abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100942966
Beste Fokkers',

Ik werk sinds kort bij pathé nu moet ik als ik begin met mijn dienst opschrijven hoe laat ik begin en een paraaf zetten. Zodra ik klaar ben moet ik de eindtijd invullen en controleren of ik wel echt me paraaf heb gezet tijdens het inschrijven. Zo niet word ik niet uitbetaald > is vertelt.

Echter ben ik dus vergeten 1x mijn paraaf te zetten bij aanvang van mijn dienst. Maar bij het beeindige van de dienst had de manager al alle medewerkers uitgechecked. Dus kon ik het ook niet meer controleren omdat het al geregeld was en ik had er dus ook niet bij stil gestaan.

Maar nu de vraag.. kan ik fluiten naar het bedrag dat ik verdient heb met deze 7,5 uur werk...?
Dit is de eerste keer dat het gebeurt is ... ik werk er ook nog geen 2 weken.

Alvast bedankt
pi_100943173
heb je het al gevraagd aan de manager?
Nobody expects the Spanish Inquisition!
pi_100943266
Ja via de mail aangezien ik nu 1,5 week niet hoef te werken maar ze stuurde letterlijk :

Ik heb het even nagekeken, maar hoewel je het zeker wist ben je toch vergeten je paraaf te zetten. Vandaar dat die uren niet zijn ingevoerd.

Probeer hier in het vervolg op te letten!

mijn reactie :

In iedergeval bedankt voor het nachecken.. heb ik nu pech? of voor deze ene keer geluk?

Haar reactie :

Je hebt voor deze keer pech, maar aan de andere kant geluk dat je er nu achter komt en ervoor kunt zorgen dat het niet nog een keer gebeurt.
pi_100943291
Nee dat zal niet zomaar een probleem zijn.
Maar waarom niet je manager vragen?
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_100943320
Fijne werkgever dan. wil je daar nog werken?
pi_100943368
ze kunnen niet zomaar zeggen : je hebt wel gewerkt maar je krijgt niet betaald omdat blablabla.
je bent geen zzp'er ze weten zelf ook wel dat iemand dat wel eens kan vergeten.
om nou daarom gelijk een dag salaris niet uit te betalen, beetje vreemd.

en als je ziek bent, moet je ook doorbetaald worden. lijkt me lastig om dan te tekenen?

ik zou serieus mailtje uitprinten en onder de ogen van desnoods rechtswinkel leggen en hun advies vragen.
pi_100943397
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 16:47 schreef Chinless het volgende:
Nee dat zal niet zomaar een probleem zijn.
Maar waarom niet je manager vragen?
Dat mail contact is met mijn manager.

quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 16:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Fijne werkgever dan. wil je daar nog werken?
Nee, aangezien ik ook al een boete van ¤70 heb gehad voor me auto 'parkeren in vergunningszone' en dat om op me werk te kunnen komen. Dus het is niet echt verdienen op het moment.
pi_100943423
dat laatste punt staat neem ik aan van wat je van je werkgever vindt. Dat is gewoon fout parkeren
pi_100943484
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 16:51 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dat laatste punt staat neem ik aan van wat je van je werkgever vindt. Dat is gewoon fout parkeren
Oh zo bedoel jij het.. nou de managers zijn allemaal vriendelijk > persoonlijk.. Zakelijk dus een drama merk ik nu ;). Maar ik had het meer over het werk zelf.. heeft niet veel nut om te werken als je meer geld inleverd dan verdiend.
pi_100943615
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 16:46 schreef Facebooked het volgende:
Ja via de mail aangezien ik nu 1,5 week niet hoef te werken maar ze stuurde letterlijk :

Ik heb het even nagekeken, maar hoewel je het zeker wist ben je toch vergeten je paraaf te zetten. Vandaar dat die uren niet zijn ingevoerd.

mijn reactie :

In iedergeval bedankt voor het nachecken.. heb ik nu pech? of voor deze ene keer geluk?

Haar reactie :

Je hebt voor deze keer pech, maar aan de andere kant geluk dat je er nu achter komt en ervoor kunt zorgen dat het niet nog een keer gebeurt.
Pech dat je niet uitbetaald krijgt? Je wordt hier ff KEIHARD anaal genomen. Beter ga je achter je geld heen. Hebben ze geen rooster ofzo waar je op ingedeelt staat?
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_100943730
quote:
12s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 16:57 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

Pech dat je niet uitbetaald krijgt? Je wordt hier ff KEIHARD anaal genomen. Beter ga je achter je geld heen. Hebben ze geen rooster ofzo waar je op ingedeelt staat?
Ze hebben wel een rooster waar ik op sta ingedeeld maar dit was nog handmatig en niet via internet. Nu kunnen ze het gewoon afhandelen als niet op komen dagen. Maar ik stond dus wel gewoon ingedeeld van 17:00 tot 22:30 maar heb gewerkt tot 00:30. Ze weten ook dondersgoed dat ik gewoon aanwezig was. Daarbij heb ik ook kassa gestaan waardoor ik sowieso tot 22:15 aanwezig was. Maar ik kan dat niet bewijzen.. zij hebben het bewijs namelijk zelf.
pi_100943797
moet je niet inloggen op kassa systeem??

en zoiezo ik zou met die mail lekker naar rechts winkel gaan hoor.
pi_100943825
je hebt wel bewijs. In de mail zegt ze dat ze WEET dat jij er bent geweest, maar VERGETEN bent je paraaf te zetten. Kijk even in je contract. Daar zal deze "arbeidsvoorwaarde" vast niet in staan
uit een aspergernest
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 17:08:21 #14
229849 klusfoobje
Fokke & Sukke zeggen;
pi_100943964
ik zeg lekker een dagje ziek op kosten van de baas... die dag heb je immers al betaald...
We willen wel kindertjes ontvoeren, maar probeer vandaag de dag maar eens een vergunning voor een kelder te krijgen...
pi_100944124
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 17:03 schreef wendytje het volgende:
je hebt wel bewijs. In de mail zegt ze dat ze WEET dat jij er bent geweest, maar VERGETEN bent je paraaf te zetten. Kijk even in je contract. Daar zal deze "arbeidsvoorwaarde" vast niet in staan
In welke van de 2 mails zegt ze dat? Ik kan het er n.l. niet ithalen.
wie een kuil graaft voor een ander....is nooit werkloos. Inmiddels 69+
pi_100944397
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 16:39 schreef Facebooked het volgende:
Maar bij het beeindige van de dienst had de manager al alle medewerkers uitgechecked.
Als dit niet volgens protocol is, heeft zij pech en zullen ze die uren gewoon moeten uitbetalen.

quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 16:46 schreef Facebooked het volgende:
Ik heb het even nagekeken, maar hoewel je het zeker wist ben je toch vergeten je paraaf te zetten.
Hoewel je wát zeker wist?
quote:

[..]

Dat aanmatigende toontje :X
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_100944428
Haha, echt niet te geloven hoe makkelijk zulke bedrijven pubers naaien. Laat ze er niet mee weg komen TS, je hebt recht op dat geld. Met een beetje aandringen gaan ze echt wel betalen.
pi_100944727
Echt totaal geschift daar. Ik zou ze melden dat ze het direct kunnen herstellen, en indien ze dat niet doen zou ik na de volgende salarisbetaling niet meer op komen dagen. Als ze dan bellen zeg je dat je gekeken hebt thuis maar dat er geen paraaf van de manager stond, en dat ze dus dit keer pech hebben maar geluk dat je het verteld.

Debiele werkgever.
pi_100945072
domme actie van pathe, voor die paar centen. :N
pi_100945094
Laat je ouders je ff helpen, dit kan echt niet. Je hebt gewoon recht op uitbetaling van gewerkte uren. Eventueel met behulp van rechtsbijstand of de rechtswinkel.

Helaas moet je denk ik daarna wel op zoek naar ander werk.
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 17:47:19 #21
310900 Doutzen
winnen is voor winnaars
pi_100945288
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 16:39 schreef Facebooked het volgende:
Beste Fokkers',

Ik werk sinds kort bij pathé nu moet ik als ik begin met mijn dienst opschrijven hoe laat ik begin en een paraaf zetten. Zodra ik klaar ben moet ik de eindtijd invullen en controleren of ik wel echt me paraaf heb gezet tijdens het inschrijven. Zo niet word ik niet uitbetaald > is vertelt.

Echter ben ik dus vergeten 1x mijn paraaf te zetten bij aanvang van mijn dienst. Maar bij het beeindige van de dienst had de manager al alle medewerkers uitgechecked. Dus kon ik het ook niet meer controleren omdat het al geregeld was en ik had er dus ook niet bij stil gestaan.

Maar nu de vraag.. kan ik fluiten naar het bedrag dat ik verdient heb met deze 7,5 uur werk...?
Dit is de eerste keer dat het gebeurt is ... ik werk er ook nog geen 2 weken.

Alvast bedankt
Je hebt gewerkt = werkgever moet betalen.

Die handtekening is gewoon een formaliteit als je het mij vraagt. Je stond ingeroosterd en je hebt jezelf uitgecheckt! Als je niet op was komen dagen of te laat was geweest had je manager/leidinggevende dat wel aangegeven. Dit is niet gebeurd dus het is aannemelijk dat jij die dag gewerkt hebt. Ook voor je leidinggevende!

Niet over je heen laten lopen!
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 17:47:50 #22
286575 Roces18
Chef de party
pi_100945312
whahaha, TS

ik zou even een bezoekje brengen aan je manager. Wie denkt die prutser dat het is.

Iedereen heeft recht op salaris over zijn gewerkte uren!

gr gr
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_100945579
Volgens het verhaal van de TS heeft ie ook niet uitgecheckt. De lijst was immers al weggehaald. Er is dus geen inkomende en uitgaande paraaf! Formeel heeft die manager dus wel gelijk. Het enige kan zijn dat collega's kunnen bevestigen dat TS op die dag aanwezig was. In wezen heeft hij geen poot om op te staan. (Waarmee ik de handelswijze van de manager niet goedkeur!!!!!)
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 17:55:51 #24
286575 Roces18
Chef de party
pi_100945639
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 17:54 schreef Gravedigger het volgende:
Volgens het verhaal van de TS heeft ie ook niet uitgecheckt. De lijst was immers al weggehaald. Er is dus geen inkomende en uitgaande paraaf! Formeel heeft die manager dus wel gelijk. Het enige kan zijn dat collega's kunnen bevestigen dat TS op die dag aanwezig was. In wezen heeft hij geen poot om op te staan. (Waarmee ik de handelswijze van de manager niet goedkeur!!!!!)
TS heeft zat poot om op te staan, hij was ingeroosterd. Zijn collega's weten dat hij er was, zijn manager en de wet gaat boven de regels van een manager in zijn mid-life crisis
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_100945728
Inroosteren wil zeggen dat je geacht wordt aanwezig te zijn, niet dat je er daadwerkelijk bent.
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 18:06:48 #26
310900 Doutzen
winnen is voor winnaars
pi_100946050
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 17:58 schreef Gravedigger het volgende:
Inroosteren wil zeggen dat je geacht wordt aanwezig te zijn, niet dat je er daadwerkelijk bent.
Als ts ongeoorloofd afwezig was geweest dan had hij dat wel gehoord van zijn manager.
pi_100946319
TS kan dat in ee mail aanvoeren bij de manager in de hoop dat zij een fout maakt door toe te geven dat dat zo is.Als de manager daar niet intrapt, blijft alleen over om met een paar collega's naar haar te gaan die verklaren dat hij er was. Het zal de arbeidsverhouding niet ten goede komen natuurlijk.
pi_100946501
Nieuwe reactie :
mijn Bericht : Kan het deze ene keer echt niet door de vingers worden gezien? Ik heb volgens mij buffet/kassa gestaan dus daaraan kan toch ook gezien worden dat ik gewerkt heb?
Daarbij zijn we volgens mij ook uitgechecked door de manager en is het hok niet meer open geweest 's nachts (einde dienst) dus kon ik het ook niet controleren of ik het wel of niet gedaan had.

Haar Reactie :

Ik snap dat het niet goed uitkomt, maar de afspraken zijn duidelijk genoeg. Helaas ben je ook niet de enige bij wie dit is gebeurd. Leer jezelf aan in te tekenen EN te paraferen bij binnenkomst en uit te tekenen wanneer je weggaat, dan hoef je het ook niet meer te dubbelchecken aan het einde van de avond.

Degene waar ik contact mee heb is trouwens de assistent theater manager.. Dus als ik weer moet werken > nu 1,5 week vrij.. zal ik de manager aanspreken. Aangezien ik geen mailadres of telefoon nummer heb.

[ Bericht 12% gewijzigd door Facebooked op 19-08-2011 18:27:31 ]
pi_100946749
What the shizzle...

Als communiceren niet mogelijk is omdat ze zo achterlijk doen, zou ik een dagje vrij nemen op kosten van de baas :)
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_100947294
Contact opnemen met een hoger iemand inderdaad, die niet zo regeltjes neukt.

Hopen dat dat helpt, en anders het via de gerechtelijke weg spelen.. maar laat je niet naaien hier!
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_100947466
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 18:45 schreef Me_Wesley het volgende:
Contact opnemen met een hoger iemand inderdaad, die niet zo regeltjes neukt.

Hopen dat dat helpt, en anders het via de gerechtelijke weg spelen.. maar laat je niet naaien hier!
Alle medewerkers worden gewoon genaait, en dan heb ik het toevallig door. Als ze slimmer waren geweest hadden ze mijn uren gewoon ingevoerd en mij niet laten weten dat er meerdere medewerkers genaait worden.
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 18:53:07 #32
310900 Doutzen
winnen is voor winnaars
pi_100947557
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 18:50 schreef Facebooked het volgende:

[..]

Alle medewerkers worden gewoon genaait, en dan heb ik het toevallig door. Als ze slimmer waren geweest hadden ze mijn uren gewoon ingevoerd en mij niet laten weten dat er meerdere medewerkers genaait worden.
:') Oke je weet nu dat andere mensen genaaid worden maar je hebt zelf nog geen salaris :')
Wat wil je met deze kennis doen einstein?
pi_100947631
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 18:53 schreef Doutzen het volgende:

[..]

:') Oke je weet nu dat andere mensen genaaid worden maar je hebt zelf nog geen salaris :')
Wat wil je met deze kennis doen einstein?
Stichting oprichten met een gezamelijke advocaat.
'And I called your name,
pi_100947804
Of gewoon volgende keer als je vrij bent en naar de film gaat ervoor en erna ff een paraafje zetten.
'And I called your name,
pi_100947854
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 18:20 schreef Facebooked het volgende:
Nieuwe reactie :
mijn Bericht : Kan het deze ene keer echt niet door de vingers worden gezien? Ik heb volgens mij buffet/kassa gestaan dus daaraan kan toch ook gezien worden dat ik gewerkt heb?
Daarbij zijn we volgens mij ook uitgechecked door de manager en is het hok niet meer open geweest 's nachts (einde dienst) dus kon ik het ook niet controleren of ik het wel of niet gedaan had.

Haar Reactie :

Ik snap dat het niet goed uitkomt, maar de afspraken zijn duidelijk genoeg. Helaas ben je ook niet de enige bij wie dit is gebeurd. Leer jezelf aan in te tekenen EN te paraferen bij binnenkomst en uit te tekenen wanneer je weggaat, dan hoef je het ook niet meer te dubbelchecken aan het einde van de avond.

wt? :') Dat het je niet goed uitkomt? Nee joh je hebt gewerkt en dat is bekend bij haar en anderen, maar ja geen probleem, komt me net goed uit ^O^ Je was ingeroosterd, je hebt gewerkt, je uren zijn ingevuld, je hebt gewoon recht op dat geld.

Oh ja en "gebeurd" :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Brentmeister op 19-08-2011 19:05:20 ]
Oh, and that's a bad miss!
pi_100947885
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 18:58 schreef Me_Wesley het volgende:
Of gewoon volgende keer als je vrij bent en naar de film gaat ervoor en erna ff een paraafje zetten.
Dat zou helaas niet kunnen aangezien mijn naam dan niet op de lijst staat. Maar naar hun niveau verlagen is helemaal niet slim kan alleen maar tegen me werken.
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 19:01:30 #37
344644 computerprobleem
I am not fat, I AM FLUFFY!
pi_100947919
TS, je manager heeft jou anaal genomen. Stuur de mailtjes van hem/haar naar de genoemde instelling en zorg ervoor dat je met een groep terugkomt en hem/haar keihard terug pakt.

Echt triest dit. Een bioscoop keten als pathé die zo gierig loopt te doen. Om hoeveel gaat het? Zal niet meer dan 7 tientjes zijn denk ik. Dat verdienen zij zo met 4 klanten :N
pi_100948005
Hoe oud zijn jullie eigenlijk?
Die assistent probeert gewoon de boel te naaien over de ruggen van jongeren die niks durven zeggen.

OF ze gelooft er zelf heilig in dat dit ook echt mag, ik weet niet wat er triester is.
'And I called your name,
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 19:03:42 #39
310900 Doutzen
winnen is voor winnaars
pi_100948017
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 19:00 schreef Brentmeister het volgende:

[..]

wt? :') Dat het je niet goed uitkomt? Nee joh je hebt gewerkt en dat is bekend bij haar en anderen, maar ja geen probleem, komt me net goed uit ^O^ Je was ingeroosterd, je hebt gewerkt, je uren zijn ingevuld, je hebt gewoon recht op dat geld.

Oh ja en "gebeurd" :')
Wat is er mis met gebeurd?
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 19:04:47 #40
310900 Doutzen
winnen is voor winnaars
pi_100948074
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 19:03 schreef Me_Wesley het volgende:
Die assistent probeert gewoon de boel te naaien over de ruggen van jongeren die niks durven zeggen.

OF ze gelooft er zelf heilig in dat dit ook echt mag, ik weet niet wat er triester is.
Gewoon je rechtsbijstandverzekering inschakelen ts! Fuck je eigen risico die hoger is dan je salaris, het is een principe kwestie nu!
pi_100948092
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 19:03 schreef Doutzen het volgende:

[..]

Wat is er mis met gebeurd?
Bij nader inzien, helemaal niks :{
pi_100948113
Ik zou beginnen met een van je ouders een nette email te laten sturen waarin gedreigd wordt met juridische stappen, ingebreke-stellingen, een advocaat, weet ik wat.

Volgens mij kom je daar met zulke managers al ver genoeg mee :{
'And I called your name,
pi_100948161
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 19:01 schreef computerprobleem het volgende:
TS, je manager heeft jou anaal genomen. Stuur de mailtjes van hem/haar naar de genoemde instelling en zorg ervoor dat je met een groep terugkomt en hem/haar keihard terug pakt.

Echt triest dit. Een bioscoop keten als pathé die zo gierig loopt te doen. Om hoeveel gaat het? Zal niet meer dan 7 tientjes zijn denk ik. Dat verdienen zij zo met 4 klanten :N
7,5 uur ¤40.. 19 jaar...
pi_100948194
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 19:03 schreef Me_Wesley het volgende:

Bij pathé moet je 17+ zijn.. ik ben zelf 19.
pi_100948358
dit klinkt zwaar ongeloofwaardig.. ik zou kijken of je dit "hoger" kunt spelen.. denk dat de betreffende manager zwaar op z'n flikker krijgt.
pi_100948455
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 19:12 schreef koemleit het volgende:
dit klinkt zwaar ongeloofwaardig.. ik zou kijken of je dit "hoger" kunt spelen.. denk dat de betreffende manager zwaar op z'n flikker krijgt.
Ik heb zojuist de hoogste piet van het theater gemailt aangezien ik 1,5 week niet hoef te werken. Ik hoop maandag op reactie..
pi_100949195
Inderdaad maar eens een rechtwinkel binnenstappen en advies vragen.
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 19:35:42 #48
344644 computerprobleem
I am not fat, I AM FLUFFY!
pi_100949202
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 19:06 schreef Facebooked het volgende:

[..]

7,5 uur ¤40.. 19 jaar...
WAT
40 uur voor 7,5 uur werken en je bent 19? Dat is maar 5,3 per uur of zo. :')
Daarvoor zit ik daar niets een gratis.
pi_100949320
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 19:15 schreef Facebooked het volgende:

[..]

Ik heb zojuist de hoogste piet van het theater gemailt aangezien ik 1,5 week niet hoef te werken. Ik hoop maandag op reactie..

Zet er even onder dat je graag een paraaf als leesbevestiging wil zien.
pi_100949699
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 19:35 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

WAT
40 uur voor 7,5 uur werken en je bent 19? Dat is maar 5,3 per uur of zo. :')
Daarvoor zit ik daar niets een gratis.
Het is niet veel klopt, maar bij pathé heb je wel een relaxte werksfeer... leuke collega's en flexibele roosters.. dusja.. ik klaag niet over het werk..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')