Wat voor prijzen wil je in Indonesie kopen? Wil je bekers of medailles?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:41 schreef Travel. het volgende:
Kan iemand vertellen wat je geld ''waard'' is? De koers zegt me niet veel want ik weet niet hoe duur de prijzen daar zijn.
Dat is mooi om te horen!quote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:55 schreef elcastel het volgende:
[..]
Diverse collega's van mij hebben die trip ook zo gedaan en waren erg tevreden over de organisatie.
(en het land)
Selamat Jalan !
Ga je alleen naar Indonesie voor Lombok? En je hebt de gili's, dat is echt typisch strand. Ligt er een beetje aan wat je wilt dus. Je hebt Gili Trawangan voor backpackers, Dan Gili Air en Meno, De 1 voor koppeltjes en de ander wat meer voor families. Geen idee welke nou precies welke was. Je kan er ook mooi duikenquote:Op zondag 5 augustus 2012 11:48 schreef Aiko_ het volgende:
Wij willen (oktober) naar Lombok, denken erover aan de westkant te verblijven. Iemand een aanrader qua verblijfplaats? We zitten graag dicht bij het strand maar een groot luxueus hotel hoeft niet echt.
Of zijn er betere plekken om een tijdje door te brengen daar?
Echte aan- of afraders?
In senggigi zitten veel hotelsquote:Op zondag 5 augustus 2012 11:48 schreef Aiko_ het volgende:
Wij willen (oktober) naar Lombok, denken erover aan de westkant te verblijven. Iemand een aanrader qua verblijfplaats? We zitten graag dicht bij het strand maar een groot luxueus hotel hoeft niet echt.
Of zijn er betere plekken om een tijdje door te brengen daar?
Echte aan- of afraders?
Valt best meequote:Op zondag 5 augustus 2012 12:03 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
In senggigi zitten veel hotelshttp://wikitravel.org/en/Senggigi
Mooie zonsondergang ook op het strand![]()
wow, die is wel heel nice! Ik heb in de 4 dagen dat ik daar heb gezeten niet een dergelijk mooie zonsondergang gezienquote:Op maandag 6 augustus 2012 08:30 schreef jack4ya het volgende:
[..]
Valt best mee![]()
![]()
Er zit daar ergens een te dure "italiaan" (of pizza) waar we enkel en alleen gegeten hebben voor de zonsondergang. Tafeltjes op het strand, voetjes in het zand... echt helemaal prima![]()
De vulkaan op de achtergrond is die van Bali.
[ afbeelding ]
Prachtig!quote:Op maandag 6 augustus 2012 08:30 schreef jack4ya het volgende:
[..]
Valt best mee![]()
![]()
Er zit daar ergens een te dure "italiaan" (of pizza) waar we enkel en alleen gegeten hebben voor de zonsondergang. Tafeltjes op het strand, voetjes in het zand... echt helemaal prima![]()
[ afbeelding ]
qua duiken zijn er tig mogelijkheden, waar wil je naartoe gaan in Indonesië?quote:Op maandag 6 augustus 2012 12:42 schreef DancePlaza het volgende:
Ik wil in oktober/november richting indonesie gaan? Hoe is het dan qua weer? Ik las dat het mooi weer seizoen ongev in Oktober eindigt.
iemand nog een aanrader voor een leuke duikspot?
Soms een hoosbui in de middag, meestal regent het s'nachtsquote:Op maandag 6 augustus 2012 12:42 schreef DancePlaza het volgende:
Ik wil in oktober/november richting indonesie gaan? Hoe is het dan qua weer? Ik las dat het mooi weer seizoen ongev in Oktober eindigt.
iemand nog een aanrader voor een leuke duikspot?
Ben nog aan het orienteren, maar Gili lijkt me intressant. Ik ben op zoek naar andere fokkers die al een keer gedoken hebben in Indonesië.quote:Op maandag 6 augustus 2012 12:44 schreef Blik het volgende:
[..]
qua duiken zijn er tig mogelijkheden, waar wil je naartoe gaan in Indonesië?
Ik heb zelf gedoken bij de Bunaken op Sulawesi. Dat is echt fantastisch, superhelder water, alleen maar wall-dives gedaan en supermooi koraal en vissen. Gili's staat ook bekend als een goede duiklocatie, maar weet ik verder weinig van. Waar je verder schijnbaar ook goed kan duiken is bij Rinca/Komodo (meer stroming en grote vissen) en bij Papoea Nieuw-Guinea (real-life aquarium)quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:02 schreef DancePlaza het volgende:
[..]
Ben nog aan het orienteren, maar Gili lijkt me intressant. Ik ben op zoek naar andere fokkers die al een keer gedoken hebben in Indonesië.
Ik wil ook naar de Bunaken om te duiken, heb je nog aan-/afraders op het gebied van duikscholen of accomodatie?quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:05 schreef Blik het volgende:
[..]
Ik heb zelf gedoken bij de Bunaken op Sulawesi. Dat is echt fantastisch, superhelder water, alleen maar wall-dives gedaan en supermooi koraal en vissen. Gili's staat ook bekend als een goede duiklocatie, maar weet ik verder weinig van. Waar je verder schijnbaar ook goed kan duiken is bij Rinca/Komodo (meer stroming en grote vissen) en bij Papoea Nieuw-Guinea (real-life aquarium)
Het waren Nederlandse mensen, die de lokale duikers ondersteunden, die niets wilde doen met het commentaar.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:30 schreef elcastel het volgende:
Dat is wel het jammere van Indonesië; commentaar zien ze echt als kritiek en niet als input. Deden ze dat wel, dan had het land er heel anders voorgestaan, ze zijn - over het algemeen - niet zo leergierig.
Vetquote:Op maandag 6 augustus 2012 08:30 schreef jack4ya het volgende:
[..]
Valt best mee![]()
![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |