Nee, ze zijn gewoon teringluiquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:45 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik neem dat ik dan de garantie kwijt ben. Daarentegen heb ik ook geen vertrouwen in LG aangezien ze zeiden dat de 2.3 update in juli zou komen.
Ik heb altijd een vast keypad gehad.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:44 schreef Exentric90 het volgende:
Zaterdag een nieuwe telefoon..wil perse een met een uitschuif qwerty, toch maar een desire z of zijn er aanwijzingen voor een ander toestel binnenkort?
Ik heb nu een htc legend en een galaxy gehad. Kan er wel mee omgaan maar zoals ik met mijn G1 typte kan ik niet. En aangezien ik veel typ.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:46 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik heb altijd een vast keypad gehad.
Maar heb nu de HD met touch, bevalt me best met die voorspellende apps
Donequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:57 schreef Swomp het volgende:
Nogmaals, deze reek (HTC Sensation #3 Waar de eerste toestellen binnen zijn!) moet nog in de OP gefixed worden
Suggesties?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:43 schreef Ghostbuster het volgende:
En de musthave apps kunnen ook wel een update gebruiken![]()
Nu we toch aan het zeiken zijn.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:10 schreef icedtea het volgende:
Zojuist deze app ontdek, BeWeather!
[ afbeelding ]
Eindelijk een mooie weather app voor Android!Helaas nog wel in beta maar tot nu toe nog niks over te klagen! Enig nadeel is dat je de app dus telkens van de site af moet downloaden omdat hij nog niet in de market staat.
Verzoekjes mag je bij mij indienenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:43 schreef Ghostbuster het volgende:
En de musthave apps kunnen ook wel een update gebruiken![]()
Nu we toch aan het zeiken zijn.
Damn, gebruiken ze daar ook al m'n voor HTC Desire gemaakte, door HTC Desire HD gebruiker verkrachte headerquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:57 schreef Swomp het volgende:
Nogmaals, deze reek (HTC Sensation #3 Waar de eerste toestellen binnen zijn!) moet nog in de OP gefixed worden
Voor mijn samsung galaxy gio was zogenaamd 2.3 gemaakt maar niks van gezien... heb m geupdate met 2.3 van galaxy ace en die werkt gewoonquote:
Mooi zeg. Lijkt wel sterk op 1 van de lockscreens van InsertCoin (een custom rom)....quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:10 schreef icedtea het volgende:
[ afbeelding ]
Eindelijk een mooie weather app voor Android!Helaas nog wel in beta maar tot nu toe nog niks over te klagen! Enig nadeel is dat je de app dus telkens van de site af moet downloaden omdat hij nog niet in de market staat.
bij toetsenbordinstellingen de invoertaal veranderen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 16:00 schreef Paxcon het volgende:
Ik heb net een nieuwe telefoon (m'n eerste Android) maar ookal staat de taal op Nederlands, hij herkent Nederlandse woorden niet die ik typ en geeft Engelse suggesties. Weet iemand hoe je dit oplost?
Beetje zuinig voor je batterij?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:10 schreef icedtea het volgende:
[ afbeelding ]
Helaas staat die ook op Nederlands, en ook zegt hij dat hij dat woordenboek ondersteunt. Ook op de spatiebalk staat hij op Nederlands. Echt heel vaag.quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:33 schreef AlexanderC het volgende:
[..]
bij toetsenbordinstellingen de invoertaal veranderen.
Ik zat hetzelfde te denken toen ik iemand met een iPhone bezig zag met whatsappen. Erg dom van androidkeyboardmakers om te denken dat we blind terug willen tikken....quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:42 schreef MichielPH het volgende:
Is het ook mogelijk om bij typen in landscape niet direct je hele scherm kwijt te zijn aan een leeg tekstveld? Zoals in iOS dus, hoe meer je typt, des te groter word je tekstveld. Maar als je nog niets getypt hebt, zie je ten minste nog je smsjes/whatsappberichten/whatever
[ afbeelding ]
Bij instellingen van het toetsenbord meerdere talen toevoegen en dan kun je de spatiebalk sliden naar een andere taalquote:Op maandag 22 augustus 2011 00:16 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Helaas staat die ook op Nederlands, en ook zegt hij dat hij dat woordenboek ondersteunt. Ook op de spatiebalk staat hij op Nederlands. Echt heel vaag.
Google Latitudequote:Op zondag 21 augustus 2011 22:12 schreef Schanulleke het volgende:
Ik heb vandaag voor het eerst gespeeld met Glympse. Wat een toffe app is dat. Het geeft de mogelijkheid om een selectie van mensen via sms of email een link te geven die ze voor een bepaalde tijd (bijv een uur) precies laat zien waar jij je bevindt op een kaart. Anderen kunnen dat ook bij jou doen. Ideaal om elkaar ergens te vinden. Of om een race te houden, waar het bij ons al snel in ontaarde op de terugweg
Ja das irri ja, moet altijd de invoer wegdrukken om te kunnen lezen.quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:42 schreef MichielPH het volgende:
Is het ook mogelijk om bij typen in landscape niet direct je hele scherm kwijt te zijn aan een leeg tekstveld? Zoals in iOS dus, hoe meer je typt, des te groter word je tekstveld. Maar als je nog niets getypt hebt, zie je ten minste nog je smsjes/whatsappberichten/whatever
[ afbeelding ]
Nee, dat is anders. Dat staat altijd aan, terwijl Glympse je de mogelijkheid geeft om te finetunen. Je kan precies bepalen wie het wanneer ziet.quote:
Ik heb Engels en Nederlands gedaan maar welke ik ook schuif, hij blijft Engelse suggesties geven. Ook als ik Engels wegvink en enkel Nederlands laat staan blijven de opties Engels. Opnieuw opstarten ook al geprobeerd...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 08:33 schreef 1517 het volgende:
[..]
Bij instellingen van het toetsenbord meerdere talen toevoegen en dan kun je de spatiebalk sliden naar een andere taal
3G Watchdogquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:58 schreef Autodrop het volgende:
Ik ben op zoek naar een applicatie waarmee ik instellingen kan maken voor data roaming. Ik wil mijn datagebruik tijdens het roamen bij kunnen houden, maar wil niet dat dit opgeteld wordt bij het verbruik dat ik maak in NL en via WiFi. Ook wil ik de mogelijkheid om de applicatie automatisch de 3G verbinding uit te laten zetten na een bepaald aantal MB's per dag wanneer er geroamed wordt.
Iemand die weet welke app ik nodig heb?
Even iets downloaden uit de market?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:49 schreef Paxcon het volgende:
Weet iemand hoe het kan dat een apparaat dat FMradio ondersteunt niet die applicatie heeft? Moet je dan eerst gaan ''jailbreaken'' ofzo?Sorry, ik heb geen verstand van Android.
Wat voor apparaat gaat dat dan over?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:49 schreef Paxcon het volgende:
Weet iemand hoe het kan dat een apparaat dat FMradio ondersteunt niet die applicatie heeft? Moet je dan eerst gaan ''jailbreaken'' ofzo?Sorry, ik heb geen verstand van Android.
Huawei Ideos U8150 (quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:53 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Wat voor apparaat gaat dat dan over?
De Desire S zou ik inderdaad zeggen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:56 schreef rene90 het volgende:
Wat is tegenwoordig een beetje de meest gangbare telefoon die niet gelijk enorm groot is maar wel gewoon een prima smartphone, ik heb nu een 3.2 inch scherm en bevalt wel goed?
Zelf zag ik de desire S / Z wel zitten, maar weet niet of jullie nog tips hebben. Wat te tweaken is wel leuk
Je hebt apk installers, zie market.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:02 schreef Paxcon het volgende:
Ik heb trouwens wel een site gevonden waarbij een bestand zit (fmradio.apk) en iemand met dezelfde telefoon als ik heeft die radio hiermee aan de praat gekregen. Ik heb dat bestand gedownload, alleen kan ik het op m'n telefoon nergens terugvinden. Is dit sowieso makkelijk te installeren of moet je daar eerst wat aan getweaked hebben voordat je dit soort dingen kunt installeren?
Ah geweldig, nu is het gelukt! Bedankt!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:02 schreef rene90 het volgende:
[..]
Je hebt apk installers, zie market.
Ik heb ook wel dat de agenda's niet lekker synchroniseren. Verjaardagen van contactpersonen staan er niet altijd in, andere keren weer dubbel. Daar valt nog wel iets te verbeteren.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:36 schreef -J-D- het volgende:
Probleempje:
Heb een agenda geselecteerd die weergegeven moet worden. Het gaat om de voetbalwedstrijden van een club. Deze worden wel weergegeven in de Google Calendar, maar niet op mijn foon.
Ik heb die agenda wel aangevinkt staan! Ook als ik hem uitvink en weer aanvink, zie ik hem niet. De agenda van die wedstrijden opnieuw 'installeren' is ook geen oplossing.
Herkenbaar voor iemand?
Nu wel in de Market, alleen ¤1,99. Ik heb al Beautiful Widgets gekocht en die weer-widget is prima.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:10 schreef icedtea het volgende:
[ afbeelding ]
Helaas niet dit maalquote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:39 schreef Ghostbuster het volgende:
herstarten of syncen wil nog wel is helpen
Werkt alleen als je volledige rechten hebt in de agenda, niet bij bijv alleen raadplegen. Zodra ie onder 'mijn agenda's' valt, moet je m zien.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:36 schreef -J-D- het volgende:
Probleempje:
Heb een agenda geselecteerd die weergegeven moet worden. Het gaat om de voetbalwedstrijden van een club. Deze worden wel weergegeven in de Google Calendar, maar niet op mijn foon.
Ik heb die agenda wel aangevinkt staan! Ook als ik hem uitvink en weer aanvink, zie ik hem niet. De agenda van die wedstrijden opnieuw 'installeren' is ook geen oplossing.
Herkenbaar voor iemand?
Hij staat bij Mijn Agenda's maar zie niets in de agenda zelf.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:44 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Werkt alleen als je volledige rechten hebt in de agenda, niet bij bijv alleen raadplegen. Zodra ie onder 'mijn agenda's' valt, moet je m zien.
Dat was tenminste bij mij zo.
Is niet nodig om volledige rechten te hebben. Zodra je gemachtigd bent om erin te kijken, zou je hem moeten kunnen zien.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:44 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Werkt alleen als je volledige rechten hebt in de agenda, niet bij bijv alleen raadplegen. Zodra ie onder 'mijn agenda's' valt, moet je m zien.
Dat was tenminste bij mij zo.
Hier werkte het op een Desire, Desire Z en Flyer echt pas als eigenaar. Alleen maar mooi als dat blijkbaar niet overal zo werkt.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:57 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Is niet nodig om volledige rechten te hebben. Zodra je gemachtigd bent om erin te kijken, zou je hem moeten kunnen zien.
Uhh wut je kan toch gewoon naar https://mail.google.com/mail/?hl=nl&shva=1#contacts gaan?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 06:51 schreef Juup© het volgende:
Eindelijk een programma gevonden waarmee ik mijn telefooncontacten kan bewerken op mijn laptop: Wondershare Mobilego.
Handig iets
Dan had ik wel Googlecontacts getypt ipv telefooncontactenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 06:53 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Uhh wut je kan toch gewoon naar https://mail.google.com/mail/?hl=nl&shva=1#contacts gaan?
Want? Noem me 1 voordeel van telefoon contacten ipv google contacten?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 07:15 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dan had ik wel Googlecontacts getypt ipv telefooncontacten
Ik doe niet aan google contacten.
Daarom moet je in je contactenlijst ook aangeven alleen contacten met een telefoonnummer te laten weergeven. Is een standaard Android-functie.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 08:01 schreef Ghostbuster het volgende:
Google contacten kunnen ook marktplaats of ebay figuren zijn
Echt zwaar irri , ik had het ook liever meer gescheiden gehad.
Hé een blackberry maar dan op android.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:41 schreef rene90 het volgende:
Er komt een mooi telefoontje aan waar ik mijn oog op heb laten vallen en wat precies is wat ik wil eigenlijk. Altijd tevreden geweest met het gebruiksgemak van een nokia e71, en dan dus het toetsenbordje idee. Ik mistte alleen het touchscreen scherm op sommige gevallen dus zie daar:
[ afbeelding ]
De samsung galaxy m pro, 1 ghz, 2.3 android, 5mp camera. Nu even wachten tot hij in de winkel komt
Alleen zit ik in over dat schermpje, gaan veel app's niet naar de klote daardoor omdat die daar niet mee kunnen omgaan of gaat dit automatisch naar het scherm staan?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:04 schreef Karstman het volgende:
[..]
Hé een blackberry maar dan op android.
Zie bijvoorbeeld de Chacha van HTC, daar draaien een hoop apps niet mee en staan die dus zijwaarts op je scherm.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:08 schreef rene90 het volgende:
[..]
Alleen zit ik in over dat schermpje, gaan veel app's niet naar de klote daardoor omdat die daar niet mee kunnen omgaan of gaat dit automatisch naar het scherm staan?
Duidelijk, dan kom ik toch weer terug bij de desire squote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:09 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Zie bijvoorbeeld de Chacha van HTC, daar draaien een hoop apps niet mee en staan die dus zijwaarts op je scherm.
Zul je geen spijt van krijgen, prima toestel.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:35 schreef rene90 het volgende:
[..]
Duidelijk, dan kom ik toch weer terug bij de desire s.
Dat is toch gewoon een kwestie van voorkeurquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:39 schreef Ireyon het volgende:
Het willen van een fysiek toetsenbord vind ik de meest onbegrijpelijke eis die je aan een telefoon kunt stellen. Heb ook nog niemand serieus horen klaren over een touchscreen-toetsenbord, hooguit mensen die verwachten dat ze er na 5 minuten kloten ook perfect en razendsnel mee om kunnen gaan en het dus eigenlijk geen kans geven..
Geen voordeel, ik wil gewoon niet alles op Google zetten.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 07:21 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Want? Noem me 1 voordeel van telefoon contacten ipv google contacten?
Heb je een hoesje eromheen?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:24 schreef kawa4 het volgende:
vraagje voor mensen met de HTC desire,
ik heb er dus ook 1 en hij bevalt goed enzo,
alleen heeft er ook iemand last van ( of gehad)
oververhitting,
als ik met google.maps aan de navi ben.
dan valt hij ongeveer na 5 minuten uit,
het zelfde als ik op facebook, of op het gewone internet zit.
dus nou komt de vraag, weet iemand daar een oplossing voor.
ik heb hem al helemaal doorgeblazen dus hij is weer redelijk schoon.
ps de garantie is al verlopen.
De garantie kan nog niet verlopen zijn. Je hebt 2 jaar garantie en zo oud is de Desire nog niet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:28 schreef kawa4 het volgende:
nee er zit geen hoesje of nix omheem
gewoon alleen bellen dan heb ik er geen last van,
alleen wanneer ik dus echt de apps gebruiken
Die klachten heb ik al heel vaak gehoord en nog steeds vind ik het soms wel eens lastig dat ik geen gevoel heb met typen. Je zit zo op de "toets" ernaast. Vroeger met mijn Nokia kon ik smsjes typen zonder te kijken, dat kan nu echt niet meer. Het vervelende typen op een touchscreen weerhoudt me er soms wel eens van om bepaalde dingen te doen op mijn smartphone, dan spring ik toch vaak weer gauw achter de PC.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:39 schreef Ireyon het volgende:
Het willen van een fysiek toetsenbord vind ik de meest onbegrijpelijke eis die je aan een telefoon kunt stellen. Heb ook nog niemand serieus horen klaren over een touchscreen-toetsenbord, hooguit mensen die verwachten dat ze er na 5 minuten kloten ook perfect en razendsnel mee om kunnen gaan en het dus eigenlijk geen kans geven..
Dit dus. Hoe lomp je ook typt, 8 van de 10x maakt ie er gewoon het goede woord van.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:35 schreef Ireyon het volgende:
'k Weet niet wat voor toetsenbord je gebruikt dat je last hebt van tikken op een toets ernaast, maar als ik drwndiputeyr typ maakt-ie er nog zonder moeite serendipiteit van.
Dat klopt, alleen heb ik in het "woordenboek" blijkbaar standaard woorden staan die ik er niet ingezet heb en dus ook niet kan verwijderen. Best irritant want ik wil gewoon een normaal standaard Nederlands woordenboek die de juiste woorden geeft.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:57 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Dit dus. Hoe lomp je ook typt, 8 van de 10x maakt ie er gewoon het goede woord van.
Waar gaat de grote knop in het midden voor dienen als de home-knop er naast zit?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:41 schreef rene90 het volgende:
Er komt een mooi telefoontje aan waar ik mijn oog op heb laten vallen en wat precies is wat ik wil eigenlijk. Altijd tevreden geweest met het gebruiksgemak van een nokia e71, en dan dus het toetsenbordje idee. Ik mistte alleen het touchscreen scherm op sommige gevallen dus zie daar:
[ afbeelding ]
De samsung galaxy m pro, 1 ghz, 2.3 android, 5mp camera. Nu even wachten tot hij in de winkel komt
Soort scroll knop wat ik begreep.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:34 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Waar gaat de grote knop in het midden voor dienen als de home-knop er naast zit?
Ik zet die woordenboeken altijd als eerste uit... Vind het echt gruwelijk irritant als mijn telefoon mijn woorden wil afmaken en in 9 van de 10 gevallen is het niet de juiste optie. Standaard Sense toetsenbord trouwens.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:35 schreef Ireyon het volgende:
'k Weet niet wat voor toetsenbord je gebruikt dat je last hebt van tikken op een toets ernaast, maar als ik drwndiputeyr typ maakt-ie er nog zonder moeite serendipiteit van.
Ik zou sowieso lookout gebruiken die is erg goed en niet irritant (als je de notifications uit zet)quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 00:37 schreef MagischMannetje het volgende:
Dacht eerst dat zon virus scanner onzin was. Of zou ik hem er dan toch maar opgooien. Vooral omdat ik er ook mee internetbankier, en soms paypall.
En dan kan ik zo goed als zorgeloos internetbankieren/paypall gebruiken?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 00:42 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik zou sowieso lookout gebruiken die is erg goed en niet irritant (als je de notifications uit zet)
Jup, alle apps die je download worden gecheckt of er geen spyware ed in zit.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 00:59 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
En dan kan ik zo goed als zorgeloos internetbankieren/paypall gebruiken?
De eerste keer dat je hem er op zet, scant hij alles.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 10:02 schreef Schanulleke het volgende:
Alleen je downloads, of ook wat je al geïnstalleerd hebt?
Dan nog kan het totaal geen kwaad om lookout er op te hebben staan, je weet maar nooitquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 10:18 schreef Ireyon het volgende:
De enige mensen die zich zorgen hoeven te maken zijn de simpele figuren die Wallpaper-apps downloaden ondanks de duidelijke vermelding dat ze sms-toegang hebben. Beperk je gewoon tot apps van betrouwbare ontwikkelaars en met een hoop userfeedback. Vaak staat daar ook bij waarvoor bepaalde toestemming nodig is (een hoop games vragen bijv. toegang tot telefoonoproepen, om het spel te kunnen pauzeren wanneer je gebeld wordt).
Roaming heb ik net ingesteld, die task killer gooi ik er dan maar af. Maar weet je nog wat over het gebruik van navigatie via je mobiel?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 16:50 schreef Ireyon het volgende:
Een taskkiller is niet nodig en niet goed voor je batterij en iedereen die beweert van wel, weet niet waar-tie over praat. Het beste wat je kan doen is jezelf aanleren om je batterij gewoon op te laden wanneer het kan.. Dus sowieso elke nacht, maar bijv. ook op het werk wanneer het kan. 't Is zonde om van nuttige dingen geen gebruik te maken, gewoon omdat het meer energie kost.
De internetverbinding uitschakelen kan sowieso, verder is er een aparte optie om alleen roaming uit te schakelen zodat je alleen een internetverbinding hebt wanneer die van je eigen provider is (en die zichzelf dus uitschakelt wanneer je in 't buitenland bent).
Must-have apps zijn er teveel om op te noemen.. Kijk gewoon een beetje rond op https://market.android.com/ , filter op meest gedownload / hoogste waardering / etc.
Ik gebruik al jaren Sygic (Aura) ben er enorm tevreden mee, kost ook niet zoveel in aanschaf en je hebt geen roaming nodig.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:02 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Roaming heb ik net ingesteld, die task killer gooi ik er dan maar af. Maar weet je nog wat over het gebruik van navigatie via je mobiel?
Bij Aura kun je steeds per land kiezen welke kaarten je wil downloaden, dus in theorie kan je alles downloaden.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:05 schreef static het volgende:
Is er een navigatie-programma (betaald is prima) dat de kaarten van de hele wereld lokaal opslaat?
Of heb ik dan een SD van 300GB nodig?
Draaide je nog de stock rom? Ik zit al eeuwen op Cyanogen, maar MIUI is nu ook stable voor de O2X?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:02 schreef o.us het volgende:
Lol, heb totaal geen verstand van rooten ed maar nu is het mij toch gelukt om MIUI Gingerbread op mijn LG Optimus 2X te gooien.
OMG WAT IS HET MOOI
LG Optimus 2x heeft prachtige hardware maar de LG ROM heeft al die tijd de mogelijke ervaring verkloot, zo lijkt het.
Tot een uur geleden draaide ik nog stock rom. Nu draai ik de laatste MIUI op O2X.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Draaide je nog de stock rom? Ik zit al eeuwen op Cyanogen, maar MIUI is nu ook stable voor de O2X?
Maar werkt alles? WiFi? Apps? Hoe is de battery drain?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:42 schreef o.us het volgende:
[..]
Tot een uur geleden draaide ik nog stock rom. Nu draai ik de laatste MIUI op O2X.
Is de Cyanogen al een beetje betrouwbaar voor de O2X of is hij nog steeds buggy.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Draaide je nog de stock rom? Ik zit al eeuwen op Cyanogen, maar MIUI is nu ook stable voor de O2X?
Nee hij draait echt de laatste 20 releases als een tiet, sterker nog, ik heb er nooit problemen mee gehadquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:43 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Is de Cyanogen al een beetje betrouwbaar voor de O2X of is hij nog steeds buggy.
WiFi werkt.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar werkt alles? WiFi? Apps? Hoe is de battery drain?
Mmm ga ik binnenkort ook maar weer eens over.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee hij draait echt de laatste 20 releases als een tiet, sterker nog, ik heb er nooit problemen mee gehadHet is vaak ook afhankelijk van welke smallband / RIL versie mensen draaien, daar schijnen nogal wat issues mee te (kunnen) zijn.
Welke heb je?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:49 schreef Rivalo het volgende:
Balen dat er nog steeds geen roms voor mijn telefoon zijn. Ja er is een unstable versie van CM7 die geen dataverbinding kan
Xperia Play.quote:
ROM's worden niet geschreven in Java hèquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:56 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Xperia Play.
Er is nu root, de bootloader valt te unlocken(hier heb ik niet echt verstand van wat het doet? ) en er is een overclock kernel.
Er is nog geen Custom Recovery en de enige rom is een CM7 dev versie waar de dataverbinding kapot is.
Als Sony nou geen rechtzaak had aangespannen tegen die gast die de PS3 kraakte had ik nu roms gehad
Ik zou best zelf willen coden maar ik denk dat je na een paar weekjes Java je er nog niet bent![]()
Ik heb er geen verstand van dus, dacht dat heel veel Java was op android.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:59 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
ROM's worden niet geschreven in Java hè.
Sycig en Navigon kunnen datquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:05 schreef static het volgende:
Is er een navigatie-programma (betaald is prima) dat de kaarten van de hele wereld lokaal opslaat?
Of heb ik dan een SD van 300GB nodig?
dat is natuurlijk voorwaarde, maar volgens mij kom je met een 16gig al een heel eindquote:Op zondag 28 augustus 2011 09:06 schreef Juup© het volgende:
[..]
Mits het toestel dan een hele grote SD kaart aan kan
Jawel hoor, genoeg:quote:Op zondag 28 augustus 2011 10:56 schreef MagischMannetje het volgende:
Tuurlijk is er weer geen ROM voor mn Neo...
Ik zie maar 1 Rom hoor? en dat is die van CM7 en die ondersteunt geen dataconnectie...quote:Op zondag 28 augustus 2011 11:12 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Jawel hoor, genoeg:
http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=965
zelfs cm7:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1205141
Als je van tevoren kaarten download wel ja.quote:Op zondag 28 augustus 2011 11:15 schreef MagischMannetje het volgende:
Navigon op mn mobiel gezet. Dus ik kan nu gewoon Navigon gebruiken zondere enige internetverbinding?
Swiftkey werkt veel beter dan Swype vind ik.quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:59 schreef rene90 het volgende:
Heb nu zo een swype programma, slideit heet het en werkt best prima. Iemand anders ervaringen met zulke toetsenborden?
Dropbox?quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:28 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Misschien moet ik even beter zoeken, maar toch maar even vragen hier.
Is er een app waarmee je je telefoon(of tablet in dit geval) aan je netwerk kan hangen thuis?
Gewoon op het wifi-netwerk gooien lukt natuurlijk wel, maar ik bedoel dus dat ik via mijn android apparaat de gedeelde mappen op mijn computers kan openen en andersom via mijn computer bestanden naar mijn apparaat kan verplaatsen.
Nu moet dat allemaal via usb-kabeltjes, en dat moet toch makkelijker kunnen lijkt me..
Filezilla is simpel en makkelijk.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:58 schreef Ghostbuster het volgende:
Welk FTP progamma op de computer is makkelijk voor swiFTP?
Kan het nog makkelijker dan Dropbox?quote:Op maandag 5 september 2011 23:04 schreef 1517 het volgende:
[..]
Een veel makkelijkere dropding:
http://labs.dashwire.com/drop
Is alleen voor computer naar telefoon, dmv de bestanden slepen naar een browser venster.quote:Op dinsdag 6 september 2011 07:15 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Kan het nog makkelijker dan Dropbox?
net gebeld, en hij wordt morgen tussen 5 en 9 opgehaald.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:52 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
De garantie kan nog niet verlopen zijn. Je hebt 2 jaar garantie en zo oud is de Desire nog niet.
Je hebt het bekende kapotte moederbord probleem. Even HTC bellen en dan halen ze hem de volgende werkdag op. Na een weekje/anderhalve week krijg je hem dan terug. Met een nieuw moederbord.
Is een bekend probleem van de Desire.
Bij de account settings aangeven welke als default moet zijn? Ligt een beetje aan op welke manier je de agenda gebruikt om te weten waar dat precies is.quote:Op donderdag 8 september 2011 10:25 schreef NatteKrant het volgende:
Even een vraagje over Google Agenda. Ik werk met twee google-accounts, maar hij pakt de verkeerde steeds als eerste keus, kan ik dat ergens wijzigen? En kun je ook afspraken verplaatsen van je ene agenda naar de andere?
dank
Je kan je agenda van de ene account koppelen aan de agenda van de andere account.quote:Op donderdag 8 september 2011 10:25 schreef NatteKrant het volgende:
Even een vraagje over Google Agenda. Ik werk met twee google-accounts, maar hij pakt de verkeerde steeds als eerste keus, kan ik dat ergens wijzigen? En kun je ook afspraken verplaatsen van je ene agenda naar de andere?
dank
Tja, het handige van een apk file is toch dat je het handmatig op je sd kunt zetten en dan via een filebrowser op je telefoon kunt installeren? Want bij Androidzoom moet ie direct op de telefoon geïnstalleerd worden.quote:Op donderdag 15 september 2011 21:36 schreef Eric_Cantona het volgende:
Als die van AndroidZoom niet werkt, dan werkt 'n andere apk ook niet, lijkt me..
Wat je zou kunnen doen is naar 'Manage Applications' gaan, daar het tabje 'All' selecteren en 'Talk' opzoeken. Als je daar aangekomen bent op 'Clear Data' en eventueel 'Clear Cache' klikken. Alle instellingen en accounts zullen verdwijnen uit Talk, maar hoogstwaarschijnlijk zal je hem wel weer kunnen gebruiken. Mocht dit niet werken dat blijft er eigenlijk alleen een reset over, maar dat is wel erg drastisch.quote:Op vrijdag 16 september 2011 09:02 schreef Aventura het volgende:
Opeens doet mijn google talk app het niet meer. Crasht bij starten. Het is op mijn htc desire een reeds geinstalleerde app, ik kan hem bijvoorbeeld niet verwijderen en opnieuw installeren. Heeft iemand hier er ervaring mee?
Confused, kloon?quote:Op vrijdag 16 september 2011 09:37 schreef Ayca het volgende:
Wat bij hielp was batterij eruit en telefoon opnieuw opstarten.
Waarom update je niet naar 2.3 dan?quote:Op donderdag 15 september 2011 22:25 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Tja, het handige van een apk file is toch dat je het handmatig op je sd kunt zetten en dan via een filebrowser op je telefoon kunt installeren? Want bij Androidzoom moet ie direct op de telefoon geïnstalleerd worden.
EDIT: nevermind, het zal toch niet werken aangezien m'n Desire op Android 2.2 loopt i.p.v. 2.3.
Geen handige remote voor mij dus...
Eh neequote:Op vrijdag 16 september 2011 09:49 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Confused, kloon?
Ik ga er eigenlijk altijd wel van uit dat iemand dat soort dingen al geprobeerd heeft alvorens te posten.
Hier staat o.a. waarom. Plus dat m'n telefoon nu al redelijk vaak meldt dat intern geheugen vol is...quote:Op vrijdag 16 september 2011 09:59 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Waarom update je niet naar 2.3 dan?
Ah, duidelijk.quote:Op vrijdag 16 september 2011 13:12 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Hier staat o.a. waarom. Plus dat m'n telefoon nu al redelijk vaak meldt dat intern geheugen vol is...
Staat hier niks bij?quote:Op maandag 29 augustus 2011 11:07 schreef James-Hetfield het volgende:
Wanneer ik de Android Market open en kijk bij deze app, staat er als status niet dat deze gedownload wordt, of geïnstalleerd is.
Tocht blijft die download starten, en is niet te annuleren.
Custom rom niks voor jou? De meeste custom roms zijn 2.3.xquote:Op vrijdag 16 september 2011 13:12 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Hier staat o.a. waarom. Plus dat m'n telefoon nu al redelijk vaak meldt dat intern geheugen vol is...
Ik ben bang dat ik daar toch een keer aan moet denk ik. Ook wat betreft het intern geheugen verhaal. Wel jammer aangezien het voor de rest (HTC Sense e.d.) gewoon harstikke goed bevalt.quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:16 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Custom rom niks voor jou? De meeste custom roms zijn 2.3.x
Dat heb ik uiteraard ook al geprobeerd, maar alle opties zijn grijs (disabled) zeg maar. Ik kan niks met de app doen, zelfs niet verwijderen. Dit (denk ik) omdat het voorgeinstalleerd is.quote:Op vrijdag 16 september 2011 09:27 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Wat je zou kunnen doen is naar 'Manage Applications' gaan, daar het tabje 'All' selecteren en 'Talk' opzoeken. Als je daar aangekomen bent op 'Clear Data' en eventueel 'Clear Cache' klikken. Alle instellingen en accounts zullen verdwijnen uit Talk, maar hoogstwaarschijnlijk zal je hem wel weer kunnen gebruiken. Mocht dit niet werken dat blijft er eigenlijk alleen een reset over, maar dat is wel erg drastisch.
Daar was/ben ik, maar geen mogelijkheid om een ander toetsenbord te selecten. Alleen om de instellingen voor het Japans en Chinees toetsenbord te wijzigen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 12:40 schreef SolidasRock het volgende:
Menu>instellingen>taal en toetsenbord> enz enz (HTC met 2.3.3)
Nope, alles helemaal standaard. Doe alleen de updates die ik binnenkrijg.quote:Op vrijdag 23 september 2011 15:38 schreef SolidasRock het volgende:
Heb je een custom rom van bijv MIUI of zo ?
Zoiets heet een duim en is gratisquote:Op zaterdag 24 september 2011 23:09 schreef jimjim1983 het volgende:
is er al een app waarmee ik een filmpje kan maken in een luidruchtige omgeving (festival)? eentje die er dus voor zorgt dat het geluid niet overstuurd is.
whehe, zelfs met duim is het dramatischquote:Op zondag 25 september 2011 09:11 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zoiets heet een duim en is gratisNu serieus, ik ken zo'n app niet en kan er ook niets over vinden, ben ook wel benieuwd.
Ik ben bang dat dat toch iets hardwarematigs is.quote:Op zondag 25 september 2011 10:39 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
whehe, zelfs met duim is het dramatischterwijl bij sommige telefoons het geluid echt perfect is
Welke telefoon?quote:Op zondag 25 september 2011 10:39 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
whehe, zelfs met duim is het dramatischterwijl bij sommige telefoons het geluid echt perfect is
Ziet er zeer goed uit.quote:Op donderdag 29 september 2011 00:10 schreef delano.888 het volgende:
Ice Cream Sandwich First Look? (Video)
Totally Agree!quote:Op donderdag 29 september 2011 02:07 schreef Parafernalia het volgende:
ik vind de nieuwe market maar niks
Mijn HTC Desire HD heeft ook nog de oude market (laatste update was in januari ofzo?)quote:Op donderdag 29 september 2011 09:15 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
Totally Agree!
Hij lijkt ook een stuk langzamer. Hoe wordt trouwens bepaald of je de nieuwe of de oude market krijgt?
Mijn Galaxy SII en mijn vriendins Galaxy Mini heeft al de nieuwe market terwijl mijn vaders HTC Sensation en mijn moeders HTC Desire Z nog de oude market hebben.
samsung galaxy squote:Op donderdag 29 september 2011 00:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Welke telefoon?
De Voodoo kernelapp heeft daar een mooie functie voor.
Here’s a list of the main specs:quote:Op donderdag 29 september 2011 17:29 schreef Klonk het volgende:
Hebben:http://techcrunch.com/201(...)hone-101p-for-japan/
Tv tuner snap ik ook niet, wel iets aziatisch, infrarood kan ik me wel voorstellen, kun je je toestel als afstandsbediening voor je tv enzo gebruiken, heeft de nieuwe Sony tablet ook.quote:Op donderdag 29 september 2011 19:00 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Here’s a list of the main specs:
■Android 2.3
■4-inch QHD LCD screen with 960×540 resolution
■13.2MP CMOS Lumix sensor with “Mobile Venus Engine“![]()
■waterproof body (IPX5/7)![]()
■TI OMAP4430 dual-core CPU (1GHz)![]()
■compatible with SoftBank’s “Ultra Speed” high-speed data communication service (max. 21Mbps)
■microSDHC card slot
■IEEE802.11b/g/n Wifi
■Bluetooth 2.1+EDR
■infrared connection(als in; waarom nog?)
■e-wallet function
■digital TV tuner(hebben we niet veel aan)
■W-CDMA, GSM
■size: 64×123×9.8mm weight: 128g
Niet, of bij sommige apps via de site (PayPal).quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 16:29 schreef dockx het volgende:
Hoe betaal ik in de market zonder een creditcard?
Goede keus. En met de volgende update (met Sense 3.5) loopt 'ie ook net zo soepel als de S2.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:22 schreef -J-D- het volgende:
Morgen ga ik maar eens een nieuwe foon halen.
Denk dat ik voor de Sensation ga.
Mooi overzichtje: klikquote:Op maandag 3 oktober 2011 12:02 schreef Braddie het volgende:
Dat het *prima* kan ben ik me van bewust, maar welke is qua snelheid beter en qua overall performance?
Nou, vergeet deze post niet:quote:
Dat de SGS2 qua specs beter is, betekent niet dat de overall performance ook direct beter is. Ik zou alsnog naar de winkel gaan en beide telefoons in handen houden en daar gewoon die kiezen die het beste voelt en het prettigste werkt.quote:Op maandag 3 oktober 2011 11:55 schreef rene90 het volgende:
Er zijn genoeg "versus" reviews te lezen als je even googled, maar het verschil zit hem voor jou denk ik voornamelijk in het scherm, 3,5 inch tegen 4,3 inch. Dat kan best wel wat verschillen in de handzaamheid, dus kijk even in de gewone winkel hoe het voelt. Wat jij er mee wilt kan met beide telefoons prima.
Stock rom er gewoon op flashen?quote:Op maandag 3 oktober 2011 18:06 schreef crossover het volgende:
Ik wil op mn hero die cyanogenmod eraf hebben en de originele software erop zetten. Ik vind het nu allemaal namelijk wat traag gaan. Hoe kan ik dat het snelste doen?
Hoe heb je dan de eerste keer cyanogenmod er op gekregen?quote:Op maandag 3 oktober 2011 18:17 schreef crossover het volgende:
Ik ben vergeten er bij te vertellen dat ik een n00b ben op het gebied van android. Iets meer info misschien?heb m'n flash kaart al in de laptop zitten.
Zo heb ik 'm gekocht.quote:Op maandag 3 oktober 2011 18:43 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Hoe heb je dan de eerste keer cyanogenmod er op gekregen?
Geloof mij maar, je kan beter een hard reset doen, dan terug naar stock. Stock is trager dan cyanogenmod.quote:
quote:Op maandag 3 oktober 2011 18:06 schreef crossover het volgende:
Ik wil op mn hero die cyanogenmod eraf hebben en de originele software erop zetten. Ik vind het nu allemaal namelijk wat traag gaan. Hoe kan ik dat het snelste doen?
quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:37 schreef crossover het volgende:
![]()
Laatst had ik de hero van iemand anders in m'n hand en die was veel sneller.. Nu moet ik vaak enkele seconden wachten voordat apps of bijvoorbeeld het telefoon-scherm start(en)
http://forum.xda-developers.comquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:37 schreef crossover het volgende:
Ik krijg 'm niet eens verbonden met HTC Sync
Zoek browser op in je settings-apps en doe alle standaarden herstellen oid.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:40 schreef NatteKrant het volgende:
Ooit een keer bij verschillende apps ingesteld dat links geopend worden in de standaardbrowser. nu gebruik ik echter Opera maar hoe kan ik zorgen dat die links nu geopend worden in opera?
Instellingen, applicaties, applicaties beheren, browser, standaarden wissen (oid)quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:40 schreef NatteKrant het volgende:
Ooit een keer bij verschillende apps ingesteld dat links geopend worden in de standaardbrowser. nu gebruik ik echter Opera maar hoe kan ik zorgen dat die links nu geopend worden in opera?
Dat was hem. Thnx!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:41 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Instellingen, applicaties, applicaties beheren, browser, standaarden wissen (oid)
In het zwart is ie nog wel mooi, leuk randje. Maar in het wit idd, lijkt net een Chinese webshop meuk.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:39 schreef epicbeardman het volgende:
Voor de stijl hoef je ook niet naar Apple te gaan zeg. Wa un lelijk ding. Dat überhaupt een bedrijf dat ding zou willen kopiëren![]()
http://www.engadget.com/2(...)-ii-bionic-and-tita/
Dat probleem met dat intern geheugen is inmiddels al lang opgelost in de nieuwere modellen. En ook voor de Desire zijn er oplossingen voor in de vorm van custom ROMS die gewoon de standaard ROM bevatten, maar dan aangevuld met Apps2SD+ functie waarbij het probleem met het geheugen is opgelost.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:02 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
In het zwart is ie nog wel mooi, leuk randje. Maar in het wit idd, lijkt net een Chinese webshop meuk.
[ afbeelding ]
Jammer dat HTC weinig intern geheugen toevoegd (Desire anyone, zelf helaas ervaring mee). Als je standaard ROM goed/mooi vind is het altijd zo'n gezeur bij apps installeren.
Ik gebruik app2sd niet, heb 83 apps erop staan en heb nog 109MB vrij intern. Gebruik zelf een "uitgeklede" InsertCoin_GB_Sense2.1_CM7_1.1.3 ROM.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 07:43 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dat probleem met dat intern geheugen is inmiddels al lang opgelost in de nieuwere modellen. En ook voor de Desire zijn er oplossingen voor in de vorm van custom ROMS die gewoon de standaard ROM bevatten, maar dan aangevuld met Apps2SD+ functie waarbij het probleem met het geheugen is opgelost.
Uitgekleed? Huh? In ieder geval is wat jij hebt Data++.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 08:13 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik gebruik app2sd niet, heb 83 apps erop staan en heb nog 109MB vrij intern. Gebruik zelf een "uitgeklede" InsertCoin_GB_Sense2.1_CM7_1.1.3 ROM.
Dat kloptquote:Op woensdag 5 oktober 2011 08:39 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Uitgekleed? Huh? In ieder geval is wat jij hebt Data++.
Geheel met jou eens, is nog trager geworden ook vind ik.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:49 schreef RealBizkit666 het volgende:
De nieuwe market ziet er extreem bagger uit...
Ik heb lekker nog de oude. Nieuwe tijdje geprobeerd en die heeft wel wat voordelen, maar hij werkt veel te traag.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:52 schreef Juup© het volgende:
[..]
Geheel met jou eens, is nog trager geworden ook vind ik.
mooi he.quote:
En zelfs nog meer is daarmee opgelost. Sneller en mooier imho.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 07:43 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dat probleem met dat intern geheugen is inmiddels al lang opgelost in de nieuwere modellen. En ook voor de Desire zijn er oplossingen voor in de vorm van custom ROMS die gewoon de standaard ROM bevatten, maar dan aangevuld met Apps2SD+ functie waarbij het probleem met het geheugen is opgelost.
Dat belooft in ieder geval qua vormgeving heel wat bijzonders.quote:
idd, en als dat een gebogen scherm is dan spuit ik mijn hele beeldscherm onderquote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:38 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Dat belooft in ieder geval qua vormgeving heel wat bijzonders.
Laten we het hopen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:38 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Dat belooft in ieder geval qua vormgeving heel wat bijzonders.
Mwa, ik denk niet dat ze er een "oude" processor in zetten. De Nexus-serie is over het algemeen een soort showcase waarbij er zowel een nieuwe processor als een nieuwe versie van Android geshowd worden. Dat was althans altijd het idee achter de Nexus.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:01 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
mooi he.
Enige waar ik nog wat zorgen over maak is de processor.
De nieuwe van Samsung is nog niet beschikbaar en de nieuwe van TI was niet in voldoende aantallen beschikbaar toch? Misschien de huidige van de S2 opgeschroefd naar 1,5. (zou ik jammer vinden)
Nexus Prime (Galaxy S II HD):quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:38 schreef Klonk het volgende:
Is er ergens een samenvatting van die geruchten te vinden?
Android tweepuntviehieeeer, niet 4.0.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:30 schreef Ouqz het volgende:
[..]
Nexus Prime (Galaxy S II HD):
4.65inch 720p super AMOLED, 316dpi screen
1.5Ghz cortex A-9, 250Mhz SGX543MP2
LTE version, 16GB
internal (expandable), NFC
Android 4.0
Release data:
Nov. 11 (US: AT&T, Sprint, T-Mobile),
Jan. 15 (US: Verizon) branded "Droid Prime"
Klopt, noled.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:14 schreef rene90 het volgende:
De samsung galaxy s plus heeft een super amoled scherm. Houdt dat dan in dat je ook gebruik kan maken van zo een meldingsindicator op je scherm dat er een ledje gaat knipperen?
Je begrijpt het inderdaad verkeerd. Je kan namelijk op de GS1 & GS2 dmv noled wel enkele pixels laten branden, terwijl de rest van het scherm uit blijft. Het is dan ook een led scherm.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:20 schreef Devolution het volgende:
Die led indicator is een lampje, terwijl het scherm bestaat uit veel kleinere leds (elke pixel is 1 of meer ledjes). Voor zover ik weet is het in Android niet mogelijk om een individuele pixel of schermled te gebruiken als indicator. Óf het gehele scherm is aan, óf het gehele scherm is uit. Je kunt niet individuele pixels/leds aanzetten.
Nee dus
Edit:
Oh, misschien dat ik de vraag niet helemaal begrepen heb. Als het scherm uitstaat, kun je geen notificatieled laten branden op die smartphone. Wat wél kan, is een melding/ledje/icoontje op je scherm laten verschijnen zodra dit scherm aan staat.
Zoiets zou ook ideaal zijn, volgens mij vreet dat een stuk minder stroom dan dat er led's op het scherm oplichten. Het maakt mij ook niet uit dat ik dan niet gelijk zie "wat" er voor een bericht is, als je een melding hebt van iets wil ik sowieso kijken wat het is. Bij de nokia e71 was dit echt ideaal.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:59 schreef Nizno het volgende:
In een MIUI-rom zit ook een mogelijkheid om de menu en de vorige knop te laten oplichten wanneer er een bericht oid is.
Hopelijk kom ik die nog eens in een andere rom tegen, want andere dingen vond ik totaal niet goed in die rom.
ik hoop echt niet dat het de 1.5Ghz cortex A-9, 250Mhz SGX543MP2 gaat worden..quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:30 schreef Ouqz het volgende:
[..]
Nexus Prime (Galaxy S II HD):
4.65inch 720p super AMOLED, 316dpi screen
1.5Ghz cortex A-9, 250Mhz SGX543MP2
LTE version, 16GB
internal (expandable), NFC
Android 4.0
Release data:
Nov. 11 (US: AT&T, Sprint, T-Mobile),
Jan. 15 (US: Verizon) branded "Droid Prime"
hoeft voor mij ook niet groter, maar als je kijkt naar de nexus prime dan heeft die dus geen knoppen meer onder het scherm. 4,65 is dus vergelijkbaar met een telefoon van 4,3. Het is volledig scherm en niet meer ruimte nodig voor knoppen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:12 schreef rene90 het volgende:
Vinden jullie ook niet dat die schermen te groot gaan worden? Het wordt gewoon niet meer te doen straks om die dingen normaal mee te nemen.
De aankondiging gebeurt op 11 oktober dacht ik. Misschien delen ze mee dat de Nexus Prime tegen een datum gelanceerd wordt waarbij dan toch die nieuwe processor zit?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:18 schreef Sharpdressedman het volgende:
Overigens is het dubbel balen, want de prime komt te vroeg voor de nieuwe processor van Samsung maar the next best thing the OMAP 4460 van Texas Instruments is vertraagd.
Dus waarschijnlijk een "oude" die draait op 1,5
Nexus Prime was expected to be shipped with 1.5 GHz OMAP 4460 from Texas Instruments but lately the reports were that shipping for OMAP has been delayed.
hoop het, maar heb zitten googlen en alleen artikelen gelezen van afgelopen weekquote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:49 schreef DeMessias het volgende:
[..]
De aankondiging gebeurt op 11 oktober dacht ik. Misschien delen ze mee dat de Nexus Prime tegen een datum gelanceerd wordt waarbij dan toch die nieuwe processor zit?
Contactless charging (waar die puntjes voor staan) is overigens wel ubertof.quote:
dat zal alleen voor de vs gelden gok ik zoquote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:34 schreef Devolution het volgende:
Ik lees ook hier en daar dat het voorlopig een Verizon exclusive wordt, wat dus kan betekenen dat hij hier voorlopig niet uitkomt. Terwijl ik nu al haast niet meer kan wachten
Moet je even wachten tot de dag na de release en dan in je teletijdmachine stappen, kun je hem gisteren hebben.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 08:03 schreef Devolution het volgende:
Ja maar de vraag is dan hoe lang het zal duren voor ie hier uitkomt.. Ik wil die telefoon verdomme gisteren!
Dan doe je toch een andere rom op je desire?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 09:43 schreef mime_negert het volgende:
Heb nu een HTC Desire HD en zit al een tijd te kijken voor een Nexus variant. Vooral omdat er dan geen schil over Android zit. Het enige wat mij tegenhoud is de bouwkwaliteit van Samsung.
Mijn HTC voelt degelijk en stevig aan, bij de Samsung telefoons heb deze ervaring niet.
Hoop dat ze bij de Prime hebben aangepast. Of maak ik me onterecht zorgen?
Heb ik ook.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:03 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Dan doe je toch een andere rom op je desire?
Need!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:00 schreef delano.888 het volgende:
Hier issie dan:
[ afbeelding ]
http://pocketnow.com/andr(...)-samsung-nexus-prime
Prijs en releasedate is niet belangrijk?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:53 schreef Sharpdressedman het volgende:
tsss hoe lekt dat altijd uit.
Aan de ene kant fijn, hebben we eerder info. Maar vind het altijd wel leuk de verrassing op zo'n event![]()
Enige wat we nu nog moeten weten is welke processor er in komt
voor de één wel, de ander niet.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:56 schreef mime_negert het volgende:
[..]
Prijs en releasedate is niet belangrijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |