Ardie?quote:
Ik vind het raar staan.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Mag aannemen dat Arie komt. Anders was ie niet naar de kapper geweest.
quote:
Misschien wennen, misschien wenen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:07 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik vind het raar staan.
Misschien wennen.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:10 schreef Bellatrix het volgende:
Nouja, ik ga Eindhoven leegkopen, paycheck hoger dan verwacht, toedels!
[ afbeelding ]
Have fun!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:10 schreef Bellatrix het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:10 schreef Bellatrix het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:47 schreef Patje1987 het volgende:
Wat is deze? Ik luister een album maar moest eten dus pauzeren, kom ik terug en druk ik op afspelen. Na 2 seconden album afgelopen
FML
Prachtig ding! Ik kan haast niet wachten!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:51 schreef PatriQue89 het volgende:
BBQ in elkaar gezet
[ afbeelding ]
Hontenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:55 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Eigenlijk is het een rolstoel voor gehandicapte honden..
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:55 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Eigenlijk is het een rolstoel voor gehandicapte honden..
Ik schop deze even niet in.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:54 schreef PatriQue89 het volgende:
Nu moet ik
s
c
h
o
o
n
m
a
k
e
n
daar zijn vrouwen toch voor?
Ik schrok even. Maar kreeg een foute pagina waardoor mijn naam BOVEN jouw avatar kwam. Ik zit hier serieus te wenenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik schop deze even niet in.
HAAHAAA
Dat zeg je tegen jezelf? Alles goed?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik schrok even. Maar kreeg een foute pagina waardoor mijn naam BOVEN jouw avatar kwam. Ik zit hier serieus te wenen
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik schrok even. Maar kreeg een foute pagina waardoor mijn naam BOVEN jouw avatar kwam. Ik zit hier serieus te wenen
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:51 schreef PatriQue89 het volgende:
BBQ in elkaar gezet
[ afbeelding ]
Jezus, die pagina was ECHT fout opgebouwdquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:58 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dat zeg je tegen jezelf? Alles goed?
Discussions with myself: The René storyquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:58 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dat zeg je tegen jezelf? Alles goed?
Applequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jezus, die pagina was ECHT fout opgebouwdIk snapte het al niet meer.
Incompetente webbrowserts
HAHA ZON HIER!quote:
kquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoi spindoctors.
Ik ga dit jaar niet kijken naar My name is. De juryleden zijn om te janken
Okquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoi spindoctors.
Ik ga dit jaar niet kijken naar My name is. De juryleden zijn om te janken
xdquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:50 schreef ValHallen het volgende:
My name is Earl is toch helemaal geen talentenjacht? pffrrttbwahahahahahahaa
Je hebt met je kut staan klapperen tegen het beeld van Mr. Phillips?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:58 schreef Bellatrix het volgende:
Missie bereikt.
Eindhoven zal nooit meer hetzelfde zijn.
Neen,quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:59 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je hebt met je kut staan klapperen tegen het beeld van Mr. Phillips?
quote:
quote:
met Adelante minder gejuichquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:10 schreef ValHallen het volgende:
Wel leuk dat hij zo blij is met het weer in Perth.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor de kleine mensen onder ons kan ie nog mooi dienst doen als rollator. Zo later op de avond.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:51 schreef PatriQue89 het volgende:
BBQ in elkaar gezet
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:36 schreef Laysa het volgende:
Kijk mij eens iets moois gekocht hebbenEuh. Een jas!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
Precies.. het werd ook al een kinderwagen genoemd..quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:45 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Voor de kleine mensen onder ons kan ie nog mooi dienst doen als rollator. Zo later op de avond.
Jaaquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:48 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Precies.. het werd ook al een kinderwagen genoemd..
Hebben René en ik die alvast!
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:45 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Voor de kleine mensen onder ons kan ie nog mooi dienst doen als rollator. Zo later op de avond.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:36 schreef Laysa het volgende:
Kijk mij eens iets moois gekocht hebbenLekker Japponnon bloemetjes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
O...quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:08 schreef Bellatrix het volgende:
Ja schat weet ik, ik schrijf woorden soms met een o, Japan bloemetjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |