Ardie?quote:
Ik vind het raar staan.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Mag aannemen dat Arie komt. Anders was ie niet naar de kapper geweest.
quote:
Misschien wennen, misschien wenen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:07 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik vind het raar staan.
Misschien wennen.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:10 schreef Bellatrix het volgende:
Nouja, ik ga Eindhoven leegkopen, paycheck hoger dan verwacht, toedels!
[ afbeelding ]
Have fun!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:10 schreef Bellatrix het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:10 schreef Bellatrix het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:47 schreef Patje1987 het volgende:
Wat is deze? Ik luister een album maar moest eten dus pauzeren, kom ik terug en druk ik op afspelen. Na 2 seconden album afgelopen
FML
Prachtig ding! Ik kan haast niet wachten!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:51 schreef PatriQue89 het volgende:
BBQ in elkaar gezet
[ afbeelding ]
Hontenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:55 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Eigenlijk is het een rolstoel voor gehandicapte honden..
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:55 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Eigenlijk is het een rolstoel voor gehandicapte honden..
Ik schop deze even niet in.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:54 schreef PatriQue89 het volgende:
Nu moet ik
s
c
h
o
o
n
m
a
k
e
n
daar zijn vrouwen toch voor?
Ik schrok even. Maar kreeg een foute pagina waardoor mijn naam BOVEN jouw avatar kwam. Ik zit hier serieus te wenenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik schop deze even niet in.
HAAHAAA
Dat zeg je tegen jezelf? Alles goed?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik schrok even. Maar kreeg een foute pagina waardoor mijn naam BOVEN jouw avatar kwam. Ik zit hier serieus te wenen
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik schrok even. Maar kreeg een foute pagina waardoor mijn naam BOVEN jouw avatar kwam. Ik zit hier serieus te wenen
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:51 schreef PatriQue89 het volgende:
BBQ in elkaar gezet
[ afbeelding ]
Jezus, die pagina was ECHT fout opgebouwdquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:58 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dat zeg je tegen jezelf? Alles goed?
Discussions with myself: The René storyquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:58 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dat zeg je tegen jezelf? Alles goed?
Applequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jezus, die pagina was ECHT fout opgebouwdIk snapte het al niet meer.
Incompetente webbrowserts
HAHA ZON HIER!quote:
kquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoi spindoctors.
Ik ga dit jaar niet kijken naar My name is. De juryleden zijn om te janken
Okquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoi spindoctors.
Ik ga dit jaar niet kijken naar My name is. De juryleden zijn om te janken
xdquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:50 schreef ValHallen het volgende:
My name is Earl is toch helemaal geen talentenjacht? pffrrttbwahahahahahahaa
Je hebt met je kut staan klapperen tegen het beeld van Mr. Phillips?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:58 schreef Bellatrix het volgende:
Missie bereikt.
Eindhoven zal nooit meer hetzelfde zijn.
Neen,quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:59 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je hebt met je kut staan klapperen tegen het beeld van Mr. Phillips?
quote:
quote:
met Adelante minder gejuichquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:10 schreef ValHallen het volgende:
Wel leuk dat hij zo blij is met het weer in Perth.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor de kleine mensen onder ons kan ie nog mooi dienst doen als rollator. Zo later op de avond.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:51 schreef PatriQue89 het volgende:
BBQ in elkaar gezet
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:36 schreef Laysa het volgende:
Kijk mij eens iets moois gekocht hebbenEuh. Een jas!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
Precies.. het werd ook al een kinderwagen genoemd..quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:45 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Voor de kleine mensen onder ons kan ie nog mooi dienst doen als rollator. Zo later op de avond.
Jaaquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:48 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Precies.. het werd ook al een kinderwagen genoemd..
Hebben René en ik die alvast!
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:45 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Voor de kleine mensen onder ons kan ie nog mooi dienst doen als rollator. Zo later op de avond.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:36 schreef Laysa het volgende:
Kijk mij eens iets moois gekocht hebbenLekker Japponnon bloemetjes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
O...quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:08 schreef Bellatrix het volgende:
Ja schat weet ik, ik schrijf woorden soms met een o, Japan bloemetjes.
yesquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ow! Je weekend begint mooi op tijd!
Wat is er morgen?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:19 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
lekker op tijd slapen vannacht!Lange dag morgen
Ja jij leest al om 19:00 en valt vást daarna in slaap. Moejeniedoenie!quote:
Zand, of Lowlands.quote:
Heul niet, ik heb hard gewerkt vandaagquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja jij leest al om 19:00 en valt vást daarna in slaap. Moejeniedoenie!
[..]
Zand, of Lowlands.
Ik had lowlands kaartjes, maar heb ze voor 20 euro per stuk verkocht omdat IEMAND wou barbecueënquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Heul niet, ik heb hard gewerkt vandaag![]()
En hebben we kaartjes dan
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik had lowlands kaartjes, maar heb ze voor 20 euro per stuk verkocht omdat IEMAND wou barbecueën
Jij bent gek!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik had lowlands kaartjes, maar heb ze voor 20 euro per stuk verkocht omdat IEMAND wou barbecueën
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:22 schreef Bellatrix het volgende:
Ik had ook kaartjes voor Lowlands maar toen bleek het om Highlands te gaan. En ja, sorry, maar met dit weer naar Schotland.
quote:
Hahaquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:22 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Jij bent gek!Ik was dan echt gewoon naar Lowlands gegaan
Zo is dat, lekker eten bij Kittyquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:23 schreef Renesite het volgende:
[..]!
Ach, en ik heb toch 'gien noagel om de kont te kraa'm' straks als mijn collegegeld betaald moet worden, dus we nemen het er van
Ow, als het om het eten gaat had ik ook een frietje kunnen kopen.quote:
Alsof ik om eten 3 uur ga rijdenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ow, als het om het eten gaat had ik ook een frietje kunnen kopen.
Tjee!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:24 schreef Patje1987 het volgende:
Ik had serieus naar Decibel gekund maar ik ga liever naar Groningen, heb jullie al lang niet gezien en er komen feestjes genoeg.
Wat valt me dát van je tegen!quote:
Ja, inderdaad. Ongerepte natuur. Dus dames en heren, neem uw bijlen hakmessen en antidote mee! Er kunnen enge berberaapjes op de loer liggenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:25 schreef Bellatrix het volgende:
Ik was naar Delfzijl gegaan. Ik bedoel, dat je naar een plek gaat die Columbus nog niet ontdekt heeft is een once in a lifetime experience, Lowlands elk jaar.
Je bedoeld de buren van nummer 33?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Ongerepte natuur. Dus dames en heren, neem uw bijlen hakmessen en antidote mee! Er kunnen enge berberaapjes op de loer liggen
[/ikbennietaanhetdiscrimineren]
Ik rij voor jullie niet voor etenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Tjee!
Nou, ik ga je extra verwennen morgen!
[..]
Wat valt me dát van je tegen!
Die zijn nom!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:27 schreef PatriQue89 het volgende:
Ah, moeder dacht, ik neem nog even 15 grillfakkels mee..
Ja soberso altijd! En some berries to put them in soaled ground.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:28 schreef Bellatrix het volgende:
Antidote, Hyper Potion en Revive zitten siewosie in mijn pocket.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:27 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Je bedoeld de buren van nummer 33?
quote:
Ja, dat vraag ik me ook af!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:30 schreef Renesite het volgende:
Meeeheeeeh shoarma uit de vriezer halen... Waarom staat de vriezer op zolder
goed voor de lijnquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:30 schreef Renesite het volgende:
Meeeheeeeh shoarma uit de vriezer halen... Waarom staat de vriezer op zolder
Ow, serieus? Vriezer, koelkast en wasmachine staan daar omdat we geen bijkeuken hebbenquote:
Jullie hebben toch gewoon een koelkast in de keuken?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ow, serieus? Vriezer, koelkast en wasmachine staan daar omdat we geen bijkeuken hebbenDan stond dat ding afzichtelijk te zijn in de keuken
dat beweerde mijn moeder vroeger altijd...totdat ze een huis met inpandige garage kreeg...toen moest ik naar zolder...want goed voor de lijn!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ow, serieus? Vriezer, koelkast en wasmachine staan daar omdat we geen bijkeuken hebbenDan stond dat ding afzichtelijk te zijn in de keuken
Tweede koelkastquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:32 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Jullie hebben toch gewoon een koelkast in de keuken?
Ja maar ik kan écht niet een bijkeuken bedenken, hoor.. Dus ze kúnnen beweren dat we geen bijkeuken hebben maar we hébben er ook niet eenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:33 schreef Laysa het volgende:
[..]
dat beweerde mijn moeder vroeger altijd...totdat ze een huis met inpandige garage kreeg...toen moest ik naar zolder...want goed voor de lijn!
Dan is het gewoon een lekkere beweegoefening voor jequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja maar ik kan écht niet een bijkeuken bedenken, hoor.. Dus ze kúnnen beweren dat we geen bijkeuken hebben maar we hébben er ook niet een
show meeh.quote:
Der Nardikaalquote:
Doei en vooral veel plezierquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:40 schreef Kally het volgende:
Ik ben weer off
De tot morgers tot morgen
quote:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:40 schreef Kally het volgende:
Ik ben weer off
De tot morgers tot morgen
quote:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik volg je al heel de dag op twitter
Vogelrock, Python, Sprookjesbos
M'n telefoon vond het niet zo leuk... die is helemaal op en doodquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik volg je al heel de dag op twitter
Vogelrock, Python, Sprookjesbos
IK VOND HET LEUKquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
M'n telefoon vond het niet zo leuk... die is helemaal op en dood
je zit dus in de Efteling begrijp ik........leuk lekker weer had je dan vandaag hoop ikquote:
Wat dan?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:46 schreef Patje1987 het volgende:
Hmm ik ga met T-mobile vechten denk ik.
Mijn contract loopt af over paar maanden, maar ik heb nu nog 'onbeperkt' internet. Maar daar willen alle providers van af. Maar ik wil het houden dus hebben ze een probleem. Ik moet even de voorwaarden nog even een paar keer goed doornemen.quote:
Kut daar krijg ik straks ook mee te makenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:48 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Mijn contract loopt af over paar maanden, maar ik heb nu nog 'onbeperkt' internet. Maar daar willen alle providers van af. Maar ik wil het houden dus hebben ze een probleem. Ik moet even de voorwaarden nog even een paar keer goed doornemen.
Nee alle providers gaan dat doen hoor, alleen kunnen ze niet zomaar het contract wijzigen. Nieuwe abonnees hebben volgens mij sowieso geen 'onbeperkt' internet.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Kut daar krijg ik straks ook mee te maken![]()
Per wanneer willen ze dat gaan veranderen?
Maar T-Mobile zou daar toch niet aan mee doen?
Godverquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:50 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nee alle providers gaan dat doen hoor, alleen kunnen ze niet zomaar het contract wijzigen. Nieuwe abonnees hebben volgens mij sowieso geen 'onbeperkt' internet.
Ja dat vraag ik me dus afquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
GodverDat is echt Fakking irritant
Wanneer komt de nieuwe iphone eigenlijk?
Je zei genieten..quote:
Je hebt geen smaak, kijk bijvoorbeeld maar naar je vriendje.quote:
True true. Scroll morgen gerust eens door mijn iTunes en zie mijn diversiteit maar vooral ook Rock-gekleurde inslagquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:55 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Je hebt geen smaak, kijk bijvoorbeeld maar naar je vriendje.
Heb je ook Skrillexquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
True true. Scroll morgen gerust eens door mijn iTunes en zie mijn diversiteit maar vooral ook Rock-gekleurde inslag! En 80s en UB40
UB40quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
True true. Scroll morgen gerust eens door mijn iTunes en zie mijn diversiteit maar vooral ook Rock-gekleurde inslag! En 80s en UB40
was zequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:58 schreef Patje1987 het volgende:
De zon schijnt, ik ga het zand van mijn auto wassen, tot straks
Wat staat de Boer daar mooi Arisch te kijken.quote:
Baas natuurlijk die Frenkie.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:00 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wat staat de Boer daar mooi Arisch te kijken.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:00 schreef Renesite het volgende:
O mijn hemeltje!!!! Marianne Weber is niet meer met Rita!
ik kan pas in december een nieuwe gaan halen, dus ik heb nog wel even. Maar dan moeten ze niet de voorwaarden gaan veranderenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:52 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja dat vraag ik me dus af, jij hebt een beetje hetzelfde probleem als ik. iPhone 3 en als we nu 4 nemen zitten we daar weer 2 jaar aan vast terwijl voor hetzelfde geld de iPhone 5 een week later op de markt is
En binnenkort The Voice weer he?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Sowieso kijk ik niet meer zoveel talentenshows.
Vrijdag = VI avond + 30 min HGT
Zaterdagavond = Voetbalwedstrijden op EL
Zondagavond = TV SC gehalte
Elke avond je eten opgediend krijgen. Zo rol ik.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:03 schreef Renesite het volgende:
De shoarma was nog diepgevroren. Terug in de diepvries en wat bestellen. Thats how we rollin rollin!
Ja, Nou zijn vrijdagavonden met VI niet zo spannend. Maandag interesseert me echt.quote:
*bam*quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, Nou zijn vrijdagavonden met VI niet zo spannend. Maandag interesseert me echt.
Ik ga een gaatje proberen te vinden
Denk nou niet dat je me hersenspoeldequote:
Ralf is wel een reden om te kijkenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Denk nou niet dat je me hersenspoelde![]()
Maar ik ga MNI sowieso niet kijken.
Kelly PfaffAlleen bekend van die kutsoap
Mackenbach de gaylord of our world
wohohooho dabediedoequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ralf is wel een reden om te kijken
Mwoah, die van vorige week was wel beterquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:21 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Die van gister moet wat minder zijn geweest. Eens?
quote:
Centrale verwarming ?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:17 schreef Patje1987 het volgende:
Ik zal ook even wat vakantiefoto's op de iPad zetten dan kunnen we gezellig rond de centrale verwarming zitten en leuke anekdotes vertellen.
Ik normaal ook. Heb al een ontzéttend verbolgen Whatsappje gestuurd naar d'r:quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Elke avond je eten opgediend krijgen. Zo rol ik.
Ow, ik heb ze op mijn macbookje wel!!! LEUK!!!!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:17 schreef Patje1987 het volgende:
Ik zal ook even wat vakantiefoto's op de iPad zetten dan kunnen we gezellig rond de centrale verwarming zitten en leuke anekdotes vertellen.
Hmmmhmmmmquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:36 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Echt.. das een lekkerding
alleen die naam
O hoiquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:01 schreef Patje1987 het volgende:
Sommige foto's zijn nog best goed gelukt. En ik ben een lamme cameraman want ik zie sommige mensen echt heel semi professioneel staan om 3 foto's te maken met belichtingen en invalshoeken terwijl ik meer een klik-en-weg persoon ben
Benny, ik zit even bij te komen van de zooiquote:
Ja, en dan is dit 's ochtends.. ik zag 'm net 's avonds.. dan is ie nog leukerquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hmmmhmmmm
[ afbeelding ]
Ik zie wel wat je bedoelt.
Ik zei niet slik-weg gij vlegel!quote:
O leuk er kwam een ds spel tevoorschijn, rara wat hij nu doetquote:
Zoveelquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Benny, ik zit even bij te komen van de zooi
Nee het valt best erg mee, maar het is wel even uitzoeken enzoquote:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:05 schreef Kally het volgende:
[..]
O leuk er kwam een ds spel tevoorschijn, rara wat hij nu doet
Dat heb ik nog steedsquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee het valt best erg mee, maar het is wel even uitzoeken enzo
Ik lig te gieren, die spullenquote:
Ohw oke. Wat rommel?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee het valt best erg mee, maar het is wel even uitzoeken enzo
Uhhh?quote:
Dat valt nog best mee al zei hij van wel, ik heb al plekjes voor het meestequote:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Uhhh?
[..]
Dat valt nog best mee al zei hij van wel, ik heb al plekjes voor het meeste
Ik had laatste wel een tof spelleke gespeeld. Even titel zoeken :pquote:
Op FOK! kun je voortaan quotenquote:
Via de PS3?quote:
en teruglezen!quote:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:14 schreef Kally het volgende:
Ian zit op de playstation en kan niet quoten
quote:
Tssk, dat is voor newbsquote:
quote:
Limoen vind ik goor! Maar citroen! Vooral in die nep-flesjes en dat overal op flikkeren. Fruit, yoghurt, soep, voorbijgangers.quote:
Bij de Aldi heb je die flesjes heul groot, beter voor de voorbijgangersquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Limoen vind ik goor! Maar citroen! Vooral in die nep-flesjes en dat overal op flikkeren. Fruit, yoghurt, soep, voorbijgangers.
Zondag mag je waarschijnlijk weer...quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:26 schreef PatriQue89 het volgende:
zo.. de woonkamer, keuken, schuur en tuin nog... ben kapot!
Ik lach niet om jou kapodtje hoorquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:26 schreef PatriQue89 het volgende:
zo.. de woonkamer, keuken, schuur en tuin nog... ben kapot!
Neuh, maandag weer verder met klussen!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zondag mag je waarschijnlijk weer...
Ohw, ik bedoelde het opruimenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:28 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Neuh, maandag weer verder met klussen!
*Spannend muziekje*quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Bij de Aldi heb je die flesjes heul groot, beter voor de voorbijgangers
Lekkah!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:33 schreef MissJ het volgende:
![]()
![]()
Zooo heerlijk sushi gegeten vanavond, morgen de volgende vreetpartij
lekkerquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:33 schreef MissJ het volgende:
![]()
![]()
Zooo heerlijk sushi gegeten vanavond, morgen de volgende vreetpartij
Deze vrouw snapt het.quote:
Een echt bendelid in de huis1quote:
Okequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:49 schreef MissJ het volgende:
ik zeg volgende keer sushi meeting in Den Haag![]()
Gelijk heb jequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:52 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Doen ze zelf maar, voor ze weg gaan
Wh00tquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:49 schreef MissJ het volgende:
ik zeg volgende keer sushi meeting in Den Haag![]()
Wie ga jij melken?quote:
Gekke Benny!quote:
Nou eh... ik sla overquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:06 schreef PatriQue89 het volgende:
Wil je mijn prostaat ook ff melken, ben?
In het zwembad komt ijskoud water en ijs.. ik zou het niet doen... of je moet in de zoute zee willen zwemmen hieroquote:
Ja datquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:15 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
In het zwembad komt ijskoud water en ijs.. ik zou het niet doen... of je moet in de zoute zee willen zwemmen hiero
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:59 schreef PatriQue89 het volgende:
Hmm Hmm..
Woonkamer nog even stofzuigen en dweilen morgen.. de keuken doen, en de schuur opruimen..
En de tuin
Ik ga HUILEN!
cafeïne vrije koffie?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:09 schreef ValHallen het volgende:
Zin in koffie maar wil ook op tijd slapen #firstworldproblems
Okanquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:17 schreef ValHallen het volgende:
Ik leef graag op het randje en heb toch maar een bakkie troost ingeschonken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |