Nou ja, als het je daar om gaat.. veel succes verder.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:49 schreef Facebooked het volgende:
[..]
Het is niet veel klopt, maar bij pathé heb je wel een relaxte werksfeer... leuke collega's en flexibele roosters.. dusja.. ik klaag niet over het werk..
Ik ken nog wel meer (grotere) bedrijven die denken dergelijke regeltjes te kunnen hanterenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:01 schreef computerprobleem het volgende:
TS, je manager heeft jou anaal genomen. Stuur de mailtjes van hem/haar naar de genoemde instelling en zorg ervoor dat je met een groep terugkomt en hem/haar keihard terug pakt.
Echt triest dit. Een bioscoop keten als pathé die zo gierig loopt te doen. Om hoeveel gaat het? Zal niet meer dan 7 tientjes zijn denk ik. Dat verdienen zij zo met 4 klanten
Heh?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:35 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
WAT
40 uur voor 7,5 uur werken en je bent 19? Dat is maar 5,3 per uur of zo.
Daarvoor zit ik daar niets een gratis.
Je hebt gelijk, ik had het iets serieuzer ook aan moeten pakken. Maar ik dacht na het eerste mailtje dat ze het voor deze keer recht wilde zetten.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:11 schreef Mallet het volgende:
En daarnaast wat zakelijker overkomen in je communicatie naar je (assistent) manager toe! Als ik dat mailtje van je aan haar zie komt het op mij over dat je het eigenlijk al geaccepteerd hebt maar voor de vorm nog even probeert om je geld los te peuteren. Met de instelling die ze klaarblijkelijk bij Pathé hebben walsen ze daar dus zo overheen.
Hoe zeker ben je er van dat ik er recht op heb? Er werd mij gezegd : het zijn de regels dat je een paraaf moet zetten, doe je het niet, pech. Ook al zijn die regels niet schriftelijk vast gelegd is het me wel verteld.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 13:52 schreef Eenskijken het volgende:
Al gebeurt het na twee weken weer, je hebt gewoon recht op je geld. Tuurlijk moet je er wel op letten, maar als het nog een keer gebeurt betekent het niet dat je opeens je geld niet meer zou mogen krijgen..
En als je het niet serieus neemt wil je je loon blijkbaar ook niet zo graag? Kan me namelijk niet voorstellen dat je op zo'n toon emailt als je iets gedaan wil krijgen, voor werk.
Je zei toch ook dat je in tegenstelling tot de gemaakte afspraken niet aan het einde van de dag in staat was gesteld om de paraaf te controleren omdat de lijst tegen de gemaakte afspraken in al door een ander was ingevuld en verwijderd ?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 14:47 schreef Facebooked het volgende:
[..]
Hoe zeker ben je er van dat ik er recht op heb? Er werd mij gezegd : het zijn de regels dat je een paraaf moet zetten, doe je het niet, pech. Ook al zijn die regels niet schriftelijk vast gelegd is het me wel verteld.
Ik neem aan dat je iets van een contract hebt getekend. Daar staat in dat je per gewerkt uur x geldbedrag hoort te krijgen (je salaris). Bovendien zijn dit soort dingen ook allemaal wettelijk geregeld (minimumloon etc.). De interne regels van een bedrijf gaan niet boven die van de wet. Ofwel: maak je leidinggevende maar even duidelijk dat je er recht op hebt, en niet dat je haar om een gunst vraagt (het door de vingers zien).quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 14:47 schreef Facebooked het volgende:
[..]
Hoe zeker ben je er van dat ik er recht op heb? Er werd mij gezegd : het zijn de regels dat je een paraaf moet zetten, doe je het niet, pech. Ook al zijn die regels niet schriftelijk vast gelegd is het me wel verteld.
Ik heb nu een mail gestuurd naar de manager en naar het juridisch loket. Ik wacht even op reactie van het juridisch loket. Daarna pas weer actie ondernemen. Lijkt mij verstandigerquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 15:17 schreef dude1986 het volgende:
Ik zou vandaag nog een mail sturen waarin je je loon eist. En dan niet zo plakkerig slijm mailtje....
Flexibele uitbetaling...quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:49 schreef Facebooked het volgende:
[..]
Het is niet veel klopt, maar bij pathé heb je wel een relaxte werksfeer... leuke collega's en flexibele roosters.. dusja.. ik klaag niet over het werk..
En als in de regels staat dat je elke keer dat je in dienst komt, je vijftig euro door de plee moet spoelen, doe je het ook?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 14:47 schreef Facebooked het volgende:
[..]
Druk dan gewoon op de "Volg topic" knopquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |