El Ahmadi.quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:22 schreef RobertoCarlos het volgende:
Pff, gaan we nu Cisse bashen? Hij speelt net een paar wedstrijden na een lange blessure. Geef m ff tijd zeg..
Trouwens de hele 1e helft is van niemand echt goed
Ook datquote:Op zondag 21 augustus 2011 13:24 schreef Caland het volgende:
Cissé is gewoon geen linksbuiten, klaar. Zet hem in de spits of zet hem op de bank
Is wel actief idd, maar effectief... ik weet niet. Clasie is nog wel redelijk lekker bezig, goed passje op Fernandez bijvquote:
True, maar dan is zijn snelheid dus nutteloos. Ik zou Fernandez en Cissé omdraaien.quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:24 schreef Caland het volgende:
Cissé is gewoon geen linksbuiten, klaar. Zet hem in de spits of zet hem op de bank
Ik heb Cisse nog geen één goede wedstrijd voor feyenoord zien spelen, voor Roda misschien een paar...quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:22 schreef RobertoCarlos het volgende:
Pff, gaan we nu Cisse bashen? Hij speelt net een paar wedstrijden na een lange blessure. Geef m ff tijd zeg..
Trouwens de hele 1e helft is van niemand echt goed
Hoeveel wedstrijden heeft hij gespeeld dan? En dit seizoen? Nog een paar wedstrijden (op de goede plek) en dan kijken of ie beter is dan Biseswarquote:Op zondag 21 augustus 2011 13:31 schreef Roffamannetje het volgende:
[..]
Ik heb Cisse nog geen één goede wedstrijd voor feyenoord zien spelen, voor Roda misschien een paar...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |