abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101012229
Onze keeper zag er ook weer lekker uit net in de samenvatting :') .

Derijck en Mertens ^O^
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_101012357
quote:
10s.gif Op zondag 21 augustus 2011 19:45 schreef pberends het volgende:
Fred Rutten _O_.
Zie mijn ondertitel :{
Brutal. Fucking. Metal.
  zondag 21 augustus 2011 @ 19:54:37 #179
308538 Piebe
Van alle markten thuis.
pi_101012505
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 18:40 schreef Frey het volgende:
En hoe lang is het geleden dat PSV een wedstrijd lekker uit kon spelen?
En dat tegen 11 man. :P
Ja ja
pi_101012628
Opstelling was een stuk beter, in principe moet je hiermee wel ver kunnen komen.
  zondag 21 augustus 2011 @ 20:14:38 #181
11102 knep
Mountainfreak
pi_101013051
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 19:45 schreef Frey het volgende:
Hoe heet ook alweer die Hongaar die bij PSV speelde? Ik ken alleen nog maar:

[ afbeelding ]
Geweldige speler _O_
pi_101015537
Tegen Ried speelt Verkoelen centraal? :{

Edit: Keurig bod op Matavz afgewezen
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=145565

[ Bericht 38% gewijzigd door #ANONIEM op 21-08-2011 21:18:44 ]
  zondag 21 augustus 2011 @ 21:23:26 #183
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_101016339
quote:
14s.gif Op zondag 21 augustus 2011 21:10 schreef Doublepain het volgende:

Edit: Keurig bod op Matavz afgewezen
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=145565
Toch jammer dat er niet gezegd wordt hoeveel het dan was..
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_101018801
Labyad is juist een van de weinige die tempo met zich meebrengt.
pi_101019166
quote:
PSV gaat hoger bod uitbrengen op spits Matavz

21/08/2011 21:28

FC Groningen heeft een bod van PSV op aanvaller Tim Matavz resoluut naast zich neergelegd. Toch legt de Eindhovense club zich niet zomaar neer bij de stugge houding van de Noorderlingen. De verwachting is dat de clubs deze week opnieuw om tafel gaan.

Het afwijzen van het eerste bod is deel van de onderhandelingstactiek. Naar verluidt is Groningen wel degelijk bereid de Sloveense spits, tot op heden al drie keer trefzeker dit seizoen, te verkopen voor een bedrag van rond de zeven miljoen euro.

FC Groningen heeft al langere tijd met de Uruguayaan David Texeira een eventuele vervanger voor Matavz op het oog. De twintigjarige spits speelt momenteel nog voor het Uruguayaanse Defensor Sporting.
Dit gaat wel goedkomen
pi_101021180
Van Halst is het met me eens m.b.t. Armenteros.
pi_101021213
quote:
10s.gif Op zondag 21 augustus 2011 22:49 schreef DeNummer10 het volgende:
Van Halst is het met me eens m.b.t. Armenteros.
Ik ook, maar momenteel nog te licht als eerste spits.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_101021261
quote:
2s.gif Op zondag 21 augustus 2011 22:50 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Ik ook, maar momenteel nog te licht als eerste spits.
Als hij Mertens, Lens, Toivonen en Wijnaldum laat scoren dan doe je mee om de titel. Daar heeft PSV meer baat bij. En dan natuurlijk nog het potentieel van Armenteros, aankopen die PSV in deze situatie zou moeten doen i.p.v. met geld smijten en de usual suspects halen.
pi_101021679
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 22:51 schreef DeNummer10 het volgende:

[..]

Als hij Mertens, Lens, Toivonen en Wijnaldum laat scoren dan doe je mee om de titel. Daar heeft PSV meer baat bij. En dan natuurlijk nog het potentieel van Armenteros, aankopen die PSV in deze situatie zou moeten doen i.p.v. met geld smijten en de usual suspects halen.
Puur alleen kijkend naar de speler zelf, niet naar aanschafbedrag etc. vind ik Matavz echt een goede aanvulling. Genoeg spelers in huidige PSV die dergelijke spits goed kunnen bedienen, dat is waar het hem nu aan schort, niemand die er iets mee doet. Vergelijking met Makaay gaat regelmatig op, maar daar doe je Matavz mijns inziens echt tekort mee.
Ik typ straat.
pi_101022000
Je zult Matavz toch vooral de diepte in moeten sturen, maar zoals Van Halst al zei, krijg je bij PSV weinig ruimte. Zeker met al die doelgerichte spelers achter de spits, die allemaal al de neiging hebben om naar binnen te komen. Met Toivonen en Wijnaldum mis je een spelmakend type, die een steekpass kan geven. Mertens kan dit wel, maar zal dan nóg meer naar binnen moeten komen, dan verneuk je gewoon een aantal looplijnen waardoor het spel te eenzijdig wordt, als het dat al niet is. Nee, ik zou Matavz niet verstandig vinden, los van zijn kwaliteiten. Dan had je Tadic bijv. ook moeten halen.
pi_101022013
quote:
14s.gif Op zondag 21 augustus 2011 21:10 schreef Doublepain het volgende:
Wie had jij verwacht dan?
Alles beter dan Marcelo. Zelfs Verkoelen.
Dat soort gasten moeten ook een kans krijgen.
U MAD?
pi_101022042
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 22:09 schreef Tallie1982 het volgende:

[..]

Dit gaat wel goedkomen
Liever niet. Ik vind het te duur. :{w
pi_101022204
quote:
14s.gif Op zondag 21 augustus 2011 23:08 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Liever niet. Ik vind het te duur. :{w
Brutal. Fucking. Metal.
pi_101022210
quote:
1s.gif Op zondag 21 augustus 2011 23:07 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Niet erg, maar Verkoelen heeft maar 1x ingevallen. Deze wedstrijd is best belangrijk. Stel dat hij zenuwachtig is en we komen achter te staan. Dan kan je een moeilijke avond krijgen en dan speel je misschien een seizoen geen Europees voetbal.
pi_101022211
quote:
1s.gif Op zondag 21 augustus 2011 23:07 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Vind het geen slecht idee :)
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_101022274
Matavz graag, maar niet voor zo'n hoog bedrag. Dan kan het alleen maar gaan tegenvallen...
Patat Friet
pi_101022346
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 23:13 schreef ganzenherder het volgende:
Matavz graag, maar niet voor zo'n hoog bedrag. Dan kan het alleen maar gaan tegenvallen...
Aan de andere kant, als hij er 25 intrapt...
Brutal. Fucking. Metal.
pi_101022354
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 23:07 schreef DeNummer10 het volgende:
Je zult Matavz toch vooral de diepte in moeten sturen, maar zoals Van Halst al zei, krijg je bij PSV weinig ruimte. Zeker met al die doelgerichte spelers achter de spits, die allemaal al de neiging hebben om naar binnen te komen. Met Toivonen en Wijnaldum mis je een spelmakend type, die een steekpass kan geven. Mertens kan dit wel, maar zal dan nóg meer naar binnen moeten komen, dan verneuk je gewoon een aantal looplijnen waardoor het spel te eenzijdig wordt, als het dat al niet is. Nee, ik zou Matavz niet verstandig vinden, los van zijn kwaliteiten. Dan had je Tadic bijv. ook moeten halen.
Ik begrijp je wel hoor, een type Eikelkamp zou denk ik ontzettend goed in dit elftal passen. Maar ik ben van mening dat PSV met Strootman, Toivonen en ook Wijnaldum wel in staat zijn Matavz te lanceren. Dat van die weinige ruimte klopt, maar Matavz heeft ook niet veel ruimte nodig. Ik zie meer in echte goalgetter en denk juist dat mét Matavz het spel juist meerdere variatie zal kennen.
Ik typ straat.
pi_101022375
Haal dan gewoon een talentvolle spits, iemand die je als vervanger kan inbrengen. Ik vind dit elftal wel compleet, misschien Bakkal en Pieters verkopen. Jonge linksback halen die soms kan invallen voor Tamata en het is compleet. Matavz zal denk ik zwaar tegenvallen bij PSV. Gijp had gelijk, alles begint achterin. Als dat nou eens compleet zou zijn, gaat alles voorin beter. Zag je vandaag ook.
pi_101022420
quote:
2s.gif Op zondag 21 augustus 2011 23:15 schreef LudoSanders het volgende:

[..]Ik zie meer in echte goalgetter en denk juist dat mét Matavz het spel juist meerdere variatie zal kennen.
Hoe zie je dat precies?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')