interstellair schip dat ook nog kan functioneren in onze dampkring ? Dat schip kan tegen interstellair stof dat met relativistische snelheid tegen de romp botst - maar niet tegen kogels en raketten ?
TS.. hoe kan dit ?
Heel moeilijk te geloven idd maar toch zijn er wetenschappelijke aanwijzingen dat niet alle graancirkels (met name de complexere met verborgen boodschappen in bijv. ASCII taal) niet door mensen gemaakt zijn. En vreemd genoeg heeft het Engelse leger ook een behoorlijke interesse in die domme graancirkels. Hun helikopters worden regelmatig gespot boven graancirkels.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:35 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En dan gek vinden dat mensen als jij niet serieus gevonden worden...
Sommige cirkels zijn door mensen gemaakt, maar bij andere lijkt dat vrijwel onmogelijk.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:27 schreef attila_de_hun het volgende:
[..]
ik denk het. ik heb wel eens een documentaire gezien waarin men zo een cirkel namaakte.
Is die conclusie niet ietwat voorbarig als we niets afweten van de evolutie van leven op andere planeten?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 07:35 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Tja, iedere bioloog die dit serieus zou nemen kan maar een conclusie trekken als ze die grey mannetjes, die 'aliens', zouden moeten determineren: ze zijn verwant aan ons, die aliens zijn aardlingen. Ja ja, dat is een bombshell, maar dat is de meest logische gevolgtrekking.
Dat van zijn eigen leven leiden vind ik geen sterk argument. Waarom worden er door abductees dan geen Klingons, Wookies en Jabba The Huts gemeld? Vanwaar steeds die greys?quote:Ik denk persoonlijk dat die aliens nepcreaties zijn die uit het menselijk brein zijn gesproten door iemand met een gebrek aan fantasie en dat het idee z´n eigen leven is gaan leiden. Probleem met dit soort mensen die dit verzinnen is dat ze te veel lijden aan wat we noemen antropomorfisme. Je ziet dat ook altijd bij ´alien´ creaties in series als Star Trek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |