Precies dat dus... of je cancelled het van tevoren maar daar was al totaal geen aanleiding voor!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:27 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Afgezien van dat je als organisatie en als toeschouwer niks met zo'n waarschuwing kan, je kunt moeilijk binnen een uurtje 60000 man evacueren.
Volgens mij had de Belgische weerdienst ook een code oranje uitgegeven, net als ons KNMI.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:44 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Ze zagen het idd niet aankomen, zelfs de meteorologen niet.
Ik hoorde die brandweerman net zeggen dat ze het niet hadden zien aankomen, die specifieke cel.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:46 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]
Volgens mij had de Belgische weerdienst ook een code oranje uitgegeven, net als ons KNMI.
Precies, ik zie het gewoon als het eeuwige Telegraaf-reactie op zo'n gebeurtenis.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:46 schreef Ketchupcurry het volgende:
Hadden ze het festival afgelast voordat de bui overkwam en was de bui net wat meer een andere richting getrokken: Iedereen schreeuwen hoe belachelijk dat is.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:41 schreef paddy het volgende:
[..]
Is idd mooi om te zien. Heeft iedereen hier de mensen gevonden die daar waren en waar onzekerheid over bestond?
Oh ja, hij staat met zijn poten in de modder en wij niet, dus we mogen niks over hem zeggen. Tsjongejonge zeg, jullie lijken wel een sekte met zijn allen, vreselijk. Ik zeg alleen dat ik zijn optreden op de persco amateuristisch vond, meer niet. Aanstellers.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:47 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat bedoelt die dombo hier eigenlijk met professional? Of hij diploma heeft om een popfestival te organiseren of zo? Die man is een keiprofessional in het organiseren. Alles verloopt daar vlekkeloos en dat blijkt ook uit het feit dat de hulpverlening super is verlopen. Ik zou echt niet weten wat je die mensen kunt verwijten. En dat hij niet heel vlot uit zijn woorden kwam is op zeker doordat hij aangeslagen, in shock is en een hele nacht niet heeft geslapen (en waarschijnlijk de nachten hiervoor ook al heel weinig). Lekker makkelijk he, van dat domme commentaar geven vanuit je luie stoel.
kun jij deze link in de op zetten:quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:47 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Precies, ik zie het gewoon als het eeuwige Telegraaf-reactie op zo'n gebeurtenis.
Je wordt vervelend, echt...quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:46 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Oh, vertel? Wanneer was dat zo?
Sekte met zijn allen? Misschien hebben wij wel gewoon dezelfde mening en ook nog gelijk en jij niet. Daar al eens over nagedacht?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:48 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Oh ja, hij staat met zijn poten in de modder en wij niet, dus we mogen niks over hem zeggen. Tsjongejonge zeg, jullie lijken wel een sekte met zijn allen, vreselijk. Ik zeg alleen dat ik zijn optreden op de persco amateuristisch vond, meer niet. Aanstellers.
Ik heb ook niet anders beweerd.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:46 schreef Ketchupcurry het volgende:
Hadden ze het festival afgelast voordat de bui overkwam en was de bui net wat meer een andere richting getrokken: Iedereen schreeuwen hoe belachelijk dat is.
De bui kwam ontzettend snel aanzetten en was vele malen zwaarder dan voorspeld werd. Het kwam recht over het festivalterrein. Hoe zwaar het lokaal zal zijn weet je pas kort vantevoren. Waar breng je (zelfs bijvoorbeeld een uur vantevoren) 60.000 mensen heen. Nergens.
Er was hier niets aan te doen behalve hopen dat het niet zo erg zou losbarsten. Helaas.
Ja, over nagedacht, maar die mogelijkheid heb ik resoluut afgewezen. Jullie lezen niet eens fatsoenlijk, ik zeg alleen dat die gozer amauteuristisch overkwam in zijn communicatie en er komen meteen verwijten die die hele opmerking uit zijn verband rukken. Triest.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:49 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Sekte met zijn allen? Misschien hebben wij wel gewoon dezelfde mening en ook nog gelijk en jij niet. Daar al eens over nagedacht?
Precies, men kan het in dit soort situaties eigenlijk nooit goed doen. Had de organisatie a.d.h.v. 'code oranje' de boel voortijdig afgeblazen, dan was er ook commentaar geweest. Daarbij, hoe vaak gebeurt het niet dat zo'n weeralarm achteraf een storm in een glas water is gebleken?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:49 schreef djayzz het volgende:
Wat er ook gebeurt, en wat men ook doet, er zal altijd kritiek zijn want mensen zouden het anders aangepakt hebben....
Sjonge jonge, wat ben jij een zielige zeikerd zeg.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:51 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Ja, over nagedacht, maar die mogelijkheid heb ik resoluut afgewezen. Jullie lezen niet eens fatsoenlijk, ik zeg alleen dat die gozer amauteuristisch overkwam in zijn communicatie en er komen meteen verwijten die die hele opmerking uit zijn verband rukken. Triest.
Meerdere beelden van VTM in vorm van links toegevoegd aan de OP.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:49 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
kun jij deze link in de op zetten:
http://vtm.be/nieuws/binn(...)olidair-met-jongeren
Diverse filmpjes van gisteren
Klopt, het was gewoon noodlot.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:51 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Precies, men kan het in dit soort situaties eigenlijk nooit goed doen. Had de organisatie a.d.h.v. 'code oranje' de boel voortijdig afgeblazen, dan was er ook commentaar geweest. Daarbij, hoe vaak gebeurt het niet dat zo'n weeralarm achteraf een storm in een glas water is gebleken?
Oh OK, ik zal het doorgeven aan mijn vrienden.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:52 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Sjonge jonge, wat ben jij een zielige zeikerd zeg.
en wij zeggen dat het niet amateuristisch was maar menselijk. Beetje medeleven ipv veroordeling is wel op zijn plaats. En ja, "amateuristisch optreden" is een veroordeling.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:48 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Oh ja, hij staat met zijn poten in de modder en wij niet, dus we mogen niks over hem zeggen. Tsjongejonge zeg, jullie lijken wel een sekte met zijn allen, vreselijk. Ik zeg alleen dat ik zijn optreden op de persco amateuristisch vond, meer niet. Aanstellers.
Wat een bijzonder poëtische manier van verwoorden.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:51 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Daarbij, hoe vaak gebeurt het niet dat zo'n weeralarm achteraf een storm in een glas water is gebleken?
Als jij dat een veroordeling wil noemen dan tekent dat jouw manier van omgaan met een kritische houding. Ik veroordeel niks, ik constateer alleen iets. En dat heeft verder niks te maken met of ik medeleven voel of wat dan ook. Tsjonge zeg, is het zo moeilijk om zuiver op argumenten te reageren?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:53 schreef omearos het volgende:
[..]
en wij zeggen dat het niet amateuristisch was maar menselijk. Beetje medeleven ipv veroordeling is wel op zijn plaats. En ja, "amateuristisch optreden" is een veroordeling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |